Ja sam sa dve letnje Tigar Syneris 225/45/17...pa necu reci prezadovoljan, ali koliko sam ih platio, toliko sam i dobio. Vozim ih dve i po sezone da kažem. Prelazim 25000 godišnje, od toga naravno nešto više sa letnjim setom, nego sa zimskim. Kada sam ih kupio, montirao sam ih nazad, prošle godine napred, ove sezone nazad...I sledecu sezonu mogu kao zadnje. Kao prednje bi se ,,provukle". Kada to kažem, ne mislim da su nebezbedne za vožnju, nego da bi im to bila poslednja sezona koju mogu da odsluže kao bezbedne. Veliki broj ljudi vozi na mnogo gorim, ali necu to da uzimam za poređenje. Prešle su oko 30000 km. I kada tome dodam moj stil vožnje, ne mogu sa njima da budem nezadovoljan...Da ih sada skinem i bacim, smatrao bi da su se isplatile.
Kama, drugi par, iste dimenzije, takođe letnje, koji je prešao skoro 10000 km više, bolje izgleda, mogla bi i sledece godine napred, za nazad i više nego dobra. Polovne takve vulkanizeri i otpadi prodaju za 50-60 evra po paru, a i skuplje. Do duše te polovne su uglavnom zvučnije marke. Ali, što je mnogo u odnosu na novu. Ipak je ta guma stara 3 godine i prešla sigurno 25000, pa neka je Michelin ili Continental.
Što se tiče toga kako radi masa ljudi kod nas u praksi...Kupi zimsku gumu i vozi i leti i zimi dok se ne potroši...Za to samo Tigar zimska. Ja sam imao prilike da vrlo često gledam jedan auto na kome su 2 godine non stop bile dve Save i dva Tigra i leti i zimi. Posle te dve godine Sava se mnogo više potrošila i mnogo lošije izgleda, bar duplo. A neku skuplju gumu uništavati neadekvatnim korišćenjem (voziti u sezoni za koju nije predviđena) je težak promašaj.