sta ti je napred nazad pola centimetra ,a sta ti je levo desno , kad zakljucas osiguracem prirubnicu i nabijes plasticni cep da ne curi ulje prirubnica ne sme da ima lufta uopste ni unutra napolje uzduz ose diferencijala ni levo desno poprecno od ose , ako imas u poprecnom smeru otisao ti je lezaj koji centrira diferencijal u kucistu ,a ako imas uzduzno proveri da li na prirubnici imas oprugu koja sluzi da nategne prirubnicu prilikom postavljana osiguraca
s obzirom da ti je osigurac bio slomljen kako si opisao situaciju rekao bi da si prilikom udara ostetio lezaj na diferencijalu , dok je auto pod gasom on je nategnut u stranu i ne cuje se toliko i kad pustis gas on se rastereti i krece da lomata ,zglob zameni svakako ako nije nov ne kosta to puno , zadigni auto kad sve smontiras pa ubaci u brzinu i dodaj gas da vidis da li ti poluosovina baca ... javi sta si napravio