Autor Tema: Beli dim pri startovanju motora  (Pročitano 4546 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Vankenobee

  • VW Početnik
  • Poruke: 23
  • Lokacija: Požarevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6 1.9TDI '05
Beli dim pri startovanju motora
« poslato: Avgust 10, 2020, 08:04:16 posle podne »
Pozz ljudi, ---KONKRETAN PROBLEM JE U POSLEDNJEM PASUSU---
Imao sam nezgodnu situaciju, ne pitajte kako ni zašto (nisam bio živ), sipao sam u 1.9tdi, preko rezerve od 7l dizela jos 20L BENZINA 🤯
Nisam odmah skapirao, vozio oko 1km, auto je poceo da stuca i BAM, explozija u glavi, haos, nervni slom.....uz pomoć prijatelja, uspeo sam da u roku od 2 sata sve izbacim preko pumpe, dolio sam 15l dizela, startovao auto, prvih nekoliko minuta je lose radio i izuzetno dimio a onda se smirio i sve je bilo OK.
Nekih mesec dana od tada, poceo je teze da mi pali vruc, duze da vergla i nekoliko puta pri hladnom startu izbaci BELI OBLAK DIMA!!! Do tada je uvek palio na prvu, a sada vec (ne baš uvek) vruc ponekad zavergla oko sekund-2 pa upali, pocelo je to da me brine pa sam se konsultovao sa majstorima, jedan kaze otisao ti je povrat dizne zbog benzina, drugi kaze drugo.....stavili smo ga na dijagnostiku, dizne su pokazale dobar rad, cetvrta je bila na granici, ali majstor kaze to je OK. Od gresaka je pokazao 2 grejaca i senzor polozaja bregaste (rekoh tada to je to, imao sam tih muka sa prethodnim automobilom), zamenicu ovih dana sva 4 grejaca, u Gazeli su NGK po 1300 din a senzor Delphi oko 2800din (savetujte slobodno ako postoji bolji izbor...mislim da mogu da nabavim Valeo za 3600 i Swag 4200)....

E SAD, brine me to sto je auto, sve češće u poslednje vreme, i to ne samo hladan, počeo da izbacuje beli dim na startovanju a kazu mi i kada krenem da vozim izbaci ga jos malo, mislim da se kasnije izgubi, nisam siguran, nisam proveravao, a ja ga ne vidim u retrovizoru......bojim se da promena senzora i grejaca tu nece da resi taj problem, pa me interesuje da li je neko jmao takvo iskustvo (mehanicara ili vlasnika koji su imali tih situacija mozda).
Izvinjavam se ne preteranoj besedi, samo sam hteo u detalje da opisem ovu frku 😐 Hvala!

Van mreže Vankenobee

  • VW Početnik
  • Poruke: 23
  • Lokacija: Požarevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6 1.9TDI '05
Odg: Beli dim pri startovanju motora
« Odgovor #1 poslato: Avgust 13, 2020, 06:02:08 pre podne »
Niko, ništa....?
Neki nagoveštaj? 🙁

Van mreže gorant92

  • VW Početnik
  • Poruke: 78
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B7
Odg: Beli dim pri startovanju motora
« Odgovor #2 poslato: Avgust 13, 2020, 01:07:48 posle podne »
Beo dim:
Lose dizne
Slaba kompresija u cilindru
Los pritisak goriva
Rashladna tekucina u cilindru (dihtung glave)

Beo dim koliko ja znam generalno znaci da imas lose sagorevanje i da nafta ne moze da sagori do kraja. S obzirom da si uradio to sto si uradio, moze da bude svasta.
Dovoljno je i 1% benzina da spusti temperaturu zapaljenja nafte za 10-15C sto moze da dovede do ostecenja na motoru zavisno od stepena zagadjenja nafte.

Vrlo verovatno da si u nekoj meri ostetio dizne i pumpe goriva jer nafta ujedno vrsi i podmazivanje tih komponenti.

Moj savet da odes kod proverenog majstora da to detaljno ispita.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Van mreže cDa

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1107
  • Age: 40
  • Lokacija: Kikinda
  • Karma: +27/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Škoda Octavia mk4 1.5 TSI
Odg: Beli dim pri startovanju motora
« Odgovor #3 poslato: Avgust 13, 2020, 06:27:20 posle podne »
Mozda ti pomogne, moj je neko vreme teze palio sve teze i teze, da bi doslo do skoro 2 min verglanja, jednom je posle dugog verglanja izbacio beo dim i lupao kao da radi na 3 klipa. Inace tokom tog verglanja dijagnostika ok, promenjen i taj senzor bregaste  i kontrolisana creva i sta sve ne. Rece majstor dizne, ako je izbacio beo dim sredjuj sto pre dok nije napravio hidroudar jer onda pola motora se menja skoro. Kod Zeravice mi je bio auto par dana, remontovane dizne ociscena pumpa visokog pritiska, i evo opet pali na zub ne stuca, mirno radi, kao nov. Tako da, teraj to u neki krsten bosch servis