Autor Tema: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje  (Pročitano 5158 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 841
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #20 poslato: Januar 17, 2021, 12:37:13 pre podne »
Idealno bi bilo s ispravnog 1.8t ali kao sto rece kolega pase sa svih motora. Jer sh manje vise svi isti princip ubrizgavanja

Послато са SM-A505F помоћу Тапатока

Poznaces me u mraku po felgama I turbaku… 1.8T

Van mreže Akii

  • VW Početnik
  • Poruke: 18
  • Age: 27
  • Lokacija: Velika Kladuša
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B5 1.8t aeb 110kw
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #21 poslato: Januar 17, 2021, 01:09:56 posle podne »
Hvala vam obojici, svakako cu kupiti sa 1.8t, nego me ovako zanimalo to jer ako pasu pumpe sa slabijih to znaci da svi rade na istom ili probliznom pritisku goriva😀
Hvala jos jednom, svakako cu se javit kad zamijenim i kalibriram klapnu pa da znate, a usput kad netko bude ulazio u ovu temu da vidi sve sto sam radio😀
Trenutno je kod mene temp u minusu i prosto mi se ne da na minusu mijenjat klapnu i to, vele slijedeci tjedan bit ce toplije pa eto

Van mreže jveselinovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 33
  • Age: 56
  • Lokacija: Istocno Sarajevo RS
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #22 poslato: Februar 18, 2021, 04:37:57 posle podne »
Jesi li rijesio problem.
Ja sam kupio automobil sa iscijepanim crijevom iberlaufa, i plin je bio nastiman na taj fals vazduh.
Kad sam sredio iber desavalo se kao kod tebe. Trim je isao u -10 skoro stalno.
Prestelovao plin i otada nema problema sa paljenjem.

Van mreže Akii

  • VW Početnik
  • Poruke: 18
  • Age: 27
  • Lokacija: Velika Kladuša
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B5 1.8t aeb 110kw
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #23 poslato: Mart 23, 2021, 09:31:47 pre podne »
E pozz, da se vratim da ne ispadnem papak pa kazem kako sam valjda sredio problem, napokon kupio pumpu goriva i na kraju skuzim da je covjek otkinuo neki pipak na njoj, i kad sam krenuo skidat svoju pumpu iz rebrastog crijeva koje spaja dio koji se zasarafi na rezervar i pumpu je curnulo gorivo, kad smo skinuli pumpu van na svjetlo smo skozili da je to rebrasto crijevo puklo pri dnu da se jedva vidi, odrezali smo taj dio i nabili nazad i sa selnom stegnuli i par puta sam ga palio i auto savresno sad radi, s obzirom da auto nije doma danas budem otisao tamo i budem ga upalio pa se javim.
Uglavnom auto pali iz prve, IMA čok koji nije imao(oko malo manje od 1000 okretaja) i lijepo se spustaju okretaji, mirno radi, ne trokira kad mu naglo cimnes gas do kraja. Uglavnom javim se jos danas kad vidim, hvala svima.
Pumpu sam vec pregledavao i nije se vidjelo do jucerasnjeg detaljnog pregleda.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 11996
  • Age: 31
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +180/-78
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, mk4 GTI
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #24 poslato: Mart 23, 2021, 10:34:50 pre podne »
Odlicno i svaka cast sto si javio. beer

Van mreže Akii

  • VW Početnik
  • Poruke: 18
  • Age: 27
  • Lokacija: Velika Kladuša
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B5 1.8t aeb 110kw
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #25 poslato: Mart 25, 2021, 07:41:14 pre podne »
Evo nisam bio onaj dan do auta, jucer otisao, kljuc i upali ko mina, srce mi ko autobus😆
Uglavnom nema problema, tome i sluze forumi