Pa i nije, meni mnogo prijatniji za voznju. Odlika ovog amortizera je da se i u sabijanju i otpustanju sam kontolise, prakticno obican amortizer uzbrdo gura opruga, a ovde sam ide gore. To mu donosi mnogo brzi odziv, narocito na neravninama, nema onog praznjikavog hoda i nekog nedefinisanog kretanja tocka kao da je pretezak kada udari na rupu, ovde mnogo brze odreaguje. Ne mogu da opisem jer tek kada neko proba auto zna o cemu pricam. Jos jedna stvar, na magistrali, brze krivine, mnogo manje okrecem volan. Svi su mi pricali da na to ne utice amortizer i da cu dobiti na manjem okretanju volana ako postavim pune silen blokove (pastetice) od R32, a dobio sam isto to sa ovim amortizerom jer nema preteranog naginjanja, bespotrebnog paljenja ESP, auto kao po sinama.
I ono sto je bitno, i zimus se ponasa odlicno, ne kao na bilstein B4 gde zimi ne mozes da vozis auto koliko krcka sve od amortizera koji se smrzao [emoji23]
Sent from my EML-L29 using Tapatalk