Autor Tema: PCV i dizna  (Pročitano 1948 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže petarp031

  • VW Početnik
  • Poruke: 22
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: skoda octavia rs 1.8t
Odg: PCV i dizna
« Odgovor #20 poslato: April 12, 2020, 09:57:21 pre podne »
Ne, ti imas problem na tom drugom cilindru, ako su rotirane dizna i bobina sa nekog drugog cilindra, a problem i dalje  cilindar br 2, ili je racunar i instalacija do dizne bobine u problemu ili mehanicki problem. Ja sam imao takav problem 2012.godine na azd 1.6 16 v i na kraju sam skidao glavu, sredio ventil i dan danas radi kako treba. Merenjem propusnosti cilindara, pa cak i merenjem kompresije, ako je to problem, pokazace znatno odstupanje na tom cilindru. Voleo bih da gresim, ali kod mene to preskakanje na auspuhu uputilo bas na problem sa ventilom. Mozda se javi neko strucniji, sacekaj jos malo. Pozdrav

Sent from my EML-L29 using Tapatalk


Van mreže Bolecanac

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Grocka - Bolec
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: PCV i dizna
« Odgovor #21 poslato: April 12, 2020, 10:09:19 pre podne »
O jbt...valjda necu morati da rasturam motor...jos mi i to treba na svu muku  :angry:!?
Jel' bi trebalo nesto da se cuje u motoru ako je ventil...da zvekece nesto...ili slicno ?

Van mreže petarp031

  • VW Početnik
  • Poruke: 22
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: skoda octavia rs 1.8t
Odg: PCV i dizna
« Odgovor #22 poslato: April 12, 2020, 10:18:37 pre podne »
Ne cuje se nista, sve radi ok, malo nemirnije, ali korektno. Nije to bas veliki posao niti skup, nemoj da te brine, obicno tu jedan ventil pravi problem ili pregori ili ga treba ocistiti oslajfati. Ako ne diras nista drugo u donjem delu motora, ako su hidropodizaci ok, ta investicija na benzincu ne bi trebala preci sa novim dihtungom preko 150- 200 eura.
Uzmi sve ovo sa rezervom, moguce da nisam u pravu, mozda tebe ipak zeza struja, ali je najpametnije za pocetak premeriti kompresiju.

Sent from my EML-L29 using Tapatalk


Van mreže canibal86

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 458
  • Age: 33
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: PCV i dizna
« Odgovor #23 poslato: April 12, 2020, 12:54:34 posle podne »
Jel ti pali gresku kad skines bobinu sa tog cilindra u radu?

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


Van mreže Bolecanac

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Grocka - Bolec
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: PCV i dizna
« Odgovor #24 poslato: April 12, 2020, 02:34:16 posle podne »
Za bobinu pali,za diznu ne...

Probao sam sa crevima,da zatvaram jednu po jednu rupu...nikakve drasticne razlike se ne dogadjaju...

Postoji li neka sema ozicenja dizni negde?

Van mreže canibal86

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 458
  • Age: 33
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: PCV i dizna
« Odgovor #25 poslato: April 12, 2020, 03:44:42 posle podne »
Trebalo bi da autodata ima semu.Moguce je da siromasnu smesu imas zato sto dizna ne radi iz nekog razloga kako treba.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


Van mreže Bolecanac

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Grocka - Bolec
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: PCV i dizna
« Odgovor #26 poslato: April 12, 2020, 03:54:11 posle podne »
Ima autodata...osigurac F32 je za dizne.Ali malo glupo sto u sve 4 na jednom osiguracu.Proverio,skinuo,probao da upalim - nece.
Znaci,taj je osigurac,i dobar je.






« Poslednja izmena: April 12, 2020, 04:27:04 posle podne od strane Bolecanac »

Van mreže canibal86

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 458
  • Age: 33
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: PCV i dizna
« Odgovor #27 poslato: April 12, 2020, 07:26:01 posle podne »
Za ovo sa seme ti stvarno ne znam reci mozda se javi neko ko je vise upucen.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk


Na mreži Ненад

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16V
Odg: PCV i dizna
« Odgovor #28 poslato: April 12, 2020, 10:18:17 posle podne »
Da se ukljucim vezano za separator.

Jedino kod tog motora BCB je specifican separator. Ima grejac u sebi i povezan je sa klapnom gasa. Kod AUS-a, AZD itd ide normalan separator i prikacen je u filter vazduha.

To sto imas promene u radu nakon skidanja cepa ulja, to je zato jer tvoja klapna gasa, preko separatora i preko tog ventila na cepu od ulja uvlaci vazduh. Kada otkacis rebrasto crevo na klapni, ti si eliminisao taj sistem, i onda skidanje cepa vise ne utice na to. To je samo na BCB, kod AUS-a, AZD i ostalih to se ne desava jer je separator uboden u filter vazduha i nema veze sa klapnom.

Zbog ovog sto kazes da kada skines dzek sa druge dizne, rad se ne menja, ja bih se fokusirao iskljucivo na drugi cilindar kao sto neko vec rece, mislim da ni klapna, ni egr, ni separator nisu uzrok tih problema.

Van mreže Bolecanac

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Grocka - Bolec
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: PCV i dizna
« Odgovor #29 poslato: April 12, 2020, 11:50:06 posle podne »
Jel' to onda znaci da je ovakvo ponasanje motora normalno (mislim na separator)?!
« Poslednja izmena: April 13, 2020, 03:15:13 posle podne od strane Modus »

Na mreži Ненад

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16V
Odg: PCV i dizna
« Odgovor #30 poslato: April 13, 2020, 08:09:58 posle podne »
To sto menja rad kada skines cep jeste normalno, to se i meni desava.

A to sto je rad neravnomeran, nije normalno. Mora da radi skroz mirno i tiho.

Van mreže Bolecanac

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Grocka - Bolec
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16v
Odg: PCV i dizna
« Odgovor #31 poslato: April 13, 2020, 08:23:31 posle podne »
Znam da mora ravnomerno da radi...i to me vise izludjuje  boodala!

Sve sam zivo probao,i isproveravao,samo mi ostalo da izmerim kompresiju (niko ne radi ovih dana).

Svi su izgledi da neki ventil pravi problem jer je sve ostalo ok...ako nisam nesto propustio da proverim.

Van mreže petarp031

  • VW Početnik
  • Poruke: 22
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: skoda octavia rs 1.8t
Odg: PCV i dizna
« Odgovor #32 poslato: Maj 23, 2020, 12:31:09 pre podne »
Da li si resio problem?

Sent from my EML-L29 using Tapatalk