Autor Tema: GUBITAK ANTIFRIZA  (Pročitano 39620 puta)

0 Članovi i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
GUBITAK ANTIFRIZA
« poslato: Februar 29, 2020, 02:21:01 pre podne »
Pozdrav svima,imam jedan problem pa bih voleo čuti vasa misljenja.Naravno da je auto odmah vožen mehaničaru na procenu i detaljan pregled.Pasat karavan tdi  130 konjski.2001 godište.
Već nekih par meseci nakon vožnje po auto putu otprilike 1000 km mi popije oko 3 dcl antifriza.I svaki put kada imam tu autoput relaciju ode bas toliko antifriza.oko 3 dcla.Naravno ja na vreme dolijem po uputi mehaničara i pratim situaciju.Nista se ne menja.Uvek dosipam antifriz.Auto je presao 400.000 km( na satu).Lepo vuče i nista se tu ne menja godinama.Na 10.000 km kada ulje menjam popije oko 3 dcl ulja.Nista specijalno za mator auto.
Pregledan je komplet motor 2 puta istesitran na glavu ili ti digtung i nista nije nadjeno kao sto nisu nasli ni gde curi ili ispusta vodu(ili nisu uspeli da nađu).Uglavnom ništa ali uporan gubitak antifriza.
Da li to znači da je ipak digtung glave za menjati ili možda postoji teoretska šansa da kvar leži u nekoj x stvari koja nije dijagnosticirana?


 

 

 
Koji su najčešći slučajevi kod navedenog problema:
Oštećen dihtung glave motora
Semening pumpe za vodu
Hladnjak tečnosti je oštećen tako da pusta tečnost samo kada je pritisak u sistemu na višem nivou
Radijator sistema za zagrevanje kabine je oštećen

Ako se tečnost gubi do određenog nivo a potom se zadržava na dostignutom nivou, najčešći uzrok su veoma sitna oštećenja koja počinju da gube tečnost samo na većem pritisku u sistemu. Kada nivo tečnosti počinje da pada i pritisak u sistemu se smanjuje do nivo kada prestaje curenje tečnosti. U ovom slučaju je obično njteže uočiti gde dolazi do gubitka tečnosti za hlađenje.

Meni se ovo desava.Gubi tečnost do određenog nivoa a kvar se ne može dijagnosticirati.Po gradu kada vozim npr 500 km za 7 dana je gubitak tečnosti neznatan ali autoputem izgubi kao sto napisah uvek 3 dcl na 1000 km voznje.

Hvala svima na misljenjima.



« Poslednja izmena: Februar 29, 2020, 02:31:08 pre podne od strane Goranbanjica »

Van mreže Milossdb6

  • VW Početnik
  • Poruke: 109
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: GUBITAK ANTIFRIZA
« Odgovor #1 poslato: Februar 29, 2020, 09:10:12 pre podne »
Pozdrav, meni se to dešavalo na b6, nije se videlo da curi nigde, hteo sam glavu da skidam, na kraju je ispalo da je popustila neka šelna pa je pod forsiranjem kapalo valjda na auspuh ako sam dobro zapamtio šta je majstor rekao, dotego je samo, to znam, evo 15000 km već sve ok.

Послато са SM-G965F помоћу Тапатока


Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: GUBITAK ANTIFRIZA
« Odgovor #2 poslato: Februar 29, 2020, 10:17:25 pre podne »
Meni su ozbiljno pregledali auto i nisu nasli kvar a antifriz pada i to uglavnom pri vecem opterecenju na autoputu,,,,,po gradu mi neznatno troši....na 1000 km nivo padne za ocaa 3 dcl.
I posto nisu ni testom dijagnosticirali kvar kazu 99% digtung glave...
Na 10.000 km kada radim mali servis 3 dcl ulja mi popije motor..nista strasno....na čepu od ulja nema skrame..lepo ide itd.
Drug tebi hvala na smernici... :)

Van mreže Makoo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 710
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +7/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III 1.4
Odg: GUBITAK ANTIFRIZA
« Odgovor #3 poslato: Februar 29, 2020, 11:05:57 pre podne »
Meni je trošio antifriz, ali mnogo manje. Spojla je neka propala, zamenio i sada ne troši. Ali kada stojim u mestu i radi ventilacija oseća se miris antifriza u kabini, dok je auto u vožnji ne oseća se uopšte. Nisam oprao motor od tada, je l moguće da je toliko zamastilo, da kada se zagreje motor da uvlači taj miris i dalje?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Golf III 1.4 / Audi A4 1.8T S-Line Restyling

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: GUBITAK ANTIFRIZA
« Odgovor #4 poslato: Februar 29, 2020, 06:11:55 posle podne »
Kod Passata B5.5, rekao sam vec. Ako nije mali ili veliki hladnjak, a sto se lako uoci, kao i vodena pumpa, onda da se pregledaju sva creva za vodu, spojke i racvu sa zadnje strane motora. Negde mora da curi. Paznju obratiti na crevo koje ide od zadnjeg desnog coska glave motora, pa iza i sa leve strane na spojku, ono hoce da pukne, odmah na pocetku. Onda mala i velika racva. Ili procure na gumicama ili jednostavno nastane pukotina, pa curi. I jos jedna , vrlo moguca stvar, gumica na senzoru temperature motora, koja je na velikoj racvi. To je gde procuri najcesce, a i ostala creva da se pregledaju.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: GUBITAK ANTIFRIZA
« Odgovor #5 poslato: Februar 29, 2020, 06:14:59 posle podne »
Ako ti magle stakla onda je mali hladnjak

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: GUBITAK ANTIFRIZA
« Odgovor #6 poslato: Februar 29, 2020, 06:25:34 posle podne »
Moze biti i boca antifriza ili cep.
Ako je g12 antifriz trebalo bi da ostane crven/roz trag.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: GUBITAK ANTIFRIZA
« Odgovor #7 poslato: Februar 29, 2020, 06:33:06 posle podne »
Račva neka popustila
TDI POWER

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: GUBITAK ANTIFRIZA
« Odgovor #8 poslato: Mart 04, 2020, 03:50:51 posle podne »
Čep sam promenio i i sa novim čepom presao 1000 km i isto otislo oko 250 grama antifriza.A verovatno je nesto od toga o cemu pišete ali nijedan mehaničar nece da se zeza sa tim ispitivanjem.Pogledaju samo jel negde nesto puklo neko crevo i kao to ti je celi biznis.Kaže mi jedan da retko na tdi 130 konja ode digtung na glavi.

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: GUBITAK ANTIFRIZA
« Odgovor #9 poslato: Mart 04, 2020, 03:52:20 posle podne »
Račva neka popustila

Vrlo verovatno da je tako nesto jer pusta na autoputu ili isparava dok ne ispari tih 250 grama antifriza...PO gradu za 7 dana i pređenih 500km otprilike nista nije ispustio...

Ako ti magle stakla onda je mali hladnjak

Ako klimu ne upalim po ovom vlažnom vremenu magle.Po patosu ispod zadnjih sedista mi zna biti mokro ako to ima veze.
« Poslednja izmena: April 08, 2020, 08:14:39 posle podne od strane Modus »

Van mreže Randjel

  • VW Početnik
  • Poruke: 56
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4
Odg: GUBITAK ANTIFRIZA
« Odgovor #10 poslato: Mart 04, 2020, 05:00:25 posle podne »
Meni je na touranu 2.0 tdi isto tako po malo gubio antifriza, da bi jednog dana poceo samo da pusi beo dim na auspuhu. Pukla hilzna...

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: GUBITAK ANTIFRIZA
« Odgovor #11 poslato: Mart 04, 2020, 06:18:17 posle podne »
Meni se nekada kada palim auto ujutro npr puši iz auspuha beli dim nenormalno...ali nije uvek...ponekad.npr jednom u mesec dana ali mi je to jako čudno onako hladan.Dimi li dimi.Zaustavi se i sve normalno ide dalje.Kad je zagrejan i vozim npr 20 km i stavim u ler ne dimi tada.Ili 500 km i u ler i opet nista.Ali hladan ko lud ponekad dimi.DA napomenem tempraturu mi ne diže brzo i vecinom dođe do 80 stepeni zimi a leti 85.
« Poslednja izmena: Mart 04, 2020, 06:21:07 posle podne od strane Goranbanjica »

Van mreže delpo

  • VW Početnik
  • Poruke: 197
  • Lokacija: https://t.me/pump_upp
  • Karma: +4/-13
  • Pol: Muškarac
  • mehanicari zive od TDI-ja
    • @pump_upp - best crypto pumps on telegram !
  • Auto: golf 5
Odg: GUBITAK ANTIFRIZA
« Odgovor #12 poslato: Mart 22, 2020, 04:05:23 posle podne »
da li si resio problem , i sta je bilo imam slicne simptome

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: GUBITAK ANTIFRIZA
« Odgovor #13 poslato: April 03, 2020, 11:10:27 posle podne »
Ja jos nisam resio problem gubitka antifriza.Bio sam kod 3 jako dobra mehanicara koji su auto u stanju mirovanja pogledali i nisu nasli nigde da pusta antifriz u motornom prostoru.Pregled je trajao oko 10 minuta.Odradjen je i neki test na glavu motora.Nesto su cacckali sa nekim aparatom u cantri za vodu i po auspohu.Dakle sve je kao pregledano i njihov krajnji odgovor je da ne znaju sta bi to bilo.Mozda je glava negdde prozorna a mozda i nije.Ostavili su me u nedoumici tako da sam zasada na tome da dosipam antifriz kad se izgubi.Na mesecnom nivou  ode od pola litra do litar.Pratio sam svaki dan nivo i 30 dana je bio izmedju minimuma i max gde sam ga konstano imao.31 DAN POGLEDAM -LITRA ANTIFRIZA NEDOSTAJE.
Od mehanicara nisam dobio fixan odgovor posle pregleda sta da radim i morat cu i dalje da se borim.Na meracu ulja nema skrame u cantrici je sam antifiz i nije promesan.Na 10.000 km ne pije mnogo ulja.
U kabini mi je znalo biti mokro ispod patosnica.Ja ziv vise ne znam na koju foru da resim ovaj konstantan gubitak antifriza?
Ovo mi se pocelo desavati pre pola godine kada sam morao usuti u cantru cesmovace da se dovezem do majstora jer mi pukao neki cep na nekom crevu od vode.Banalan problem ali eto sticajem okolnosti od tada mi se pocelo desavati da antifriz isparava ili nestaje.Mehanicar mi rece da nije nuzno da j ei diktung glave.Znaci bas carobni krug.
Ventilator normalno pali i kad je auto bas zagrejan tempraturu mi drzi na oko 88/89 stepeni.
Eto gledao sam da opisem problem sto sire.Pa ako neko ima neki savet ili smernicu kako da resim problem bio bi zahvalan.
Hvala svima. :)
« Poslednja izmena: April 03, 2020, 11:14:19 posle podne od strane Goranbanjica »

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: GUBITAK ANTIFRIZA
« Odgovor #14 poslato: April 04, 2020, 09:57:45 pre podne »
Strašni su ti mehaničari kad ne mogu kvar da nađu
TDI POWER

Van mreže Djurasevic

  • VW Početnik
  • Poruke: 22
  • Lokacija: Obrenovac
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5
Odg: GUBITAK ANTIFRIZA
« Odgovor #15 poslato: April 04, 2020, 02:03:36 posle podne »
Jesi li prekontrolisao uljni hladnjak? Meni je 1.4 tsi tu gubio tecnost.sreca sto je izbacivao napolje, a ne da mesa sa uljem.

Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1223
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: GUBITAK ANTIFRIZA
« Odgovor #16 poslato: April 04, 2020, 02:40:13 posle podne »
Pa cekaj malo ako kazes da ri zna biti mokro u autu onda ti je pukao mali hladnjak def!

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: GUBITAK ANTIFRIZA
« Odgovor #17 poslato: April 04, 2020, 02:53:24 posle podne »
Drug nisam mehanicar bavim se drugim poslovima....rekao sam to mehanicarima da mi je mokro ispod patosnica niko ne trza.Odavno mi uvek mokro.Narocito na zadnjim patosnicama.Moguce da je pukao.Jel od toga pije antifriz?

Jesi li prekontrolisao uljni hladnjak? Meni je 1.4 tsi tu gubio tecnost.sreca sto je izbacivao napolje, a ne da mesa sa uljem.

Nisam bio u njihovim radnim prostorima kaada rade.Kazu sve zivo prekontrilisali kad je auto ugasen i nigde nisu nasli da curi a nisu sigurni ni da je digtung glave hahaha..a meni pola godine pusta konstantno i uvek 2 litra u gepeku vucem i 5 litara destilovane vode...Nigdde kvara a kvar postoji....

Strašni su ti mehaničari kad ne mogu kvar da nađu

Ma to ti je ono drug MOZDA JE OVO MOZDA JE ONO...tako radi vecina....antifriz gubi i sve ok mi u autu hahaha...naravno da su povrsni..naci cu valjda nekog ko ce da ozbiljno pristupi problemu platim ga troduplo i resit cu
« Poslednja izmena: April 08, 2020, 08:16:22 posle podne od strane Modus »

Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1223
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: GUBITAK ANTIFRIZA
« Odgovor #18 poslato: April 04, 2020, 05:34:27 posle podne »
Pa da...auto tj mali hladnjak od grijanja koristi rashladnu tecnost koja je u sistemu vozila tj antiftiz i u 99% slucajeva kad je mokro u kabini je mali hladnjak za zamjenu

Van mreže Goranbanjica

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: GUBITAK ANTIFRIZA
« Odgovor #19 poslato: April 04, 2020, 08:46:33 posle podne »
Jel mali hladnjak moze biti uzrok sto gubi antiriz?Na mestu izmedju vozaca i suvozaca negde na tom mestu ispod zastitne maske
 osecam svaki put neko skripuckanje povremeno koje se posle smiri kada se auto zagreje.Jel na tom mestu negde taj mali hladnjak ili gde drugde?
« Poslednja izmena: April 04, 2020, 08:56:00 posle podne od strane Goranbanjica »