Auto je napokon sredjen.Problem je bio u diznama,jer nisu uvek pokazivale svoje pravo lice.To ne znam zasto,isao sam kod dva majstora koja su mi pokazivali na dijagnostici da su tip top,a i jesu bile u tim trenutcima.Jedan je cak “skuplji” majstor sa malo boljom dijagnostikom (Bosch) i njemu je bio prikaz da su sve dizne bile 0.1 do 0.2 (znaci kao fabricke).Na krjau sam otisao kod majstora koji je obecao da ce da ga cvaka dok ne nadje sta mu je problem.Tek posle grublje voznje i nabijanja obrtaja preko 3,dizne su pokazale sou na dijagnostici.
Pokazivale su:
1.-1.5
2.-2.8
3.-0.5
4.-1.3
Znaci ni jedna nije bila u vinkli.Jos mi je rekao da je predhodni majstor izgleda u velikom servisu preskocio promenu ulja(zasto ne znam) pa je ulje bilo garavo skroz posle 8000.U svakom slucaju radio je kao na svom autu,cistio motor nekim sredatvima kao aditiv ulju,uradio mali servis nakon toga,sipao Motul ulje 8100 5w30 clean-x da doprinese skidanju tog prljavog ulja.Preporucio mi da mi uradi opet ciscenje pre zamene ovog sad ulja.Menjao neku gumicu na usisnoj grani i u svakom slucaju auto je tip top.Malo je “bucniji” rad nego pre servisa ali svaki vid trzanja je prestao.Usput mi je ocistio alnaser i menjao dva grejaca koja isto nisu radila.Sve u svemu ispalo je skupo iskustvo ali mi je popravio ono sto su mi predhodni majstori rekli-Ma teraj ti to,umisljas ako bude nesto dodji kad se pokvari,dobro je to cim ide.
Sad mi ostalo diskove da promenim i plocice,imate li neku preporuku koji brend da uzmem?Neki mi nude TRW neki Remsa to za prednje,cena im je skoro slicna 8900 i 6200 i koje kocione plocice Bosch ili TRW?
Za zadnje Ferodo ili Febi?4500 i 3500?