Kupio sam drugu boš pumpu, pa ću ovih dana videti da je zamenim. Po priči bošiste probelm toplog starta može da bude do nje, tj. do rotora , a i malo mi kaš gazi navlači ga pumpa ka spolja, a i malo mi pravi osmicu što se održava i prenosi na sve remenice, pa i na remenicu radilice. Pa da je opet ne bi menjao, rešio sam da promenim pumpu. Pre neki dan sam promenio pumpu za vodu. Ne traju mi ni po 10-15 kkm, raspadne se lager zbog vibracija. Inače, pumpa tako navlači kaiš od samog starta kad je servis Dmitrović u Zemunu radio servis, i navodno mi baš zbog toga promenio bixne kao da ne bi navlačio kaiš ka spolja, a upravo se to dešava. Mogao sam ovu da odnesem na remont ali sam se odlučio da kupim drugu i da je sam zamenim, a od moje stare imam delova ako treba.
Verovatno ću odneti u servis Moravčević kod plavog mosta na Medaku da je stave na probu, sem ako nisu preskupi pa da ugradjujem odmah bez probe. Skinuta je sa stranca koji je dovožen i radio do pre neki dan, palio odlično i hladan i vruć.
Ima li neko neki savet za ugradnju, na šta treba da obratim pažnju? Ajde ovaj mehanički deo znam, skidanje, montaža druge, zupčenje itd.... Elektronski deo, štelovanje količine goriva ako bude trebalo i to znam ili zamena senzora temperature goriva ako bude trebalo i to znam....
Ono što ja mogu da sam zamenim ako bude trebalo je elektro-magnetski prekidač za gašenje, na slici pod brojem 8, i magnetni ventil, na slici pod brojem 30.
Kako bi moglo da mi se manifestuje ako je neispravan taj elektro-magnetski prekidač za gašenje ili taj magnetni ventil?! To na mojoj pumpi sve funkcioniše, ali ne bih ništa menjao za sada. Zašto bih ako na ovoj sve radi....
Hvala svima na odgovorima! E da, evo slike: