Autor Tema: Špena u filteru za gorivo  (Pročitano 7907 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Box1

  • VW Početnik
  • Poruke: 26
  • Lokacija: Republika Srpska
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b7
Špena u filteru za gorivo
« poslato: Novembar 15, 2019, 09:55:14 posle podne »
Prvi put sam na forumu, pišem sa telefona i tekst je možda malo konfuzan.
Da nastavim sa problemom.
Upalile su mi se dvije lampice, spirala grijača i Chek Engine.

Kad sam bio u oficijalnom servisu u Banjaluci, majstor bi je očitao grešku P0403 i rekao da je EGR ventil. Malo mi je bilo sumnjivo što nije čitao parametre, pa sam otišao kod drugog majstora koji je potvrdio da je pokvaren EGR, ali je još dodao da mi se iznutra mrvi pumpa visokog pritiska koja pravi špene koje su dijelom smanjile protok na diznama, odnosno na 2 dizne, čini mi se druga i četvrta. Da bi me uvjerio, otvorio je filter za gorivo i pokazao mi te špene, veoma male i metalne.
Auto je Passat b7, TDI, 2011 godina, 103 KW, 2000cv, prešao svega 140 000 stvarnih kilometara.
Šta da radim, jer mi je majstor rekao da moram reparirati dizne i pumpu visokog pritiska, čistiti sva crijeva i ciljevi te skinuti rezervoar i njega očistiti...

Skupa mi je to priča. Jel moguće da majstor grijesi i da su špene od nečistog goriva. Koliko bi pomoglo da počnem sipati aditive u gorivo da tako sačuvam i podmažem pumu visokog protiska, jer su se špene pojavile zbog suvog euro 5 goriva u Njemačkoj. Kod nas na benzinskoj piše euro 5, ali je vjerovatno euro 3 ili 4 koja nisu toliko suva.
Mogu li adidivima očistiti dizne, kao na videu:

https://youtu.be/Bgg3Y2vzWes


« Poslednja izmena: Novembar 15, 2019, 10:21:28 posle podne od strane Box1 »

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Špena u filteru za gorivo
« Odgovor #1 poslato: Novembar 15, 2019, 10:23:07 posle podne »
Zar to nije CR motor? Nije njemu "suvo" Euro 5 gorivo.
I ovdje je euro 4 (koga vise u RS ni nema), i euro 5 po nekom standardu. Te price gorivo ovako onakvo, bas nisu istinite u potpunosti. Druga stvar je ako sipas na žnj pumpama.
Ja ti ne bih preporucio da vozis auto u tom stanju, jer ces zeznuti i pumpu u rezervaru.
Postoji sansa i da pumpa u rezervaru pravi opiljke, mada bi oni bili veoma sitni, i nebi ih bas bilo mnogo. Ali u tom slucaju morala bi da pravi veliku buku.

Obavezno cijeli sistem isprati, sve poskidati. Rezervar isprati. Jer gdje god da ostane opiljaka zeznuce i novu pumpu i dizne.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže Box1

  • VW Početnik
  • Poruke: 26
  • Lokacija: Republika Srpska
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b7
Odg: Špena u filteru za gorivo
« Odgovor #2 poslato: Novembar 15, 2019, 10:40:16 posle podne »
Jeste CR motor.
Kako saznati koja pumpa pravi problem? Ako je pumpa...
Planiram ga sutra odvesti kod bošiste da vidim šta će mi reći... Na šta da obratim pažnju. Čitao sam negdje da bi magnet na kućištu  filtera za gorivo trebao da zadrži metalne špene, kao privremeno rješenje....

Van mreže Box1

  • VW Početnik
  • Poruke: 26
  • Lokacija: Republika Srpska
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b7
Odg: Špena u filteru za gorivo
« Odgovor #3 poslato: Novembar 16, 2019, 12:29:19 pre podne »
Sad sam malo čitao, ova priča za opiljke i pumpu u rezervoaru ima smisla, ali kako provjeriti?

Van mreže zoran79

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Lokacija: novi sad
  • Karma: +9/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 b6
Odg: Špena u filteru za gorivo
« Odgovor #4 poslato: Novembar 16, 2019, 01:49:55 posle podne »
Bolje ga slepaj , rizikujes  jos vecu stetu, pumpu zameni, sva creva i ceo sistem goriva isprati i izduvati, dizne ocistiti, ako je pumpa u rezervaru skinuti rezervar i ocistiti, nije sala tvoj problem!

Van mreže Box1

  • VW Početnik
  • Poruke: 26
  • Lokacija: Republika Srpska
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b7
Odg: Špena u filteru za gorivo
« Odgovor #5 poslato: Novembar 16, 2019, 02:09:41 posle podne »
 Ovako izgleda kad se skine poklopac kućišta gdje ide filter.
Da li su to te špene?
Sad sam gledao u papirima, filter je zamijenjen prije 40 000 kilometara. Dakle premašio je najmanje 10 000 kilometara.



« Poslednja izmena: Novembar 16, 2019, 02:12:06 posle podne od strane Box1 »

Van mreže VladPet

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 627
  • Age: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +16/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2010 2.0TDI STG 1
Odg: Špena u filteru za gorivo
« Odgovor #6 poslato: Novembar 16, 2019, 04:23:52 posle podne »
Imam bukvalno isti problem, check engine stoji a grejaci trepere, i meni kaze da prijavljuje problem sa egr-om i lambda sondom(onom sa tri komada). Kaze da je egr nov 55.000 a sonda 200e, mnogo para, uglavnom meni je rekao da mogu da ga vozim, s obzirom da ne moze nista znacajno da mu bude.
Takodje sam osetio da malo vise trosi, kada budem popravio lambdu i egr ima da poskidam dizne i ceo usis i da ga ocistim. U Macuri u Bg-u 10.000din, isto tako i u Uzicu u Turbo servisu.

Van mreže Box1

  • VW Početnik
  • Poruke: 26
  • Lokacija: Republika Srpska
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b7
Odg: Špena u filteru za gorivo
« Odgovor #7 poslato: Novembar 16, 2019, 05:07:07 posle podne »
Jesi li gledao filter goriva, ima li špena i koliko?
Imaš li sliku možda da okačiš?
Jel moraš reparirati turbinu visokog pritiska, šta kaže majstor? Kako je siguran da se može voziti ako ima špena?
Meni je smanjen protok na dvije dizne, da li je i tebi?
« Poslednja izmena: Novembar 16, 2019, 05:12:02 posle podne od strane Box1 »

Van mreže zoran79

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Lokacija: novi sad
  • Karma: +9/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 b6
Odg: Špena u filteru za gorivo
« Odgovor #8 poslato: Novembar 16, 2019, 05:47:18 posle podne »
Imam bukvalno isti problem, check engine stoji a grejaci trepere, i meni kaze da prijavljuje problem sa egr-om i lambda sondom(onom sa tri komada). Kaze da je egr nov 55.000 a sonda 200e, mnogo para, uglavnom meni je rekao da mogu da ga vozim, s obzirom da ne moze nista znacajno da mu bude.
Takodje sam osetio da malo vise trosi, kada budem popravio lambdu i egr ima da poskidam dizne i ceo usis i da ga ocistim. U Macuri u Bg-u 10.000din, isto tako i u Uzicu u Turbo servisu.
[/


Vladpet- čini mi se da se ti nekim čudom pronadjes u  svakoj temi ....hmmmmmm  izgleda da to nije do  auta koji voziš! Osim ako ti
nije negde neki spen neki zaglavio!

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4818
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Špena u filteru za gorivo
« Odgovor #9 poslato: Novembar 16, 2019, 08:18:47 posle podne »
Kako moze pumpa visokog pritiska da pravi spenu u filteru koji se nalazi prije pumpe visogog pritiska?
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9782
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Špena u filteru za gorivo
« Odgovor #10 poslato: Novembar 16, 2019, 08:42:20 posle podne »
Kroz prelivni vod u rezervoar?

Van mreže Box1

  • VW Početnik
  • Poruke: 26
  • Lokacija: Republika Srpska
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b7
Odg: Špena u filteru za gorivo
« Odgovor #11 poslato: Novembar 16, 2019, 09:49:06 posle podne »
Upravo tako. Višak se vraća u rezervoar.
Kaže mi jedan majstor da svi auto  koji su prešli 100000 km moraju imati te špene u filteru jer se dijelovi troše. Ne znam, kakva su vaša iskustva kad mijenjate filter goriva!? Jel sve čisto kao suza?

Van mreže VladPet

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 627
  • Age: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +16/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2010 2.0TDI STG 1
Odg: Špena u filteru za gorivo
« Odgovor #12 poslato: Novembar 16, 2019, 10:10:05 posle podne »
Imam bukvalno isti problem, check engine stoji a grejaci trepere, i meni kaze da prijavljuje problem sa egr-om i lambda sondom(onom sa tri komada). Kaze da je egr nov 55.000 a sonda 200e, mnogo para, uglavnom meni je rekao da mogu da ga vozim, s obzirom da ne moze nista znacajno da mu bude.
Takodje sam osetio da malo vise trosi, kada budem popravio lambdu i egr ima da poskidam dizne i ceo usis i da ga ocistim. U Macuri u Bg-u 10.000din, isto tako i u Uzicu u Turbo servisu.
[/


Vladpet- čini mi se da se ti nekim čudom pronadjes u  svakoj temi ....hmmmmmm  izgleda da to nije do  auta koji voziš! Osim ako ti
nije negde neki spen neki zaglavio!

Delim sa vama kao i svi ostali svoje probleme sa kojima se susrecem. Ne znam sta si se ti tu nasao da prozivas..

Van mreže zoran79

  • VW Početnik
  • Poruke: 176
  • Lokacija: novi sad
  • Karma: +9/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 b6
Odg: Špena u filteru za gorivo
« Odgovor #13 poslato: Novembar 16, 2019, 11:00:46 posle podne »
Jednostavno, mesas stvari koje nemaju veze jedna s drugom a pocinjes post sa 'Imam bukvalno isti problem'  , kakve veze ima ovo sto si napisao sa  špenom u filteru?
« Poslednja izmena: Novembar 17, 2019, 02:22:17 posle podne od strane Modus »

Van mreže darkonda

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 354
  • Age: 34
  • Karma: +8/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 6 2.0 tdi
Odg: Špena u filteru za gorivo
« Odgovor #14 poslato: Novembar 17, 2019, 08:41:09 pre podne »
Ovo je na bratovom b6 1.9tdi
Izvucemo iz filtera gorivs i opet se skupi ovo trunje, ne znamo odakle se stvara. Cistio je rezervoar..

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4818
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Špena u filteru za gorivo
« Odgovor #15 poslato: Novembar 17, 2019, 09:31:41 pre podne »
Kroz prelivni vod u rezervoar?

Suplja ti je prica Madar. Po tvome spenu vraca na malo tanko prelivno crijevo

Mora bit spene kad su lesevi presli sam bog zna koliko, a svi bi se kurcili pa vozili auto koje ne mogu odrzavati.
Repariraj pumpu i dizne i isto ce biti
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1789
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Špena u filteru za gorivo
« Odgovor #16 poslato: Novembar 17, 2019, 10:07:54 pre podne »
Doktore, evo uput sa opšte prakse, upala mi špena u oko.

O, devojko, pa retkost je da u današnje vreme videti da žensko brusi, a i da radi ostale metalostrugarske zanate, nije to više k'o nekad kad su cure do večeri tri metera drva cepale, a od večeri u kolu igrale... kad se samo setim one radne akcije u Jajcu '84-te, lopatanja, drugarice Jasne i do zore udaranj... Izvinite, malo se zaneh, nego šta Vama tačno bi?

Pa, gosn' doco, ima veze sa jajcem i sa akcijom, ali nije baš bilo brušenje, više deljanje i nešto glodanja pri završnoj obradi, ako me razumeš...
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9782
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Špena u filteru za gorivo
« Odgovor #17 poslato: Novembar 17, 2019, 11:21:58 posle podne »
Suplja ti je prica Madar.

Nek stavi filter posle pumpe visokog pritiska samo nek cvrsto stegne selne  :28



Van mreže Box1

  • VW Početnik
  • Poruke: 26
  • Lokacija: Republika Srpska
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b7
Odg: Špena u filteru za gorivo
« Odgovor #18 poslato: Novembar 17, 2019, 11:31:36 posle podne »
Na taj način bi mogao vidjeti koliko se količinski nakuplja špena, ali mislim da taj mali filter ne bi izdržao pritisak.
« Poslednja izmena: Novembar 17, 2019, 11:46:23 posle podne od strane Box1 »

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9782
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Špena u filteru za gorivo
« Odgovor #19 poslato: Novembar 17, 2019, 11:36:43 posle podne »
Salim se ja malo, ne zameri. Tih opiljaka moze biti ko zna od cega. Mozda ga je bilo u gorivu vec