Autor Tema: VW MK1 project  (Pročitano 374 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže fanste95

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 25
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK3 2.0
VW MK1 project
« poslato: Maj 30, 2019, 10:44:53 pre podne »
Pozdrav drugari, duže vreme sam član ali nisam nešto mnogo piskarao..

Elem, planiram da uzmem Golf MK1 i napravim od njega project car, znači želeo bih da ga rasturim u potpunosti, zavarim, ofarbam i sklopim nazad..

Moj plan je da bih bez obzira ubacio 1.6 ili najpre 1.8 motor iz dvojke, pa me zanima nekoliko stvari.

Koliko je generalno problem ubaciti jedan od ta dva motora u keca, tj da li ima nekih krupnih prepravki?

Da li znate nekoga ko u okolini subotice ima želju i zna da vrati komplet instalaciju nazad na njega? :)
Generalno oko zamene motora i menjača sam rešio sa rođakom koji je mehaničar, i rekao da mu nije problem da odradi zamenu i varenje i farbanje će mi raditi drugar koji se bavi sa tim..

Generalno moja vizija, tj ono što bih voleo da ga napravim u nekom german style fazonu, ali bih želeo da sve bude legalno, tj da novi motor legalno zavedem i da on bez problema prolazi tehnički..

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3486
  • Age: 33
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +81/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: VW MK1 project
« Odgovor #1 poslato: Maj 30, 2019, 11:03:39 pre podne »
Ovo je zemlja srbija sve moze a i sve ne moze. Mada u vecini slucajeva je ovo drugo.

Tesko ces to zavesti u papire regularno pogotovo ako ti ta jedinica bude dizel a ubacujes benzin i obrnuto.

Sto se tice same prepravke to je sve macii kasalj.

Van mreže fanste95

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 25
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK3 2.0
Odg: VW MK1 project
« Odgovor #2 poslato: Maj 30, 2019, 11:15:06 pre podne »
Benzin na benzin ide, a što se tiče zavođenja, imaću pomoć u mupu, tj ono, rešiće se, samo moram da imam motor sa čistim papirima..

Nego mi je trenutno najviše ovo što se tiče instalacije.. Pošto generalno za koga i znam da se bavi sa tim, jednostavno neće da se bavi sa takvim stvarima..

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3486
  • Age: 33
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +81/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: VW MK1 project
« Odgovor #3 poslato: Maj 30, 2019, 03:46:07 posle podne »
Mup ti je najmanji problem, tehnicki kako ces da odradis da ti se to zavede.

Mora porse beograd ili autokomerc ko je zaduzen da ti da smernice kako se to radi i da odobrava da ti to mozes da uradis pa kad uradis moras neku bese propratnu dokumentaciju da imas kako je radjeno itd pa ides na masinski fakultet ili u auto moto savez da ti odrade atest na to e kad oni odrade dolazis kod vrhunskih strucnjaka u agenciju za bezbednost saobracaja da oni sve to aminuju e tek onda ides na tehnicki da zavedu sve to itd pa u mup da ga registrujes u prevodu puci ces oko 500 eura i lako ce se desiti da ne prodjes sve to.
 Tako je bilo pre ovog novog zakona za tehnicki sto je stupio na snagu sad kako li je mogu misliti.

Jebo struju to se uradi za par dana ko to radi.

na posletku idi raspitaj se po tehnickim u auto moto savez itd. Opet kazem ovo je zemlja srbija sve moze i sve ne moze.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 11591
  • Age: 30
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +174/-75
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, mk4 GTI
Odg: VW MK1 project
« Odgovor #4 poslato: Jun 18, 2019, 04:31:13 posle podne »
Kupi keca benzinca 1.6 ili ako uspes bas da nadjes povoljnije 1.8 (to ce biti bas fabricki GTI), ubaci 1.8 ili 2.0, ako te neko pita, stavio si drugaciju glavu/ubrizgavanje i mani se papirologije.