Autor Tema: Golf 4 1.6 16V BCB potrošnja ulja  (Pročitano 1815 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže TOMARA

  • VW Početnik
  • Poruke: 123
  • Age: 30
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf Mk4 1.6 16v
Odg: Golf 4 1.6 16V BCB potrošnja ulja
« Odgovor #20 poslato: Jun 05, 2019, 09:44:02 posle podne »
Nalazi se sa zadnje strane motora, na suvozacevoj strani, iznad kartera. Crna plasticna kutija zasrafljena sa tri srafa na motor.

Van mreže canibal86

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 395
  • Age: 33
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +7/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Golf 4 1.6 16V BCB potrošnja ulja
« Odgovor #21 poslato: Jun 05, 2019, 10:07:56 posle podne »
Ja bih na tvom mestu prvo izmerio kompresiju da se uveris jel to oke,zatim bih izmerio kakav je pritisak ulja u motoru ako je to sve oke otvaranje motora zamena gumica i novi set karika.Mozes i da uradis test propustljivosti cilindra da se uveris u kakvom su stanju cilindri i ventili.

Van mreže Ненад

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Lokacija: Brus
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16V
Odg: Golf 4 1.6 16V BCB potrošnja ulja
« Odgovor #22 poslato: Avgust 02, 2019, 09:31:08 posle podne »
Auto slabo vozim, a obaveza dosta pa ne stigoh da se dovoljno pozabavim ovim problemom.

Danas sam skinuo separator, i po oznakama na njemu, fabricki je. U crevu koje ide od separatora do usisa sam nasao malo ulja.



Rasklopio sam neke delove separatora, pa me zanima ako neko zna da li se ovde moze jos nesto rasklopiti npr ovo kao burence







Prljavstine ima dosta u njemu. Po natpisu na njemu utisnutoj godini itd reklo bi se da je fabricki.



E sad, u potrazi za novim meni sve nude separatore od 1.4 motora na kojima nema grejaca, i na kome crevo ide u filter vazduha, a kod mene crevo ide u usis direktno, sa kontra je strane, pa ako neko zna gde bih mogao da nadjem ovakav bio bih mu zahvalan :)





Ovako izgleda moj.


A sve mi nude ovakve:

https://i.ebayimg.com/images/g/8-sAAOSwsFpWRKgM/s-l300.jpg

On mozda moze i da se ubudzi, ali morao bih da uzmem neko drugo crevo jer mu je izlaz sa kontra strane  a i nema grejac.



Van mreže goransd22

  • VW Početnik
  • Poruke: 44
  • Age: 39
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Volkswagen Golf 4
  • Auto: Volkswagen Golf 4
Odg: Golf 4 1.6 16V BCB potrošnja ulja
« Odgovor #23 poslato: Avgust 04, 2019, 08:01:50 posle podne »
Daj mi broj sasije da proverim gde mozes da nadjes taj deo  ;) Najbolje bi bilo da ga zamenis ako je bas toliko zapusen i prljav.

Da li je oko njega bilo ulja, na samom bloku motora ?

Ti si verovatno nalazio ovakve polovne ?


« Poslednja izmena: Avgust 04, 2019, 08:10:38 posle podne od strane goransd22 »
Volkswagen Golf 4 1.6

Van mreže PaulGT

  • VW Majstor
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4526
  • Age: 41
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +179/-105
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Golf 4 1.6 16V BCB potrošnja ulja
« Odgovor #24 poslato: Avgust 05, 2019, 09:07:09 posle podne »
Novi model motora sa 4 bobine nosi taj separator. Cak pase sa petice 1.4
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Ненад

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Lokacija: Brus
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16V
Odg: Golf 4 1.6 16V BCB potrošnja ulja
« Odgovor #25 poslato: Avgust 05, 2019, 10:13:32 posle podne »
goransd22
Nisam ni trazio polovne, ali su mi nove sve nudili kao na ovoj slici sto si poslao.
Poslacu ti broj sasije u inbox. Da, imalo je ulja oko njega, sta to znaci?


@PaulGT
Hvala na informacijama. I meni je motor sa 4 bobine.

Van mreže goransd22

  • VW Početnik
  • Poruke: 44
  • Age: 39
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Volkswagen Golf 4
  • Auto: Volkswagen Golf 4
Odg: Golf 4 1.6 16V BCB potrošnja ulja
« Odgovor #26 poslato: Avgust 05, 2019, 10:57:00 posle podne »
Meni se isto to javilo , ja sam narucio gumice i zamenio . Nisam skoro proveravao kakvo je stanje, tj. da li mi se opet pojavljuje ulje.

Separato mi nije bio prljav kao tvoj, malo sam ga isprao sa Akrom i vratio sve na svoje mesto.   
Volkswagen Golf 4 1.6

Van mreže boketa979

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 39
  • Lokacija: Veliki Popovic Despotovac
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • svakome je nekad potrebna pomoc
  • Auto: golf 4 1.6 16v
Odg: Golf 4 1.6 16V BCB potrošnja ulja
« Odgovor #27 poslato: Avgust 13, 2019, 06:26:14 posle podne »
ok tebi da trosi bas trosi ja sam tkdj imao problem i imao kompresiju ok a ipak trosio e sad kod mene su bile hilzne dobile ovalan oblik a tkdje i menjao gumice i karike ma  sto cuda skoro generalna i naravno sad ni gram iako je 16v a cuo sam ovde oni trose fabricki nije tacno ako je sve ok ne trosi tako da ne bih da te obeshrabrim ali ja bih tipovao na otvaranje e sad na tebi je

Van mreže TOMARA

  • VW Početnik
  • Poruke: 123
  • Age: 30
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf Mk4 1.6 16v
Odg: Golf 4 1.6 16V BCB potrošnja ulja
« Odgovor #28 poslato: Avgust 13, 2019, 11:47:51 posle podne »
Boketa koliko su te izasle okvirno te popravke i sta si sve radio?

Van mreže boketa979

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 39
  • Lokacija: Veliki Popovic Despotovac
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • svakome je nekad potrebna pomoc
  • Auto: golf 4 1.6 16v
Odg: Golf 4 1.6 16V BCB potrošnja ulja
« Odgovor #29 poslato: Avgust 14, 2019, 04:11:38 posle podne »
znaci ovako hilznovanje bloka,hilzne, obrada glave ,gumice za ventile ,obrada siceva gde nalezu ventili jos nesto oko ventila je radjeno nzm tacno sta ,dihtung glave,leteci, lezeci, semering bregastih, semering radilice ka menjacu,semering radilice prednji, dihtung uljne pumpe,karike obavezno getz,moguce da jos nesto ali nmg da se setim trenutno i sad naravno ni mg ne trosi i meni su pricali kao to je 16v mora da trosi e na mom primeru sam video da nije tacno.a cena cena je sa sve majstora oko 60000 pa sad moyda nesto od ovoga i ne mora da se menja ali ja sam hteo da budem siguran.Sve u svemu moje misljenje je da dok se ne otvori glava neznas nista a ovo je samo nagadjanje nadam se da sam ti u neku ruku pomogao a i naravno zato je i ovaj forum tu

Van mreže TOMARA

  • VW Početnik
  • Poruke: 123
  • Age: 30
  • Lokacija: Stara Pazova
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf Mk4 1.6 16v
Odg: Golf 4 1.6 16V BCB potrošnja ulja
« Odgovor #30 poslato: Avgust 14, 2019, 07:25:07 posle podne »
Hvala na informacijama brate  :26

Van mreže canibal86

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 395
  • Age: 33
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +7/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Golf 4 1.6 16V BCB potrošnja ulja
« Odgovor #31 poslato: Avgust 14, 2019, 09:28:50 posle podne »
Kako moze cilindar da bude ovalan a da je kompresija dobra da ne duva u karter?

Van mreže Ненад

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Lokacija: Brus
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16V
Odg: Golf 4 1.6 16V BCB potrošnja ulja
« Odgovor #32 poslato: Avgust 14, 2019, 09:34:34 posle podne »
I mene zanima, kako moze da kompresija bude ok u tom slucaju?

Takodje me zanima, citao sam negde da ovi motori imaju alu blok koji kada ode mora da se menja, a negde sa citao da nije alu blok. Zna li neko da li postoji i jedna i druga verzija?

Ja sam probao magnet da stavim na blok i privlaci ga, po tome bih rekao da nije alu blok.

Takodje, ako neko ima vremena da pojasni kako kompresija moze da bude dobra, a da trosi ulje zbog uljne ili koje vec karike? Ja sam citao po netu, gledao snimke ali nije mi bas 100% jasno, pa eto ako neko ima vremena i volje da malo pojasni.

Van mreže canibal86

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 395
  • Age: 33
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +7/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Golf 4 1.6 16V BCB potrošnja ulja
« Odgovor #33 poslato: Avgust 14, 2019, 09:40:36 posle podne »
Ja imam isti motor u Golfu 1.6 16v BCB nema on alu blok.Sto se tice potrosnje ulja moguce je da uljne karike ranije stradaju od kompresionih.

Na mreži Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9023
  • Age: 35
  • Lokacija: Siracusa, Sicilia
  • Karma: +203/-47
  • Auto: 2106
Odg: Golf 4 1.6 16V BCB potrošnja ulja
« Odgovor #34 poslato: Avgust 14, 2019, 10:11:41 posle podne »

Van mreže PaulGT

  • VW Majstor
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4526
  • Age: 41
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +179/-105
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Golf 4 1.6 16V BCB potrošnja ulja
« Odgovor #35 poslato: Avgust 14, 2019, 10:26:25 posle podne »
I mene zanima, kako moze da kompresija bude ok u tom slucaju?

Takodje me zanima, citao sam negde da ovi motori imaju alu blok koji kada ode mora da se menja, a negde sa citao da nije alu blok. Zna li neko da li postoji i jedna i druga verzija?

Ja sam probao magnet da stavim na blok i privlaci ga, po tome bih rekao da nije alu blok.

Takodje, ako neko ima vremena da pojasni kako kompresija moze da bude dobra, a da trosi ulje zbog uljne ili koje vec karike? Ja sam citao po netu, gledao snimke ali nije mi bas 100% jasno, pa eto ako neko ima vremena i volje da malo pojasni.

1.4 je alu blok a 1.6 je gus
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže boketa979

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 39
  • Lokacija: Veliki Popovic Despotovac
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • svakome je nekad potrebna pomoc
  • Auto: golf 4 1.6 16v
Odg: Golf 4 1.6 16V BCB potrošnja ulja
« Odgovor #36 poslato: Avgust 15, 2019, 09:21:07 posle podne »
da na 1,6 je gus a kompresiju je imao ne idealnu ali ok kako nzm ali sustina je da su hilzne dobile oval i sve to sam morao da radim

Van mreže Ненад

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Lokacija: Brus
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.6 16V
Odg: Golf 4 1.6 16V BCB potrošnja ulja
« Odgovor #37 poslato: Avgust 22, 2019, 06:38:33 pre podne »
Danas sam ugrabio malo vremena pa obavio jos neka ispitivanja.
Do separatora nije definitivno, simptomi su isti i nakon zamene iako je stari bio prljav poprilicno.

Zakljucio sam da se i ono sto dize obrtaje kada odbijem cep za ulje desava upravo zbog ovog tipa separatora koji je kod mene, jer kada sam njega uslovno receno izbacio iz sistema onda nije bilo promena rada kada odvijem cep za dolivanje ulja.

Kompresija na sva 4 cilindra mereno i na vrucem i na hladnom motoru je 15.5.

Navodi me na zakljucak da su definitino gumice ili karike.


Ja bih po kompresiji rekao da su hilzne u redu i takodje da su ventili i ostalo u glavu u redu, sem uljnih karika ili gumica, ne znam sta bi drugo moglo.

Nasao sam takodje i da mi je jedna klapna slomljena u kutiji filtera vazduha pa da usisava stalno topao vazduh i takodje svecice su bele, sto bi znacilo da je smesa siromasna, ali to je vec drugi problem nevezan za ulje.


Zanima me sta bih dobio merenjem propustljivosti cilindra?

Van mreže canibal86

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 395
  • Age: 33
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +7/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG