Autor Tema: Passat b6 teško pali kada je na radnoj temperaturi.  (Pročitano 581 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže srdjan advokat

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5
Passat b6 teško pali kada je na radnoj temperaturi.
« poslato: Mart 30, 2019, 08:05:35 posle podne »
Molim za pomoć,savet ili preporuku dobrog majstor koji može da mi reši problem toplog starta ali ne klasičnog toplog starta-dužeg verglanja.Simptomi su identični kao na snimku:
https://youtu.be/ixXeUOvnHXo
U pitanju je passat b6 1.9 tdi,105 konja,bls motor.
Do sada promenjeno:akumulator,senzor bregaste,senzor temperature,uradjena mapa paljenja-mapa toplog starta i ništa nije pomoglo.Prodavac je rekao da mu je promenio zamajac.Na dijagnostici nema grešaka.
Unapred zahvalan na odgovoru!

Van mreže Konstantin87

  • VW Početnik
  • Poruke: 110
  • Age: 31
  • Lokacija: Loznica
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi a6 c5 1.8t
Odg: Passat b6 teško pali kada je na radnoj temperaturi.
« Odgovor #1 poslato: Mart 30, 2019, 08:50:48 posle podne »
Dizne

Van mreže Galaxy

  • VW Početnik
  • Poruke: 155
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +0/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: Passat b6 teško pali kada je na radnoj temperaturi.
« Odgovor #2 poslato: Mart 30, 2019, 11:21:26 posle podne »
Moj ima slican problem. Dole u komentarima pise da je problem sa akumulatorom i anlaserom. Da nema dovoljno struje. Vise njih je komentarisalo da je zamenom aku resilo problem

Van mreže srdjan advokat

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5
Odg: Passat b6 teško pali kada je na radnoj temperaturi.
« Odgovor #3 poslato: Mart 31, 2019, 12:15:37 pre podne »
Sada sam pročitao da se problem javlja nakon zamene plivajućeg zamajca.Postoje dve vrste alnasera tj sa 10 i 11 zubaca i da se dešava a što je verovatno kod mene slučaj da se prilikom zamene zamajca nije vodilo računa o zubcima.Moj alnaser je verovatno sa 10 zubaca pa kada se motor zagreje rašire se i zubci i dolazi do preskakanja prilikom startovanja motora tj dolazi do navedenih simptoma.Treba naći alnaser sa 11 zubaca ili staviti zamajac kakav je bio ranije.Nadam se da je u tome problem.

Van mreže srdjan advokat

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5
Odg: Passat b6 teško pali kada je na radnoj temperaturi.
« Odgovor #4 poslato: April 17, 2019, 03:05:32 posle podne »
Problem rešen!Anlaser je repariran i problema sa paljenjem više nema. celebrate
Tema može pod ključ. 

Van mreže Galaxy

  • VW Početnik
  • Poruke: 155
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +0/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: Passat b6 teško pali kada je na radnoj temperaturi.
« Odgovor #5 poslato: April 17, 2019, 09:16:08 posle podne »
Koliko si platio reparaciju i sta je menjano? Imam identican problem koji jos nisam resio i pratio sam ovu temu. Ja sam pitao nekog ko radi tuning u Nisu i rekao mi je da radi remap i resava to za 40e. Nisam bio ubedjen u pricu i nosta nisam radio...

Edit:
Meni se desava isto kao na snimku, stim sto kad drzim kljic duze, on upali, ne dozvolim da stane i da se ugasi.

Znaci, nije ono "prazno" verglanje, vec vergla, kao da ce da upali, a kad pustim kljuc stane. Ne upali, tj. ugasi se kao na snimku. Onda drzim kljuc dok ne sastavi. I takk svaki put kada je vruc. Zato sam nepoverljiv i nebih da cackam mape na.kompu, ili menjam dizne. Menjao sam akumulator i isto se desava.

Kakve veze ima alternator sa ovim? Zna li neko objasnjenje?

I moze li neko da mi da link od "vruceg" starta ili da ga opise? Nisam na netu masao nista osim pisanja, nema klipova. Imam utisak da se tzv vruc start razlikuje od ovoga sto se meni desava. Tj. kako sam razumeo, vruc start je "prazno" verglanje, a ovo meni "kao da ce upali, al' mora drzim kljuc..."

Molim za objasnjnje, ili klip.
« Poslednja izmena: April 17, 2019, 09:23:43 posle podne od strane Galaxy »

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 610
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B6 1.9TDI S-line
Odg: Passat b6 teško pali kada je na radnoj temperaturi.
« Odgovor #6 poslato: April 17, 2019, 10:50:45 posle podne »
Problem rešen!Anlaser je repariran i problema sa paljenjem više nema. celebrate
Tema može pod ključ.
Citam i htedoh napisati. Imao sam slicno sa Caddy 1.9tdi 105, ali moj upali pa se sav zatrese bas neprijatno. Cetkice nove i na -10 pali bez cekanja da se ugase grejaci.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


Van mreže Galaxy

  • VW Početnik
  • Poruke: 155
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +0/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: Passat b6 teško pali kada je na radnoj temperaturi.
« Odgovor #7 poslato: April 17, 2019, 11:11:50 posle podne »
Samo cetkice, bez rotora-statora???

Van mreže srdjan advokat

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5
Odg: Passat b6 teško pali kada je na radnoj temperaturi.
« Odgovor #8 poslato: April 18, 2019, 05:33:35 posle podne »
Problem je bio u anlaseru odnosno u ležajevim.Majstor koji je izvršio reparaciju čim je probao da okrene bendiks odnosno zupčanik rekao je da veruje da je 100% problem u anlaseru jer se zupčanik teže okreće.Kad se motor zagreje zagreju se i ležajevi pa u odredjenom momentu dodje do glavljenja istog. Reparaciju sam platio 4200 dinara i 1000 dinara montažu.
Prethodno sam menjao senzor radilice,radio remap toplog starta koji je bio 3600,kupio nov akumulator i na kraju rešio problem sa reparaciom anlasera.

Van mreže Galaxy

  • VW Početnik
  • Poruke: 155
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +0/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: Passat b6 teško pali kada je na radnoj temperaturi.
« Odgovor #9 poslato: April 18, 2019, 08:55:24 posle podne »
Prethodno sam menjao senzor radilice,radio remap toplog starta koji je bio 3600,kupio nov akumulator i na kraju rešio problem sa reparaciom anlasera.

E, to. Nebih da placam u na okolo, a da problem ostane. Imam vec nov akum, remap je 40e, ali sam ubedjen da nije do toga. Bio danas do elektricara, trazi mi 2000 za "ruke", 1500 za cetkice i podmazivanje-razradjivanje. Dogovoreno posle praznika. Javicu bas da li je do toga...

Van mreže srdjan advokat

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5
Odg: Passat b6 teško pali kada je na radnoj temperaturi.
« Odgovor #10 poslato: April 18, 2019, 09:50:44 posle podne »
Ako ti majstor već skida anlaser uradi ful reparaciju.Ja sam čak prvo i krenuo od anlasera ali mi je majstor električar rekao da je anlaser kao nov.Nakon toga je menjan senzor bregaste pa remap pa sam kupio nov akumulator i na kraju sam opet otišao kod električara da anlaser opet skine i da uradi ful reparaciju.Da ne grešim dušu taj električar mi je rekao ok ja ću ga opet skinuti al ti idi u servis kojeg sad ne bih da reklamiram jer oni imaju sve delove koji su potrebni za reparaciju. Otišao sam u taj servis i majstor čim je uzeo u ruke anlaser rekao je da je u njemu problem.Inače nisam rekao da mi je anlaser marke valeo.

Van mreže Galaxy

  • VW Početnik
  • Poruke: 155
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +0/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: Passat b6 teško pali kada je na radnoj temperaturi.
« Odgovor #11 poslato: danas u 12:57:37 pre podne »
Reapriran alnaser. Pali kao mina. Kao malolitrazni benzinac :) Odusevljen sam.

2.000 ruke i 2.000 set za reparaciju (biksne, cetkice...)