Autor Tema: Passat B6 2.0 TDI 170ks  (Pročitano 15650 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Hijacker

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6 2.0 TDI 170 hp 2009.
Passat B6 2.0 TDI 170ks
« poslato: Januar 26, 2019, 11:53:27 posle podne »
Pozdrav forumaši,
evo da predstavim i svoj novi automobil, prvi VW, Passat B6 2.0 TDI 170ks.
Fotografiisaću ga kada se malo prolepša vreme, ovih dana konstantno sneg i led.
Auto je 2009. godište, CR motor, DSG, HIGHLINE oprema sa prednjim i zadnjim parking senzorima, kožna/alkantara sedišta sa grejanjem, navigacija...
Posle opsežnog istraživanja pre kupovine, izbor sam sveo na ovaj auto i jedan Audi A4, ali je presudilo stanje ovog auta koje je odlično. Zaista je sve utegnuto i prilično dobro očuvano.
Jedine dve mane koje je auto imao su to da jedan motorić ventilacije ne radi (suvozačeva strana, motorić koji meša toplo/hladno) i da zamajac malo lupka isključivo kada je auto hladan. Čim se malo ugreje nije imao apsolutno nikakav zvuk. Vibracije nikakve.
Odmah čim sam preuzeo auto odrađeno je:
Stavljen novi LUK zamajac
Promenjeno ulje i filter u DSG-u
Zamenjena 2 silena i, iako realno nije bilo potrebe, zamenjena i 2 stabilizatora napred
Kupljene i namontirane nove 4 zimske gume Hankook W452 (iako sam do sada vozio isključivo Michelin, imam samo reči hvale za ove gume, za sada)
OBD zaštita
Naručena 2 motorića ventilacije i čekaju ugradnju (bez skidanja table)
Servis urađen u novembru (pre 1000 km), provereno u ovlašćenom servisu

Pregledom ustanovljeno da su amortizeri novi, prednji diskovi i pločice skoro novi i ostatak u stanju kao što sam gore napisao.

S obzirom da sam u poslednjih 10 godina vozio samo Alfe i Fiate, od toga poslednih 5,5 godina novi Bravo kojim sam bio izuzetno zadovoljan, moram da kažem da je Passat potpuno druga dimenzija. Kvalitet izrade, udobnost, opšti utisak... Sve je bolje  biggrin

Najjviše se oduševljavam motorom. Počevši od toga kada ga startujem, a on onako lepo i glatko radi, skoro da se ne čuje, do toga da ide kao avion sa svojih 170 ks i 350Nm obrtnog momenta :D
« Poslednja izmena: Januar 26, 2019, 11:57:13 posle podne od strane Hijacker »

Van mreže voodoons

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 648
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk5 estate 2.0TDI DSG
Odg: Passat B6 2.0 TDI 170ks
« Odgovor #1 poslato: Januar 27, 2019, 10:08:11 posle podne »
A slike, ništa? Koliko je prešao kad mu je zamajac počeo da lupka? Imam u golfu isto godište 2.0 ali 140ks sa dsg-om, 215k na satu, sve čekam kad će početi da lupka...

Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока


Van mreže Hijacker

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6 2.0 TDI 170 hp 2009.
Odg: Passat B6 2.0 TDI 170ks
« Odgovor #2 poslato: Januar 29, 2019, 10:27:37 posle podne »
Biće photo session kad se nakanim da ga operem, ovih dana bi trebalo da se otopi sneg...

174k na satu i dijagnostici. Ako je neko i skidao, nije mnogo jer je stanje i opšti utisak takav.
Ne znam koliko se može ravnati po kilometraži. 2.0 TDI 140 ks ima linearan razvoj obrtnog momenta, dok 170 ks od oko 2.000 rpm podivlja što je svakako štetnije po zamajac.
Tu je i način na koji se vozi i DSG menja brzine. Ja ne znam kako je vožen auto dok nije stigao do mene. Laganim gasom menja brzine na ispod ili oko 1500 o/min, što opet nije sjajno za zamajac. A opet, nije isto 100.000 km na otvorenom putu i 100.000 km pretežno gradske vožnje.
E sad, tu je i onaj deo da me je moj majstor čudno gledao kada sam rekao da hoću da zamenim zamajac, pošto bi neki ljudi vozili još xy km jer niti je imao vibracije, niti je trzao pri promeni stepena prenosa, već se samo čulo lupkanje (blago) isključivo kada je hladan motor.

Van mreže voodoons

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 648
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk5 estate 2.0TDI DSG
Odg: Passat B6 2.0 TDI 170ks
« Odgovor #3 poslato: Januar 30, 2019, 07:13:49 pre podne »
Salta on rano ali kao sto kažeš na laganom gasu pa to neće uticati na zamajac. Zamajcu šteti potapanje gasa na malim obrtajima a to nikad neće biti na dsg-u... dsg štiti zamajac i teoretski zamajac više izdržava nego na manuelnom.. opet pitanje šta je preživeo kod prethodnog vlasnika..
Koliko te je izašao zamajac i koji si stavio?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže Hijacker

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6 2.0 TDI 170 hp 2009.
Odg: Passat B6 2.0 TDI 170ks
« Odgovor #4 poslato: Januar 30, 2019, 11:11:34 posle podne »
Evo i par fotki, nisu nešto reprezentativne. Biće uskoro boljih.









Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Passat B6 2.0 TDI 170ks
« Odgovor #5 poslato: Januar 31, 2019, 12:20:05 pre podne »
Lep primerak,cudno mi da volan i tabla sa starijeg je a 2009g
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže voodoons

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 648
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk5 estate 2.0TDI DSG
Odg: Passat B6 2.0 TDI 170ks
« Odgovor #6 poslato: Januar 31, 2019, 08:20:12 pre podne »
Dosta njih 2009-to su sa tom tablom i volanom.. bar kad sam ja merkao b6 2009-2010..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže Fitipaldi

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2301
  • Lokacija: Basra, Irak
  • Karma: +36/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B6 2.0 TDI CR
Passat B6 2.0 TDI 170ks
« Odgovor #7 poslato: Januar 31, 2019, 09:56:48 pre podne »
Sve to može da se sredi. Mada 2009. godište bi morao da ima noviji volan i km sat.


Sent from my iPhone X using Tapatalk
« Poslednja izmena: Januar 31, 2019, 10:20:35 pre podne od strane Fitipaldi »
This time next year, we'll be millionaires!

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Passat B6 2.0 TDI 170ks
« Odgovor #8 poslato: Januar 31, 2019, 05:27:38 posle podne »
Lep Passat  :25 cestitam kupovinu !!! i puno kilometara ...ovaj model place za Alu felne Monte Carlo

rodjaka vozi istog samo silver metalic ...2009 g ima noviji km sat i volan -moguce da je neki prelazni mesec u toj godini  :46
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže voodoons

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 648
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk5 estate 2.0TDI DSG
Odg: Passat B6 2.0 TDI 170ks
« Odgovor #9 poslato: Februar 03, 2019, 12:58:38 pre podne »
Sve to može da se sredi. Mada 2009. godište bi morao da ima noviji volan i km sat.


Sent from my iPhone X using Tapatalk
Zavisi i gde je proizveden. 2009-te je krenuo restyling ali ne svuda u isto vreme..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže KabiiR

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 734
  • Age: 28
  • Lokacija: BP-CG
  • Karma: +12/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat CC
Odg: Passat B6 2.0 TDI 170ks
« Odgovor #10 poslato: Februar 05, 2019, 11:03:09 pre podne »
Lijep passat, takodje mislim da 2009 bar sat novi mora da ima  :26

Van mreže Hijacker

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6 2.0 TDI 170 hp 2009.
Odg: Passat B6 2.0 TDI 170ks
« Odgovor #11 poslato: Februar 05, 2019, 01:10:28 posle podne »
Ovaj je izašao iz fabrike u junu ili julu (zaboravio sam) 2009.
I meni se više dopada novi sat i volan, ali je ovde presudila kombinacija stanja, boje, opreme i blizine.
Što se table tiče, ako se ubaci belo osvetljenje, po meni se baš mnogo dobije na estetskom doživljaju. Volan uvek može da se zameni, kome se ne sviđa.

Van mreže Fitipaldi

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2301
  • Lokacija: Basra, Irak
  • Karma: +36/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B6 2.0 TDI CR
Odg: Passat B6 2.0 TDI 170ks
« Odgovor #12 poslato: Februar 05, 2019, 02:05:30 posle podne »
Belo osvetljenje na ovom satu solidno bljesti i naporno je za oči. Probao sam


Sent from my iPhone X using Tapatalk
This time next year, we'll be millionaires!

Van mreže Hijacker

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6 2.0 TDI 170 hp 2009.
Odg: Passat B6 2.0 TDI 170ks
« Odgovor #13 poslato: Mart 16, 2019, 01:28:26 pre podne »
Prešao sam do sada 1.500 km  sa automobilom. Nije neka kilometraža, ali bilo je par putovanja van grada i prezadovoljan sam.
U planu mi je još da ga ispoliram 3M pastama i voskiram Big White Hi-temp paste wax-om. Sve spremno, čeka toplo vreme.
Moj prethodni Bravo, iako je 2008. fabrički nije imao DPF, pa nemam iskustva sa istim. Na Passatu mi se par puta desilo da pokrene regeneraciju, dok ga nisam izvozao do Venca i nazad tempom 2.500-3.000 obrtaja.
Čudno mi je da nije palio lampicu za regeneraciju već sam to shvatio ili po ventilatoru koji ostane uključen minut-dva kada ugasim auto ili po tome što menja brzine na malo višim obrtajima nego inače da bi postigao temperaturu.

Ja bih ga iskreno izvadio preventivno, ali se plašim da će stvarno za godinu - dve početi sa merenjima izduvnih gasova...
Da li ima neka pouzdana metoda čišćenja ili ipak mora da se vadi kada počne previše esto da se regeneriše? Ja auto vozim malo i najčešće po gradu, tako da pretpostavljam da će uskoro početi da zeza.








Van mreže voodoons

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 648
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk5 estate 2.0TDI DSG
Odg: Passat B6 2.0 TDI 170ks
« Odgovor #14 poslato: Mart 16, 2019, 09:58:11 pre podne »
Proveri nivo zapusenosti na dijagnostici. Sve dok ne pali lampicu, trebalo bi da je ok. Meni pali po gradu malo malo a 28% nivo zapusenosti..


Sent from my iPhone using Tapatalk