Autor Tema: Golf 5 1.6.FSI  (Pročitano 1426 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Blaza88

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf V 1.6 FSI
Golf 5 1.6.FSI
« poslato: Jun 18, 2018, 10:55:53 posle podne »
Dragi prijatelji,
Molim za mišljenje o ugradnji TNG-a na motor 1.6 FSI?
Auto je kod mene godinu dana, odradio sam sve i zamenio bukvalno sve. Nisam razmišljao do sada o TNG-u jer nisam bio siguran u kakvom je stanju motor ali pošto od zamene koja je bila pre  7000km nije potrošio maltene ni gram ulja, tako da sada razmišljam o TNG-u. Molim da napiše neko ako je imao i lično iskustvo. Iz Niša sam, čuo sam da su neki momci u BGu jako dobri i da ugradnjankošta oko 1000€. Svaki info mi je dobrodošao.  :35

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10987
  • Age: 29
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +164/-68
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, mk4 GTI
Odg: Golf 5 1.6.FSI
« Odgovor #1 poslato: Jun 18, 2018, 11:30:14 posle podne »
Koliko godisnje prelazis km?

Van mreže Blaza88

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf V 1.6 FSI
Odg: Golf 5 1.6.FSI
« Odgovor #2 poslato: Jun 18, 2018, 11:37:43 posle podne »
S obzirom da imam službeni auto koji mogu i privatno da vozim, Golfom sam prešao za 14 meseci oko 10 000km (nisam ga vozio 2 meseca zbog problema sa registracijim).
S tim da planiram u narednom periodu više da ga vozim. Recimo biće barem 15 000km za narednih godinu dana.

Van mreže Blaza88

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf V 1.6 FSI
Odg: Golf 5 1.6.FSI
« Odgovor #3 poslato: Jun 19, 2018, 12:04:41 pre podne »
Inače auto je prešao 198 000km.... Sad sam mu uradio veliki servis (lanac, pk kais sa spanerima i zatezacem, svecice itd). Mislim da je sada idealna prilika da se kokne TNG ako naravno motor podnosi taj uređaj. Inače, potrošnja je od 7-10l... Na auto putu pri brzini od 120km/h u 6. Troši 7l dok na 140km/h troši 8.5-9l.... značilo bi mi iskustvo i što se potrošnje tiče, svi oko meme voze dizele....

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10987
  • Age: 29
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +164/-68
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, mk4 GTI
Odg: Golf 5 1.6.FSI
« Odgovor #4 poslato: Jun 19, 2018, 07:12:35 pre podne »
Ne znam koliko ti se isplati ugradnja iskreno, trebace ti dve godine da tek pocnes da stedis na gorivu. Ako si siguran da ce taj auto biti kod tebe barem narednih pet godina, onda bih i ugradio, inace ta potrosnja koju navodis ti je extra.

Van mreže Ned

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 427
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
Golf 5 1.6.FSI
« Odgovor #5 poslato: Jun 19, 2018, 12:22:12 posle podne »
Ja sam skoro pricao sa momkom koji je uzeo taj 1.6fsi i razmislja o plinu, ali mu traze 800e, dakle raspitaj se za cenu ugradnje!
Ako si vec sve zamenio na autu, pretpostavka je da ga neces menjati, dakle ugradnja tng je i vise nego logicna, plus, kada ga budes prodavao lakse ces to da uradis...a posebno jer dosta ljudi ustukne kada cuje za FSI motore i cenu ugradnje!

Van mreže AcoVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 957
  • Age: 30
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +31/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: CC, Golf 5
Odg: Golf 5 1.6.FSI
« Odgovor #6 poslato: Jun 19, 2018, 02:52:33 posle podne »
@Blaza88, pretpostavimo da znas da ce ti uporedo sa plinom trositi i malo benzina (mozda oko 80% plina i 20% benz na 100km).
Onda da ces sigurno morati povremeno (ne cesto) da skidas benzinske dizne i da ih ultrazvucno cistis.
Razmisli, stavi na papir za koliko ces ga isplatiti (sa svim ovim pomenutim gore), pa onda koliko ces stedeti na gorivu u periodu posle toga.

Van mreže Ned

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 427
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 5 1.6.FSI
« Odgovor #7 poslato: Jun 19, 2018, 06:08:15 posle podne »
Da, to sam zaboravio...upravo zato je ovaj lik hteo i da proda svoj auto?!

Van mreže AndrejaKG

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 489
  • Age: 23
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +4/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A4 B7 2005year 200ks
Odg: Golf 5 1.6.FSI
« Odgovor #8 poslato: Jun 21, 2018, 07:22:24 posle podne »
Ne bi ugradio da sam na tvom mestu , neko rece dobra potrosnja  , po gradu da , ali na otvorenom i nije mala pa i moj trosi na 120km/h 6.5L a jaci je jedno 85ks.I na 10 000km se ne isplati i da nije fsi.
Audi A4 2.0Tfsi / 2005 / S line
Ex Audi A3 1.9Tdi /  1998 / 90ks
Ex Audi A6 2.5Tdi / V6

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6641
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +265/-169
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Golf 5 1.6.FSI
« Odgovor #9 poslato: Jul 08, 2018, 12:17:26 posle podne »
Sto je Cercil rekao za Rusiju... Rusija je zagonetka umotana u misteriju unutar nepoznanice... tako nesto ti je i plin u sprezi sa FSI motorima. Cena je tolika jer se ta oprema retko ugradjuje i nikad nece biti rasprostranjena. Ne postoji oprema koja moze da ubrizgava plin kao dizna FSI motora. Jednostavno plin kao agregatno stanje ne moze da postigne rasprsivanje pod tolikim pritiskom zato benzinske dizne (onih 20%) dodaju tamo gde plin ne stize.
Ja sam uvek za plin, ali ovo mi tako deluje kao mutant resenje, da nemam ni 1% ideje da bih hteo da pokusam plin na FSI motoru. Da ne budu da su te istrolovali ljudi na forumu, nadji jednog aktivnog korisnika FSI+plin, pa neka ti on da najbolji savet. Problem je samo sto ces ga tesko naci. Platio si taj auto jeftino i trosi koliko trosi. Ako hoces da ustedis na gorivu, prodaj to i kupi neki CR dizel ili neki drugi benzinski motor na koji moze plin.
« Poslednja izmena: Jul 08, 2018, 12:20:08 posle podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže AcoVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 957
  • Age: 30
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +31/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: CC, Golf 5
Odg: Golf 5 1.6.FSI
« Odgovor #10 poslato: Jul 08, 2018, 01:39:36 posle podne »
Pa kako Wele.. Postoji direktno ubrizgavanje plina u tecnoj fazi kroz benzinske dizne. Ali takav uredjaj kosta preko 2000e.

A drugo, kada je u pitanju obican senkvent na fsi/tsi motoru, benzin se ubrizgava uporedo sa plinom zbog "hladjenja" dizni (jer su dizne direktno u cilindru pa bi se na njima sakupio garez, izgorele bi, ako ne rade tj. ako se bar ne ubrizga benzin svaki 5 takt (otpilike tih 20ak %)).

p.s. Auto sa sistemom direktnog ubrzigavanja plina ide i bolje nego na benzin (jedan od razloga je temp. samog goriva tj. plina).
« Poslednja izmena: Jul 08, 2018, 01:42:42 posle podne od strane AcoVW »