Autor Tema: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)  (Pročitano 4435 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10980
  • Age: 29
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +164/-68
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, mk4 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #60 poslato: Maj 16, 2018, 09:28:33 posle podne »
 drivingCao svima, neke novosti. Na dijagnostici izbacio sledece greske:

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity - Trajno
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High - Trajno
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) - Povremeno
16502 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62): Signal too High  - Povremeno
17956 - Boost Pressure Controle Valve (N75): Open Circuit - Trajno
16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)


E sad, zamenio sam N75 ventil i stavio od S4 - 2.7t. Auto mnogo bolje reaguje na gas, agresivniji, povlaci odlicno iz niskih obrtaja, dok je pre bio bas lenj. Ovo je verovatno rezultat toga sto stari ventil nije radio kako treba, ne zato sto je sa S4.

Medjutim, prtisak turba se cak povecao, skoro da je zakucao ovaj cajger od 1.5 bara. Nisam smeo da ga stiskam da se ne razleti turbo, na oko 3000 nabije taj pritisak, posle sam pustao gas.

Ima li sugestija? :) Da nije neko cackao oko wastegate-a?

Sto se tice ostalih greski, je li ovo prva ili druga lambda sonda prijavljena?

EDIT: Ipak sam ga potopio da vidim sta se desava, lupi boost do 1.4 bara, pa onda verovatno popusti DV i spusti pritisak i tako u krug. Skinuo sam i kleme da resetuje komp, nista se nije promenilo.
« Poslednja izmena: Maj 17, 2018, 01:28:49 pre podne od strane Madison »

Van mreže Getei

  • VW Početnik
  • Poruke: 167
  • Age: 24
  • Lokacija: Bor
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 GTI 1.8T
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #61 poslato: Maj 17, 2018, 03:41:25 posle podne »
Meni povremeno pali check engine lampicu zbog katalizatora. Drugar je isto skidao kleme ali nije resetovao, dok mu ja nisam rekao da skine PLUS klemu najmanje 30s (pozeljno ceo minut cekati), probaj tako, skini plus i cekaj minut i vidi sta ce se desiti sa greskama, ja tako brisem check, pali mi na 200-300km  bleh

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10980
  • Age: 29
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +164/-68
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, mk4 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #62 poslato: Maj 17, 2018, 03:57:15 posle podne »
Skinuo sam minus klemu 10-ak minuta i Check Engine se ugasio, nije to problem. Nego sam ja mislio da komp brljavi zbog greske, pa salje pogresne podatke ka N75, ali i nakon resetovanja i "brisanja" gresaka i dalje prepunjava turbo.

Gledam sad po netu, 1.3-1.5 bara uglavnom pune na Stage 2, sto je nerealno za moj motor koji je skroz stock i navodno nije cipovan. Ili mozda ipak jeste? biggrin Ova greska za O2 senzor je druga sonda, tj. ona iz katalizatora, tako da ili ne radi ili je katalizator los, u oba slucaja me boli briga. :53

Van mreže raca1

  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1367
  • Age: 42
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +63/-9
  • Pol: Žena
  • Auto: Golf MK2 1.6D Jetronic
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #63 poslato: Maj 18, 2018, 01:15:27 posle podne »
Garant je nešto čačkano po ECU, da nije išao bi u LIMP mod na tom pritisku. Za drugu lambdu možeš da staviš varalicu, kod druge lambde je bitno da ne daje iste rezultate kao i prva ili se pali lampica.

Može da daje pogrešne pritiske ako nije dobro podešena šipka za wastegate klapnu pa proveri to. Taj manometar kojim meriš meri apsolutni ili nadpritisak?
« Poslednja izmena: Maj 18, 2018, 01:18:55 posle podne od strane raca1 »
BOLJE JEDNO VRUCE PIVO NEGO CETIRI 'LADNA

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10980
  • Age: 29
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +164/-68
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, mk4 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #64 poslato: Maj 18, 2018, 07:57:14 posle podne »
Hvala, videcemo na jesen sta je u pitanju, za vikend se vracam atmosfercu. Ne znam koji pritisak meri, ne razumembse iskreno koja je razlika, klasican vdo, kad je ugasen auto stoji na nuli, na leru od -0.7 do 0.9 pokazuje, rekao bih da je tacan.

Van mreže MileSrb

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 422
  • Lokacija: novi sad
  • Karma: +16/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #65 poslato: Maj 19, 2018, 09:08:13 pre podne »
Oteraj ga na valjke, odmah ces videti sta je radjeno i koliko.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10980
  • Age: 29
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +164/-68
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, mk4 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #66 poslato: Avgust 16, 2018, 08:34:19 pre podne »
Dobro jutro :)

DSC_0980 by Mladenovic1989, on Flickr

DSC_0979 by Mladenovic1989, on Flickr

Brat imao zabranu, tako da je cetvorka stajala, paucina se uhvatila na kocnicama. Kupio nov akumulator i oziveo je.

Ko se seca Floyda, videli smo se za vikend u Krusevcu na kratko, pozdravio je staru ekipu. beer