Autor Tema: Podesavanje karburatora Pierburg 2e  (Pročitano 8994 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže shtex

  • VW Početnik
  • Poruke: 182
  • Age: 25
  • Lokacija: Priboj
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +1
  • Auto: Golf 2 1.8 (bio nekad GTI) :D
Podesavanje karburatora Pierburg 2e
« poslato: Decembar 15, 2009, 02:17:15 pre podne »
0
EE opet ja,al sta cu kad me svi zajebavaju .....salim se...

Kao sto sam rekao u prethodnoj temi...prepakovao sam GTI na karburator.
Ugradjen je Pierburg 2E(onaj sa vodenim sauhom,stariji, bez one elektronike). Sve radi extra osim kad je hladan motor i zatvoren sauh. Tada auto nece da radi na leer,jedva vuce, dimi kao dizel i trosi katastrofa...verovatno presisava. Ali samo dok je klapna spustena. Regularno se podigne kad se voda zagreje.

Da na pomenem da nista od struje na karbu nije prikljuceno, kaze majstor da nije obavezno.....

Da li to ja kako mogu da dostelujem ili mora neki majstor, a frka mi je jer nisam kod kuce(studiram) a ne bi da me majstori klepaju bas u drugom gradu(CACAK).


Na mreži Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 10190
  • Automobil: 1982 Volkswagen Passat
  • Age: 34
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +139/-32
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +173
  • Auto: WV/3M
Odg: Podesavanje karburatora Pierburg 2e
« Odgovor #1 poslato: Decembar 15, 2009, 10:03:23 pre podne »
0
To se i meni desava. Sve radi kako treba. Sve se klapne zatvaraju i otvaraju kako treba, svi grejaci rade, ne vuce nigde fals vazduh. Ali na hladno nikako da sastavi rad. Cim krene da se greje pocinje normalno da radi. Kod mene je prikljucena struja na karburator. Meni je jednogrli karburator Pierburg 1B3.

Van mreže slavkodzek

  • VW Početnik
  • Poruke: 129
  • Age: 2010
  • Lokacija: Pozarevac
  • Karma: +4/-1
  • Respect: +5
Odg: Podesavanje karburatora Pierburg 2e
« Odgovor #2 poslato: Decembar 15, 2009, 11:20:13 posle podne »
0
solomonsko resenje. iskrivi malo klapnu pri vrhu klestima i bice ok

Na mreži Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 10190
  • Automobil: 1982 Volkswagen Passat
  • Age: 34
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +139/-32
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +173
  • Auto: WV/3M
Odg: Podesavanje karburatora Pierburg 2e
« Odgovor #3 poslato: Decembar 15, 2009, 11:35:27 posle podne »
0
Ne razumem. blink

Van mreže Comi014

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 223
  • Age: 32
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +1
Odg: Podesavanje karburatora Pierburg 2e
« Odgovor #4 poslato: Decembar 15, 2009, 11:43:42 posle podne »
0
Ne mora kriviti klapnu,polozaj zatvorenosti klapne se podesava vijcima,i nikad ne sme biti totalno zatvorena.
Oznaka karburatora kod shtex-a je verovatno 2e2 jer se on koristio na 1.6 i 1.8 motorima,ne verujem da ti je majstor ugradio onaj sto ide na 1.3(2e3).Ova moja prica je upravo vezana za 2e2.

Lepo ti je "majstor" rekao struja nije obavezna,ludi svaba se glupirao pa komplikovao stvari bez veze.Jeste ali juce malo,pa zato ti i radi tako.Doziranje sauha upravo radi preko elektroventila kojim upravlja termodavac na racvi vode,zatim postoji vremenski ventil koji sluzi da prilikom paljenja drzi nesto veci gas od standardnog u trajanju od 8-10 sekundi dok motor ne stabilizuje rad.Na taj ventil se mora dovesti stalan napon jer u sebi ima grejac kojem treba bas tih 8-10 sec da bi zagrejao bimetal i aktivirao ventil.Zatim Mora se dovesti napon na grejac usisnog kanala sauha,pa zatim na grejac u grani,pa na grejac spiralne bimetalne opruge koja kontrolise leptir sauha.Ma struje kolko oces, a sve cista mehanika.
Taj karburator ima automatski sistem regulacije lera, koji radi po principu diferenciranja pritisaka u grani,i pre grane a to moze da radi samo ako je sva struja povezana ispravno i svi vakumski ventili ispravni,i naravno da ne vuce falsh vazduh nigde.Ma komplikovan je do bola i majstori se najeze kad ga vide,al zato kad je ispravan radi za sve pare jer je tvoje samo da okrenes kljuc pri paljenju,bez ikakvog davanja gasa,spricanja i slicno.
Evo ti uputstvo na engleskom i ruskom pa citaj.
http://rapidshare.com/files/321375060/2E2_service_instruction.pdf
http://rapidshare.com/files/321375822/2360645-Pierburg-2830-2E2.pdf
Pozz  driving

« Poslednja izmena: Decembar 15, 2009, 11:45:28 posle podne Comi014 »

Na mreži Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 10190
  • Automobil: 1982 Volkswagen Passat
  • Age: 34
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +139/-32
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +173
  • Auto: WV/3M
Odg: Podesavanje karburatora Pierburg 2e
« Odgovor #5 poslato: Decembar 15, 2009, 11:46:22 posle podne »
0
Lepo si to objasnio. Svaka cast. Za 2E2. Ae sad objasni meni za 1B3. biggrin

AdWords




AdWords oglasi
« Odgovor #6 poslato: Decembar 16, 2009, 12:11:40 pre podne »

Van mreže Comi014

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 223
  • Age: 32
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +1
Odg: Podesavanje karburatora Pierburg 2e
« Odgovor #6 poslato: Decembar 16, 2009, 12:11:40 pre podne »
0
Kod tebe je prica daleko jednostavnija,tj mislim da bi trebalo samo dostelovati sauh  zaokretanjem kucista vodenog sauha dok se ne poklope reperi(crtice) i podesavanjem hoda vakumskog korektora sauha ukoliko je ispravan(crni plasticni vakum).Nemam manual za njega,pa ga pojuri na netu i sve ce ti biti jasno kad procitas.

Na mreži Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 10190
  • Automobil: 1982 Volkswagen Passat
  • Age: 34
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +139/-32
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +173
  • Auto: WV/3M
Odg: Podesavanje karburatora Pierburg 2e
« Odgovor #7 poslato: Decembar 16, 2009, 12:18:12 pre podne »
0
Meni su ti reperi poklopljeni. Kad stisnem gas klapna se zatvori do kraja i pri paljenju se otvori oko 2mm. Kako se bimetal greje tako se ona otvara. Onaj veliki crni vakuum mi zuji. Da li je ispravan ili ne stvarno ne znam. Znam da mi sva 3 grejaca rade. Na crevima ne vuce fals vazduh.

Van mreže shtex

  • VW Početnik
  • Poruke: 182
  • Age: 25
  • Lokacija: Priboj
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +1
  • Auto: Golf 2 1.8 (bio nekad GTI) :D
Odg: Podesavanje karburatora Pierburg 2e
« Odgovor #8 poslato: Decembar 16, 2009, 12:54:10 pre podne »
0
Ne mora kriviti klapnu,polozaj zatvorenosti klapne se podesava vijcima,i nikad ne sme biti totalno zatvorena.
Oznaka karburatora kod shtex-a je verovatno 2e2 jer se on koristio na 1.6 i 1.8 motorima,ne verujem da ti je majstor ugradio onaj sto ide na 1.3(2e3).Ova moja prica je upravo vezana za 2e2.

Lepo ti je "majstor" rekao struja nije obavezna,ludi svaba se glupirao pa komplikovao stvari bez veze.Jeste ali juce malo,pa zato ti i radi tako.Doziranje sauha upravo radi preko elektroventila kojim upravlja termodavac na racvi vode,zatim postoji vremenski ventil koji sluzi da prilikom paljenja drzi nesto veci gas od standardnog u trajanju od 8-10 sekundi dok motor ne stabilizuje rad.Na taj ventil se mora dovesti stalan napon jer u sebi ima grejac kojem treba bas tih 8-10 sec da bi zagrejao bimetal i aktivirao ventil.Zatim Mora se dovesti napon na grejac usisnog kanala sauha,pa zatim na grejac u grani,pa na grejac spiralne bimetalne opruge koja kontrolise leptir sauha.Ma struje kolko oces, a sve cista mehanika.
Taj karburator ima automatski sistem regulacije lera, koji radi po principu diferenciranja pritisaka u grani,i pre grane a to moze da radi samo ako je sva struja povezana ispravno i svi vakumski ventili ispravni,i naravno da ne vuce falsh vazduh nigde.Ma komplikovan je do bola i majstori se najeze kad ga vide,al zato kad je ispravan radi za sve pare jer je tvoje samo da okrenes kljuc pri paljenju,bez ikakvog davanja gasa,spricanja i slicno.
Evo ti uputstvo na engleskom i ruskom pa citaj.
http://rapidshare.com/files/321375060/2E2_service_instruction.pdf
http://rapidshare.com/files/321375822/2360645-Pierburg-2830-2E2.pdf
Pozz  driving



Hvala na opisu.
Jeste u pitanju peruburg 2e2, sa 1.6 motora. Klapna je u dobrom polozaju koliko ja mogu da procenim. Ne vidi se bas najbolje od mixera za plin. A sta mi treba od delova da bi prikljucio svu tu struju, neki releji ili nesto? Nije povezana ni struja sa usisne grane,proverio sam danas. Ono cudo sto dodaje gas nebi ni povezivao, za toliko cu sam dotati gas(tako palim uvek).

A za prvu pomoc sauh sam zaglavio u otvoreni polozaj.
« Poslednja izmena: Decembar 16, 2009, 12:57:08 pre podne shtex »

Van mreže vox

  • VW Početnik
  • Poruke: 153
  • Lokacija: Bor
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
  • Auto: Golf 2 1.3
Odg: Podesavanje karburatora Pierburg 2e
« Odgovor #9 poslato: Januar 12, 2010, 06:14:14 posle podne »
0
e a za 2E meni isto dimi trokira i mnogo trosi

Van mreže medium

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 251
  • Lokacija: Kovin (juzni Banat)
  • Karma: +2/-9
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
  • Auto: VW GOLF MK2 1.3 LPG
Odg: Podesavanje karburatora Pierburg 2e
« Odgovor #10 poslato: Novembar 02, 2013, 07:59:28 posle podne »
0
Da li bi neko mogao da mi pojasni, gde se steluje smesa, a gde ler gas za benzin na karburatoru PIERBURG 2E ?
Zasto mi saug prilikom paljenja na plin daje 3000 rpm.
Automobil je VW Golf II 1.3 motor.

Imam 2 problema.
1. Prilikom paljenja na benzin... motor startuje, stucne  par puta, pocne se gusiti i tako se ugasi ?!
2. Zasto mi saug prilikom paljenja na plin daje 3000 rpm ?

Proveravao sam creva (nova su), klapna je zatvorena pri paljenju na 2mm... otvara se postepeno.
Promenio sam filter benzina i taloznik (separator).
Automobil pali ok.
Ispod benzinske pumpe malo vlazi.
Da li je to normalno ?  blink
U rezervoaru imam 10 litara.
Poklopac sauga je podesen izmedju dve granicne crtice.
Ne znam stvarno, sta bi moglo biti uzrok stucanja (gusenja automobila).
U voznji trese, kao da ima knedlu, a u leru se gasi.

NA PLINU RADI OK, osim sto prilikom paljenja daje 3000 rpm.

Hvala unapred !!!


Van mreže stadus

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
  • Auto: golf 2
Odg: Podesavanje karburatora Pierburg 2e
« Odgovor #11 poslato: Mart 13, 2014, 11:11:28 pre podne »
0
Druže, jesi uspeo da rešiš problem... mene muči ista stvar, na istom automobilu...
« Poslednja izmena: Mart 13, 2014, 11:43:19 pre podne Modus »