Autor Tema: Konstantno krivi diskove  (Pročitano 7480 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži raca1

  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1343
  • Age: 42
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +63/-9
  • Pol: Žena
  • Auto: Golf MK2 1.6D Jetronic
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #120 poslato: Maj 28, 2018, 02:17:46 posle podne »
Preporuke proizvođača kažu da razrada traje 200-300 km, što je i bilo do sad u praksi. Zadnja zamena novi OEM diskovi i pločice su počele da "grizu" tek posle 1500-2000 km, jako kočenje na 170 kmh i više hoće da zatresu minimalno, baš osećaj kao da jedna pločica slabije koči. Dok se ne potroše pločice ništa ne diram, samo gas.
BOLJE JEDNO VRUCE PIVO NEGO CETIRI 'LADNA

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1920
  • Age: 29
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +33/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #121 poslato: Maj 28, 2018, 02:54:33 posle podne »
Ova tema kao da postoji neka visa sila koju ne mozete da odgonetnete. Ja sam ubedjen da se diskovi ne krive tek tako.
Ima nekoliko stvari koje uticu da tockovi tresu pri kocenju, trap, korozija izmedju diska i glavcine, korozija na samoj felni gde naleze na disk, korozija na disku i to najcesce sa unutrasnje strane i po obodu diska, kriva felna, kriva guma, blokiran cilindar u kocionim klestima, sve ovo utice. Ugradjivao sam i najjeftinije i najskuplje diskove, nikad nisam imao problem da tresu a da je sve ovo prethodno bilo ispravno.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 705
  • Karma: +12/-13
  • Pol: Muškarac
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #122 poslato: Maj 30, 2018, 04:43:29 posle podne »
Znam da nekog mrzi da cita silne postove, ali sve je uglavnom vec ponovljeno po par puta.
Cvele 018 nemoj bacati pare na lezajeve. Ja sam promenio i lezajeve i glavcine i opet je isto bilo. A nisam jedini koji je to uradio.
Probaj ono sto sam ja probao: obradi opet diskove, diskovi moraju biti obradjeni u tri tacke, prvo onaj deo sto naleze na glavcinu se dovodi u nulu, a zatim i kocione povrsine. Ocisti glavcine perfektno. Osmirglaj kociona klesta, rukavac, sve gde plocice klizu i nalezu. Ne bi bilo lose da se promene gumice klizaca ali da se stave kvalitetne recimo ate. Ukoliko to neces (nisam ni ja jos njih zamenio) ocisti unutar gumica i podmazi sa mascu koja je predvidjena za to, imas u prodavnicama, podmazi i rukavac kuda klizaju plocice. Ocisti unutrasnju stranu felne koja naleze na disk. I najvaznije  na svakih 500 km dotegni srafove. Pa ako opet iskrivi jbg. Meni je posle svih ovih operacija stalo. Vec par hiljada sve odlicno, ali sam zamenio i komplet kvacila i nosac kosku (ne znam da li je vibracija od njih mogla da pravi sranja).
Razradi malo kocioni klip i posmatraj sta se desavas.
Eto pre svega sada kada je krivo idi probaj da dotegnes svih pet srafova, onako rukom bez preterivanja i vidi da li je neki slabije zategnut pa javi