Autor Tema: Konstantno krivi diskove  (Pročitano 11705 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2689
  • Age: 26
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +82/-21
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #100 poslato: Februar 18, 2018, 02:16:02 posle podne »
4 stote na disku sljulja i oseca se?  :9

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 748
  • Karma: +13/-14
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 ALH
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #101 poslato: Februar 18, 2018, 02:19:50 posle podne »
Da. Jer tih cetiri stota kad se disk zagrje lako budu i 0.05 i jace. Sto su diskovi topliji metal se vise siri i vise se oseca. Kad sam letos isao na reklamaciju disk je bio vruc i majstor izmerio 0.07, posle 15 min kada se ohladio pokazao je 0.05mm

Van mreže Sinda

  • VW Početnik
  • Poruke: 100
  • Lokacija: Kac (kod NS-a)
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #102 poslato: Februar 18, 2018, 03:17:53 posle podne »
Ja sam pre dvadesetak dana promenio komplet kvacila i odredjene vibracije koje sam osecao na volanu i prilikom voznje su nestale sto je normalno. Diskovi su bili malo krivi nisam ovog puta merio koji je u pitanju. E sad nesto jako cudno putovao sam posle zamene kvacila na Kopaonik auto ljudski natovaren, isao sam preko Kraljeva i dolinom jorgovana sam vozio 80-90 pa kocnica i sve tako i kocnice gotovo da nisu tresle, ne znam kako. Jutros sam malo vozio auto oseca se cupkanje ali minimalno. Jedna stvar koju sam primetio svaki put posto su tockovi skidani pa ponovo vracani kao da je manje tresao. I jos jedna bitna stvar poslednjih nekoliko puta kada sam skidao tockove srafovi su zatezani kilo kljucem, ali kada sam odvrtao srafove uvek su neki bili jace stegnuti, a neki slabije, kao da u toku voznje po neki sraf postepeno popusta u toku odredjenog vremena, a to lako moze dovesti do krivljenja diskova.

Cvele i Sinda jel su vasa kociona klesta FS III?
Sinda i ja sam sumnjao na zglobove i poluosovine i kvacilo i na sve sam bre sumnjao ali sam polako jedno po jedno otklanjao. Kada budem stavljao letnje gume premericu opet diskove i ako je desni i dalje prav onda odbacujem zglobove i poluosovine.
Sto se tice prenosenja vibracija sa kvacila i to verujem da je moguce. Pre menjanja kvacila vibracije na tocku kada auto radi u leru su bile bas velike i to se osecalo kada se pipne tocak. Drugo  posmatrao sam takodje u leru kako skakuce cela poluosovina od igranja motora. Sada svega toga nema i vibracije na volanu su daleko manje, cak imam osecaj ko da sam i amortizere promenio koliko je sve mekse i sa manje vibracija/ A i promenio sam kosku-nosac

Nisam jos otkrio da li se krive samo kod golfova koji imaju ova FS III klesta ili se desava i kod verzija sa jacim kocnicama (oni od 131ks).
Hmmm,iskreno da ti kazem drug,nemam pojma koja su mi kociona klesta. Nemam ja trenutno zamekru na treskanje dok kocim,toliko je minimalno da mi cak ni ne smeta....sad krajem mesece svakako treba da menjam set kvacila sa zamajcem zajedno,pa cu videti kakva ce situacija posle toga biti sto se konkretno mog slucaja tice,ako se nastavi i dalje poroblem koji sam opisao,onda cu ici redom,jednu po jednu stavku...

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 748
  • Karma: +13/-14
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 ALH
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #103 poslato: Februar 18, 2018, 03:40:26 posle podne »
Na kocionim klestima ima oznaka FS III, ali ako je tvoj 66kw, onda sgurno jesu. Ne sme ni minimalno da trese pri kocenju. I ja sam trenutno zadovoljan minimalnim tresenjem ali daleko je to od normalnog

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8909
  • Age: 35
  • Lokacija: Siracusa, Sicilia
  • Karma: +200/-47
  • Auto: 2106
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #104 poslato: Februar 18, 2018, 03:57:04 posle podne »
Jos da dodam uvek merim i spoljasnju i unutrasnju stranu diska i poslednji put je spoljasnja bila dobra, a utrasnja kriva. Kako ne znam.
Moze da bude samo da je plocica neravnomerno nanela frikcioni sloj. Jedna strana ne moze da bude kriva a druga prava da ga jebes  :70

Citat
I jos jedna bitna stvar poslednjih nekoliko puta kada sam skidao tockove srafovi su zatezani kilo kljucem, ali kada sam odvrtao srafove uvek su neki bili jace stegnuti, a neki slabije, kao da u toku voznje po neki sraf postepeno popusta u toku odredjenog vremena, a to lako moze dovesti do krivljenja diskova.

Sto se tice dotezanja moment kljucem, Fica mi je pricao kako je vulkanizer stezao tockove MOMENT KLJUCEM. Ovako ide procedura:
Prvo ih dotegne pneumatskim pistoljem na 100 kila a onda svaki sraf dotegne moment kljucem na 12kg.  :+


Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 748
  • Karma: +13/-14
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 ALH
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #105 poslato: Februar 18, 2018, 04:15:51 posle podne »
Moze moze, kad sam poslednji put odneo na obradu strugar premerio i isto to rekao, unutrasnja kriva spoljasnja ok. I srce diska koje naleze na glavcinu ok. A sto se tice plocica i frikcionog sloja ovo je cini mi se treci ili cetvrti komplet plocica, pa mi cudno da su sve omanule.

Meni su isto rekli da se doteze kilo kljucem na 12 kg. Ali ponavljam posle nekog vrmenea jedan sraf popusti lagano, a drugi teze...

Van mreže Anel Gazić

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Lokacija: Novi Travnik ,BiH
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 66kw
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #106 poslato: April 01, 2018, 11:44:09 pre podne »
Poz. Dule jesi uspio sta rjesit za konstantno krivljenja diskova? Imam isti problem na bori promjenio 4,5pari diskova obradivao ih neznam ni ja koliko puta,mijenjao disk plocice. Prije 10 dana sam zamijenio lijevu glavicinu,obradio disk i nakon 300 km poceo sam osjećati vibracije prilikom kocenja. Dali postoji mogucnost da moze bit do unutarnjeg kinetickog,jer mi poluosovina kao da je povijena. Ljudi pomagajte poceo sam razmišljati o prodaji auta.

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2689
  • Age: 26
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +82/-21
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #107 poslato: April 01, 2018, 12:05:00 posle podne »
Samo komplet sklop od 131ks i resava sve muke.

Van mreže Anel Gazić

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Lokacija: Novi Travnik ,BiH
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 66kw
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #108 poslato: April 01, 2018, 03:58:29 posle podne »
Jel to provjereno? Dali mogu samo glavcine bez amortizera?  Trebaju li se i poluosovina  mijenjat?Mukete  brate dajes pare polako ali sigurno.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 748
  • Karma: +13/-14
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 ALH
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #109 poslato: April 03, 2018, 02:40:46 posle podne »
E nisam dugo smarao pa aj sada da napisem. Verovatno necete verovati ali posle menjanja zamajca i posle nekih hiljadu dve km diskovi su se sami ispravili. Nikakvo ljuljkanje ili tresenje. Taman sam mislio da se pohvalim ali sreca nije dugo trajala. Otisao sam na put do nisa i nazad i kada sam se vratio doskovi krenuli malo da cupkaju i oseca se po nekada malo tresenje u volanu. Juce sam montirao letnje gume pa sam opet merio diskove. Ovog puta unutrasnja strana levog diska je bila malo jaca od 4 stota ostalo tu i tamo dobro. I nesto sto sam vec pisao cini mi se, diskove ne iskrivi kocenje nego takva konstantna i duza voznja. Ovo sam cec peti put isto doziveo. Srafove sam redovno proveravao da ne popustaju i taman sam pomislio da sam nasao problem... Ali nisam.

E sad ovo sto je napisao bocanac gtd to sam ja planirao da nadjem ceo rukavac sa glavcinom klestima i diskom od 131ks i da montiram na moj.
Jedno pitanje, koliko znam zglobovi na menjacu ostaju moji, poluosovine ostaju moje(vec mi je leva poluosovina od 131ks i pase na sadasnje zglobove), trebalo bi samo na moje osovine staviti homokineticki od 131 ks, ostalo se sve gadja. Da li je to tako???

Van mreže Anel Gazić

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Lokacija: Novi Travnik ,BiH
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 66kw
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #110 poslato: April 07, 2018, 05:21:33 posle podne »
Postoji li mogućnost da bude do unutarnjeg homokinetickog,u mom slucaju lijevog jer sam primijetio da mi poluosovina neznam kako da kazem pravi osmice i tako pravi vibracije. Dali moze bit do ti vibracija?

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 748
  • Karma: +13/-14
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 ALH
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #111 poslato: April 08, 2018, 11:17:09 pre podne »
I ja sam sumnjao na zglobove do menjaca iako su svi majstori tvrdili da oni ne mogu da dovedu do krivljenja... Ja sam mislio da promenim na prednjim klestima one gumice klizaca, primetio sam da kada skidam klesta gornji klizac lako rukom izvadim, a donji ostane jako zaglavljen u gumici i treba muski necim da zapnem iako je skoro ciscenjo i podmazivano i tako na obe strane. To bar nije skupo, a sigurno ce koristiti.

Van mreže Sinda

  • VW Početnik
  • Poruke: 100
  • Lokacija: Kac (kod NS-a)
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #112 poslato: April 17, 2018, 06:32:12 posle podne »
Cek,jel to sada ispada da se problem javlja samo kod nas sa 66kw/90ks motorima?

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 748
  • Karma: +13/-14
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 ALH
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #113 poslato: April 18, 2018, 05:01:52 posle podne »
mislim da je kod onih sto imaju FS-III klesta, a koliko sam povezao to su svi osim ovih sto imaju 131 ks i vise. Kod njih se glavcina i disk i klesta totalno razlikuju od ovog naseg sranja. Raspitao sam se na par otpada oko 130-140 e kosta da se stavi sve sa modela od 131ks. Jbg. Valjda oni nemaju taj problem i bolje bi kocio. A sve vlasnike g4 koje sam pitao i koje poznajem imaju problem sa diskovima

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 748
  • Karma: +13/-14
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 ALH
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #114 poslato: April 21, 2018, 06:37:36 posle podne »
Za sada sam zadovoljan kako koci, minimalno se oseca cupkanje kada se diskovi bas zagreju, mada se i ne greju nesto specijalno i posle intezivnijih kocenja. Ali ako neko hoce da proba nasao sam odgovor na prethodno pitanje. Potreban je rukavac, glavcina, disk i klesta od modela sa 131ks, kaci se na zglobove i sve ostalo sraf na sraf. Evo i link

https://www.youtube.com/watch?v=DY_STkITMIo

Ako je to ZAISTA resenje onda se u svakom slucaju isplati
« Poslednja izmena: April 21, 2018, 06:39:22 posle podne od strane dule tdi »

Van mreže ry

  • VW Početnik
  • Poruke: 1
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Žena
  • Auto: Golf4
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #115 poslato: Maj 17, 2018, 11:38:32 posle podne »
Pozdrav svima, imala sam isti problem ako nekom pomognem super ako ne necu da odmognem. Skraticu koliko mogu. Vozim golfa 4 benzinac 1.6, godiste decembar 1999. Jedanaesta godina je kod mene. Prvi put sam davno menjala diskove i koliko se secam osim sto je slabije kocio na pocetku, nije bilo problema. Agonija sa tresenjem krece negde u aprilu 2016. kada sam resila opet da ih promenim. Nema potrebe da vas davim citavim istorijatom na temu popravki i misljenja. Nije mi zao bilo ni para ni vremena. Na kraju sam digla ruke i vozila ga tako, izbegavala da kocim pri vecim brzinama, kocila motorom i vec sve akrobacije svima poznate koji su imali taj problem. Auto nisam zelela da prodam i prilagodila sam se. Prezadovljna sam njime sve ove godine. I sve vreme mi je bilo u glavi kako da isto izbegnem kada kupim drugi auto i dodje momenat da menjam diskove. Ne znam tacno da vam kazem kada sam digla ruke od problema ali ima sigurno godinu dana. Prelazim 30ak km dnevno. Da skratim, primetim da auto vise ne trese, testiram ga, jednostavno ne trese. Ja sam ga na okvirno 100 km na cas  testirala. Ovo je moje iskustvo, ako je majstor otklonio sve realne probleme, ako su diskovi neka regularna marka, moji su bili textar (ako se tako pise), dajte mu vremena. Ne ucestvujem u forumima, ali ovo mi je bio ogroman problem....zelja mi je da ako je moguce nekom pomogne moje iskustvo. Pozdrav svima.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 748
  • Karma: +13/-14
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 ALH
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #116 poslato: Maj 20, 2018, 10:49:19 pre podne »
To je slicno kao i kod mene, dva puta se desilo da samo od sebe smanji da ne kazem bas da prestane da trese. Kod mene je sada bolje nego ikada. Sigurno kada bih izmaltretirao kocnicu da bi se iskrivilia ali izbegavam ta duga lagana kocenja, vec jednom malo jace pa pustim. Jbg. I ja razmisljam sta kada kupim sledeci auto ako dodje na red zamena diskova... Moram opet da napomenem na svakih 400-500 km proverim srafove, cisto ako moze malo da se dotegne, ne zapinjem i od kada to radim diskovi odlicni.
I jos jedan predlog umesto zamena gumica klizaca moze i sledeca stvar sa klipa da se uradi, kazu bolja reakcija kocnice ravnomernije koci spoljna i unutrasnja plocica i ne uvijaju se klesta:
https://youtu.be/dHlqoWZAJJc

Van mreže Cvele 018

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: wv golf 4
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #117 poslato: Maj 28, 2018, 08:51:30 pre podne »
Ostao sam duzan odgovor u vezi modela kocionih celjusti u nekom od predhodnih postova. 1.9tdi ,74kw nosi FS III model celjusti.
Inace kod mene problem jos uvek nije resen,stari diskovi obradjeni,vozio nekih 2000km i ponovo poceli da tresu.
Veliku zabunu majstoru pravi cinjenica da diskovi nisu poplaveli,promenili boju tj goreli vec izgledaju skroz normalno cak i malo korodirali sa unutrasnje strane.

Ovih dana cemo proveriti teoriju da su mozda losi lageri u glavcinama uzrok problema. U teoriji moguce ali u praksi mi nije poznato.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8909
  • Age: 35
  • Lokacija: Siracusa, Sicilia
  • Karma: +200/-47
  • Auto: 2106
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #118 poslato: Maj 28, 2018, 10:17:21 pre podne »
Trebalo bi neko sa foruma ko je dokon, a kome ne tresu kocnice, da premeri diskove. Mozda uzrok tih vibracija nije u krivim diskovima.

Plocica u sustini prilikom kocenja "premazuje" disk slojem koji stvara vece trenje izmedju diska i plocice pa se tako i disk manje trosi, pored toga sto je kocnica bolja:
Citat
When a brake pad heats up due to contact with the rotor, it transfers small amounts of its friction material onto the disc, leaving a dull grey coating on it. The brake pad and disc (both now having the friction material), then "stick" to each other, providing the friction that stops the vehicle.

Kada plocica iz nekog razloga to ne uradi kako treba, trenje na razlicitim povrsinama diska nije jednako. Na malim brzinama (5-6km/h) kocnica "ljulja" auto, na vecim - javljaju se vibracije.
Zbog cega se desava da plocica to ne uradi kako treba - ne znam. Mogu samo da nagadjam. Losi delovi ili mozda lose razradjene kocnice









Van mreže Cvele 018

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: wv golf 4
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #119 poslato: Maj 28, 2018, 01:30:21 posle podne »
Zanimljivo,ima logike.