Autor Tema: Golf MK2  (Pročitano 113808 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže MileSrb

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 470
  • Lokacija: novi sad
  • Karma: +17/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Golf MK2
« Odgovor #1060 poslato: Februar 17, 2019, 11:45:39 posle podne »
A od cega pumpu stavljas ?

Van mreže raca1

  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1890
  • Age: 43
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +78/-9
  • Pol: Žena
  • Auto: Golf MK2 1.6D Motronic
Odg: Golf MK2
« Odgovor #1061 poslato: Februar 18, 2019, 01:23:41 pre podne »
Ne znam, nisam još nabavio. Pratim oglase i uglavnom zaboravim da zovem kad bude nešto interesantno. Pumpa će ići mehanička, sad sa MK2 ili MK3 videću šta naleti. Za tuning je svakako bolja 1.9 pumpa sa agresivnom bregastom i većim podizanjem.
Život je jedan, Golf je dva!

Van mreže MileSrb

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 470
  • Lokacija: novi sad
  • Karma: +17/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Golf MK2
« Odgovor #1062 poslato: Februar 18, 2019, 10:12:29 pre podne »
Ako je tako onda idi na AHU/AFN pumpu i 11mm glavu. Bregastu pumpe samo DE143 ali njega ces tesko naci.

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2706
  • Age: 26
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +82/-21
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: Golf MK2
« Odgovor #1063 poslato: Februar 18, 2019, 10:53:25 pre podne »
Pedrollo nista?

Van mreže raca1

  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1890
  • Age: 43
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +78/-9
  • Pol: Žena
  • Auto: Golf MK2 1.6D Motronic
Odg: Golf MK2
« Odgovor #1064 poslato: Februar 18, 2019, 01:52:34 posle podne »
Ako je tako onda idi na AHU/AFN pumpu i 11mm glavu. Bregastu pumpe samo DE143 ali njega ces tesko naci.

Mile ne treba veća glava od 9mm, nisu iste dizne kao na TDI motorima, teorijski ako se promeni samo bregasta sa preko 3mm podizanja imaš isti efekat u količini goriva kao da je zamenjena glava sa 9 na 11mm. A bregasta na VE/VP pumpama ne može da se menja bez promene mehanizma za regulaciju goriva tako da mora u kompletu da ide.
Život je jedan, Golf je dva!

Van mreže MileSrb

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 470
  • Lokacija: novi sad
  • Karma: +17/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Golf MK2
« Odgovor #1065 poslato: Februar 18, 2019, 02:04:19 posle podne »
Raco al ti sebi komplikujes zivot  :) Znam da nisu iste dizne, pretpostavljam da stavljas od turbo dizela. Teorija i praksa se cesto kose to znas i sam.

Van mreže raca1

  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1890
  • Age: 43
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +78/-9
  • Pol: Žena
  • Auto: Golf MK2 1.6D Motronic
Odg: Golf MK2
« Odgovor #1066 poslato: Februar 18, 2019, 03:07:35 posle podne »
Dizne su originalne sa zamenjenim ulošcima, samo su preštelovane na 155bar. Pritisak otvaranja je i jedina razlika u odnosu na običan dizel koji je na 130bar. Postoje i GTD dizne koje imaju veći protok ali sam imao već dizne i Monark uloške za D/TD pa nisam ni tražio GTD dizne.
Kod pumpe nema nikakve komplikacije ako se nabavi original MK2 onda nema nauke već se sve podesi prema fabrici, ako ide sa MK3 onda je samo potrebno preštelovati količinu goriva na MK2 nivo i podesiti ugao pumpe zbog agresivnije bregaste ploče. Meni je potrebna agresivnija bregasta sa veći podizanjem jer istu količinu goriva može da ubrizga za kraće vreme a za samu količina 9mm glava je i više nego dovoljna.

Ako bi na MK2 pumpi zameno samo bregastu ploču sa 1mm većim izdizanjem sav pritisak koji se stvara na tom dodatom milimetru bi se vraćao u kućište pumpe jer je hod prstena za regulaciju goriva podešen za kraće izdizanje. Mora i poluga za pomeranje prstena da ima isti hod kao i bregasta da bi sve radilo kako treba i imalo efekta zato i treba komplet druga pumpa, na može samo bregasta ploča da se menja.
Život je jedan, Golf je dva!

Van mreže MileSrb

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 470
  • Lokacija: novi sad
  • Karma: +17/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Golf MK2
« Odgovor #1067 poslato: Februar 18, 2019, 03:10:15 posle podne »
Imam kuci 460 414 993 samo sam joj uzeo 11mm glavu, ako nesto mozes da iskoristis tvoja je za dz.

Van mreže raca1

  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1890
  • Age: 43
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +78/-9
  • Pol: Žena
  • Auto: Golf MK2 1.6D Motronic
Odg: Golf MK2
« Odgovor #1068 poslato: Februar 18, 2019, 03:40:43 posle podne »
Gore što sam pisao MK3 1.9 pumpa mislim na 1.9 TD AAZ mehaničku pumpu. One su takođe sa 9mm kao i MK2 pumpe ali imaju veću bregastu zbog dvostepenih dizni i većeg pritiska otvaranja.
Ovaj ostatak pumpe bi mogao da mi pošalješ, taman da ispitam kompjuter za ventil za regulaciju ugla paljenja. Za regulaciju goriva postoje dva sistema EDC i HDK, ovo što ja pravim može da radi samo EDC kontrolu. Može i HDK da se odradi ali je suviše komplikovano i potrebni su neki čipovi koji mogu samo u originalnom kompjuteru da se nađu pa sve to nema nekog smisla. Ukoliko je ova što imaš EDC onda bi mogao samo glavu 9mm da namestim pa da se eksperimentiše  :)
Život je jedan, Golf je dva!

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 11350
  • Age: 30
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +167/-71
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, mk4 GTI
Odg: Golf MK2
« Odgovor #1069 poslato: Februar 18, 2019, 06:02:00 posle podne »
Skapirao sam otprilike, hvala puno na objasnjenju. :)
Neko bi rekao sto komplikujes, ali kad vec znas sta radis, samo napred. beer

Van mreže raca1

  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1890
  • Age: 43
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +78/-9
  • Pol: Žena
  • Auto: Golf MK2 1.6D Motronic
Odg: Golf MK2
« Odgovor #1070 poslato: Februar 18, 2019, 09:49:00 posle podne »
Jesam zakomplikovao, pa da pojednostavim. Ako na običan 1.6TD ili 1.9TD hoćeš da ubaciš turbinu sa AFN treba ti neki kontroler za geometriju. Ovaj kompjuter može da se sklepa za par desetina €. Poveže se tps, map i rpm senzor, mapira se turbina i vozi i uživaj.  driving
« Poslednja izmena: Februar 18, 2019, 09:50:40 posle podne od strane raca1 »
Život je jedan, Golf je dva!

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 800
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +18/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf MK2
« Odgovor #1071 poslato: Februar 19, 2019, 12:43:17 pre podne »
Tako sam nesto i kontao da ide varijabilna turbina na 1.6 d motor. Vec mnogo puta sam rekao to u ovoj temi a i sad cu ponoviti. Raco kapa do poda ma i dalje od poda do podruma. Jedva cekam da vidim kako ce to raditi i funkcionisati 😁 i jedno pitanjce malo glupo ali ajde. Koliko ks ocekujes da ce imati? 😁
Poznaces me u mraku po felgama I turbaku… 1.8T

Van mreže raca1

  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1890
  • Age: 43
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +78/-9
  • Pol: Žena
  • Auto: Golf MK2 1.6D Motronic
Odg: Golf MK2
« Odgovor #1072 poslato: Februar 19, 2019, 03:54:57 pre podne »
Očekujem oko 0.308HP i oko 1.2N.



Što me podseti za dyno  boodala sad moram da pređem na 55 pina ECU  lollol malo je i 35.
Život je jedan, Golf je dva!

Van mreže raca1

  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1890
  • Age: 43
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +78/-9
  • Pol: Žena
  • Auto: Golf MK2 1.6D Motronic
Odg: Golf MK2
« Odgovor #1073 poslato: Februar 19, 2019, 03:27:28 posle podne »
Što se tiče snage prvo je bitno da se vrate fabričkih 54 i da to lepi radi. Posle da se nakači turbina pa da se ide opet na fabričkih 70-80 pa tek onda da se diže pritisak preko 1 bar i da se dotera gorivo na 100-110 hp.
Život je jedan, Golf je dva!

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3330
  • Age: 35
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +86/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Rapid
Odg: Golf MK2
« Odgovor #1074 poslato: Februar 19, 2019, 07:00:58 posle podne »
Bitniji je put nego krajnji cilj kod ovakvih stvari.
Ja sam doduse uzeo RC auto da se igram umesto G2 , al princip je isti :D

Nego nisam propratio sta ce da vrti matematiku.. ardinuo neki ili raspberili ili nesto trece?
Jesi razmisljao kako ces da napravis neki failsafe.. tipa ako opali procesor da ne ostane otvoreno na 100% i sl.
Za sta ti sluzi onaj YwRobot? Imao viska ili ima nesto posebno ili ti je lakse tako da vuces 5v?
lollol

Van mreže raca1

  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1890
  • Age: 43
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +78/-9
  • Pol: Žena
  • Auto: Golf MK2 1.6D Motronic
Odg: Golf MK2
« Odgovor #1075 poslato: Februar 19, 2019, 10:12:51 posle podne »
Arduino Nano stavljam za procesor a nema potrebe da se brine da li će izgoreti elektronika, opruga na aktuatoru je dovoljan "failsafe" tako da ako kompjuter ode možeš da voziš auto sa smanjenom snagom ali nema stajanja. A možeš i u gepek da spakuješ rezervni procesor da ima, nije bogatstvo, 4€  lollol odviješ par šrafova i zameniš.

Sa druge strane teško će da elektronika otkaže. Na DC-DC 5V napajanju postoji temperaturna zaštita, zaštita od prekomerne jačine struje, od obrnutog polariteta i kratkog spoja. Digitalne linije preko otpornika koji ograničava jačinu struje idu preko optokaplera koji ih galvanski razdvaja od potrošača, na krajevima flyback dioda za zaštitu od pražnjenja induktora. Analogne linije zaštita od prekomerne jačine i obrnutog polariteta. I naravno sve linije se filtriraju preko kondenzatora na masu za nepoželjni šum. Aluminijumsko kućište vezano na dobru masu... I na kraju DUREX Extra Safe za zahtevne korisnike  lollol
Život je jedan, Golf je dva!

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3430
  • Age: 32
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +79/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Golf MK2
« Odgovor #1076 poslato: Februar 19, 2019, 10:17:54 posle podne »
Pa kako onda lapi ova elektronika na cuvenim dsg menjacima majku im  bonk

Van mreže raca1

  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1890
  • Age: 43
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +78/-9
  • Pol: Žena
  • Auto: Golf MK2 1.6D Motronic
Odg: Golf MK2
« Odgovor #1077 poslato: Februar 19, 2019, 10:27:15 posle podne »
Pa zato što nema durex, evo ti ovaj za DSG menjače do 6000 rpm. za produženi rad elektronike

Život je jedan, Golf je dva!

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9016
  • Age: 35
  • Lokacija: Siracusa, Sicilia
  • Karma: +202/-47
  • Auto: 2106
Odg: Golf MK2
« Odgovor #1078 poslato: Februar 19, 2019, 10:33:29 posle podne »
U kolu se nalazi i jedan specijalan tranzisotor, al to nije za forum

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3330
  • Age: 35
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +86/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Rapid
Odg: Golf MK2
« Odgovor #1079 poslato: Februar 19, 2019, 10:38:57 posle podne »
Znam da su jeftini, samo kazem, ja sam recimo zaboravio da dodam cutoff kad izgubi joypad (kad ode van dometa) , i odleteo je punom brzinom kad mi je baterija otisla lollol .. srecom je u neko zbunje pobegao a ne u dete ili na auto.
Meni je recimo fascinantno da ti treba toliko peglanja po pitanju struje, sve sto sam radio sa tim je gutalo sta god mu bacis :)

Evo moje "azdaje" u radnom izdanju:



ako ti treba sta, da je u mojoj moci pomoci , javni :)
lollol