Autor Tema: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!  (Pročitano 43218 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
« Odgovor #60 poslato: Jul 11, 2014, 09:18:49 posle podne »
nije to balanser nego varijator koji vrsi istu funkciju na motoru kao plivajuci zamajac i remenica na alternatoru sa kvacilom. kompletna pumpa i taj sistem mazanja je prepisan sa mercedesovih motora novije generacije. ali je lose prepisan i kopiran.
ova pumpa se moze izbaciti iz kartera i staviti od 1,9. za to je potrebno znanje i par stotina eura

Van mreže Shomy007

  • VW Početnik
  • Poruke: 198
  • Age: 37
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3BG
Odg: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
« Odgovor #61 poslato: Jul 12, 2014, 11:26:00 posle podne »
evo ti plus ko vrata +1
 :26

Van mreže manja

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 49
  • Lokacija: Regensburg,Germany
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
« Odgovor #62 poslato: Jul 14, 2014, 12:17:04 posle podne »

Ja sam na mom Passatu 2.0TDI BMP motor zamenio ceo modul  na 194000km i ubacio sam sa duzom sestougaonom osovinicom od 100mm i ojacanom biksnom u koji ide ta osovina, to je resenje koje je sam vw upotrebio na novim 2.0TDI motorima.
Na starim pumpama je bila osovina od 77mm a na ovom novom je od 100mm i veca je biksna u koju ulazi osovina, i samim tim teze moze da proslajfuje.
Mene je cela akcija kostala 615e(600e komplet modul sa osovinom od 100mm i novom uljnom pumpom i 15e neki kljuc koji sluzi za blokiranje modula dok se zatezu noseci srafovi)  plus ulje i filter.

Prilikom montaze motor se dovede u OT i onda se blokira modul tim malim kljucem...pa se zatezu noseci srafovi, to je bitno da kasnije motor ne bi stvarao vibraciju...
« Poslednja izmena: Jul 14, 2014, 12:25:30 posle podne od strane manja »

Van mreže Gandra

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 439
  • Lokacija: НБГД
  • Karma: +12/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: тројкаш
Odg: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
« Odgovor #63 poslato: Jul 28, 2014, 02:14:37 posle podne »
Eto, nisi ni Svabe savrsene... mogu i oni fino da zabrljaju!

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13074
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
« Odgovor #64 poslato: Jul 28, 2014, 09:07:49 posle podne »
Zabrljali su oni sa golf dvojkom, ko razume, shvatice. ;) :)

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
« Odgovor #65 poslato: Jul 28, 2014, 09:09:12 posle podne »
i 123 i 124 meckom

Van mreže Gandra

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 439
  • Lokacija: НБГД
  • Karma: +12/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: тројкаш
Odg: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
« Odgovor #66 poslato: Jul 29, 2014, 10:55:45 pre podne »
Pa sada prave kola koja se kvare. biggrin

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6699
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
« Odgovor #67 poslato: Jul 29, 2014, 12:37:36 posle podne »
Deo o kvarovima....


http://www.pmlautomobili.com/automobili/volkswagen/vw_passat_b6.html
Interesantno da se u ovom veoma opsirnom tekstu 1.8TSI pominje samo u jednoj reci, cisto kao dokaz da postoji  lollol

skoro 99% svaka petica ili pasat b6 kad stanem na semafor su 2.0tdi,i moje misljenje je za 2.0 driving
A 99% tih vozaca nema pojma sta znaci servo. To je meni vise dokaz da ljudi biraju kola po principu "kud svi Turci tu i mali Mujo"
Moje kolege imaju 2.0 TDI i nemaju nista od navedenih problema. Isto su kupili dizele jer su culi da je dizel bolji lepsi i manje trosi :) Na jednom je otisao zamajac na 100.000km, na drugom DPF, ali se ignorise :) Potrosnja im je od 9 do 10L gradske voznje. U pitanju su A3 i A4 karavan, 2007 i 2006 god, oba automatika.
Oni voze ta kola vise od godinu dana svakodnevno, sto je bitno naglasiti, a ne ko Strbac vozio Audija mesec dana i kaze nije nikakvih problema bilo :)
Iskreno mene ne interesuje oznaka motora kod TDI jer mislim je logicnije da kupim 1.8TSI sa 100.000km umesto *bilo-kakav* TDI sa pola miliona km. Razlike u ceni goriva nema, razlika u potrosnji neznatna (tj trosi vise % koliko je i snazniji), razlika u odrzavanju... pa to cemo da vidimo.
« Poslednja izmena: Jul 29, 2014, 12:43:17 posle podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Zrnojed

  • Gost
Odg: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
« Odgovor #68 poslato: Jul 29, 2014, 02:23:22 posle podne »
Koliko ti placaju plinadžije,priznaj sad? biggrin

Sent from Nokia 3310


Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
« Odgovor #69 poslato: Jul 29, 2014, 05:08:13 posle podne »
 lollol
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6699
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
« Odgovor #70 poslato: Jul 29, 2014, 05:41:32 posle podne »
Ja sam bio siguran da ste na tajnim sastancima već odavno utvrdili tu tarifu  :27
Odrađen je transfer, benzinaši su dali bolju ponudu    congratulations
Možda kad ovi sa dizelom ne bi bili takvi stiskavci možda bi i njima odradio nekoliko PR promocija  :53
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9782
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
« Odgovor #71 poslato: Jul 29, 2014, 05:47:55 posle podne »
Oni voze ta kola vise od godinu dana svakodnevno, sto je bitno naglasiti, a ne ko Strbac vozio Audija mesec dana i kaze nije nikakvih problema bilo :)

Prodao ga na vreme

Van mreže MARKO-VW

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Age: 42
  • Lokacija: Pančevo
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B5, Audi A6 C6
Odg: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
« Odgovor #72 poslato: Avgust 01, 2014, 11:01:00 pre podne »
Evo mog iskustva, takođe BKP motor.

Motor je 2.0 TDI PD, 140KS, ''čuveni'' BKP, koji ni nas nije zaobišao.

Do sada je prešao samo 72000km, ne vozi se puno.
U oktobru 2012god., na nekih 50000km, crkla je jedna dizna. Pošto ovlašćene servise ne volim da vidim ni na slici ( imam svog majstora već 15god. + još par njih za neke specifične slučajeve kao ovaj ), odšlepali smo ga kod Tike u Mirijevo. Ustanovio je da je otišla prva dizna, reparacija 150€, garancija 6 meseci. Pristali smo, on je odradio + je Draško iz Zemnun Polja promenio klapne na klimi, koje su pre toga pravile problem sa grejanjem i hlađenjem - morao je da skida celu tablu, a auto imao samo 4god. i samo 50000km.  :thumbdown: To smo platili 60€.

Krajem 2013god. počela je i u Srbiji besplatna zamena problematičnih Siemens dizni i pozvani smo u servis u Krnjači.

Pošto nismo kod njih menjali tu jednu diznu, nju nisu mogli da nam zamene besplatno, nego je cena bila 70000din. Kada smo pitali da li može malo jeftnije, diler je otišao i vratio se za 5min., gde je rekao da ima specijalan popust za nas - 31000din.

Pošto je Tikina garancija debelo istekla, a da ne bismo opet imalu eventualno neku muku, platili smo tu četvrtu i sada su u njemu nove, ispravne dizne.

Što se tiče uticaja lošeg goriva na motor, svakako da ima i toga, jer lošije gorivo je gušće ( posebno ''genijalci'' koji su sipali D2  bonk ), pa dizna propušta manje goriva, tj. lepi se parafin za nju, pa se stiče čuveni utisak da motor manje troši.  boodala

Sve u svemu, ta serija je loše odrađena, CR je to ispravio, ali po pouzdanosti nema šta da traži pored 1.9TDI.

Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Odg: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
« Odgovor #73 poslato: Avgust 07, 2014, 03:59:23 posle podne »
sad naletih na ovu temu, bas mi prije par dana prica rodjak trosi mu Passat 2.0 TDI 13 litara otvorene

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13074
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
« Odgovor #74 poslato: Avgust 07, 2014, 04:53:36 posle podne »
Da nije zaboravio da otkaci kamp prikolicu?

Van mreže milosbgd

  • VW Početnik
  • Poruke: 42
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd/SRBIJA
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • 大众汽车
  • Auto: caddyLAC
Odg: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
« Odgovor #75 poslato: Avgust 07, 2014, 09:57:24 posle podne »
Kod mene je BMM oznaka motora,sto jos nisam sreo kod nekog-inace 8v,140ks i dsg, na satu je blizu 190hkm,trunku ulja ne trosi a ide za sve novce(7,5-8,5 l/100km)- vrlo zadovoljan driving

Van mreže Gandra

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 439
  • Lokacija: НБГД
  • Karma: +12/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: тројкаш
Odg: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
« Odgovor #76 poslato: Avgust 21, 2014, 08:06:31 pre podne »
Da li motori u Jetti 2.0 TDI imaju iste probleme kao u passat-u sa istim motorom?

Van mreže MARKO-VW

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Age: 42
  • Lokacija: Pančevo
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B5, Audi A6 C6
Odg: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
« Odgovor #77 poslato: Avgust 21, 2014, 05:38:39 posle podne »
Mislim da nemaju, bar ja nisam čuo za iste.

Van mreže Marconi77

  • VW Početnik
  • Poruke: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
« Odgovor #78 poslato: Oktobar 23, 2014, 02:00:31 posle podne »
Da li motori u Jetti 2.0 TDI imaju iste probleme kao u passat-u sa istim motorom?
Na koje konkretno probleme misliš?

Van mreže Gandra

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 439
  • Lokacija: НБГД
  • Karma: +12/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: тројкаш
Odg: FAMOZNI 2.0TDI motori-zasto?!
« Odgovor #79 poslato: Oktobar 24, 2014, 02:31:37 posle podne »
Dizne, glava motora, uljna pumpa... valjda je to to  :huh: