Deo o kvarovima....
http://www.pmlautomobili.com/automobili/volkswagen/vw_passat_b6.html
Interesantno da se u ovom veoma opsirnom tekstu 1.8TSI pominje samo u jednoj reci, cisto kao dokaz da postoji
skoro 99% svaka petica ili pasat b6 kad stanem na semafor su 2.0tdi,i moje misljenje je za 2.0
A 99% tih vozaca nema pojma sta znaci servo. To je meni vise dokaz da ljudi biraju kola po principu "kud svi Turci tu i mali Mujo"
Moje kolege imaju 2.0 TDI i nemaju nista od navedenih problema. Isto su kupili dizele jer su culi da je dizel bolji lepsi i manje trosi
Na jednom je otisao zamajac na 100.000km, na drugom DPF, ali se ignorise
Potrosnja im je od 9 do 10L gradske voznje. U pitanju su A3 i A4 karavan, 2007 i 2006 god, oba automatika.
Oni voze ta kola vise od godinu dana svakodnevno, sto je bitno naglasiti, a ne ko Strbac vozio Audija mesec dana i kaze nije nikakvih problema bilo
Iskreno mene ne interesuje oznaka motora kod TDI jer mislim je logicnije da kupim 1.8TSI sa 100.000km umesto *bilo-kakav* TDI sa pola miliona km. Razlike u ceni goriva nema, razlika u potrosnji neznatna (tj trosi vise % koliko je i snazniji), razlika u odrzavanju... pa to cemo da vidimo.