Autor Tema: Ciscenje kanala za odvod vode na passatu B5/B5.5  (Pročitano 2477 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Nosfaratu

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 627
  • Age: 31
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +43/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ?
Ciscenje kanala za odvod vode na passatu B5/B5.5
« poslato: April 28, 2014, 01:02:56 pre podne »
Evo mala pomoc.

Kada se skine plastika od akumulatora, ostaje da se skine akumulator.
Kleme drze dve desetke, i sa strane ima jedna trinaestica koja drzi akumulator da ne mrda. [na slici je nema jer je ranije skinuta]




Kad se izvadi akumulator, sve izgleda ovako. Drzac akumulatora se srafi sa tri trinaestice. Odvrnu se ta tri srafa i drzac ide napolje.



Odmah tu ispod je taj jedan otvor.



Drugi je na drugoj strani, tacno ispod servo bubnja.

 

Evo kako izgleda taj otvor i koliko se zapusi.  [ako mene pitate, ova guma ne mora da se vraca na mesto, povecace se protok].

     

Kad ste vec to skinuli, mozete da provucete ruku do druge rupe i , s oprostenjem, da je prodzarate.  :48  [sem ako nemate sirenu alarma tu ispod creva za vodu, koja ce vam smetati, ali i nju mozete skinuti].

   

Ova druga guma ne moze da se izvadi napolje, jer zajedno s njom, tu prolazi i cev od ulja za kvacilo.





E sad, kuciste kompjutera je komplikovanija stvar, jer su tu makaze brisaca, plastika kod brisaca, pa je manje pristupacno.
Poklopac tog kucista drzi pet M8 srafova. Svi su pristupacni [manje vise] sem ovog gornjeg, jer se nalazi ispod plastike brisaca.

 

Odviju se pet srafova i podigne se poklopac gore. Ispod poklopca ovako izgleda. Tu je komp i par dzekova, zavisi od opreme.

 

Kompjuter se ne dira niti se vadi njegov dzek.

Ali ovih pet drugih dzekova se moraju iskljuciti. Sa obe strane dzeka ima po jedna zabica, prstima vucete kablove, a srafcigerom nategnete malo jednu, pa drugu zabicu [kod mene su vec skinuti dzekovi sa druge strane, ali vidi se o cemu se radi]

     

Dzekovi se podignu gore i onda ostaju dva srafa koja drze kuciste. Jedan je unutra, sa leve strane tih dzekova. A jedan je spolja, van kucista, blize krilu. M10 je u pitanju.

 

E sad malo podignete tu stranu koju ste odsrafili, a kutiju pogurate ka kabini, da ovaj gumeni nosac izadje iz lezista. [bice komplikovano zbog brisaca, nije kao kod mene, ALI ovaj lim u koji ulazi gumeni nosac, mozete slobodno da savijete skroz dole, da bi lakse izvadili kutiju, a kasnije vratili nazad. Tanak je, lako se savija].



Podignete celu kutiju i sa druge strane izgleda ovako:



A dihtung ostaje na limu:

     

Ovaj konkretno nije los, nije mnogo ispucao materijal. Tu mozete napraviti drugi od gume mozda i obavezno da se pritegnu srafovi dobro.
« Poslednja izmena: April 28, 2014, 11:23:28 pre podne od strane Ivan »