Autor Tema: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!  (Pročitano 9611 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1754
  • Age: 36
  • Lokacija: Ivanjica-Pozega
  • Karma: +27/-20
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.8
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #80 poslato: Jun 10, 2019, 03:51:01 posle podne »
Citam temu i vidim klasiku,najadio si se sa raznim majstorima i to..E sad pre jedno 5 god i sam sam imao ogromne probleme sa tng uradjajem koji niko nije znao da slozi i usteluje..bio kod Kotlajica u Ca par puta i nista ..auto trosio 15l gasa kako god..Odem ja tako na letovanje i obreo se u Nk kod neke rodbine i pricam o mom problemu sa gasom..Odvedeme covek u Ovlascen Lovato servis tu u Nk,vlasnik me primi na keca..Covek je za nekih 40ak min kontrole i stelovanja od mog auta napravio raketu..znaci auto je palilo duplo bolje,vuklo bolje a trosilo od tada 7,5 l otvorene,grad plafon 10l..sve to za nekih 15e kolko je naplatio..a dao sam pre toga preko 100e za razne membrane i pm..kod nasih servisa na glasu...e sad ako ides tamo,raspitaj se o tom servisu..Ja sam negde zaturio br njihov.jbg ima dosta vremena od tad..al servis je bio ovlasten od Lovata cak sa sve Lovato oem delovima i opremom..tako se i zvao Lovato..
Kad mogu ovi TDI sektasi da se hvale ko ima najmanjU mozemo i mi da im pokazemo ko ima najveci..

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 797
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +18/-3
  • Pol: Muškarac
TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #81 poslato: Jun 11, 2019, 01:50:51 pre podne »
Lovato vakumski plin ok ali lovato nema sta da trazi narocito na turbo motorima. Ja sam imao problem sa padom pritiska i padanjem mape na plinu svako malo(isto stag uredjaj i tomaseto isparivac) Na kraju sam pogasio ona vakum govna i kupio dizne plinske prave dizne za plin a ne elektro ventile(crvene ili koje vec) i od tad da kucnem u drvo nemam problem vise s tim Isparivac je uzet do 250kw ,ako mi onaj ne laze sto sam radio kod njega jer sam trazio bas najbolje radi cipovanja i povecanja pritiska turba ,ventil u boci je 8mm izlaz i ulaz u isparivac 8mm. Potrosnja sasvim ok sa 5e prelazim oko 80-90km kombinovane jace voznje.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Poznaces me u mraku po felgama I turbaku… 1.8T

Van mreže PaulGT

  • VW Majstor
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4445
  • Age: 41
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +178/-104
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #82 poslato: Jun 11, 2019, 05:15:11 posle podne »
Jadni li su ti vasi konji kad hocete da se vozite za par € :+
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 797
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +18/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #83 poslato: Jun 11, 2019, 05:53:18 posle podne »
Paule koja je logika da dajem vise novca za nesto kad mogu ustedeti i pritom auto vozam svaki dan. Do sad za godinu dana sam presao oko 50 000 na plinu i auto ide odlicno na oba goriva pri tom launch kontrol se koristi skoro svaki dan bar po jednom Jedino s cim sam imao problem je to gore sto sam napisao lose dizne tjs el ventili od plina i zajebancije sa n249 n211 i pumpom dopunskog zraka.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Poznaces me u mraku po felgama I turbaku… 1.8T

Van mreže PaulGT

  • VW Majstor
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4445
  • Age: 41
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +178/-104
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #84 poslato: Jun 12, 2019, 08:07:18 posle podne »
Samo se vi vozajte na ta alternativna goriva
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3371
  • Age: 32
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +79/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #85 poslato: Jun 12, 2019, 08:10:40 posle podne »
sto paul ja sam sa dvojkom za 2 god ubio 60k km samo na plin a madjar jedno 200k i ne vidim da mu nesto fali sem sto mozda jede svecice malo brze. A usteda na plinu velika. Ipak moj auto nije neki sportista pa da mu trebaju oktani.

Van mreže PaulGT

  • VW Majstor
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4445
  • Age: 41
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +178/-104
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #86 poslato: Jun 12, 2019, 08:18:51 posle podne »
Po koji put trebam napisati "Jebes gorivo koje ne mozes u kanisteru donijeti" i opet da je auto trebao da vozi na plin odmah bi ga u fabrici pravili svi
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8909
  • Age: 35
  • Lokacija: Siracusa, Sicilia
  • Karma: +200/-47
  • Auto: 2106
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #87 poslato: Jun 12, 2019, 09:34:54 posle podne »
Nisu oni nikakvo merilo razuma, posebno ekipe iz volsburga i minhena.
Za ovo sto rade u poslednjih 15 godina, Lada Samara je dom kulture. Samara na plin.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1754
  • Age: 36
  • Lokacija: Ivanjica-Pozega
  • Karma: +27/-20
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.8
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #88 poslato: Jun 13, 2019, 09:02:54 pre podne »
Ja dvojku ne ,al ne gasim vec 5a godina..Na tng je presla oko 165000 kod mene..Jebes gorivo koje vozis jednom sedmicno i to se prebrajas  da ne nestane.. :)..Odrzavanje je jeftinije nego na benz..Jeste imala problema u pocetku jel strucnjaci nisu umeli da usteluju tng,a i neke pripadajuce komponente su bili isprevrtali pri ugradnji..Otkad je to reseno ,na dve godine membrane i kontrola smese i gas samo..Ja za 1000 din gazim 120 km na gas,Dok na benz tesko da bi 60 km..
Kad mogu ovi TDI sektasi da se hvale ko ima najmanjU mozemo i mi da im pokazemo ko ima najveci..

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 11274
  • Age: 30
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +166/-70
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, mk4 GTI
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #89 poslato: Jun 19, 2019, 02:06:24 posle podne »
Po koji put trebam napisati "Jebes gorivo koje ne mozes u kanisteru donijeti" i opet da je auto trebao da vozi na plin odmah bi ga u fabrici pravili svi

Aj sto stavljaju propan-butan, nego VW ugraduje i metan. ;)

Da je covek skapirao da moze auto da ide i na plin pocetkom 20. veka, mozda bi sad benzin bio jeftiniji, pa bismo pljuvali ove sto voze na tecna goriva :53

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1116
  • Age: 31
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +35/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: CC, Golf 5
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #90 poslato: Jun 19, 2019, 02:41:50 posle podne »
Ne ugradjuje samo VW metan, nego skoro sve poznatije marke, pa i Mercedes :)