Autor Tema: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!  (Pročitano 10512 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6642
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +265/-171
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #60 poslato: April 26, 2014, 03:17:45 posle podne »
Nisam strucan, ali kakve veze kompresija ima sa trzanjem auta?
Vlade da li si cistio dizne? Kad cistis dizne onda mozes da vidis da li imaju odgovarajuci protok i rasprsivanje.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #61 poslato: April 26, 2014, 04:11:50 posle podne »
Nisam cistio dizne a na benzinu i nema nekog veceg trzanja, tj vise gusenje na vecim obrtajima pri punijem gasu, cim se malo oduzme gas on bolje primi, veci problem je na plinu a uredjaj je tek ugradjen, tj nov a samim tim i dizne (plinske naravno) . Povremeno sipam wynns aditiv za dizne i nisam imao problema sa njima sto se tice benzina, ne bih rekao da je do njih jer nije dobro ni na benz ni na plin samo sto se vise manifestuje na plinu.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6642
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +265/-171
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #62 poslato: April 26, 2014, 05:32:44 posle podne »
vlade ti sve pogresno radis
Prvo da ti radi na plinu kako treba, moras naterati da ti radi na benzinu kako treba, ali ne polovicno vec KAKO BOG ZAPOVEDA sto je kod 1.8T poduhvat.
Plin je osetljiviji i ako imalo stuca na benzinu, to ce biti znacajno stucanje na plinu. Ne moze Wynns da ti ocisti dizne kao masina i ne moze aditiv da ti pokaze koliki je protok dizni i da li bacaju kako treba. Jednostavno ne moze. Da aditiv toliko pomaze niko ne bi imao masine za proveru dizni. Dzabe stelujes plin dok na benzin ne radi kako treba, a tu moze da bude mnogo stvari.
Rekao sam ti u nekom od postova ranije, naoruzaj se strpljenjem i novcem i da se nadas da neko u Varosi zna taj motor.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Nega

  • VW Početnik
  • Poruke: 101
  • Age: 25
  • Lokacija: Prijepolje 🇷🇸 / Böblingen 🇩🇪
  • Karma: +2/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW CC 2013
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #63 poslato: April 26, 2014, 05:39:05 posle podne »
Vlade dodji sutra u Prijepolje i vodim te kod jednog majstora, koji ce ti sigurno resiti problem. Pozz

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #64 poslato: April 26, 2014, 05:59:42 posle podne »
Ok Wele slazem se sa tobom i ja tezim ka tome da se prvenstveno sredi rad na benz, ali mislim da benz dizna nema nikakav uticaj sto se tice rada na plinu jer valjda kada auto radi na plin u tom trenutku benz dizna ne mora ni da postoji, jel? Iz tog razloga mislim da dizne, bar benzinske nisu problem u ovom slucaju. On na benz radi 90% ok, kad bi neko sad seo za volan ko nije vozio taj auto rekao bi pa sta ti hoces, al ne vuce kao pre i trza nekada na vecim obrtajima ali daleko manje nego na TNG.

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #65 poslato: April 26, 2014, 06:04:50 posle podne »
Nega ajd daj neki broj tel pa da se cujemo, mada vise imam nocnu moru od ,,majstora"

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2936
  • Lokacija: munze
  • Karma: +73/-50
  • Pol: Muškarac
  • Auto: MK5 SREBRNI TDI
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #66 poslato: April 26, 2014, 09:39:41 posle podne »
alija kod sat kule,amer na seljasnici,batko  na ravne
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #67 poslato: April 27, 2014, 12:18:37 pre podne »
Svima njima svaka cast al od recimo od 10 cetvorki koje su prosle kroz njihov servis 11 su bile tdi, ovde jednostavno kad pomenes G4 misli se na tdi, niko benzinca ne vozi, ev. neki 1,4.  Jedino sto mi pada na pamet u nekoj blizoj okolini je Luco Cacak, nemam pojma, ako se on nije nagledao ovih motora onda jbg! Hvala svakako, pa videcu ni sam ne znam sta i gde.
« Poslednja izmena: April 27, 2014, 12:24:34 pre podne od strane vladegti »

Van mreže Nega

  • VW Početnik
  • Poruke: 101
  • Age: 25
  • Lokacija: Prijepolje 🇷🇸 / Böblingen 🇩🇪
  • Karma: +2/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW CC 2013
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #68 poslato: April 27, 2014, 04:57:30 pre podne »
Covece ja ti kazem sta i kako, a ti filozofiraj koliko god hoces. Moj br je 069 716 596 kad budes hteo bicu rad da te odvedem kod ovog drugara.

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #69 poslato: April 27, 2014, 10:45:37 posle podne »
Novo!!!!! Danas isao do Prijepolja (ne do majstora  :)  )i u povratku na jednom usponu, u cetvrtoj brzini na oko 100km/h poce da signalizira zvucni signal na onoj kockici tj tasteru za prebacivanje na tng i trepce lampica, malo oduzmem gas i sve ok, dodjem tako do svog grada i parkiram. Posle nekih dva sata udjem u auto, dam kontakt i on odpisti cetiri puta i kada upalim on nece nikako da prebaci na plin, sve radi na benz (lepo radi, normalno), tako svaki put kada dam kontakt on isto odpisti cetiri puta, cak i kada iskljucim plin i dam kontakt on opet isto, pisti! Imam snimak toga pa cu ujutru ubaciti na poslu, nesto mi ovde nece da to sa tel skinem u racunar. Ovde postoji problem i do plina i do samog auta jer ni na benz nema onu snagu, cak mozda na plinu bolje ide. Posle jos nekih sat vremena udjem u auto dam kontakt i on odpisti samo jednom, ja upalim i on prebaci na plin i sad sve ok, ne pisti vise za sada. Bila je kisa pa reko da se nije pokvasio komp od plina jer ne znam koliko mu smeta vlaga tj voda a postavicu i sliku gde on stoji, nije bas sklonjen od tih uticaja a majstor kaze kada sam ga zvao na tel da ne moze on tu da se pokvasi nego da vidim da nije spao neki dzek sa dizni, to gledao i sve naravno stoji, nisam sedeo na diznama jbt. Rekao mi da dodjem prekosutra pa cu javiti i sta strucnjak kaze  badmood  I ono najgore, presao 62km, otvoren put uglavnom i dopunim bocu stade preko 7 litara, bruka, nekada malo trosi a nekada nagrdi. Vazi cicero, jbm plin i kad ga ugradih, bio mi auto normalan jbt!
« Poslednja izmena: April 27, 2014, 10:54:37 posle podne od strane vladegti »

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2936
  • Lokacija: munze
  • Karma: +73/-50
  • Pol: Muškarac
  • Auto: MK5 SREBRNI TDI
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #70 poslato: April 27, 2014, 10:50:25 posle podne »
u sredu sam ja dole javi se javi se da pijemo sta jebes plin i dje si ga ugradio
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #71 poslato: April 28, 2014, 10:47:34 pre podne »
jbg hteo sam da ubacim snimak ali kaze ova vrsta fajla nije dozvoljena  :37  Na dodajrs ubacujem slike, jel ne moze video zapis?

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #72 poslato: Jul 12, 2014, 09:23:15 posle podne »
Nikako da napisem, problem je resen pre jedno mesec dana, nisam nesto imao vremena da se cimam oko toga i jednog dana resim. Odem do jednog otpada i zamenimo sve bobine i ono isto, nije do njih! Onda u Prijepolje kod jednog majstora i odmah resi problem, uze neki sprej i naprska protokomer i on gazi ko lud! Al moze jos bolje, jer oko 5000 obrtaja prestaje da puni onako kako treba tako da cu gledati da zamenim ovaj protokomer! Ali, ovim nije bio resen problem plina, odem do ovog sto je ugradio plin i on se napokon seti da stavi nov komp i sve u redu, ne trza vise! Uze onaj moj komp stari i izduva ga na kompresor nesto i proba on isto radi extra!  :14  Tako sad vozim ako ne pocne opet ovaj komp da j...! pozzz!!!!!

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6642
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +265/-171
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #73 poslato: Jul 13, 2014, 12:33:45 posle podne »
Nemoj pogresno da me razumes, ali vi se tu igrate majstora. Pa nije komp mehanicki deo da moze da se produva. Ne moze prasina i trunje na chipu da pravi problem.
Ali ako si resio  formidable
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 12980
  • Age: 39
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +200/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: WV/2N
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #74 poslato: Jul 13, 2014, 05:36:41 posle podne »
Mozda neki kontakt nije bio dobar pa se skidanjem/namestanjem "popravio".

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #75 poslato: Jul 14, 2014, 11:34:32 posle podne »
Ne znam jbg, sta cu kad zivim u ovoj vukojebini pa mi jedino ostaje da se igram majstora, nisam imao nekog izbora kada sam resio da ugradim plin. Ovaj mi je opet blizu, nekih 30ak km, zamisli da sam ga ugradio recimo u bg pa 270km trci tamo trci ovamo  :31  Ne znam sta je moglo da bude pa je proradio tim produvavanjem kompresorom al jedno je sigurno, a to je da je sve to jedno smece poljsko ili kinesko tako da sa ovim srece nema. Krenem na put i strepim kad ce mi stati auto  lakunoc

Van mreže Shomy007

  • VW Početnik
  • Poruke: 198
  • Age: 32
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3BG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #76 poslato: Jul 15, 2014, 10:57:53 posle podne »
ma nek si ti resio problem ,vozi i uzivaj

Van mreže vlado_gti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Lokacija: I.Sarajevo
  • Karma: +11/-4
  • Auto: golf 4 1.8 GTI
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #77 poslato: Februar 13, 2015, 11:40:35 posle podne »
Citam barte ovu tvoju temu, pa meni je ovo kao preslikano
sto se plina tice, i ja sam sve izmjenjao sem kompjutera plina,,
da li je nov kompjuter plina skup? LP

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #78 poslato: Mart 05, 2015, 11:36:33 posle podne »
Ne znam buraz ja cim sam ugradio, znaci sve novo, mene je odmah zezao komp. Jbg kad sam baxuz... A jedino da odes do nekog majstora nek stavi nov komp pa ako je do njega menjaj ga, a ne znam koliko bi mogao kostati nov...

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #79 poslato: Jun 03, 2019, 07:17:56 posle podne »
Jeste stara tema ali konacno resen problem pa da se javim... Wele bio u pravu, pritisak turba bio katastrofa, milion nekih creva pustalo vazduh i jos svasta nesto... Znaci Dr Cvele! Radi detaljno i nista ne preskace, profesionalac teski, sve pohvale za Cveleta profesora! Auto sada tako ide da sam shebo menjac divljajuci  clap