Autor Tema: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!  (Pročitano 10450 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« poslato: Mart 27, 2014, 10:24:15 posle podne »
POZZ, ugradio sam pre par dana AC STAG 200 na cetvorku 1,8T, 110kw,  sve odradjeno, onaj dijagram od benzina i plina idealan kaze majstor, poklapaju se neka zelena i plava linija, nemam pojma! Probamo, ok ide, lepo radi, al kad nagazis pun gas pocne da trza i zapisti onaj zvuk upozorenja 4 puta i prebaci na benzin, povecavao mu on pritisak i nesto kao bolje al opet kad nagazis do patosa isto! Inace kad ne patosim gas skroz bas on ide extra! Kaze on reklamirace rasprsivac sumnja da je do njega i za par dana da dodjem da ga zamenimo i da na plovku u boci odradi jos neku korekciju. Ovaj uredjaj kaze podrzava do 150 kw snage. To je ono sto on meni kaze, a verovatno dosta vas ima iskustva sa ovim pa ako nije problem napisite nesto. Potrosnja inace nekih 9 lit kombinovano, grad-otvoreno, sto je extra ja mislim.

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2936
  • Lokacija: munze
  • Karma: +73/-50
  • Pol: Muškarac
  • Auto: MK5 SREBRNI TDI
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #1 poslato: Mart 27, 2014, 10:44:48 posle podne »
dje si ti naso ugradjivati plin,dole samo znaju staviti plin na zastavu i golfa 2 i 3,samo  mi reci da si kod marinkovica radio na bistrici,ili kod cube u pp
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #2 poslato: Mart 27, 2014, 10:49:06 posle podne »
kod cube  :) ,sta cu kad zivim u ovoj vukojebini da izvines. kazu za njega da je extra majstor, nemam pojma  :(

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2936
  • Lokacija: munze
  • Karma: +73/-50
  • Pol: Muškarac
  • Auto: MK5 SREBRNI TDI
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #3 poslato: Mart 27, 2014, 10:54:07 posle podne »
pitaj ga ugradjivo je sad mom drugaru na bmw e39 2.2 125kw umalo da dodje do obracuna,covek omano i rasprasivac i dizne,isto na 3000 obrtaja sam prebacivo na benzin,strasno ali svaka skola se placa
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže fleepy

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 670
  • Age: 33
  • Lokacija: Lozovik
  • Karma: +18/-23
  • Auto: Golf 3 ABF EDITION
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #4 poslato: Mart 27, 2014, 10:56:36 posle podne »
Imao si u Priboju Minica... Ja svakako ne znam da ti pomognem sa sigurnoscu. Ali ocigledno je dotok plina u pitanju, po mom misljenju... A to moze da bude i do isparivaca.

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #5 poslato: Mart 27, 2014, 11:06:07 posle podne »
sve ovo na stranu al dobio sam blazi nervni slom, od 9-16h sve traje, izgrebana krila, polomljene neke plastike oko akumulatora, nemarno nema sta, mada ne verujem da postoji jedan majstor u srbiji koji vodi racuna o tome, kao da si mu dosao sa nekim trulim stojadinom, niko jos nije cuo za one obloge na krila kad ti nesto radi. e sad jbg, neko kaze bolji ovaj, drugi kazu bolji onaj,  i ja odoh kod cubica  :huh:  a hol safova po podu sto drze cev od plina u pm, kaze mora zbog atesta, nabijem i srbiju i atest!!!

pa sta bi sa bmw-om, jel trebao jaci rasprsivac? ja kazem nije problem u ceni, doplaticu al ako treba jaci stavljaj jaci!!! valjda ce napraviti jbg. :11
« Poslednja izmena: Mart 27, 2014, 11:45:33 posle podne od strane Darko80 »

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6642
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +265/-171
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #6 poslato: Mart 28, 2014, 12:32:43 pre podne »
Kao sto sam ti rekao jedino sto moze da ti krene po zlu jeste los majstor. Ne daje diznama dovoljno plina koliko trazi kompjuter, pa onda kapira da je ostao bez plina i prebaci na benzin. Ili pogresno mapirano ili pogresno podesene dizne.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #7 poslato: Mart 28, 2014, 08:20:14 pre podne »
pa sta da radim brate Wele kad je izbor majstora ovde ocajan, a sve i da je ne znam kakav kad mu dodjes sa 1,8T to mu je u najboljem slucaju drugi susret sa tim motorom, jer ovde se vozi sto manje kubika ili naravno tdi pa i bez karika samo da je dizel. a koji je uredjaj kod tebe u golfu?

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2936
  • Lokacija: munze
  • Karma: +73/-50
  • Pol: Muškarac
  • Auto: MK5 SREBRNI TDI
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #8 poslato: Mart 28, 2014, 10:03:32 pre podne »
ja mislim da je kod mene uredjaj tomaseto stage4 crvene dizne,a msm i da je kod veleta jer smo u slicno vreme ugradjivali kod rasica,sja oni dole znaju sta je turbo motor,sto nisi otiso do cacka ima tamo dobrih majstora
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6642
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +265/-171
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #9 poslato: Mart 28, 2014, 10:47:31 pre podne »
Ne znam koji je, davno bese kad sam stavljao, generalno nije me ni interesovalo kako se zove.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #10 poslato: Mart 29, 2014, 10:44:26 posle podne »
Najgore brate sto sam znao da ovde u okolini apsolutno veze nemaju sta je turbo motor i opet odoh. BRUKA! Danas bio ceo dan kod njega, kaze verovatno mi je cipovan motor, stavljao jaci rasprsivac koji gura 200kw i dzaba, kad ga popatosim on samo pocne da se gusi i trza imas utisak  ispade motor. Kad bi ga moj pokojni deda vozio da nikog ne pretice i da ne prelazi 3000 obrtaja nekako bi i moglo. Nesto petljao oko mape, varao ga nekim parametrima, jos gore, nizbrdo na malom gasu od nekih 1200 do 1700 obrtajapocne da cimka i trza sitno onako ma da poludis! POMAGAJTE BRACO DAJTE BROJ NEKOG U SRBIJI DA ZNA STA JE OVAJ MOTOR, dosta mi je ovih majstora 1,4 16V, to znam i ja!  :(

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #11 poslato: Mart 29, 2014, 10:54:17 posle podne »
Kod mene je tomaseto stage 200, on kaze nema razlike izmedju njega i stage 400 osim u kucistu kompjutera, kod mene kaze plasticno a ovaj drugi aluminijumsko, sto mi malo smesno al ajd reko nek mu bude. Na benzinu ga zgazim trecom uz neko brdo 160 ma bije ko nevreme, da je nesto do struje valjda bi trzao i na benzinu, mada zna nekad al vrlo sitno na tim vecim obrtajima da sitno secka i kad mu popustim malo gas on nastavi da gura al to se retko desava. On sumnja i na bombinu neku i na svecice, na njemu su originalne iridijumske cini mi se, u autokomercu kupljene 65 e kostale, al su i zgazile 35000.

Van mreže zex84

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 430
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +13/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf IV
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #12 poslato: Mart 29, 2014, 11:29:22 posle podne »
razlika izmedju stag 200 i stag 4 sem u plastici je i to sto stag 200 ima izvod samo za jednu lambda sondu a stag 4 za 2
. ti verovatno imas dve.mada nije u tome problem to moze samo da utice na potrosnju
ovako ili ti je mali otvor dizni ili je preveliki. mozda je razbusio mnogo dizne pa ga zeza.neka stavi standard dizne pa polako nek razbusuje za po 0.1 mm a u medjuvremenu nek proba da koriguje na kompu da dobije idealno. i trebalo bi dizne zabusiti malo pod uglom da ima bolji odsis.mada ako je uradio bar jedan takav auto to bi znao.
cudno mi da je dobio poklapanje na dijagramu benzina i plina.tesko je to postici na jacim motorima a da sve bude idealno
i te svecice bi mogao da promenis dosta su zgazile
« Poslednja izmena: Mart 30, 2014, 12:14:57 pre podne od strane zex84 »

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #13 poslato: Mart 30, 2014, 08:29:44 pre podne »
Potrosnja mi se krece u gradu od 9 do 11 sto je extra jel, na otvorenom nisam stigao da testiram jos, dizne je zabusio pod uglom a on vozi 1,8t A4 i ne trza mu al ne povuce kao moj golf. Stavio bio standard dizne  2,5 pa ih je direktno na 2,8 razbusio i opet isto sranje. Za svecice se slazem da su dosta zgazile treba menjati, on kaze da stavim brisk neki 400din kom, ili da ipak stavim opet origínalne. Doslo mi da zapalim auto kunem se, ili da skinem ovo sve da ne vucem bzvz! Horor braco!

On se vadi malo na to da je motor cipovan a mislim da nije 100% jer ide za dlaku bolje od nekog prosecnog tdi-ja. I kaze samo ga pre saltaj, koji ce mi k. GTI ako cu ga saltati uvek na 2000-3000 obrtaja da ne bi trzao. Ma uzas, mogu samo da gledam kako ljudi preticu mene a ja cim pomislim da preteknem meni vec trza! Da ne mora atest pa da ovo vucem sa sobom u nadi da ce se resiti nekad al da atestiram neispravnu stvar pa nista, pa opet atest da bi sranje skinuo... E strasno jbg!
« Poslednja izmena: Mart 30, 2014, 09:55:25 pre podne od strane Modus »

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2936
  • Lokacija: munze
  • Karma: +73/-50
  • Pol: Muškarac
  • Auto: MK5 SREBRNI TDI
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #14 poslato: Mart 30, 2014, 06:21:45 posle podne »
brale zapucaj za bg i resicemo problem,za ove stvari tdi je zakon bar te glava ne boli
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže zex84

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 430
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +13/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf IV
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #15 poslato: Mart 30, 2014, 08:37:19 posle podne »
koji ce djavo na drugom mestu ako je dao pare ovom liku. ko ga sisa nek ti sredi kako ume i zna  biggrin
standard dizne su 1.5 verovatno si pogresio u kucanju(nadam se  biggrin). nista nek ga steluje dok mu ne ubode kako treba ako je izbusio dizne pod uglom i menjao isparivac i dizne izbusio na dobru meru nema tu filozofije. eventualno neka ti zameni komp sa stag 4 ili 300 +
pa probajte

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2936
  • Lokacija: munze
  • Karma: +73/-50
  • Pol: Muškarac
  • Auto: MK5 SREBRNI TDI
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #16 poslato: Mart 30, 2014, 10:34:00 posle podne »
trazi ti njemu da ti vrati pare jer nezna napraviti auto da radi
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže Tuner

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 815
  • Age: 40
  • Lokacija: Bajina Bašta
  • Karma: +9/-5
  • Pol: Muškarac
  • Bajina Bašta
  • Auto: Seat Ibiza Sport TDI
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #17 poslato: Mart 31, 2014, 12:17:39 posle podne »
Zar nije ovaj uređaj što ti je ugrađen za motore do 100Kw?
Ex YU RALLY (Rally Serbia) 2009 by Tuner ...  http://www.youtube.com/watch?v=6777S9pVHoE

Van mreže vladegti

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 332
  • Age: 41
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +2/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #18 poslato: April 01, 2014, 09:37:19 pre podne »
Pa ne znam jbg, on kaze lako cemo staviti druge uloske dizni, ove sto su bili  2,5mm on je razbusio na 2,8mm cisto kaze da probamo, i nikakve razlike, ne znam da ne poveca potrosnju zbog tog razbusavanja a on kaze da nece.
Mada, sinoc ga nagazim na benz i on mi u drugoj na nekih 5000-6000 obrtaja poce sitno da secka i na benzinu, sto sad ukazuje verovatno na to da struja nesto zeza, jel? Probacu da stavim ove brisk svecice pa da vidim da nije do njih, ili je ipak bolje da uzmem opet ove ngk iridijumske?
Ivan iz ac Rasic mi odgovorio sledece,
problem koji imate je iskljucivo vezan za nedovoljnu kolicinu gasa koja se isporucuje motoru. treba proveriti protok iz multiventila, precnik dovodne cevi, isparivac, kao i brizgace i njihovu brzinu. taj motor, kada se sve odradi kako treba perfektno radi na gas.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6642
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +265/-171
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: TNG uredjaj AC STAG 200 na 1,8T - PROBLEM!
« Odgovor #19 poslato: April 01, 2014, 12:08:34 posle podne »
Taj majstor ako sad nagađa šta bi moglo da se uradi samo ćeš potrošiti živce i vreme. On očigledno to ne zna da uradi. To sam ti odma rekao da ti može biti jedini problem.
Ja koristim NGK Irdijumske, brisk priča za plin svećice mi zvuči totalno šuplje jer auto treba da radi prvenstveno kako treba na benzin, a onda na plin.
Ivan podesio sve i samo gas. Inače pre nego sam ja stavio plin pre 4 godine naslušao sam se svakojakih gluposti od raznih gas servisa. Ne može ako je čipovan, ne može na taj motor, ovo ono... Ivan je imao Golf4 GTI i Passata 1.8T i zna te motore jako dobro.
« Poslednja izmena: April 01, 2014, 12:33:38 posle podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!