Autor Tema: Princip rada turbine  (Pročitano 59263 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Zrnojed

  • Gost
Odg: Princip rada turbine
« Odgovor #40 poslato: Mart 13, 2013, 09:35:23 posle podne »
Super!

Van mreže DraganPa

  • VW Početnik
  • Poruke: 27
  • Age: 31
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf
Odg: Princip rada turbine
« Odgovor #41 poslato: Mart 14, 2013, 03:58:20 pre podne »
Secam se da sam davno nasao jos bolji, ali sada ne mogu da ga nadjem, ako naletim i na taj, postavicu ga :)
Odem ja do majstora, kad tamo neki lik, prica sa njim kako hoce da sredi svog vw, da spusta glavu, stavlja remus, polira sve sto je moguce, i majstor mu kaze to ce da te dosta kosta, ali onda moras i kocnice bolje da uzmes, a ovaj ce mucajuci na to:
-Ssttaa? Maa-a, saa-amo pick-ee koo-o-ce :DDD

Van mreže urosnbg

  • VW Početnik
  • Poruke: 164
  • Lokacija: Beograd, Srbija
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fabia 1.2 CBZB, Golf Mk.1 1.1
Odg: Princip rada turbine
« Odgovor #42 poslato: Mart 15, 2013, 12:21:08 posle podne »
ja imam jedno pitanje u vezi turbine na passatu 1.9 tdi 116hp (AJM),na koliko obrtaja se pali a na koliko gasi,ili radi konstantno?  blink

Turbina uvek radi, pitanje je u kom rasponu motor daje maksimalni obrtni momenat, to je ono kada osetiš "udar" koji ljudi obično opisuju kao trenutak kada se turbina "pali", što nije ispravno.
Preko nekog broja obrtaja, kompjuter automatski obara pritisak punjenja da ne bi došlo do oštećenja.
Npr. kod mene na 1.2TSI maks obrtni je od 1550 do 4100 obrtaja. U tom opsegu turbina puni 1.6 bara, preko 4500 obrtaja, automatski obara na 0.8 bara da ne bi došlo do oštećenja motora. Te sam podatke bar našao na netu.

Van mreže milangrujicgruja

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 771
  • Age: 29
  • Lokacija: Savino Selo
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5 1.9 tdi
Odg: Princip rada turbine
« Odgovor #43 poslato: Mart 15, 2013, 12:23:19 posle podne »
skontao sam pre neki dan,malo sam bolje slusao motor i cuje se i na leru  biggrin

Van mreže urosnbg

  • VW Početnik
  • Poruke: 164
  • Lokacija: Beograd, Srbija
  • Karma: +3/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fabia 1.2 CBZB, Golf Mk.1 1.1
Re: Princip rada turbine
« Odgovor #44 poslato: Mart 15, 2013, 02:57:19 posle podne »
Ne bih rekao bas da se cuje na leru, sumnjam.

TT post.


Van mreže milangrujicgruja

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 771
  • Age: 29
  • Lokacija: Savino Selo
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5 1.9 tdi
Odg: Princip rada turbine
« Odgovor #45 poslato: Mart 16, 2013, 12:18:13 posle podne »
onda se auspuh tako cuje,nemam pojma,ja sam laik u ovome  boodala

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9220
  • Lokacija: Siracusa, Sicilia
  • Karma: +208/-48
  • Auto: 2106
Odg: Princip rada turbine
« Odgovor #46 poslato: Mart 16, 2013, 12:29:03 posle podne »
Čuje se na leru ako ima samo cevku bez lonca

2001 Volkswagen Jetta TDI True Straight Piped Exhaust

Čuje se i na kraju kad ga ugasi par sekundi

Van mreže stiv74

  • VW Početnik
  • Poruke: 161
  • Age: 45
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +18/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk1 1.3 TAS
Odg: Princip rada turbine
« Odgovor #47 poslato: Mart 16, 2013, 01:36:27 posle podne »
Lepo objasnjeno za pocetnike.Posle citanja ovoga pocinjem da se nosim mislju da nesto ovako uradim kod sebe.  driving  wub

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 35
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: Princip rada turbine
« Odgovor #48 poslato: Mart 17, 2013, 11:02:26 pre podne »
Koliko ja znam turbine ne rade stalno. Kompresori ili superpunjači rade stalno i rade preko kaiša i koriste snagu motora preko radilice dok turbine ili turbokompresori ne rade stalno i oni rade preko izduvnih gasova dok kompresor radi čim upališ auto.
« Poslednja izmena: Mart 17, 2013, 11:17:46 pre podne od strane SKYLINE »

Van mreže ortodox09

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1231
  • Age: 29
  • Lokacija: Doboj - Novi Sad
  • Karma: +32/-8
  • Pol: Muškarac
  • Ja ♥ mog čađu
  • Auto: Passat b5
Odg: Princip rada turbine
« Odgovor #49 poslato: Mart 17, 2013, 11:25:09 pre podne »
Pa i ako radi preko izduvnih gasova, opet bi trebalo radi stalno. S tim da obrtaji zavise od količine (pritiska) izduvnih gasova. Men'ščini da je tako biggrin
Dobar klip Dragane thumbup Tek sad sam skontao fazon varijabilne turbine.

Van mreže dzonibgd

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 355
  • Age: 51
  • Lokacija: nbgd
  • Karma: +55/-44
  • Pol: Muškarac
  • Dođe vreme kada pametni zaćute, budale progovore..
  • Auto: vw golf mk2 gti 16v
Odg: Princip rada turbine
« Odgovor #50 poslato: Mart 17, 2013, 11:27:41 pre podne »
A izduvnih gasova nema stalno kad se upali motor ??  lollol

I ti kompresori u superpunjaci koji rade stalno za razliku od turbine koja ne radi nego se verovatno pali na neki prekidac  lollol lollol imaju istu snagu na 800rpm i 3000rpm ??

Van mreže ortodox09

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1231
  • Age: 29
  • Lokacija: Doboj - Novi Sad
  • Karma: +32/-8
  • Pol: Muškarac
  • Ja ♥ mog čađu
  • Auto: Passat b5
Odg: Princip rada turbine
« Odgovor #51 poslato: Mart 17, 2013, 11:35:43 pre podne »
E dzoni, alal ti vera za potpis. Ne pamtim kad me je nešto ovako nidjeveze iskočilo lollol thumbup

Van mreže DraganPa

  • VW Početnik
  • Poruke: 27
  • Age: 31
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf
Odg: Princip rada turbine
« Odgovor #52 poslato: Mart 18, 2013, 12:25:16 pre podne »
Odem ja do majstora, kad tamo neki lik, prica sa njim kako hoce da sredi svog vw, da spusta glavu, stavlja remus, polira sve sto je moguce, i majstor mu kaze to ce da te dosta kosta, ali onda moras i kocnice bolje da uzmes, a ovaj ce mucajuci na to:
-Ssttaa? Maa-a, saa-amo pick-ee koo-o-ce :DDD

Van mreže MICOB

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1225
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +39/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 5,5
Odg: Princip rada turbine
« Odgovor #53 poslato: Mart 18, 2013, 09:51:22 pre podne »
 tapsac tapsac tapsac za potpis  lollol

sony2229

  • Gost
Odg: Princip rada turbine
« Odgovor #54 poslato: Maj 12, 2013, 01:41:17 posle podne »
evo jos jednog interesantog videa
http://youtu.be/KgVrpiFfp8U
i da li na ovom drugom videu tj na turbini ide duhtung neki...???? ,i da li hoce da pisti ako ovde pusta????
http://youtu.be/t1BbkZMm46U

Van mreže Goranbanjica

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 314
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: Princip rada turbine
« Odgovor #55 poslato: Januar 06, 2016, 06:52:16 posle podne »
Trebam jednu pomoć.u 3 brzini kada hoću da snažno dodam gas za preticanje imam osećaj da mi auto ne potegne kako ja hoću već napravi prazn hod oko 1 sekundu vremena in onda povuče.Možda je to i manje od sekundu ali takav osećaj imam.Da li je to normalan rad motora i turbine za pasata tdi 96 kw i 130 konja??Nešto mi to ne daje sigurnost u preticanju iako je taj motor dosta snažan.Jel došlo vreme za neku zamenu nečega ili takvi tdi motori jednostavno tako idu?Da napomenem da auto ima 270.000 km 100% realnih.Unapred hvala za komentar. :)

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4475
  • Age: 51
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Princip rada turbine
« Odgovor #56 poslato: Jul 04, 2016, 10:01:53 pre podne »
Pa ako vozis trecom 30 ili 40 pa ga zgazis, nije ni cudo sto ne poteze. Daj ti njemu manju (presaltaj u manju) pre preticanja, pa onda probaj . . .
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio