Autor Tema: Golf 4 tdi> Crevo Turbine (CHARGED AIR PRESSURE HOSE)  (Pročitano 3998 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Cobrica

  • VW Početnik
  • Poruke: 143
  • Age: 42
  • Lokacija: Dorćol
  • Karma: +6/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV TDI
Golf 4 tdi> Crevo Turbine (CHARGED AIR PRESSURE HOSE)
« poslato: Mart 28, 2013, 10:45:09 pre podne »
Hteo sam sa vama da podelim iskustvo vezano za spadanje creva i menjanje istog... Video sam po nekim stranim forumima da ga zovu CHARGED AIR PRESSURE HOSE ili intake pressure hose. Broj dela je 1j0145838t.



Naime u toku vožnje je dotično spalo i auto ne ide kako treba. Jedva preko 2500obrtaja, guši a kasnije počeo i da dimi ako se da veći gas. Naravno turbina ne radi...

Kada smo skinuli crevo, videlo se kako se vremenom na onom metalnom prstenu od creva sve izlizalo ali do te mere da je bukvalno otkinuto (one sisice koje se kače da bi crevo stajalo na mestu).





Mislio sam da može da se zameni samo taj prsten koji se nalazi na kraju creva jer samo crevo nije puštalo nigde, medjutim samo novo se naručuje. Naravno čekalo se nekih 5 dana da dodje a do tada smo pokušali privremeno da rešimo problem ali bezupešno. Postavljali smo neke stiropore i podupirali crevo da bi moglo da stoji na mestu, medjutim uvek je bilo lufta i turbina nije radila. Evo slike od nekog rusa koji je ovako pokušao :)



Stiglo novo i za 5 minuta zamenjeno. Evo novo kako izgleda i obratite pažnju na ove sisice koje se kače i one moje stare kako su otišle, prosto neverovatno...



Moram da napomene da mi je auto popio dosta ulja dok je samo nužno vožen u ovakvom stanju odnosno dok smo čekali novo crevo. Isto tako, da se obrati pažnja na situaciju kada primetite da vam crevo nekim svojim delom malo šeta odnosno ispada iz ležišta tim svojim metalnim delom odnosno obimom jer je to indikacija da će vremenom doći do sličnog problema.

Ne znam kava su vaša iskustva sa ovom problematikom ali koliko sam video nema neke sigurne statistike kad je crevo zrelo za menjanje. Meni je auto prešao 163000km (chipovan) a vidim na nekim stranim forumima da su ga i ranije menjali...



Van mreže MICOB

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1223
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +39/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 5,5
Odg: Golf 4 tdi> Crevo Turbine (CHARGED AIR PRESSURE HOSE)
« Odgovor #1 poslato: Mart 28, 2013, 11:09:03 pre podne »
to im je mana.Ta creva na otpadu imaju svoju cenu jer svi znaju za te zakacke da pucaju.

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 44
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Golf 4 tdi> Crevo Turbine (CHARGED AIR PRESSURE HOSE)
« Odgovor #2 poslato: Mart 28, 2013, 11:34:25 pre podne »
Ovako sam Ja to resio na 1.8T. Nije isto kao na TDI motorima ali  mozda nekome moze da bude korisno...

Ceo postupak sam nasao na netu opisan slikama,mnogo je sigurniji (i jeftiniji) od originalnog resenja, nema sanse da crevo spadne ili da gubi pritisak...
















Van mreže Cobrica

  • VW Početnik
  • Poruke: 143
  • Age: 42
  • Lokacija: Dorćol
  • Karma: +6/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV TDI
Odg: Golf 4 tdi> Crevo Turbine (CHARGED AIR PRESSURE HOSE)
« Odgovor #3 poslato: Mart 28, 2013, 11:39:37 pre podne »
Nije isto crevo, ali vrlo je moguće da postoji neko slično rešenje i za dizelaše... doduše nisam ga video za sada osim menjanja creva