Hteo sam sa vama da podelim iskustvo vezano za spadanje creva i menjanje istog... Video sam po nekim stranim forumima da ga zovu CHARGED AIR PRESSURE HOSE ili intake pressure hose. Broj dela je 1j0145838t.

Naime u toku vožnje je dotično spalo i auto ne ide kako treba. Jedva preko 2500obrtaja, guši a kasnije počeo i da dimi ako se da veći gas. Naravno turbina ne radi...
Kada smo skinuli crevo, videlo se kako se vremenom na onom metalnom prstenu od creva sve izlizalo ali do te mere da je bukvalno otkinuto (one sisice koje se kače da bi crevo stajalo na mestu).


Mislio sam da može da se zameni samo taj prsten koji se nalazi na kraju creva jer samo crevo nije puštalo nigde, medjutim samo novo se naručuje. Naravno čekalo se nekih 5 dana da dodje a do tada smo pokušali privremeno da rešimo problem ali bezupešno. Postavljali smo neke stiropore i podupirali crevo da bi moglo da stoji na mestu, medjutim uvek je bilo lufta i turbina nije radila. Evo slike od nekog rusa koji je ovako pokušao


Stiglo novo i za 5 minuta zamenjeno. Evo novo kako izgleda i obratite pažnju na ove sisice koje se kače i one moje stare kako su otišle, prosto neverovatno...

Moram da napomene da mi je auto popio dosta ulja dok je samo nužno vožen u ovakvom stanju odnosno dok smo čekali novo crevo. Isto tako, da se obrati pažnja na situaciju kada primetite da vam crevo nekim svojim delom malo šeta odnosno ispada iz ležišta tim svojim metalnim delom odnosno obimom jer je to indikacija da će vremenom doći do sličnog problema.
Ne znam

su vaša iskustva sa ovom problematikom ali koliko sam video nema neke sigurne statistike kad je crevo zrelo za menjanje. Meni je auto prešao 163000km (chipovan) a vidim na nekim stranim forumima da su ga i ranije menjali...