jeste definitivno FL , gledao sam malo posle po netu.. nego sam mislio da svi FL imaju double-din radio makar ako ne navigaciju.. pa sam mislio da ga je neko razbucao.. medjutim po nalepnici je lik zapravo takvog porucio.. i ja takav profil coveka ne mogu da zamislim u glavi
..
ja sam bas jurio sedana.. posto nikad nemam potrebu da tovarim preko visine sedista mi isto ispadne.. i ovako nisam uspeo nikad da napunim gepek, moze jedno 4 kofera plice napunjenih i jos bar 3-4 torbe da stane
po gradu ~12l ... mada jako zavisi od mene.. ako ga resetujem i samo vozim ujutru 3km zenu na posao i 3km nazad u zurbi mi je 15l.. ako se vozikam po gradu malo vise "u cugu" mi padne na tih 12l .. ako je kraj meseca i vozim ko po jajima je ~10l ... najvise me jebe sto je ogranicenje 60km/h pa ne mogu da ga bucnem u petu bez da imam sansu da me radar obraduje. Treba mu bas dosta da se ugreje i motor i menjac, mozda 10-20km lagane voznje.. nije najekonomicniji da upalis i do prodavnice skoknes..
po otvorenom 70-80km/h je mozda 7l, pa i manje... tek na 65km/h uopste hoce da dozvoli da prebacis u petu, tako da je to na "vrh gasa" .. na moju "zalost" ovde kud god krenes imas autoput, tako da ne vozim po regionalnim previse..
po autoputu na 180km/h je 12l , otprilike svakih 20km/h manje ide litar manje.. nekih 140 prosecne je 9.5-10.5 zavisi kolko je dobar put..
ja sam tek s ovim shvatio kolko neke stvari imaju uticaj na potrosnju jer su sve razlike ogromne.. vozim pravo po desnoj traci koja nije obnovljena.. 9l .. prebacim se u levu koja je sredjena skoro, 8l
... vozim malo uzbrdo, skoci za 1l , malo nizbrdo , padne 2l .. itd itd
sa samim motorom sam imao par bubica, ali i dalje ide ko sasav.. na zalost nisam nikad vozio 1.9tdi neki pa da uporedim koliko je potreban taj dodatni kw/NM , pa to ne znam
moram da priznam da mi se guzica stisne kad god nesto krene da jebe ili izgleda da jebe.. sve je skupo u 3 p.m. i dosta stvari je kretenski konstruisano da ne mozes glupost da zamenis bez pola auta da raskupusas.
kod mog konkretno me isto nervira zastoj kad dam gas.. mislim da to nema veze s automatikom nego sa velikom turbinom.. tako da auto nema neko srednje ubrzanje.. ili se vuce kao da ima 60ks kad nije na boostu ili poleti kad spooluje turbinu lepo.. sto se najvise vidi kad krecem sa semafora.. ili zadrzavam traku ili poletim ispred dosta
drugi problem sa tim je kad treba da presecem kontra traku kad skrecem.. namestim se, dam migavac, gas u patos i on krene da mili
.. mozes da brojis bukvalno... 1.. 2... poletanje
240.000km na satu, sedi-pali-vozi.. po svemu bi trebalo da se raspao do sad, pojeo par pari bregastih, lije ulje na sve strane itd.. dal je ovaj pazen ili u srbiju samo stizu sa jos jednom nulom na kilometrazi bem li ga
quattro je super stvar.. peglam u sirokim krivinama bez da se oseti ista.. ako i krene da bezi van uglavnom samo dodam jos malo gasa, malo namotam vise ka unutra i ispegla sve..
sa druge strane nije za regionalne puteve.. nadao sam se da ce biti bolji , al jbg.. 70% tezine napred, i vecina toga preko prednje osovine.. ako probas naglo da promenis pravac samo produzi pravo bez pardona.. ako je uska krivina i uradim isto ono sto sam gore napisao drzi,drzi i samo sa sva 4 prokliza u stranu.. jeziv osecaj