Autor Tema: audi 100 c4  (Pročitano 2511 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

pele-79

  • Gost
audi 100 c4
« poslato: Maj 09, 2006, 11:11:34 posle podne »
0
imam problem sa audijem,motor je 2.0 8v sa ke-jetronic ubrizgavanjem,znaci auto upali,primi gas do 1900-2000 rpm pa se ugasi,pa tako opet u nedogled.da li neko sumnja u neki dio ili ima li ko iskustva?jednostavno mu prestane dotok goriva u k-glavi

Van mreže silverrider

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 35
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +1
    • http://www.vw-club.rs
audi 100 c4
« Odgovor #1 poslato: Maj 10, 2006, 10:46:55 pre podne »
0
K glava je uvek bio veliki problem kod nas, pogotovu sto nema dobrih servisa koji bi uradili korektno remont. Da li mozes malo opsirnije da opises problem? Kada je pocelo, koliko traje, da li su bili pre toga simptomi koji su nagovestavali? ITD.
NE BRZE OD ZIVOTA!!!

Van mreže Bojan_GTI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 839
  • Age: 30
  • Lokacija: Bijelo Polje
  • Karma: +2/-3
  • Respect: 0
    • http://
audi 100 c4
« Odgovor #2 poslato: Maj 10, 2006, 08:37:38 posle podne »
0
Neka od pumpi ne radi dobro pa zato nemas pritisak.Izmjeri pritisak na k glavi.

pele-79

  • Gost
audi 100 c4
« Odgovor #3 poslato: Maj 10, 2006, 11:01:42 posle podne »
0
Citat: BojanGTI2
Neka od pumpi ne radi dobro pa zato nemas pritisak.Izmjeri pritisak na k glavi.
od pumpe do k glave je ok.pritisak,medjutim problemi se javljaju od elektronskog dijela na k-glavu tzv.regulator pritiska goriva,on nedaje gorivo dalje do cilindara.probao sam da ga promjenim,medjutim sa ovim novim jos gore.ranije je palio sa starim kad je hladan,medjutim cim se zagrije,morao sa da skidam dzek sa senzora temperature(na racvi od vode) da bi mogao da upali.i sto je najgore nasteluje mi majstor regulator pritiska,auto pali i vozi kao lud ,upalim i ugasim 4-5 puta i opet isto  auto ima ugradjen autogas,a od tada su pocele nevolje

Van mreže YUPOWER

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1726
  • Age: 30
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +7/-2
  • Respect: 0
    • http://www.boracompany.com
audi 100 c4
« Odgovor #4 poslato: Maj 11, 2006, 11:19:51 pre podne »
0
Citat: pele-79
od pumpe do k glave je ok.pritisak,medjutim problemi se javljaju od elektronskog dijela na k-glavu tzv.regulator pritiska goriva,on nedaje gorivo dalje do cilindara.probao sam da ga promjenim,medjutim sa ovim novim jos gore.ranije je palio sa starim kad je hladan,medjutim cim se zagrije,morao sa da skidam dzek sa senzora temperature(na racvi od vode) da bi mogao da upali.i sto je najgore nasteluje mi majstor regulator pritiska,auto pali i vozi kao lud ,upalim i ugasim 4-5 puta i opet isto  auto ima ugradjen autogas,a od tada su pocele nevolje
pa gde si pele  
ej vidi proveri svako vakuum crevce ja sam imao 80 sa tim motorom i isto sam imao par problema sa njim ali sa k-glavom nikad.presao 275000 i dan danas se vozi cisto sumnjam da je k-glava kod tebe u pitanju
isto sam jednom imao problem sa computer-om a slicno mi je radio kao sto si ti spomenuo.cim dam gas on se ugasi-nebi bilo lose da ga proveris.
a da-inace je malo problematicno da se ugradi plin na k-glavu
javljaju se neke explozije koje ako se ne odradi dobro plin,moze i da raznese kutiju od filtera (video sam kako izgleda takva kutija  ) pa i intercooler ako je turbo  
nadam se da sam ti pomogao

pele-79

  • Gost
audi 100 c4
« Odgovor #5 poslato: Maj 11, 2006, 02:15:22 posle podne »
0
Citat: YUPOWER
pa gde si pele  
ej vidi proveri svako vakuum crevce ja sam imao 80 sa tim motorom i isto sam imao par problema sa njim ali sa k-glavom nikad.presao 275000 i dan danas se vozi cisto sumnjam da je k-glava kod tebe u pitanju
isto sam jednom imao problem sa computer-om a slicno mi je radio kao sto si ti spomenuo.cim dam gas on se ugasi-nebi bilo lose da ga proveris.
a da-inace je malo problematicno da se ugradi plin na k-glavu
javljaju se neke explozije koje ako se ne odradi dobro plin,moze i da raznese kutiju od filtera (video sam kako izgleda takva kutija  ) pa i intercooler ako je turbo  
nadam se da sam ti pomogao
pa tu i jeste problem,od kad je plin stavljen,muka   moje misljenje je da je kad su ga majstori u bg ugradjivali pa stelovali da im se desila eksplozija i od tada sve naopako  neznam ni sam sta da radim,morace mozda citava k glava da se mijenja,poludjeh.mislis da moze da bude komp. od motora?

AdWords




AdWords oglasi
« Odgovor #6 poslato: Maj 11, 2006, 03:46:37 posle podne »

Van mreže Bojan_GTI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 839
  • Age: 30
  • Lokacija: Bijelo Polje
  • Karma: +2/-3
  • Respect: 0
    • http://
audi 100 c4
« Odgovor #6 poslato: Maj 11, 2006, 03:46:37 posle podne »
0
Nabavi druge dizne posto sigurno nisu duze radile pa su mozda zacepile,mada ja mislim da je tu smjesa podesena za plin a ne za benzin.
Ali sve je nagadjanje sad  moze da bude komutator ili lambda sonda isto.
Posalji mi sliku te k=glave da vidim kako izgleda posto ima vise tipova na gti2@cg.yu.
« Poslednja izmena: Maj 11, 2006, 03:51:00 posle podne BojanGTI2 »

pele-79

  • Gost
audi 100 c4
« Odgovor #7 poslato: Maj 11, 2006, 11:12:20 posle podne »
0
Citat: BojanGTI2
Nabavi druge dizne posto sigurno nisu duze radile pa su mozda zacepile,mada ja mislim da je tu smjesa podesena za plin a ne za benzin.
Ali sve je nagadjanje sad  moze da bude komutator ili lambda sonda isto.
Posalji mi sliku te k=glave da vidim kako izgleda posto ima vise tipova na gti2@cg.yu.
ma kakva lambda sonda,uzeli novu bosch 85e i nista,jer auto radi na plin,a na benzin nece,gasi se,narucio sam k-glavu drugu pa cemo vidjet   od 2.0 8v za audija 100 c4 svaka je ista,znaci kglava i sa strane na njoj zasarafljen regulator pritiska(kockica sive boje sa dzekom) oznaka motora je AAD