Autor Tema: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .  (Pročitano 80442 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mcnc

  • VW Početnik
  • Poruke: 23
  • Lokacija: Kruševac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #740 poslato: Februar 18, 2019, 05:52:35 posle podne »
Upravo gledam da BKP ima samo u 2.0 varijanti. Verovatno se drugar zeznuo kad mi je rekao koji motor ima.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1061
  • Age: 31
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +34/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: CC, Golf 5
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #741 poslato: Februar 18, 2019, 11:10:05 posle podne »
Sve i da je isti, nemoj stavljati te gotove copy-paste mape

Van mreže Aleksandar991

  • VW Početnik
  • Poruke: 42
  • Lokacija: BG
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #742 poslato: Mart 15, 2019, 09:39:28 pre podne »
Svi su ti oni copy paste a prodaju nama maglu, ne znaju izlogirati auto, nemaju pojma o osnovnim pojmovima, kad ih pitas nesto cute ko mulci, bitno da su uzeli pare

Van mreže iwcham1979

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1465
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +27/-49
  • Pol: Muškarac
Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #743 poslato: Mart 15, 2019, 10:27:10 pre podne »
90% njih ima samo deal za gotove mape i neka ruka su u lancu boga pitaj koja... Prvi pravi mapu za 20e pa ide dalje dok ne dodje do nas za 120e. Znaju samo da upisu mapu a to je isto tesko kao update telefona na noviju verziju.... Ima i onih koji znaju nesto. Tuner iz Bobo Sport je na licu mesta pravio mapu za Lupo 3L koju ja imam... Nije ni mogao da ima gotovu jer je auto prebacen na manuelni menjac i mora custom mapa... Za sada moja preporuka... Ne znam koliko znaju ali znam bar da nisu dijabole koje ne znaju nista... Auto ne dimi i ide super. Potrosnja se nije povecala ni malo... Rekao mi je da uvek ide naminimalno podizanje pritiska turba, recimo za mene od 60ks na 81ks samo 0.1bar.  I ima Dyno da se proveri pre i posle, sto je bre osnovno... Ovo bez dyno smejurija. Potapse te po ramenu i kaze druze sad ima toliko i toliko konja...


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
« Poslednja izmena: Mart 15, 2019, 10:37:50 pre podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže Aleksandar991

  • VW Početnik
  • Poruke: 42
  • Lokacija: BG
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #744 poslato: Mart 15, 2019, 10:44:21 pre podne »
Da da to mi je najjace a kad ga pitas kako znas da ima toliko konja i njutna kaze pa trebalo bi kao ta mapa je za toliko konja :D to bez dyno je sranje al svakako treba izlogirati auto i videti paljenje retardaciju timing, AFR ration, MAF itd,

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 11174
  • Age: 29
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +164/-69
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, mk4 GTI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #745 poslato: Mart 15, 2019, 02:18:50 posle podne »
Za odredjenu vrstu tuninga i nije neophodno imati "custom" mape, cak ni proverene strane firme to ne rade. Jednostavno je mnogo lakse i isplatljivije imati vec napravljenu mapu za odredjene modifikacije, s toga izrazi Stage 1,2,3 itd, te mape se rade za odredjeni tip motora i uz dodatne modifikacije, u zavisnosti od mape.

Svaki auto kad izadje iz fabrike ima istu mapu, ali ne nuzno istu konjazu, verujem da kada biste stavili 10 novih golfova na valjke, bila bi razlika bar 2-3 konja gore dole i kod slabijih modela.

Custom mape se prave ukoliko neko hoce da izadje van unapred odredjenih modifikacija, stavi drugacije dizne, turbinu, bregastu itd. i tad copy-paste mapa nece dati dobre rezultate, jer nije predvidjena za te dorade.

Van mreže Aleksandar991

  • VW Početnik
  • Poruke: 42
  • Lokacija: BG
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #746 poslato: Mart 15, 2019, 03:05:04 posle podne »
Slazem se, greska je u mapi onda

Van mreže AND_VW

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Kumanovo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo 1.0 TSI Highline
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #747 poslato: April 08, 2019, 01:21:36 pre podne »
U pitanju je novi auto. Dali neko ima iskustva sa cipovanja 1.0 TSI motora?

Radi se o novog VW Pola 1.0TSI 95ks, sa tek 1000km.
Gde bi preporucili da se chip uradi i dali ce se vidno osetiti pri voznji.   driving

Pozdrav !

Van mreže Aleksandar991

  • VW Početnik
  • Poruke: 42
  • Lokacija: BG
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #748 poslato: April 08, 2019, 02:29:34 posle podne »
Primeti se velika razlika posle chip-a samo gledaj da ti to odrade profesionalci koji se razumeju u logove a ne povrsne majstore koji iskopiraju mapu sa torenta i prodaju muda za bubrege a ne znaju logove citati

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3266
  • Age: 32
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +75/-14
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #749 poslato: April 08, 2019, 02:50:24 posle podne »
Iskreno koj si djavo kupovao nov auto i dao tolike pare ako hoces odmah da ga cipujes. Ne kapiram. Plus motor ti se nije ni razradio i hoces da ga cipujes.

Van mreže DuleC

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 652
  • Lokacija: Sremska Kamenica
  • Karma: +15/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF V 1.9 TDI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #750 poslato: April 08, 2019, 03:24:05 posle podne »
Upravo tako.

Sent from my S9+ using Tapatalk


Van mreže Aleksandar991

  • VW Početnik
  • Poruke: 42
  • Lokacija: BG
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #751 poslato: April 08, 2019, 03:27:02 posle podne »
To sto ce da ga cipuje ne znaci da ce da ga vozi 200kmh i gas patos non stop, cipuje ga iz razloga da ima snage za onda kada mu to bude trebalo a ako je pametan vozice normalno jos par hiljada km lagano kako fabrika kaze, bar do prvog malog servisa posle pun gas

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8735
  • Age: 35
  • Lokacija: Siracusa, Sicilia
  • Karma: +197/-45
  • Auto: 2106
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #752 poslato: April 08, 2019, 03:32:17 posle podne »
E kume kume

Van mreže AND_VW

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Kumanovo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo 1.0 TSI Highline
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #753 poslato: April 08, 2019, 08:34:00 posle podne »
Iskreno koj si djavo kupovao nov auto i dao tolike pare ako hoces odmah da ga cipujes. Ne kapiram. Plus motor ti se nije ni razradio i hoces da ga cipujes.

Uspori druze. Kako ti kazes bolje je da cipujes auto sa 300.000km na satu nego novi auto sa skroz zdravom turbinom i motorom? I tvoja bas ne pije vodu ...

Inace iskreno vozim jako stalozeno u 99% slucajeva, prije Pola sam vozio Golfa mk6 atmosferca godinama. Kada krenem na put uglavno ganjam dobru potrosnju, a ne performanse. Snagu koju taj cip daje bi koristio jako retko, mozda pri nekog nezgodnog preticinja ili tako nesto. Auto svakako nece biti svakodnevno gasiran ali volim imati sigurnost u autu da me moze izvuci iz nezgodne situacije. Pare za cip svakako ne bi stedeo i uradio bih ga kod profesionalca. Zato i pitam gde bi se to u Srbiji moglo uraditi i dali je vec neko cipovao taj agregat jer je u proizvodnji vec 5 godina. Inace mislim da ukoliko se auto vec cipuje treba cipovati sto noviji auto u sto boljem stanju.

U Srbiji je moj ortak odradio cip kod Digital Tuninga. Seata Leona 2.0 TDI podigli su ga sa 140ks na 186ks i nekih 100Nm vise od fabrickog. Auto je vuko ko zmaj kod istog vlasnika 5 godina, nakon cega je prodat a koliko znam i dalje se je vozio bez nikakvih problema.
« Poslednja izmena: April 08, 2019, 08:50:58 posle podne od strane AND_VW »

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8735
  • Age: 35
  • Lokacija: Siracusa, Sicilia
  • Karma: +197/-45
  • Auto: 2106
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #754 poslato: April 08, 2019, 08:46:21 posle podne »
Pusti ga, nezna sta prica

Van mreže PaulGT

  • VW Majstor
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4265
  • Age: 41
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +173/-100
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #755 poslato: April 08, 2019, 08:57:06 posle podne »
Vidis druze moras prvo nauciti razliku izmedu momenta na 2.0 4 cilindra dizel motoru i 1.0 3 cilindra benzinskom motoru. I da ti odmah kazem da sa tim 1.0 koliko ga god budes cipovao i ko god ti bude prodavao muda pod bubrege neces imati snage za preticanje.
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Aleksandar991

  • VW Početnik
  • Poruke: 42
  • Lokacija: BG
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3

Van mreže limp19

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 662
  • Lokacija: Visegrad BiH
  • Karma: +22/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 6
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #757 poslato: April 08, 2019, 10:28:18 posle podne »
To je lagan auto ice on sa stage 1 ko metak. Slobodno cipuj pusti price

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1061
  • Age: 31
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +34/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: CC, Golf 5
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #758 poslato: April 08, 2019, 11:25:05 posle podne »
Iskreno koj si djavo kupovao nov auto i dao tolike pare ako hoces odmah da ga cipujes. Ne kapiram. Plus motor ti se nije ni razradio i hoces da ga cipujes.
Ni meni ovo nije jasno.. Kako mislis zasto je davao "tolike" pare, a odmah hoce da ga cipuje? Kakve to veze ima?

Izmedju ostalog, taj motor, doduse sa fabrickih 115ks, sam imao prilike da vozim u G7 i Octaviji i mogu reci da sasvim pristojno ide. I vise nego dobro, pogotovu kad znamo da je 1.0 sa 3 cilindra.
Ne znam na koliko konja se mapiraju, ali sam siguran da ce itekako imati snage za preticanje.
Trebalo bi da se taj od 95ks i onaj od 115ks mapiraju na istu konjazu (isti slucaj kao sa 1.2TSI)

Van mreže AND_VW

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Kumanovo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Polo 1.0 TSI Highline
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #759 poslato: April 09, 2019, 03:20:01 pre podne »
Vidis druze moras prvo nauciti razliku izmedu momenta na 2.0 4 cilindra dizel motoru i 1.0 3 cilindra benzinskom motoru. I da ti odmah kazem da sa tim 1.0 koliko ga god budes cipovao i ko god ti bude prodavao muda pod bubrege neces imati snage za preticanje.
Ma ko je rekao da mislim da ce ubrzavati kao cipovani 2.0TDI... Primer sam dao zato sto je taj Leon bio skoro novi auto a kao cipovani vozen je bez ikakvih problema godinama jer je cip odradjen kako treba.

Inace Polo i kao fabricki poteze jako dobro za svoju konjazu narocito iznad 2000 obrtaja i bas su medjubrzanja solidna, nemoj zaboraviti da je ipak to turbo motor i u kombinaciji sa samo 3 klipa i maloj litrazi omogucava da lako nabije obrtaje. 
Ubrzanje do 100ke je oko 10 sekundi sto je za mali auto sasvim OK, ipak je to autic od oko 1000-1100kg.. Ukoliko chip uspe da obrije oko 1-2s tog ubrzanja ja sam zadovoljan.  :26
« Poslednja izmena: April 09, 2019, 03:26:13 pre podne od strane AND_VW »