evo malo dopune oko mogućih kvarova na centralnim bravama
...
Будући да многи људи са '99 .5 - '01 МКИВ аутомобила изгледа да има проблема са својим вратима браве не ради правилно (такође преовладава у Б5 ,B5.5.GOLF lV Пассатс), мислио сам да саставим кратак објашњење о томе како су браве раде у нашим аутомобилима и зашто је било толико проблема. Људи са новијим и тишим механизама брава не би требало да има проблеме описане у овој теми - Проблем изгледа да се поправи у овим модулима.
Ако ваши брава понашају као и њихови са друге планете (нпр. врата не закључава када је требало, аутомобил не признаје Врата су била отворена, врата се аутоматски поново утврди позицију, чак и када је отворен и поставља аларма. .. листа иде даље и даље ...), онда знате тачно како фрустрирајуће то је проблем. Лично, мука ми је од потребе да проверите да је мој возачева врата закључана је заправо - то је разлог зашто сам урадио мало истраживање о томе шта се дешава.
Требао сам схватио ово се пре уклањања и отварање модул, јер су његови симптоми су били нешто другачији од већине. На свом аутомобилу, ако откључана врата возача, отворио се и није ставио кључ у брави или отворити још једна врата, врата возача ће аутоматски закључали. Ово је класична ситуација да већина људи доживи - аутомобил не признају да је врата отворила.Оно што чини његова ситуација другачија је да ће брава модул откључате и да ли су врата отворена или затворена, за разлику од већине проблема у којима брава модул неће затвориле ли врата отворена или затворена.
Требао сам постед ове информације пре времена, али боље икад него никад! Цхерри део бројеви за три мале мицросвитцхес у елецтониц део блокаде модула на слици испод су следећи (инфо узет из ОВДЕ или ОВДЕ:
ДК-1-Г-УЛ-А0 (црвена и жута стрелица)
ДК-1-Г-ТР-А0 (плава стрелица)
За разлику од брава у старијим аутомобилима који су релативно једноставни механички уређаји са посебним прекидачем клипа да се утврди да ли су врата отворена или затворена (врста као на вашем фрижидеру), на вратима браве на недавне модела ВВС су компликоване електро-механичких уређаја са свиме (резу, мицросвитцхес) у једном релативно компактној јединици или 'модула'.
Овде су неке слике које би требало да помогну објасним шта ја говорим о томе.
Слика испод приказује задњу ивицу једног од врата passatu b5.5.Само део брава која је видљива је реза механизам који кука на У-резу на Б-стубу.
Нажалост, за нас, то значи да ВВ стави цео механизам закључавања врата УНУТАР врата. Да бисте то урадили било какав посао на њему, потребно је да се унутрашњи панел врата искључите и затим уклоните прозора панел Регулатор оператера.Брава модул је прикључен на унутрашњости носача табле и такође је обезбеђена на ивицу врата (за два 8мм трипле квадратних главом на слици горе). Ако уклоните панел оператера и закључавања врата модул са врата, видећете следеће.Брава модул је означен црвеном стрелицом.
The two images below show the front and rear sides of the module after it's been disconnected from the carrier panel. The red arrows point to the cable that connects to the interior latch used to open the door, the blue arrows point to the edge of the module that's attached to the rear edge of the door and the green arrow points to the cable that connects to the exterior door handle.
Слика испод показује брава модул подељен у два своја главна дела, електроника део (плоча, мицросвитцхес, итд) означено плавом стрелицом и механички део (Реза механизам, кабловска механизми, итд) означено црвеном стрелицом
Преузимањем осим електронике део блокаде модула, постаје јасно да модул користи не мање од четири мицросвитцхес да пратите стање и рад врата. Два мицросвитцхес (црвене и плаве стрелице) се користи да открије да ли је кључ окренут у дршци возача да закључа / откључа врата и отвори / затвори прозоре и кровни отвор.Трећи микропрекидач (жута стрелица) се користи за праћење стања механизма закључавања, односно, да ли врата закључана или откључана.
Четврти микропрекидач је заправо у механичком делу блокаде модула (црвена стрелица на слици доле) и повезан је са електронике део по црвеним и плавим жица. Ово микропрекидач открива да ли су врата отворена или затворена праћењем позиције резу механизма.
ЗАШТО имате проблема са браве!... или другим речима, зашто су браве понашају као неки демонски дете дочаран од ВВ инжењера једне ноћи након неколико превише с на Октоберфест?
То је шпекулисало већ неко време сама и неколико других да су проблеми са модулом врата блокаде био лепљив микропрекидач - то би могло објаснити понекад испрекидан природу проблема и такође би објаснити зашто је добар, тешко ударац са ивице на врата код закључавања модула би привремено их реше. Након читања следеће ДИИ поправке ТалигентКс, то је сада јасно да су мицросвитцхес у брави модула су савршено у реду. Уместо тога, проблеми су због лошег лемљење контаката између пинова на електричну појасеви браве модула конектора и штампаној плочи у брави модула.
Регион интереса заокружено црвеном бојом на слици испод.
Разлог за проблеме са коцницом модула је јасно у цлосе-уп слике овог региона испод. Из неког разлога (лош лем избор, није довољно лемљење, превише физичко кретање ... ко зна?) Су лемљење зглобови који повезују трагове у појас до штампаних кола за мицросвитцхес тенденцију да пуца током времена, што је довело било у прекидима или без везе између њих. Нашао сам два контакта напукао - пин # 3 (плава стрелица) и пин # 7 (црвена стрелица). На основу неколико случајева сам чуо о томе где модул је растављена и лемљење зглобови су испуцала, изгледа да су зглобови за игле # 3, 5 и 7 су проблематични они.
РЕШЕЊЕ!Решење овог проблема је заправо веома једноставна. Коришћење ниске волтаже лемилицом и мало залемити, све што треба да урадите је да се топљење лемљење зглоба (да поново успостави везу) и додајте малу количину залемити (да појачају везу).
Ја сам ово на мом Јетта данас и модул сада ради перфектно! Ако само сам знао за ово пре три године, када је почела брава модул понаша горе. Да бисте били сигурни да проблем не би требало да се понови, не само ресолдеред зглобове за игле # 3 и 7, али и за пин # 5 ... само у случају!
Ако желите да урадите ово на вашем аутомобилу, можете да користите следеће ДИИ да уклоните модул закључавања врата од вашег аутомобила врата ...
КАКО ДА УКЛОНИ ваш модул брава
Док ово пишем, василлалов улаже заједно ДИИ за демонтажу блокаде модул и ресолдеринг оштећене контакте. Ја ћу пост линк овде када се то уради.
Поправио сам врата блокаде модул мог сувозача овог викенда и пронашао потпуно иста ствар у реду - пинови # 4 (плаво) и 8 (црвени) такође су испуцала. Иронично, ова брава модул је заправо раде недавно, али ми је дао проблеме током година леђа, док
Између мојих два модула и један у ТалигентКс је уради, неуспеси су сви догодила на истим пиновима два (3 и / или 7 на страни возача и 4 и / или 8 на страни сувозача). Иако је ово само три случаја, ја бих се кладити да већина / сви остали неуспеха тамо су за потпуно истог разлога. Ја бих рекао да изгледа да довољно разлога за ВВ да изда продужену гаранцију на овим просторима.
Након узимања другог, открили смо да су за лемљење контакте који нису успели у својим и другим модулима су савршено у реду. Оно што није успело, уместо било микропрекидач у механичком делу модула који открива да ли врата отворена. То је један обележен читања стрелом испод.