Autor Tema: Golf 4 1.8t  (Pročitano 55464 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #200 poslato: Avgust 12, 2014, 04:51:19 posle podne »
brutalno izgleda :) dobro si uklopio ic :)

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #201 poslato: Avgust 12, 2014, 06:51:52 posle podne »
Brate da znaš da je tako :) lip sam zavario za branik, morao sam jer sam sve one žabice po sredini što ga drže pokidao da bi stao branik. Kada se sve ovo završi jurim r32 branik pa da se sakrije ovaj intercooler :) vozicu ga na plin do tamo jer mi slepa traži nenormalno mnogo para. @Nikola hvala brate vjeruj da ima mnogo muke da se fino uklopi intercooler, najveći problem je uklopiti branik

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13240
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +205/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #202 poslato: Avgust 12, 2014, 07:17:37 posle podne »
Sto se tice goriva, potvrdjujem da mi auto isto ide i na nasu 95-icu i na ovu koju sam sipao u Ceskoj. 98 jos uvek namerno nisam probao. Ali cisto da znate da gorivo kod nas nije vise toliko lose, sipao sam na NIS-u, Lukoil-u i Eku. ;)

A valjalo bi da se pocisti off, nemojte coveku da unistavate temu, cekamo rezultate sa cipovanja! beer

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #203 poslato: Avgust 12, 2014, 08:06:28 posle podne »
Evo sta je meni firma koja je radila cip napomenula na koje gorivo da se vozi auto.
Cip je radjen u americi tj.kod BBM motorsporta i kod njih je bezolovni 92 oktana i za njega je radjen cip,ali to nije bitno bitno je da su napomenuli da se ne vozi na slabije gorivo jer su parametri radjeni za tu oktansku vrednost.



Ti djomla druze takodje pitaj srdjana sta znaci voziti turbaka na slabije gorivo nego za koje je radjena mapa pa nam obavezno napisi sta ti je rekao da moze da se desi kao posledica toga.

« Poslednja izmena: Avgust 12, 2014, 08:08:21 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #204 poslato: Avgust 12, 2014, 08:20:40 posle podne »
Pitaću ga baš zbog čega mi je tražio 95 i koje su posledice ako budem sipao slabiji benzin :)

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #205 poslato: Avgust 12, 2014, 09:28:37 posle podne »
Pa ako se budes vozao lagano po primoriju i smekao pice onda ti bukvalno nece nista biti sa motorom i sa losim gorivom osim malo kliktanja pri gasenju :),ali ako ga koji put opalis uz lovcen onda ces spicanglama vaditi komade klipova a lako moze da se desi da imas jedan omanji salter na bloku motora.
U svakom slucaju bolje je cipovati motor na nize oktansko gorivo nego na visoko oktansko gorivo,ako ga cipujes na nize oktana  a sipas gorivo sa vise oktana, motoru se jedostavno nista nece desiti osim malo crnog dima na auspuh-to je onaj visak sto nesagori.

DA Pekar iz mene izbija zavist i ljubomora,posto imam vozni park od par desetina hiljada evra ja sam zavistan na tvoj golf 4 od 3000e, veoma sam neinformisan,nisam ja kriv sto sam glup i neumem da citam, a ti sto si bukvalista i sve shvatas direktno i ozbiljno to je tvoj problem,nicije reci neizvrcem samo te malo podjebavam kad si paljevina i neumes da prihvatis salu.......

Za gibanicu sam bio ozbiljan..... :26

IZVINI PEKAR bio sam ozbiljan i za ove tvoje Zajecarce sto sam ih sreo na regati,sta cu kad sam glup rodjen nemoj mi zameriti,glup i nepismen.... :26
« Poslednja izmena: Avgust 12, 2014, 09:36:09 posle podne od strane scirocco 16vg60 »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #206 poslato: Avgust 14, 2014, 11:20:33 posle podne »
Dobio sam informacije da je izgurano 280ks :46 Svaka cast :46
Ceka se gazda sa detaljnijim informacijam i papirom
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #207 poslato: Avgust 14, 2014, 11:24:10 posle podne »
znalo se jos danas,ali ipak si trebao sacekati da gazda sve to objavi ;)

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #208 poslato: Avgust 15, 2014, 10:28:49 pre podne »
Evo mene sada sa puta pa da napišem i ja koju. Prvo bih želio da pohvalim Srdjana i kao majstora i kao covjeka. Stvarno je ljudina, zna svoj posao i maksimalno se trudi oko svega. Jako precizan i obraća pažnju na svaku sitnicu.

Tokom cipovanja nailazio je na milion problema i poteškoća, ni ja ne bih vjerovao koliko da  mi neko priča a da nisam bio tu da posmatram.

Što se snage tiče dobro si čuo makso druže, izvukao je 278ks i 395nm na 1,6-1,7bar. Ja kada sam vidio cifru oduševio sam se Šta da vam pričam. Jedva čekam da probam auto, međutim Srdjan kaže da to još nije gotovo i da mora da se proba na putu i da se još dosteluje i prepegla :)
Tokom probnih vožnji pritisak je lagano podizan do 1,8-1,9bar.  Auto divlja! zbog starosti,pritiska ili ko zna čega sve stalno tokom probe spadaju gumistucne i raznorazna crijeva tako da nismo mogli lako sve da ustelujemo. Da baksuz bude veći tokom zadnje probe i stelovanja otkazuje set kvačila ili nesto u menjaču. Prvo smo sumnjali na cilindar kvačila ali smo kasnije utvrdili da nije on. Kvačilo je skroz mekano i ne odvaja a tokom vožnje čuju se razno razni zvuci i lupkanje.  I ovdje moram da pohvalim Srdjana koji se maksimalno trudio da pomogne čak i nudio svoju radionicu da se to rasklopi i vidi šta je.

 Bilo je i djelova koje je ugradio a nije naplatio. Za covjeka samo riječi hvale i topla preporuka svima.

Dijagrami će biti sjutra, u auto su a auto u servis da se skida menjač :) Malo opširno ali ne zamjerite beer

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #209 poslato: Avgust 15, 2014, 11:00:54 pre podne »
Pa sto je na kraju bilo?

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #210 poslato: Avgust 15, 2014, 03:26:58 posle podne »
vraćen pritisak na 1,6-1,7bar. I da ne lupam ja sada jer nisam najbolje shvatio, valjda smanjen boost kada se u momentu doda gas, jer je prije bilo da čim mu se nabode gas odmah provrti a ovako sada postepeno penje boost do max. Ja  sam pre zadovoljan  i ovim tim kako ide

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #211 poslato: Avgust 15, 2014, 05:10:44 posle podne »
brate narucuj crijeva ova pojacana plava

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #212 poslato: Avgust 15, 2014, 06:53:54 posle podne »
moraću komplet crijeva da promijenim i da ih zaštitim od toplote jer se pretvore u žvaku od temperature

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #213 poslato: Avgust 15, 2014, 07:53:34 posle podne »
"Što se snage tiče dobro si čuo makso druže, izvukao je 278ks i 395nm na 1,6-1,7bar. J"

jel ovo snaga na tockovima?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #214 poslato: Avgust 15, 2014, 08:03:34 posle podne »
Nista to stajlig samco smece nadji ona duplo pletena sto je zica unutra umesto konca.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #215 poslato: Avgust 15, 2014, 08:13:27 posle podne »
To mi je i srdjan rekao da ova obična silikonska ne valjaju toplota ih omekša i zato ispadaju.
Nino vjerujes da ne znam. Obratiću pažnju sjutra sta piše na grafikon 

pekar

  • Gost
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #216 poslato: Avgust 15, 2014, 08:37:23 posle podne »
cestitke bratac na novim konjicima clap clap clap obavezno kad sve sredis,da javis utiske,a mogu misliti kakvi ce biti driving
sto se creva tice, bomba bi bilo kad bi naso pletena sto maks kaze, ako ne ova silikonska,moras krvnicki stezati,malte ne dok ne pocne da krivi cev, onda ga provezi da se zagreje,pa opet sva pretegnes krvnicki dok su vruca,ja sam kod mene tako 5-6 puta i svaki put bilo ko da malte ne nisu bila stegnuta, ali zato sad nema da pisnu ;)

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #217 poslato: Avgust 15, 2014, 11:59:18 posle podne »
Eno ih ima trile na onog audija sad je radio stage 3 500 i kusur konja pa mu crijeva jos zdrava... pitaj njega koja je porucivao...



Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 36
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #218 poslato: Avgust 16, 2014, 12:43:09 posle podne »
Hvala Sasa brate, kada bude sklopljen i proban javljam utiske :) Vlado, poslaću mu poruku da vidim koja je on kupovao.

Menjač skinut, lamela je popustila i napravila sranje. E sada da li je pukao ovaj metal na lameli što drži ove opruge ili je ova opruga prvo pukla ne znam ali dvije opruge su ispale i ovaj metal što ih drži pukao. Danas kupljen novi set komplet ali ovaj put Sachs. Još da se namontira i da se proba.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6720
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-173
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Golf 4 1.8t
« Odgovor #219 poslato: Avgust 16, 2014, 01:14:46 posle podne »
Neki momci nikako da shvate da ako imaju 200 ks u 3000 a 160ks u 6000 obrtaja da nemogu biti brzi na taj nacin.
E za ovo si u pravu sto posto, cesto ljudi ne kapiraju "prevaru" oko cipovanja. A da si nepismen nije tacno samo ti gramatika ne ide najbolje sto ovde i nije bitna stvar  biggrin jer se cene tvoji i drugi strucni komentari

Mladjo, meni u ovoj tvojoj temi nedostaje hronoloski kako su tekli radovi. Svaka cast na strpljenju i trudu, ja mislim da ne bi imao ovoliko zivaca. Deluje mi da si sve ovo dobro odradio, a najbitnije je da si ti zadovoljan.
« Poslednja izmena: Avgust 16, 2014, 01:16:17 posle podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!