Autor Tema: Golf V FSi check engine problem  (Pročitano 15931 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže golfman

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK 5
Golf V FSi check engine problem
« poslato: Septembar 01, 2012, 11:59:50 pre podne »
Pozdrav svima, vozim Golfa V 1.4 fsi 66 kw BKG, 2004. godiste. Vec duze vremena imam problema sa check engine lampicom. U pocetku, auto nije mogao da prodje redines kod i signalizirao je problem sa katalizatorom, ugradio sam drugi iz alternative, auto prolazi na redinesu test za katalizator, ali se problem i dalje nastavio, dijagnostika je prijavljivala problem sa nox senzorom (sender for NOx-G295 implausible signal, P1035 obd kod), kao i problem sa smesom goriva (Fuel Trim,Bank1 System too Lean, P0171 obd kod). Zamenio sam Nox senzor novim, a drugi problem sam resio sa aditivom za prociscavanje dizni (sipao sa gorivom). Ali problem sa check engine-om se i dalje nastavlja...Kada se greske poniste, nakon predjenih 400-500 km, lampica se opet pali, a dijagnostika sada prijavljuje novu gresku, nesto oko izduvnih gasova (Catalyst System,Bank1 Efficiency Below Threshold, P0420 obd kod). Da li imate neku ideju, sta je sada problem, neki savet... Bas sam se dosta iscimao, a golfinja nikako da popravim. Hvala unapred.

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #1 poslato: Septembar 01, 2012, 02:24:54 posle podne »
Neće taj nikad da radi dobro sa nasim gorivom

Van mreže golfman

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK 5
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #2 poslato: Septembar 01, 2012, 07:41:59 posle podne »
Kapiram da je to motor sa direktnim ubrizgavanjem u cilindre, da FSI trazi jako cisto i kvalitetno gorivo, ali ipak ne verujem da svaki FSi kod nas ima ovakav problem, koliko znam on se prodavao kod nas, vise modela VW, Skode, Audija i Seata nosi FSI motore. Gorivo jeste tres, ali da je bas toliko lose dileri ne bi ni prodavali ove benzince. A tek da ne pominjemo nove TSI motore... Tesko da svi imaju problema sa check engine-om kao ja.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #3 poslato: Septembar 01, 2012, 08:57:02 posle podne »
otidji kod rasica da ti ugradi plin

Van mreže golfman

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK 5
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #4 poslato: Septembar 01, 2012, 11:47:05 posle podne »
Kako ugradnja plina moze da mi pomogne? Koliko znam jos uvek ne postoji neka prihvatljiva varijanta plina za ovaj motor, a da kosta kao klasicni sekvent i da auto ide 100% na plin.
« Poslednja izmena: Septembar 02, 2012, 08:53:20 pre podne od strane Modus »

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #5 poslato: Septembar 02, 2012, 11:09:37 pre podne »
salim se a plin.
treba ti originalni katalizator i nova lambda sonda da bi rijesio problem

Van mreže golfman

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK 5
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #6 poslato: Septembar 02, 2012, 12:01:41 posle podne »
Ovo za katalizator sam pretpostavio, ali sto nova lambda sonda? Zamenio sam ovu nox sto se nalazi iza katalizatora, za koju mi je i dijagnostika prijavljivala. Inace, novi katalizator je u komercu oko 100 000...  biggrin To mi je petina auta...

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #7 poslato: Septembar 02, 2012, 12:15:54 posle podne »
bacio si pare.
 kat mora biti originalan da bi mogao prije svega odrzavati pravu temperaturu i otpor izduvnim gasovima iz kojih originalna sonda cita parametre preko kojih motorni komp dozira gorivo.
za plin sam se salio, na fsi i tfsi posle ugradnje plina ni brisaci vise ne rade kako treba a ne motor.

Van mreže golfman

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK 5
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #8 poslato: Septembar 02, 2012, 12:38:08 posle podne »
I sa ovim katalizatorom iz alternative uspevam da postignem visoku temperaturu, prolazim redines i ostalo... Za ovu sondu mi je bar 5 majstora reklo da menjam. Platio sam je oko 320 evra, sastoji se iz same sonde i malog procesora koji se nalazi u patosu ispod suvozaca. Inace cena u komercu je oko 700 evra...  biggrin

Van mreže Modus

  • Black shadow
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10265
  • Age: 44
  • Lokacija: Ljubljana-Prijedor (BiH-RS)
  • Karma: +214/-47
  • Pol: Muškarac
  • TDI Tako Dobar Izbor
    • VW-Club
  • Auto: Volkswagen Touran
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #9 poslato: Septembar 02, 2012, 12:40:02 posle podne »
@golfman

Popuni lokaciju u profilu.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #10 poslato: Septembar 02, 2012, 12:40:27 posle podne »
taj auto se ne moze odrzavati sa neoriginanim dijelovima.

 mahac

Van mreže golfman

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK 5
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #11 poslato: Septembar 02, 2012, 12:55:51 posle podne »
Za katalizator sam poslusao sam savet mog majstora, inace ne radi se o krpadziji, odrzava ceo program VAG grupacije i u radionici ima mnogo skuplje automobile. Sonda je orginalna, samo sam je kupio znatno povoljnije u Madjarskoj.   

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #12 poslato: Septembar 02, 2012, 01:10:04 posle podne »
pa sto ti se pali cek engin lampa onda? sta ti mislis?

Van mreže golfman

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK 5
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #13 poslato: Septembar 02, 2012, 01:19:32 posle podne »
E jbg...  biggrin Da znam ne bih se ni javio ovde. Auto mi je do sada prijavljivao tri razlicite greske, konkretno ova poslednja me najvise interesuje, posto sam prethodne dve resio.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #14 poslato: Septembar 02, 2012, 01:32:03 posle podne »
sve ti greske poticu od istog problema koji imas. a to je neispravno sagorijevanje ili losa smjesa u cilindru.
niko ti nije rekao da ti je majstor krpadzija kako ti kazes ali fsi i tfsi moraju imati originalan kat. te budzevine zaboravi. za sondu koju si ugradio i kupio u madjarskoj isto nisam rekao da nije originalna ali mislim da ti je neispravna jer nije imala uslove za ispravan rad.
 tako da... jedan si od par hiljada koji su dosli na forum da traze savjet zbog nestrucnosti servisnog osoblja ili loseg kvaliteta ugradjenih dijelova.
ako hoces poslusaj savjet koji sam ti dao, tvoj auto tvoje pare- tvoja odluka.
pozz

Van mreže golfman

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK 5
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #15 poslato: Septembar 02, 2012, 01:44:15 posle podne »
Nisam ni rekao da si ti rekao...  ;) Ne prebacujem ti nista druze, samo sam hteo da detaljnije pojasnim svoju pricu. Hpces da kazes da mi je potreban novi orginalan katalizator? I ovo za sondu ne kapiram...Kako je neispravna, a nov deo je u pitanju...   

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #16 poslato: Septembar 02, 2012, 01:57:21 posle podne »
ta sonda nije ljudsko bice da joj kazes sjedi tu budi mirna i mjeri kolicinu co2 u auspuhu da ti ne jebem mater,   nego elektricni dio - sonda koja da bi radila ispravno i da nebi crkla ili djelimicno se ostetila mora imati odgovarajuce uslove. te uslove za njenu ispravnost na tvom motoru odredjuje pod br 1katalizator, pod 2 ispravan motor ( misli se na sve faktore koji uticu na ispravan rad ne mogu da ti ih nabrajam sad) 3. kvalitetan benzin itd itd
kako znas da ste sa neoriginalnim katom postigli temperaturu i odgovarajuci protok gasova koji trebaju sondi?
kako znas da ti nova sonda nije ostecena?
mislis da ne postoji mogucnost da ti je do sonde dolazila mnogo veca temperatura od predvidjene i da ona sad jednostavno baguje, nekad radi kako treba a nekad ne?
sonde od novijih tipova motora kao sto je tvoj osjetljive su na sve i svasta, traze iskljucivo idealne uslove za rad da bi trajale i funkcionisale kako treba.
konkretno sonde na fsi i tfsi su najvise osjetljive na ljudsku glupost i nemar,  pa tek onda na los benzin
« Poslednja izmena: Septembar 02, 2012, 02:03:06 posle podne od strane gedora »

Van mreže golfman

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK 5
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #17 poslato: Septembar 02, 2012, 02:11:42 posle podne »
Generalno, ta sonda i sama pravi problem, video sam da se dosta ljudi na netu zali. One su u sustni potrosni materijal, samo malo skupli... Hvala ti na odgovoru.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #18 poslato: Septembar 02, 2012, 02:19:19 posle podne »
na nasem benzinu ako traje oko 40-50h km je dobro. izbjegavaj da sipas bilo kakve aditive u gorivo napravices problem sam sebi

Van mreže Ognjen

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Age: 42
  • Lokacija: Nova Pazova
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: 2004 Audi A4 1.9 TDI Limousine
Odg: Golf V FSi check engine problem
« Odgovor #19 poslato: Decembar 03, 2012, 05:14:48 posle podne »
Pozdrav svima koji ucestvuju u diskusiji na ovu temu.
Vlasnik sam Golfa 4 1.6 FSI 16v (81 kW, oznaka motora BAD), 2002. godiste (model 2003), koji sam licno uvezao iz Nemacke Juna 2010. godine sa 102.500 km na satu (originalna kilometraza).
Od momenta uvoza u nasu zemlju, a bez sipanja goriva na bilo kojoj od benzinskih stanica na nasoj teritoriji (pri povratku iz Nemacke gorivo sipano u Nemackoj i Sloveniji, Euro Premium 95), na kontrolnoj tabli se pojavila "check engine" lampica. Dijagnostikom je utvrdjena neispravnost NOx senzora.
U razgovoru sa serviserom kod koga odrzavam svoj i ocev auto, ali i ljudima iz ovlascenog servisa, sugerisano mi je da nikako ne izvrsim zamenu pomenutog senzora.
Uvazavajuci cinjenicu da osim pomenute lampice nemam nikakvih problema sa autom u pogledu performansi i potrosnje (prosecno od 7 do 7,3 l/100 km), poslusao sam njihov savet.
Da napomenem jednu stvar: od trenutka pojavljivanja na trzistu derivata (oktobar 2010.), od goriva sipam iskljucivo Euro Premium 95, iako bi na prvom mestu trebalo da sipam SuperPlus 98, koji cenovno nisam u mogucnosti da ispratim.
Toliko od mene.
Pozdrav jos jednom.