Autor Tema: Golf - auto br. 1  (Pročitano 11999 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bili

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 41
  • Lokacija: Neusatz
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #40 poslato: Januar 14, 2013, 12:41:20 posle podne »
Sve OK. To je moja odluka i tačka.
VW über alles.

Van mreže mareee

  • VW Početnik
  • Poruke: 13
  • Lokacija: Bajmok, Subotica
  • Karma: +0/-2
  • Auto: cetvorka, tdi
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #41 poslato: Januar 21, 2013, 08:20:54 pre podne »
Dvojka ti je vrhunska i od takvog auta bi se tesko rastao, trojka i cetvorka mi se ne svidjaju zbog troja vrata(pre bi vozio dvojku sa cetvoro nego cetvorku sa troja vrata) dok je ova sestica Fantasticna(felne mi se ne svidjaju, moraju brutalnije). Svaka cast na izboru. 
« Poslednja izmena: Januar 21, 2013, 08:23:48 pre podne od strane mareee »

Van mreže bili

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 41
  • Lokacija: Neusatz
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #42 poslato: Januar 21, 2013, 10:45:19 pre podne »
G2 je bio stvarno ekstra auto, medjutim imao je tešku saobraćajku i prodat je tako slupan. Od odštete je kupljen G3, prioritet je bilo nešto drugo, a broj vrata mi tada nije bio bitan. Kada sam kupovao G4, tražio sam sa četvoro vrata, međutim naleteo je ovaj sa troje kao dobra prilika...

Što se felni tiče, bile bi lepše veće, ali već sam rekao, putem kojim često idem sve preko 16 bilo bi suludo, tako da je tu preovladala funkcionalnost, udobnost, manja mogućnost štete...

BTW: Konačno stigla ručica za tempomat pa će biti ovih dana ugradnja.
« Poslednja izmena: Januar 21, 2013, 10:51:06 pre podne od strane bili »
VW über alles.

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #43 poslato: Januar 31, 2013, 04:08:01 posle podne »
I šta bi,jesi uspeo da ga prodaš ili si odustao od prodaje? Koja je cifra bila ako nije tajna?

Van mreže bili

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 41
  • Lokacija: Neusatz
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #44 poslato: Februar 01, 2013, 11:57:23 pre podne »
Odustao sam od prodaje.

U kratkim crtama, imao sam ponudu da kupim G7 1,2 85KS dve nedelje vožen za 13000 na lizing + na poklon zimske gume. Za G6 sam tražio 12500 i imao vrlo ozbiljnog kupca koji je nudio 12000, verovatno bi se našli negde između.

U suštini ovako deluje jako primamljivo. Ali plaćam već jedan lizing, pa mi se ne ulazi u drugi. Drugo, možda i presudno, zaista mi se ne silazi na 20 KS manje. Pri tom potrošnja G7 je malo veća od G6.

A i G7 nema tempomat, a jedva čekam da ugradim u G6 tempomat, samo nikako da ugrabim vremena.
VW über alles.

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #45 poslato: Februar 02, 2013, 10:44:11 pre podne »
To za 20 ks je tačno ali samo na papiru. Na dosta stranih foruma sam našao mišljenje ljudi koji su probali sedmicu sa tim najslabijim 1.2 tsi motorom i većina njih je veoma iznenadjena.Kažu da taj mali turbo motor u stvarnosti deluje kao da ima min 110ks i da je prosto neverovatno kako je startan i koliko je elastičan u nižim obrtajima...Možda se tajna krije u tome što je Golf 7 za preko 100kg lakši od identičnog Golfa 6. A tek što se tiče osnovnog paketa opreme...tu mislim da je 7-ica zaista neprikosnovena.Nikada do sada jedan Vw u osnovnom paketu nije nudio toliko opreme,prosto za nepoverovati...Uostalom pogledajte...

http://www.volkswagen.rs/files/rs/element/file_download/ponuda_golf7_1_2_tsi_bluemotion.pdf

Tvoja stvar ali...po meni si pogrešio,jedino ako finansije nisu dozvoljavale.
« Poslednja izmena: Februar 02, 2013, 10:57:38 pre podne od strane vaske2 »

Van mreže bili

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 41
  • Lokacija: Neusatz
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #46 poslato: Februar 11, 2013, 12:33:35 posle podne »
Teba da dobijem na par dana G7 na probu, tako da ću o motoru posle.

Što se opreme tiče moj G6 ima skoro sve ovo i još nešto više. Odnosno, nema električnu ručnu, detekciju zamora i start-stop sistem, ali ima alu felne, deljiv zadnji naslon i uskoro tempomat.

Da li sam pogrešio ne znam, ali jednostavno nisu se u ovom momentu kockice složile kako treba i to je to.
VW über alles.

Van mreže bili

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 41
  • Lokacija: Neusatz
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #47 poslato: April 08, 2013, 09:09:15 pre podne »
Konačno ugrđen tempomat...



...i radi!

VW über alles.

Van mreže Lepi

  • Moderator
  • Master Member
  • ***
  • Poruke: 4732
  • Lokacija: Canada
  • Karma: +191/-83
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Rabbit 2.5
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #48 poslato: April 09, 2013, 04:34:27 pre podne »
Lepo lepo. Inace i auto je full wub


Koliko te kostala ugradnja ako nije tajna?

Van mreže bili

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 41
  • Lokacija: Neusatz
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #49 poslato: April 09, 2013, 09:07:21 pre podne »
Nije tajna. Kupio rucicu na Ebay, sve ukupno na kucnu adresu 40e. Sam ugradio i kodirao.

Inače za ovo su mi u Porsche NS trazili 200e.
VW über alles.

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #50 poslato: April 11, 2013, 04:55:03 posle podne »
Kakva je procedura oko tog kodiranja i da li je ta ručica ista i za mog Golfa koji je 2012 godište?

Van mreže bili

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 41
  • Lokacija: Neusatz
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #51 poslato: April 11, 2013, 08:48:51 posle podne »
Koliko sam ja uspeo da saznam granica je maj 2010. Do tada je kao kod G5, fabrički broj ručice počinje sa 1K0, a kasnije je drugačija ručica, njen fabrički broj počinje sa 5K0.

Trebao bi da skineš plastiku oko volana i da vidiš koji ti je broj procesora, pa da proveriš da li on podržava tempomat. Ako imaš board computer onda je skoro sasvim sigurno da podržava tempomat.

Dalje, treba da proveriš da li imaš jednu žicu od procesora do relea, do 05/2010 imaju je svi, a kasnije neki imaju a neki ne. Bez te žice neće da radi.

Kada skineš plastiku oko volana pogledaš i kataloški broj ručice, pa onda tražiš ručicu sa istim tim brojem koja ima tempomat samo je različito zadnje slovo. Mislim da će tebi trebati 5K0 953 513 M.

Evo i uputsvo http://anleitungen.team-dezent.at/g5_gra_nachruesten.pdf tu se tačno koju žicu treba da proveriš, a i kako se skida plastika oko volana, s tim da samo za pregled ne moraš skidati volan.

Kodiranje je drugačije nego što je ovde u uputstvu, ali ako dođeš do toga objasniću ti.
VW über alles.

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #52 poslato: April 11, 2013, 10:06:22 posle podne »
Hvala puno na detaljnom pojašnjenju,ukoliko odlučim da krenem u projekat, thumbup kontaktiraću te radi daljeg uputstva.Pozdrav...

Van mreže vukasiN.

  • VW Početnik
  • Poruke: 144
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +5/-5
  • Auto: passat cc
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #53 poslato: Maj 05, 2013, 05:24:35 posle podne »
Auto je prelep svaka cast! Koliki ti je prostor u gepeku? I kakav je prostor nazad?

Van mreže bili

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 41
  • Lokacija: Neusatz
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #54 poslato: Maj 06, 2013, 09:19:34 posle podne »
Hvala. Gepek je 350 litara pravilnog oblika, isti kao i u G5. Jedino modeli sa rezervnim točkom redovne veličine imaju nešto manji (plići).  Nešto je veći od G3 i G4 koji imaju 330 l. Ima slika na prethodnoj strani.

Mesta nazad po meni ima dovoljno. Kada se namestim na mestu vozača (185 cm visok), pa sednem iza, mesta ima dovoljno, kolena mi nedodiruju sedište.
VW über alles.

Van mreže vukasiN.

  • VW Početnik
  • Poruke: 144
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +5/-5
  • Auto: passat cc
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #55 poslato: Maj 07, 2013, 12:36:31 pre podne »
Hvala na odgovoru to me je bas dosta zanimalo, posto na slikama nisam izvalio bas najbolje :)

Van mreže bili

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 41
  • Lokacija: Neusatz
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #56 poslato: Maj 10, 2013, 10:37:35 pre podne »
Sad malo o onom o čemu uglavnom niko ne želi da govori. Kvarovi, problemi, i tako to.

28.4. konstatujem da klima ne radi. Poludeo sam. Auto star 3,5 god i prešao 47000 km. Garancija je tada bila 2 god, da sam ga kupio 1,5 mesec kasnije garancija bi bila 4 god. Zakačim VCDS i sve je OK, nikakva greška.

29.4. (ponedeljak) odem do čoveka koji radi klime na kolima, zakači manometre i kaže mi da kompresor ne radi, ne razume se u elektroniku, ne zna zbog čega, ali je siguran da ne radi, savetu je mi da odem kod nekog dobrog elektroničara.

Očajan sam. Razočaran u marku vozila koje vozim 15 god. Na G2 nikakav problem iako je bio 13 god. star, ćale imao feliciju za 9 god samo ulje i filteri, ni jedan jedini kvar, na G3 sam menjao samo protokomer, na G4 već je bilo kojekakvih gluposti. Ali da klima crkne na ispod 50k km, to nisam verovao da može da se desi.

Po podne provodim na nemačkim forumima i saznam za česte probleme sa kompresorima, prepoznaje se po nekom šrafu na remenici koji ispadne, pogledam kod mene, viri malo ali nije ispao. Rešenje zamena kompresora, nema popravke. Još očajniji, guglam dalje i dalje, i nalazim sve više podataka, između ostalog nađem i zvaničan TPI koji opisuje ovaj problem, i nalazim ljude širom evrope kojima je kompresor besplatno menjan i van garancije. Odlučujem da odem u Porsche Novi Sad.

30.4. Razgovaram u Porscheu sa servisnim savetnikom koji me blago rečeno otresa. Priča tipa, da je fabrička greška mi bi vas zvali, to bi bilo sređeno, nudim mu TPI broj, ne želi da proveri... jedino da zakažem dijagnostiku pa ako je to, mogu pisati molbu, bla, bla, da li možete odmah da pogledate, ne, mora da se zakaže, dobro da zakažemo, za kad može, prvi slobodan termin 13.5. Ma jeste li vi normalni, dve nedelje da čekam... Popizdim i odem do prodavca koji mi je prodao auto i sedi 10 m dalje, ukratko mu objasnim o čemu se radi, on pozove direktora postprodaje, dođe on, pita u čemu je problem, ja mu kažem klima ne radi, pita me da li ne duva ili duva toplo, kažem duva toplo, odgovara mi to je kompresor, to im je mana, bla,bla, sad će majstor da pogleda trebamu tri minuta da proveri ako je to, ali samo da sačekam da završi auto koji radi.

Čekao sam malo duže, nije bitno, ali posle 15 min. pre nego što je majstor pogledao dolazi do mene taj diša i kaže mi da je obavio neke razgovore i da ako je kompresor u pitanju dobiću novi od fabrike i da je doša da proveri da li sam sve servise (i one van garancije) radio u ovlašćenom servisu jer to je uslov. Sreća da sam bio dovoljno lud da i taj jedan mali servis van garancije uradim kod njih.

Majstor je pogledao, konstatovao da je kompresor u pitanju, i u poverenju mi je rekao da je to četvrti koji se javio od kad je krenulo toplo vreme...

Napisali smo zahtev fabrici... Juče su me zvali i javili da je odobreno delovi 100%, ruke 50% tj. plaćam samo ruke 50% i zakazali su mi za 17.5. Videćemo šta će biti.

Ono što mene čudi u celoj prči je taj problem koji se javlja samo sa Dephi komresorima za koji se zna već više od 5 godina. Čudi me da to nisu već nekako rešili. Doduše ima i onih koji su prešli i više od 300k km bez ikakvih problema.

Dalje, listajući forume, nađem da ima velikih problema i sa EGR hladnjacima na 1,6 TDI koji cure, ljudima su ih menjali i na 20-30k km, ili i po dva puta u garantnom roku. Ovaj problem takođe priznaju i van garancije.

Meni je prosto neshvatljivo sve ovo, sam sebi postavljam pitanje da li je VW zaista bolji od drugih kao što sam do sada mislio.
VW über alles.

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4369
  • Age: 41
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +53/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Ibiza Sport
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #57 poslato: Maj 10, 2013, 10:58:58 pre podne »
Problem novih kompresora nije samo na VW-u nego i na BMW-u i mercedes-u i  Reno-u, nemoj sumnjati u VW, dobavljaci su problem. U nemackoj ti niko ne bi rekao ne moze jer znaju za problem ovo je Srbija, zemlja gde se garancija prihvata samo ako bas mora. Novi kompresori nemaju kvacilo klime ko stari na remenici nego unutar sistema sto se pokazalo kao losiji mehanizam i zato crkavaju brzo.

Van mreže bili

  • VW Početnik
  • Poruke: 166
  • Age: 41
  • Lokacija: Neusatz
  • Karma: +14/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #58 poslato: Maj 10, 2013, 12:20:58 posle podne »
To je meni jasno, ali ovaj problem postoji od 2006 samo sa jednim isporuciocem, 2008 je trazena i uradjena izmena konstrukcije, ali je problem ostao, ne znam da li je dalje nesto radjeno, ali problem se proteze do 2011 sigurno, mozda i jos uvek, samo sa Delphi kompresorima. Mislim, ako 5 god nesto nevalja promeni isporucioca.

Sto se tice garancije, i u Nemackoj su ljudi imali problem, nekima nisu odobravali, ali izgleda da to zavisi od ugovora fabrike sa dilerom.
VW über alles.

Van mreže vaske2

  • VW Početnik
  • Poruke: 142
  • Lokacija: Lazarevac
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Golf 6 1.6 tdi
Odg: Golf - auto br. 1
« Odgovor #59 poslato: Maj 12, 2013, 07:23:51 posle podne »
Šta mu je pa to EGR hladnjak i gde je otprilike pozicioniran....pošto si se vidim na stranim forumima informisao oko istog?