Autor Tema: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW  (Pročitano 123159 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže miki978

  • perfekcionista
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2415
  • Age: 46
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +38/-32
  • Pol: Muškarac
  • 125kw DSG lux oprema
  • Auto: Sharan 7n,PASSAT B6,Golf5 plus
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #600 poslato: Jun 15, 2021, 08:11:16 pre podne »
Sto se tice struganja kad motas u krivini,ja sam ti na tom problemu doktorirao na mojoj Alhambri,i to na svojoj kozi
To se i meni javljalo i to dosta puta
Niko od majstora da otkrije o cemu se radi.
To se pocelo javljati posto su mi majstori zamenili homokineticki zglob
Uglavnom problem kod njih je sto se prednji trap drzi na 4 srafa i ima hod levo desno od nekih 2-3cm
Kad se on ne postavi na sredini ,nego se nategne u 1 stranu  pri motanju u krivini poluosovina upre u zglob i prenosi vibraciju.
Posle mnogo i mnogo vremena provedenih kod majstora on ustanovi da je to i centrira  trap na sredinu
Jer poluosovine i leva i desna moraju da imaju hod levo desno bas zbog motanja u krivini.
Desilo mi se da i posle nekog vremena zamenim levu poluosovinu i ponovo se javi u krivinama da se oseceju vibracije i kao da struze nesto i dodje majstor do zakljucka da je poluosovina duza nekih 1,5-2 cm i da nateze trap
Pa je skrati za toliko kod strugara i centrira i sve bude ok
Kaze sigurno je bila od automatika i ne pasuje na saltaca.
Uglavnom na dizalici proveriti poluosovinu i levu i desnu sto idu ka menjacu dali imaju isti hod ,levo -desno
Moraju imati oko 2cm kad se pomere rukom,ako neka nema nego manji ,pomeriti trap suprotno.
Taj problem nisu uspeli ni na reglazi da primete,jer kao nisu oni znali ko je sta pre njih dirao🙄
« Poslednja izmena: Jun 15, 2021, 08:20:18 pre podne od strane miki978 »
vw je auto sva druga su ortopedska pomagala....

Van mreže Djuka1975

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 936
  • Age: 49
  • Lokacija: Приштинa - Грачаницa
  • Karma: +30/-6
  • Pol: Muškarac
  • Ђука
  • Auto: VW Sharan T(DI)
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #601 poslato: Jun 16, 2021, 09:49:28 posle podne »
Verujem da je Miki u pravu ali smao jedna mala opaska - poluosovinaod automoatika je kraca nego kod manuelnog menjaca. Sto se "podesavanja" vesanja tice mislim da je covoek 100% u pravu ali nasi majstori, citak klepaci vecina, su lenjivci koji u vecini slucajeva nemaju pojma ali zato mnogo filozoriraju. Ja sam imao slican problem ali kad sam biu Nemackoj odoh do majstora koji popravlja menjace i covek se smao nasmeja, uze neke sablone i zavrsi posao za 5 minuta. Ja ostah zapanjen ali problem resen.

Tako to rade majstori....

Van mreže miki978

  • perfekcionista
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2415
  • Age: 46
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +38/-32
  • Pol: Muškarac
  • 125kw DSG lux oprema
  • Auto: Sharan 7n,PASSAT B6,Golf5 plus
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #602 poslato: Jun 16, 2021, 10:16:51 posle podne »
Djuka mislim da si u pravu,proslo je dosta vremena i zaboravio sam tacno sta je rekao majstor, dali mi treba od automatika a ugradjena neka duza od saltaca ,i ako je moj saltac 🤯
a nije ni bitno oni lupaju kao otvoren prozor.
Uglavnom "majstori" kao poprave nesto a pokvare drugo.
Delove odokativno ugradjuju, bez provere po katalogu i seriskom broju.
Uglavnom MUR-e proveri trap dali je na sredini,jos posebno ako si nesto radio oko trapa,poluosovine,glave upravljaca ....
Odviju majstori trap ili ga popuste i nategnu da ubace deo i posle samo zaviju bez da provere dali je na sredini.
A pravo da ti kazem i to je sr.nje, trap da ima hod umesto da je se fixno zasrafi a tek desne poluosovine i nutovi....
Uglavnom su to sve resili na novim sharanima.
« Poslednja izmena: Jun 16, 2021, 10:28:41 posle podne od strane miki978 »
vw je auto sva druga su ortopedska pomagala....

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #603 poslato: Jun 17, 2021, 10:07:19 posle podne »
Citat
@miki978

Uglavnom problem kod njih je sto se prednji trap drzi na 4 srafa i ima hod levo desno od nekih 2-3cm

jer mislis na kompletan Most -koliko znam on je na 4 srafa

ja sam na plavom Sharanu to skidao ...ali nikad nisam imao nikakav problem ...

al nema mur3633-a da nam pojasni sta je bilo tj dal je otklonio

kazem meni se desilo struganje -kljesta prednja desna blokirala i strugala plocica o disk ... a vibracije koje je on opisao mogu i zbog

neravnog puta posebno u tom delu jer je radjen skoro presvlacen asfalt ...koji nije bas In  :46

ali nek proba sa 16-ma
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže miki978

  • perfekcionista
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2415
  • Age: 46
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +38/-32
  • Pol: Muškarac
  • 125kw DSG lux oprema
  • Auto: Sharan 7n,PASSAT B6,Golf5 plus
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #604 poslato: Jun 17, 2021, 10:54:37 posle podne »
Da bas na most, prednjeg trapa.
vw je auto sva druga su ortopedska pomagala....

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #605 poslato: Jun 17, 2021, 11:20:54 posle podne »
Najlepsi tapaciri za sculu  wub

Ako sta treba samo viči, dobijas momentalno.

Imam drugara koji ih rastura mada sve ih manje ima za rastur, vreme cini svoje.

Najlepsi tapaciri za sculu  wub

Ako sta treba samo viči, dobijas momentalno.

Imam drugara koji ih rastura mada sve ih manje ima za rastur, vreme cini svoje.

Ima da mu panu samo tako, fale mi još sivi okviri od farova od 65ice i onda sam kompletirao izgled

Što bude trebalo još djelova, a trebaće dosta toga, javljam ti



E steta,nisam tamo pa da se nadjemo,da odemo negde na pice :)
Od koga si uzeo tapacire?

Sledeći put kad budem dolazio, javljam ti se obavezno.
Vjerovao mi ili ne da sam zaboravio kako se momak zove, moram provjeriti u porukama imam negdje.


@miki978 @Djuka1975 @Zgubidan ne znam šta da vam kažem, osim da se složim sa Đukom oko onoga za priučene majstore što se sve prave pametni ni da su u Wolfsburgu doktorirali VW. Majstor mi je ugrađivao poluosovine obije zajedno sa flanšom, sigurno nije po fabričkim uputstvima, tako da baš ne znam
Jedino što sam skužio da nisu fiksne već imaju vrlo mali "luft", što bi i trebalo
Da li je centriran trap to ne znam, moraću da se raspitam ko to radi ovamo
Reglaža je urađena kod najboljeg lika u CG.

Nešto mi prolazi kroz glavu da li je moguće da je Sava premeka guma za Sharana pa kad malo jače smotam da teži da je svlači. Mada opet 235 širina i nije baš uska, tako da mi ipak ne pije vodu.
Kad uhvatim vremena probaću na 16" pa javljam svakako
Dosta korisnih savjeta ste dali. Hvala!
« Poslednja izmena: Jun 17, 2021, 11:23:19 posle podne od strane mur3633 »
TDI POWER

Van mreže miki978

  • perfekcionista
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2415
  • Age: 46
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +38/-32
  • Pol: Muškarac
  • 125kw DSG lux oprema
  • Auto: Sharan 7n,PASSAT B6,Golf5 plus
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #606 poslato: Jun 17, 2021, 11:56:07 posle podne »
Znas kako,na reglazi nemoze da se vidi dali je trap pomeren u jednu ili drugu stranu, on samo vidi polozaj tockova
Ja sam problem imao skoro god. dana
Kad god bi otisao kod majstora,nista nebi mogli da utvrde o cemu se radi,probaju auto, vide problem i sloze se sa mnom,ali nista im ne pada na pamet
Problem se manifestovao tako sto bi pri vecoj brzini usao u krivinu javile se vibracije i kuckanje,a pri ostrijem ulasku u krivinu i lupanje kao da je otisao kineticki,
I kineticki mi je menjao majstor,i nista.
Sve dok mu nije palo na pamet da popusti 4 srafa koji drze  takozvani most trapa i pomeri ga u stranu i gle cuda to je bilo to.
Po recima majstora, moja upornost i njegova tvrdoglavost su resile problem.
Sad ne mora,da znaci da je to u pitanju kod tebe ali proveri to,mene je mnogo napatilo i bas je bio specifican problem
Mozes se nadavati para i promeniti mnogo toga,a u stvari sitnica.
« Poslednja izmena: Jun 18, 2021, 12:02:50 pre podne od strane miki978 »
vw je auto sva druga su ortopedska pomagala....

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #607 poslato: Jun 18, 2021, 12:17:34 pre podne »
Identičan problem je kod mene. Baš tako kako si objasnio.
Ništa viđeću sa majstorom, pa javljam.
TDI POWER

Van mreže travelman

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1389
  • Age: 55
  • Lokacija: Bilo kuda ... old sculom svuda ...
  • Karma: +71/-21
  • Pol: Muškarac
  • ... bolje prvi u selu, nego zadnji u gradu ...
  • Auto: Y- line
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #608 poslato: Jun 18, 2021, 10:45:30 posle podne »
Citat
Što bude trebalo još djelova, a trebaće dosta toga, javljam ti

Od mene na poklon imaš tapacire zadnjih koševa, da upicaniš gepek za sve pare.

Teško se nalaze u dobrom stanju ali biće nešto za tebe. Čim registrujem cabria idem da se provozam do mog Y drugara da probam i iskopam nešto očuvano za tebe.

...  wub ...
...
Ma kakav RR ... LL je zakon ...

Platila bih da se vozim u tom pećinomobilu, ne bi mi smetalo što prokišnjava ni nožna vuča ...

Ti vozi ali da znas da moze da te ostavi na putu, nemoj daleko ...

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #609 poslato: Jun 18, 2021, 11:17:20 posle podne »
kad je pocelo to da ti se desava sa tim vibracijama ... jer ti auto vuce u stranu itd ... probaj sa 16-cama

i dalje tvrdim da 235/45 nije guma za Sharana ipak je on tezi i drugacije resen trap ima u odnosu na passata koji nosi tu gumu

ali aj prvo ovo oko vibracija - pa cemo dalje ako treba  :84
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže Djuka1975

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 936
  • Age: 49
  • Lokacija: Приштинa - Грачаницa
  • Karma: +30/-6
  • Pol: Muškarac
  • Ђука
  • Auto: VW Sharan T(DI)
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #610 poslato: Jun 19, 2021, 05:28:46 posle podne »
Trap mora biti centriran na sredini jer se samo u tom slučaju ne narušava donja geometrija vozila koja se običnom reglažom ne može utvrditi.

To je naročito bitno zbog samih poluosovina jer ako to nije slučaj onda se jedna od poluosovina više "rasteže" tj. tripod koji se nalazi u unustrašnjem zglobu vremenom počinje da grebe spoljnu stranu čašice i ostavlja tragove/risove i širi je i stvara luft prostor koji se prenosi na trap i mi ga osećamo na volanu.

Prilikom ugradnje/zamene poluosovine treba voditi OBAVEZNO računa o dužini cele poluosovine jer one od 486mm su za vozila sa automatskim dok one ukupne dužine 507mm i 510mm su za automobile sa manuelnim menjačima. Svakako bolje je ugraditi onu dušu jer se time smanjuje mogućnost da tripod napravi luft u čašici prilikom skretanja u stranu.

Ako menjate samo tripod sa čašicom uvek kao zemenski uzmite ovaj



jer ako ga zemenite ovakvim modelom očekujte skoro viđenje sa majstorom



Što se guma tiče uvek sam za soluciju koja je definisana na poklopcu rezervoara ....

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #611 poslato: Jun 19, 2021, 07:57:11 posle podne »
kolko se secam mur3633 je menjao neku poluosovinu ...

i koliko km je presao od tada ...ali po meni to mora da se oseti odma u voznji ...

Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #612 poslato: Jun 19, 2021, 09:28:19 posle podne »
Mijenjano sve komplet
SKF poluosovine obije i desna flanša Meyle
Sve po Etki i original kat.brojevima uzimano
TDI POWER

Van mreže miki978

  • perfekcionista
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2415
  • Age: 46
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +38/-32
  • Pol: Muškarac
  • 125kw DSG lux oprema
  • Auto: Sharan 7n,PASSAT B6,Golf5 plus
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #613 poslato: Jun 19, 2021, 09:57:05 posle podne »
Djuka e jesi ga zabo ko Nole Nadalu,
E to je to sto j..be nase kokoške a nije petao 😉
vw je auto sva druga su ortopedska pomagala....

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #614 poslato: Jun 19, 2021, 10:11:19 posle podne »
da ali covek je kupio po kataloskom broju ...poluosovine

sto znaci ako je most kad je skidan ...nije vracen kako treba i u pocetku se to nije primecivalo dok se nije napravio ris ...

ako je uopste do toga  :huh:

po meni ako je pomerena geometrija i da se centrira trap

ako ne vuce u stranu -cepace gume -sto bi covek primetio odma

ali opet i ovo sto primecuje kao svlacenje gume dal je mekana ili ne ...

Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže miki978

  • perfekcionista
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2415
  • Age: 46
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +38/-32
  • Pol: Muškarac
  • 125kw DSG lux oprema
  • Auto: Sharan 7n,PASSAT B6,Golf5 plus
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #615 poslato: Jun 19, 2021, 10:58:10 posle podne »
To sto je kupio po kataloskom broju,ne znaci da su 100% odgovarajuce mozda u katalogu upisano pogresno ili mu prodavac dao pogresne.... Licno sam se uverio da postoji vise duzina poluosovina i da je na primer kod mene stavljena duza koja je natezala na homo kineticki i ako je moj saltac,
Zavisno o godini ,mozda i snazi ,kubikazi,dizel ,benzinac...
Ali ipak predpostavljamo da jesu 100% odgovarajuce,znaci prvo centrirati most da jednako i leva i desna poluosovina imaju isti luft.
Da je imao meni neko to obijasniti kao ovo sto je Djuka napisao,ne bih  se godinu dana patio sa tim
U gradu sve ok,ali kad krenem na otvoren put i vozim brze u krivini krene da krca i vibrira na volanu i osecam na celom autu.
God. dana listao sam internet za slicno iskustvo i pitao par majstora ali nista,to se nikom nije desavalo
A majstori me izbegavali , jer u tome vide samo gubljenje vremena i nemaju sta da zarade.
Ipak moja upornost da se to resi je na kraju i resila problem
« Poslednja izmena: Jun 19, 2021, 11:19:30 posle podne od strane miki978 »
vw je auto sva druga su ortopedska pomagala....

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #616 poslato: Jun 19, 2021, 11:40:23 posle podne »
Ništa moram da tražim nekog majstora koji je voljan da to pogleda/odradi

Inače
Poluosovine SKF VKJC 7004 (7M3 407 761 X)
Čini mi se da je 510 ova, ali nisam siguran

Flanša Meyle 100 498 0244/S (02N 409 344E i 02N 409 345)

Ove original kataloške brojeve sam dobio od ovlašćenog servisa i naravno cijena je bila nešto oko 2500€ sve ukupno ako se radi kod njih, čak imam i predračun još uvijek, ako nađem slikaću.

Što se tiče vuče u stranu, savršeno je ravan. Probaću baš i na 16ice pa javljam, mada mislim da to nema veze s tim.
« Poslednja izmena: Jun 19, 2021, 11:46:25 posle podne od strane mur3633 »
TDI POWER

Van mreže Djuka1975

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 936
  • Age: 49
  • Lokacija: Приштинa - Грачаницa
  • Karma: +30/-6
  • Pol: Muškarac
  • Ђука
  • Auto: VW Sharan T(DI)
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #617 poslato: Jun 21, 2021, 05:37:35 posle podne »
Sharanima obicno stradaju unutrasnji zglobovi na poluosovini. Homokineticki je mnogo jaci pa je samim tim i izdrzljiviji. Sto se unutrasnjeg zgloba tice najbolji su SKF VJKA 8509 ili neki kvalitetniji

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #618 poslato: April 15, 2022, 02:22:31 posle podne »
Klasika


Sent from my M2007J20CG using Tapatalk

TDI POWER

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #619 poslato: Decembar 12, 2022, 09:56:27 posle podne »
Jer se Vozi Sharan  :84

Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.