Autor Tema: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW  (Pročitano 34293 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Djuka1975

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 885
  • Age: 44
  • Lokacija: Приштинa - Грачаницa
  • Karma: +27/-6
  • Pol: Muškarac
  • Ђука
  • Auto: VW Sharan T(DI)
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #500 poslato: Mart 03, 2019, 07:51:24 posle podne »
Probaj preko onog creva koje ide iz recirkulacione pumpe

Van mreže mur3633

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1239
  • Age: 52
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +18/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #501 poslato: Mart 31, 2019, 06:32:24 posle podne »
Jednostavno mi se ne da sa Eberom.

Sve sredio, nakačio. Pumpa ne radi.
Otvorim pumpu, unutra puna antifriza. Crkla.

Osim Miše, ima li ko da rastavlja Sharane?
TDI POWER

Van mreže Djuka1975

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 885
  • Age: 44
  • Lokacija: Приштинa - Грачаницa
  • Karma: +27/-6
  • Pol: Muškarac
  • Ђука
  • Auto: VW Sharan T(DI)
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #502 poslato: April 01, 2019, 03:17:54 posle podne »
Vidi, ona verovatno radi samo je ona gumica otisla pa ako mozes nju promeni i probaj.

Obicno cetkice stradaju tj. istrose se.

A ako ne onda nova jer ja ne preporucujem polovnu jer se ne zna u kakvom su stanju cetkice i koliko ce da radi - Tako da ne zavrsava posao na duge staze jer ona uvek radi odnosno cirkulise vodu/antifriz i "trose" se cetkice. Sistem koji je kod tebe tako radi odnosno nije "parking heating system".

I  na kraju ne zaboravi da izbrises sve greske sa VCDS-om jer caki da sve stavis novo opet nece raditi jer predpostavljam da je ECU zakljucan.....

Van mreže mur3633

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1239
  • Age: 52
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +18/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #503 poslato: April 01, 2019, 04:21:24 posle podne »
Ok. Ali radio je jedno vrijeme. I ja sam ljeti isključivao pumpu sa džeka kao i eber i kad sam zimi ponovo prikopcavao napon, nije pokazivao gresku nego je normalno radio. Prosle godine mi je crkao termostat i od tada se eber promjenio poceo da zeza. Naravno termostat sam zamijenio ali vise nije radio. A pumpu sam sam remontovao tj. promjenim cetkice i ide dalje. Ovde mi nude polovnu za 20e. Nova oko 90e.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
« Poslednja izmena: April 01, 2019, 05:16:31 posle podne od strane mur3633 »
TDI POWER

Van mreže Djuka1975

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 885
  • Age: 44
  • Lokacija: Приштинa - Грачаницa
  • Karma: +27/-6
  • Pol: Muškarac
  • Ђука
  • Auto: VW Sharan T(DI)
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #504 poslato: April 04, 2019, 07:32:44 posle podne »
Ne vidim razlog sto si "otkacinjao" dzek leti jer nije potrebno. Sto se recirkulacione pumpe tice ona se lako remontuje tj. cetkice se zamene i to je to. Medjutim, lako je moguce da tu jos nesto ne valja. Prvenstveno unutrasnja instalacija koja je kako sam video sa slika u veoma losem stanju. Mora sve lepo da se pogleda pa tek onda sredi sve kako valja.

Van mreže mur3633

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1239
  • Age: 52
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +18/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #505 poslato: April 04, 2019, 07:53:57 posle podne »
Pumpa je otkačivana ljeti iz razloga da ne vrti nepotrebno i ne troši četkice.
TDI POWER

Van mreže mur3633

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1239
  • Age: 52
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +18/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #506 poslato: April 06, 2019, 04:12:41 posle podne »
Pumpa je otkačivana ljeti iz razloga da ne vrti nepotrebno i ne troši četkice.
Evo kod mene opet problem. Kada auto stoji i pada kisa ulazi mi voda ispod suvozacevih nogu ispod one debele zastite koju sam izvadio i ogolio pod. Tu ima neka izolacija iz koje izvire voda. Isto na sredini ima ispupcenje gdje se nalaze neke rupe koje su valjda fabricki zalijepljene i iz njih izlazi voda. Slijevanja nema nigdje. Samo iz patosa i tih rupa izlazi voda.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

TDI POWER

Van mreže mur3633

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1239
  • Age: 52
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +18/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #507 poslato: April 17, 2019, 08:47:11 posle podne »
Problem riješen. Neki čepovi popustili na patosu.

Eber još uvijek nisam uspio da isprobam zbog temperatura.
TDI POWER

Van mreže lolazoca

  • Super Moderator
  • Master Member
  • ****
  • Poruke: 4695
  • Lokacija: Stuttgart-Zemun
  • Karma: +92/-24
  • Pol: Muškarac
  • Smrt je glavni stos , zato se i cuva za kraj
  • Auto: Sharan 2.0 TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #508 poslato: April 27, 2019, 07:51:13 posle podne »
Vala  si ulozio i sredio bas dosta stvari ... a sitnica ima vazda ...

ali ti je Sharan sad Top  :25
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.


Van mreže mur3633

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1239
  • Age: 52
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +18/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #509 poslato: Maj 02, 2019, 10:23:07 posle podne »
Ima tu još ponešto što se valja srediti, ali polako.

Danas se malo zezao s tablom i uključio neke skrivene funkcije.

Kada se da kontakt, svijetle kazaljke i mali LCDi.


Promijenio sam jezik na Engleski, počistio raznorazne greške, "uspostavio" komunikaciju sa Eberom, poništio 4-5 grešaka, prebacio servis sa LongLife na obični fiksni interval i ukodirao da signalizira na 9000km ili 1 godinu.

Čekam temp. da dođe ispod 10°C pa da se proba taj čuveni Eber.
Imam i posla oko kočnica i onda montaža Monte Carla.
TDI POWER

Van mreže lolazoca

  • Super Moderator
  • Master Member
  • ****
  • Poruke: 4695
  • Lokacija: Stuttgart-Zemun
  • Karma: +92/-24
  • Pol: Muškarac
  • Smrt je glavni stos , zato se i cuva za kraj
  • Auto: Sharan 2.0 TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #510 poslato: Maj 02, 2019, 11:33:55 posle podne »
 thumbup svaka cast ... sitnice top ispale ...

kod mene je sve na Nemackom ...
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.


Van mreže Rnjak

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 370
  • Age: 34
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +13/-2
  • Pol: Muškarac
  • Sta uradimo za zivota,odjekivace u vecnosti!
  • Auto: Passat b5.5
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #511 poslato: Maj 03, 2019, 06:38:16 pre podne »
Kako si mu podesio da ti bude manji interval za servis?
Kakva bi tišina nastala kad bi ljudi govorili samo ono što znaju.

Van mreže mur3633

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1239
  • Age: 52
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +18/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #512 poslato: Maj 03, 2019, 07:40:04 pre podne »
Preko VCDS

17 Instruments - 10 Adaption - Documented adaption channels can be selected here (tu klikneš) - Maximum mileage to service (piše ti 15 za 15 000km, staviš 09 za 9000km, 08 za 8000km, itd. ) - Save.
TDI POWER

Van mreže Rnjak

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 370
  • Age: 34
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +13/-2
  • Pol: Muškarac
  • Sta uradimo za zivota,odjekivace u vecnosti!
  • Auto: Passat b5.5
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #513 poslato: Maj 03, 2019, 09:33:12 pre podne »
Hvala ti :84
Kakva bi tišina nastala kad bi ljudi govorili samo ono što znaju.

Van mreže Rnjak

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 370
  • Age: 34
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +13/-2
  • Pol: Muškarac
  • Sta uradimo za zivota,odjekivace u vecnosti!
  • Auto: Passat b5.5
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #514 poslato: Maj 03, 2019, 12:37:13 posle podne »
Nece to kod mene,za minimum mileage ucita odmah a za max nece da testira nista i stalno vraca na 15. angry2
Da ne znas slucajno sto se to desava?Izvini sto sam ti malo skrenuo sa teme o tvom autu :)
Kakva bi tišina nastala kad bi ljudi govorili samo ono što znaju.

Van mreže mur3633

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1239
  • Age: 52
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +18/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #515 poslato: Maj 03, 2019, 12:48:08 posle podne »
Moja greška. Klikne se na minimum, ne maximum.
« Poslednja izmena: Maj 03, 2019, 01:00:12 posle podne od strane mur3633 »
TDI POWER

Van mreže Rnjak

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 370
  • Age: 34
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +13/-2
  • Pol: Muškarac
  • Sta uradimo za zivota,odjekivace u vecnosti!
  • Auto: Passat b5.5
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #516 poslato: Maj 03, 2019, 10:44:01 posle podne »
E onda je uredu :84
Kakva bi tišina nastala kad bi ljudi govorili samo ono što znaju.

Van mreže Djuka1975

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 885
  • Age: 44
  • Lokacija: Приштинa - Грачаницa
  • Karma: +27/-6
  • Pol: Muškarac
  • Ђука
  • Auto: VW Sharan T(DI)
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #517 poslato: Maj 06, 2019, 10:05:57 posle podne »
Kako si ukodirao ono sa kazaljkama i LCDom?

Van mreže mur3633

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1239
  • Age: 52
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +18/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #518 poslato: Maj 10, 2019, 07:21:13 posle podne »
Preko VAG Tacho-a moraš da učitaš eeprom table, zatim ga sačuvaš (NE GASI VAGTACHO). Taj sačuvani fajl, dupliraj i na jedan napiši eeprom_original, a na drugi eeprom_novi zbog backupa. Otvoriš program Xvi32 hex editor i u njega učitaš eeprom_novi. Ideš Address>Go to, staviš Hexadecimal i upišeš $1ED ideš OK.
Selektovano ti je 10.

E sad u ovom dijelu imaš više opcija:
3 - samo ekrani
5 - samo brojevi
7 - ekrani i brojevi
9 - samo kazaljke
B - kazaljke i ekrani
D - kazaljke i brojevi
F - sve

Ja sam htio da mi svijetle ekrani i kazaljke pa sam upisao 17.

Kad to upišeš ideš File>Save.

Otvoriš VAG Tacho i ideš File>Read File. Nađeš fajl eeprom_novi i ok. Sad ti je učitan i spreman za flešovanje. Ideš Write eeprom. Continue.
Sačekaš. Kad završi ideš Options>Reset Tacho. Trebalo bi da radi.


***Radiš na svoj rizik, ovo ne radi na svakoj tabli. Moja tabla je 7M3 920 840N i VDO je. Ako nije VDO ne pokušavaj.
Dok ovo radiš, obavezno priključi punjač na akumulator da ne izgubi napon.
U eepromu ne čačkaj ništa drugo u onim kodovima da ne spržiš tablu.
TDI POWER

Van mreže mur3633

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1239
  • Age: 52
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +18/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: a evo ga i moj Sharan 2003 96KW
« Odgovor #519 poslato: Maj 10, 2019, 07:26:13 posle podne »
I sad isto tako da kažem da sam konačno, posle toliko godina napravio Eberspracher dodatno grijanje. Radi fenomenalno.

Hvala svima na velikoj pomoći!
TDI POWER