Autor Tema: Eksplozija kod voznje na plin  (Pročitano 3398 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže micca

  • VW Početnik
  • Poruke: 44
  • Age: 62
  • Lokacija: Belusic
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
Eksplozija kod voznje na plin
« poslato: Oktobar 13, 2011, 06:11:55 posle podne »
0
Neznam da li je vec bila tema ali letimican pregled nije mi dao takvu informaciju.Evo mog problema, golf II GTI 1,8 sa 8 ventila vozim na plin vec 10 godina ali ovakav problem nisam imao.Od pre par dana auto je poceo da se vrlo cudno ponasa: ja vozim 50-60 km i onda naglo dam gas a ispod haube zacujem detonaciju,auto malo zastane zatrokira pa krene.Znam da mi je u tom trenutku izbilo jedno crevo ispred usisne grane na levku koji vezuje usisnu granu i ,,K glavu`` medjutim ono ima veze samo sa benzinom a plinu ne smeta nec samo napravi odusak prilikom eksplozije.To se dogadja redovno kod naglog davanj gasa a kod lagane voznje NE.Posetio sam majstora za plin koji je izlozio svoje predpostavke koje idu od kablova svecica,hidropodizaca,pecurke na ventilu itd,itd...Svecice sam zamenio i kabl od bobine do razvodne kape,malo majstor prestelovao paljenje ali stanje se nije bitno promenilo.Da li neko ima ozbiljan predlog ili predpostavku u vezi gore navedenog problema.Moja lokacija je okolina Jagodine.

Van mreže miki978

  • perfekcionista
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1829
  • Age: 36
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +21/-23
  • Pol: Muškarac
  • 85kw PD, 6 brzina
  • Respect: +2
  • Auto: Seat ALHAMBRA T(DI)
Odg: Eksplozija kod voznje na plin
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 13, 2011, 08:47:21 posle podne »
0
brate to me setilo na problem koji sam ja imao sa mercedesom 230e sa k glavom.ceste eksplozije i pri prvom paljenju. to sam resio sa zamenom svih kablova ,novim svecicama i to obicnim na cetvorokrakim na kojima se smanji zazor na 0.6 mm i menjaju se svakih pola god.moras proveriti sve spojeve na gumama .meni je bila malo pocepana velika guma na k glavi i nju sam zakrpio sa dosta lepka  za gumu.jer kad vuce fals vazduh osiromasuje se smesa koja se sama od sebe pali i dolazi do eksplozije .ja sam ugradio i prekidac sa kojim sam iskljucivao struju na isparivacu i prekidao se dovod plina,auto bi radilo jos 2/3 sekunde dok nebi potrosio sav plin iz k glave i onda bi se auto ugasio a pri sledecem paljenju sve bi bilo u redu.mislim da sam apsolvirao k glavu pa ako ti treba neki savet slobodno pitaj
vw je auto sva druga su ortopedska pomagala....

Van mreže miki978

  • perfekcionista
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1829
  • Age: 36
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +21/-23
  • Pol: Muškarac
  • 85kw PD, 6 brzina
  • Respect: +2
  • Auto: Seat ALHAMBRA T(DI)
Odg: Eksplozija kod voznje na plin
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 13, 2011, 08:53:26 posle podne »
0
a to crevo sto ispada je od ler gasa bez njega auto se gasi,i ono netreba da se mnogo steze da moze izbaciti kad eksplodira da pritisak nebi ostetio mehaniku u k glavi
vw je auto sva druga su ortopedska pomagala....

Van mreže micca

  • VW Početnik
  • Poruke: 44
  • Age: 62
  • Lokacija: Belusic
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
Odg: Eksplozija kod voznje na plin
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 13, 2011, 10:08:41 posle podne »
0
Miki ovako ne sumnjam da si apsolvirao K glavu na tom autu ali me malo cudi konstatacija ``da potrosi sav plin iz K glave`` kako plin iz K glave kada plin ide direktno na usisnu granu iz isparivaca i onu plastiku mozes i da skines na plin ce auto da radi ali na benzin nece posto radi preko K glave, a sto se tice struju pa verovatno da je tu neki problem jer u trenutku neka svecica ne upali ubrizgani plin i tako se stvuri eksplozija (ovo je moja predpostavka mada ja nemam nikakve veze sa automehanikom).Znam da treba da se menjaju mnoge stvari u vezi struje bonk bonk svecice, kablovi, razvodna kapa, razvodna ruka itd... nego sam mislio da neko nije imao slican problem pa da skratim put ( a i kupovinu).Da ponovim auto sasvim korektno radi, vuce i pali nego samo kada mu ``pricepim gas`` ono BAM ispod haube i ispade crevo (ono nije za ler jar auto radi sa i bez njega  na plin OK).Tako je to!

Van mreže budjizeljko

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 541
  • Age: 32
  • Lokacija: bač
  • Karma: +1/-6
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
  • Auto: golf mk2 i audi a4 1,9tdi
Odg: Eksplozija kod voznje na plin
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 14, 2011, 07:14:30 pre podne »
0
k-glava i plin neidu niikako zajedno  lollol
samo vw motorsport

Van mreže micca

  • VW Početnik
  • Poruke: 44
  • Age: 62
  • Lokacija: Belusic
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
Odg: Eksplozija kod voznje na plin
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 14, 2011, 12:48:24 posle podne »
0
Pa i ja sam istog misljenja! bonk

AdWords




AdWords oglasi
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 14, 2011, 06:35:38 posle podne »

Van mreže budjizeljko

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 541
  • Age: 32
  • Lokacija: bač
  • Karma: +1/-6
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
  • Auto: golf mk2 i audi a4 1,9tdi
Odg: Eksplozija kod voznje na plin
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 14, 2011, 06:35:38 posle podne »
0
onda biraj sta ces benzin ili plin
samo vw motorsport

Van mreže micca

  • VW Početnik
  • Poruke: 44
  • Age: 62
  • Lokacija: Belusic
  • Karma: +1/-2
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
Odg: Eksplozija kod voznje na plin
« Odgovor #7 poslato: Oktobar 16, 2011, 03:36:39 posle podne »
0
Ja vozim na plin ali posto idu hladni dani potreban mi je ibenzin za start ako je temperatura ispod -5 stepeni a meni plin nije automatski jer je stara ugradnja pa ja izaberem da li cu voziti na plin ili benzin.Elem da vise ne maltretiram gradjanstvo PROBLEM JE RESEN.Zamislite sam sam ga resio ako je za neku pohvalu iako nemam ama bas nikakve veze sa automehanikom,Zamenjene: svecice,kablovi za njih i razvodna kapa.Sta je od toga bilo ,,feler,, neznam ali za sada je sve OK.Zahvaljujem se svima koji su koliko-toliko pomogli. clap

Van mreže miki978

  • perfekcionista
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1829
  • Age: 36
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +21/-23
  • Pol: Muškarac
  • 85kw PD, 6 brzina
  • Respect: +2
  • Auto: Seat ALHAMBRA T(DI)
Odg: Eksplozija kod voznje na plin
« Odgovor #8 poslato: Oktobar 21, 2011, 06:00:12 posle podne »
0
plin ulazi u PROTOKOMER KA GLAVE kroz klapnu i poznato je da tu ima veliki prostor gde se zadrzava plin.a kako dolazi do paljenja smese u ka glavi (protokomeru)cu vam sada obijasniti,
kada je veliki zazor na svecici potrebna je mnogo veca srtuja od propisane da bi svecica bacila varnicu,izolacija na kablovima koji su dotrajali je slaba i varnica prodje sa jednog na drugi kabal kao od sale (zato treba razmaknuti jedan od drugog da ne idu u gomili)i zavarnici svecica u cilindru koji nije po redu paljenja i kroz otvoreni ventil na tom cilindru upali smesu u ka glavi(protokomeru)zato je potrebno zameniti sve sto se tice struje jer je sve povezano i nemoza se otkriti tacno sta nevalja
moj ti je savet mici to iz ruku i kupi normalno auto,previse zafrkancije oko toga
plin i ka glava su sr... zbog same konstrukcije
vw je auto sva druga su ortopedska pomagala....

Van mreže miki978

  • perfekcionista
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1829
  • Age: 36
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +21/-23
  • Pol: Muškarac
  • 85kw PD, 6 brzina
  • Respect: +2
  • Auto: Seat ALHAMBRA T(DI)
Odg: Eksplozija kod voznje na plin
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 21, 2011, 06:05:22 posle podne »
0
a to crevo sto ispada ide na motoric od ler gasa bar tako je na mercedesu ,a imao sam prilike da prostudiram i k glavu od vw u principu sve isto pravi ih ista fabrika bosch
vw je auto sva druga su ortopedska pomagala....