Autor Tema: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!  (Pročitano 6570 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže BladeBG

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4092
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +95/-68
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
« Odgovor #60 poslato: Maj 16, 2019, 08:39:00 posle podne »
Ovde ću se nadovezati, da ne otvaram novu temu...

Naime, posle svih ovih zezanja desio se problem. Skala za temeraturu je odjednom prestala da radi. Ni da mrdne, odnosno, kada sam kontakt pomeri se na prvu crtu (50 stepeni i tu stoji). I pred toga neka se desi da pri paljenu digne gas do 1500 obrtaja i posle jedne sekunde spusti na normalu.

Rešio sam da zamenim senzor temperature na aluminijumskoj račvi, nije skup, a sumnjao sam na njega. Kad ono - ništa. Stanje nepromenjeno. I da napomenem da sam dosta razblazio rashladnu tečnost dok sam dolivao vodu kada mi je račva curela. Treba da komplet zamenim rashladnu tečnost.

Dijagnostika ne pokazuje nikakvu grešku. Međutim, danas sam probao da vozim sa uključenom dijagnostikom i dok vozim, 75 stepeni ni da pređe, tek u leru je počeo da ide preko.

E sada, da li je termostat? Najviše bi voleo da je on ostao otvoren. Nije skup i lako se menja. Da skala radi, 99% bi sumnjao na njega. Ali kažem u vožnji dodje do 75, a skala i dalje stoji na 50, kad sam kontakt na tu prvu crtu se pomeri i ni da mrdne.

Slobodno recite šta mislite, svaka pomoć je dobrodošla...
« Poslednja izmena: Maj 16, 2019, 08:41:19 posle podne od strane BladeBG »

Van mreže PaulGT

  • VW Majstor
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4258
  • Age: 41
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +173/-100
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
« Odgovor #61 poslato: Maj 17, 2019, 09:05:59 pre podne »
Da ti nije pukla zica
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže BladeBG

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4092
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +95/-68
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
« Odgovor #62 poslato: Maj 17, 2019, 06:26:29 posle podne »
To je još jedino ostalo da proverim. Da se nije pukla neka buksna u džeku ili da se nije razglavila. Ili da se neka od 4 zice jednostavno nedge nije prekinula. Inače, promenio sam temostat. Stanje nepromenjeno. Imao sam jedan u rezervi, pa kao hajde da probam, ali džabe.

Ja imam neku amatersku dijagnostiku, ona mi nije prikazala nikakve greške. Jutros pozajmim od drugara VCDS. Ona kaže:

-17664 - Engine coolnat temp sensor (G62)
P1256 - 35-10 - Open or short to plus

-17564 - Manifold Pressure Sensor (G71)
P1156 - 35-10 Open/short to ground

-17569 - Manifold Pressure Sensor (G72)
p1161 - 35-10 - Open or short to plus



Obe druge dve zatamnjene su onaj senzor na plastičnoj cevi sa zadnje strane motora, sa njega sam morao da skinem džek kada sam menjao račvu za vodu, da bi skinuo to crevo, jer mi je smetalo. I kada sam probao da brišem greške, ove druge dve mi je obrisao. Prva se ponovo pojavljuje.

Ima onaj snop kablova sa zadnje strane motora iz kod izlaze i kablici za džek senzora temperature, ostalo mi je još da to pregledam.
« Poslednja izmena: Maj 17, 2019, 06:42:49 posle podne od strane BladeBG »

Van mreže BladeBG

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4092
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +95/-68
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
« Odgovor #63 poslato: Maj 17, 2019, 09:01:28 posle podne »
Da napomenem, pošto sam bio zamenio račvu, pokazivač temperature je radio. Prestao je posle par dana. Te žice od džeka su u nekom crevu koje je nekad bilo gumeno, a sada se uplastičilo i kruto je. Ako je tu neka zica pukla, najmanji problem je da se opet spoji. Jeste da nije baš pristupačno, ali ako otkrijem da je to, biće mnogo lakše.

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1248
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +34/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
« Odgovor #64 poslato: Maj 17, 2019, 09:06:31 posle podne »
Garant raca zna sta da proveris na zicama tj dzeku sa unimerom da se vidi da nije neka u prekidu

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока


Van mreže BladeBG

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4092
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +95/-68
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
« Odgovor #65 poslato: Maj 17, 2019, 11:15:50 posle podne »
Ima načina da se ispita unimerom...


Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1248
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +34/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
« Odgovor #66 poslato: Maj 17, 2019, 11:17:34 posle podne »
Ne senzor nego zice

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока


Van mreže BladeBG

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4092
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +95/-68
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
« Odgovor #67 poslato: Maj 18, 2019, 12:43:44 pre podne »
Znam da pričaš o žicama, jasno mi je. Na nekom stranom forumu sam našao informaciju da su dve žice za ECU, a druge dve za instrument na tabli. Koliko je to tačno, nisam ispitao.

Probacu da skinem gumeno (sada plastično) crevo u koje su uvijene ove 4 zice, pa cu da vidim da li su negde prekinute. Imam tih creva kojim bi ih oblozio da ih zaštitim. Samo da je tu problem.

Stari senzor ću probati da ispitam, po svemu sudeći džabe sam ga menjao.

Van mreže BladeBG

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4092
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +95/-68
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
« Odgovor #68 poslato: Maj 18, 2019, 06:33:53 posle podne »
Agonija se nastavlja...Senzor ispitan instrumentom, pada mu otpornost kada se potopi i vrelu vodu...Znači radi.

Našao sam da je jedna žica prekinuta blizu džeka i spojio sam je. Ali problem i dalje stoji. Da je plus ili kratko-spojen ili u prekidu, Probao sam da obrišem grešku sa VCDS-om, ali vraća se.

Posle mi je nešto palo na pamet, čega se nisam u trenutku setio. Izmerio sam napon, Između prve dve žice je oko 2,5V i raste do oko 5V. Između druge dve je nešto mali, ni 1V. Nisam se setio da skinem klemu sa akumulatora, pa podesm instrument na pištalicu i da ispitam preko pinova da nije neki sa nekim u kratkom spoju.

Da novi senzor ne radi, mala je verovatnoća, pa sve i da sam najgoreg ,,kineza" kupio, a nisam.

Van mreže BladeBG

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4092
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +95/-68
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
« Odgovor #69 poslato: juče u 02:30:13 pre podne »
Problem je rešen.

Prekinuti kablić je spojen i izolovan. Pa sam posle izolovao i ceo taj snop za senzor, koji sam morao da razmotam, da bi pregledao kablice. I uzeo sam instrument da ponovo premerim da li ima nekog napona na krajevima. Na prva dva ima nesto oko 5V, a na druga dva nesto malo, ni 1V, kao i juce. Onda sam skinuo kablove sa akumulatora i probao da vidim sa instrumentom podešenim na pištalici da li su neki kablici u kratkom spoju - nisu bili.

Juče sam ispitao stari senzor po uputstvu sa klipa na internetu. Po tome je ispravan i zaista je bio. I tako ove kablove koje sam spojio, probao da prikljucim na stari senzor. Međutim, gumica u samom džeku se raširila i neda da se džek navuče do kraja na senzor i pinovi se ne spajaju. Skinuo sam osigurač u džeku, izvadio tu gumicu i improvizorao sa kratkim parčetom creva i opet  vratio osigurač isped. I sada je džek naišao do kraja na senzor. Sipao sam vrelu vodu u malu šerpicu i ubacio senzor. Dao sam kontakt, kad skala se pokrenula. Dok je snop kablova za senzor bio na svom mestu, nisam mogao da vidim lepo džek, a sada sam izvukao gore na svetlost i mogao sam sve lepo da vidim. A to bez skidanja još par delova sa motora, naravno nije moglo.

Bila su dva problema: Zica koja se prekinula i konkakt koji se gubio zbog deformisane gumice u džeku koja mu nije dala da se lepo prikači na senzor.

Naravno, na kolima je stavljen novi senzor, a stari neka ostane u rezervi.
« Poslednja izmena: juče u 02:39:05 pre podne od strane BladeBG »