Autor Tema: Razlika T(DI) i TDi(I)  (Pročitano 8718 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7048
  • Age: 45
  • Lokacija: Stepojevac-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +136/-62
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Respect: +109
  • Auto: Polo 1.4 TDI / Sharan 1.9 TDI
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #40 poslato: Avgust 18, 2011, 01:24:03 pre podne »
0
Ivo, za B5 je sve jasno. Mene je bunilo kod B5.5 sa DI od 101 i 130 konja
Boban-Rus

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 10279
  • Automobil: 1982 Volkswagen Passat
  • Age: 34
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +142/-32
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +180
  • Auto: WV/3M
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #41 poslato: Avgust 18, 2011, 01:25:00 pre podne »
0
Izgleda da su tada poceli da prave zabunu. ;)

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7048
  • Age: 45
  • Lokacija: Stepojevac-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +136/-62
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Respect: +109
  • Auto: Polo 1.4 TDI / Sharan 1.9 TDI
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #42 poslato: Avgust 18, 2011, 01:29:42 pre podne »
0
Izgleda da su tada poceli da prave zabunu. ;)

Il se rukovodstvo zadrzalo na festivalu  beer u Bavariji....
Boban-Rus

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • VW Majstor
  • Master Member
  • ***
  • Poruke: 2403
  • Automobil: 2001 Volkswagen Passat
  • Age: 111
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +121/-19
  • Pol: Muškarac
  • http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/2618
  • Respect: +128
  • Auto: Passat 3BG/Golf Mk2
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #43 poslato: Avgust 18, 2011, 01:40:22 pre podne »
0
Evo sa jednog drugog foruma,ima smisla:

Kada se u Golfu III pojavio prvi TDI motor, tamo neke 1993. godine, postojala je samo jedna verzija sa 90 KS i taj model se prosto označavao 1.9 TDI (sva slova su bila standardno siva)
1996. godine VW lansira Golfa III sa TDI motorom i već respektabilnih 110 KS.
Da bi se razlikovala oznaka u odnosu na stari TDI od 90 KS, ovom su slovo I ofarbali u crveno pa je bio TDI
To je bio početak.
Kod Golfa IV su se stvari malo zamrsile:
Prvobitne verzije su nosile oznake iste kao i Golf III, znači model od 90 KS je bio sive oznake, a model sa 110 KS je imao crveno I
Kada su se pojavili PD motori, nastala je opšta zabuna.
Motor od 100 KS je nasledio motor od 90 KS i njemu su ofarbali DI u crveno.
Motor od 115 KS je naledio motor od 110 KS i preuzeo je istu oznaku, znači samo I crveno
Ispod sam napravio \"tabelu\" sa oznakama i podelom po snazi motora, kao i po konstrukciji (PD TDI i stari TDI motori)

1.9 TDI 66 KW, 90KS (oznake motora su AGR i ALH) pravili se od 1999-2002
1.9 TDI 74 KW, 100 KS PD (oznake motora su ATD i AXR) pravili se od 2000-2003
1.9 TDI 81 KW, 110 KS (oznake motora su AHF i ASV) pravili se od 1997-2003
1.9 TDI 85 KW, 115 KS PD (oznake motora su AJM i AUY) pravili se od 1998-2003
1.9 TDI 96 KW, 130 KS PD (oznaka motora ASZ) pravio se od 2000-2003
1.9 TDI 110 KW, 150 KS PD (oznaka motora ARL) pravio se od 2000-2003
ala ga je opravio,svaka mu cast...  lollol odgovorio si na ono sto niko nije mogao... cestitam  beer
BOLEST NIJE TEŠKA,ALI KAD UZME MAHA...

Van mreže shvexoman

  • Sponzor
  • Master Member
  • *
  • Poruke: 2715
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-35
  • Pol: Muškarac
  • www.autoopremasd.co.rs
  • Respect: +10
    • www.autoopremasd.co.rs
  • Auto: Passat B5.5
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #44 poslato: Avgust 18, 2011, 08:58:52 pre podne »
0
 moj je isto101 ks a ima crveno DI i pozadi i na motoru, al garantujem da je to neko samo nalepio , ja bi to pozadi sve pocistio nego me mrzi da poliram psle

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3746
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +24
  • Auto: passat b5,5>punto 16V 80ks
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #45 poslato: Avgust 18, 2011, 10:36:46 posle podne »
0
danas sam bio u autokomercu,vozio sluzbeni auto na mali servis
i pitao za ovo T DI CRVENO
postoji od 101ks 74kw kao moj i od 131ks 96kw
to crveno DI je oznaka za PD motor(pumpa-dizna)
  champ1

AdWords




AdWords oglasi
« Odgovor #46 poslato: Avgust 18, 2011, 10:40:02 posle podne »

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7048
  • Age: 45
  • Lokacija: Stepojevac-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +136/-62
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Respect: +109
  • Auto: Polo 1.4 TDI / Sharan 1.9 TDI
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #46 poslato: Avgust 18, 2011, 10:40:02 posle podne »
0
Ma da. pogledaj nize tablicu i sve je jasno po njoj.

Boban-Rus

Van mreže btomic

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 263
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +5/-7
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
  • Auto: VW Bora 1.9 TDI
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #47 poslato: Avgust 18, 2011, 10:41:24 posle podne »
0
Ma treba odmah posle kupovine sve prelepiti crveno pa neka se komšije misle kakve ale vozimo biggrin.
Kada sam kupovao auto u oglasu je stajalo "crveno i" i mislio sam da je neka štamparska greška. Onda mi prodavac ljubazno objasnio o čemu se radi, pa kada je video da nemam pojma o Bori objasnio mi je i da mu rade sve lampice na instrument tabli, uključujujući i za vazdušne jastuke. Par meseci nakon kupovine video sam da je lampica bila prelepljena izolir trakom a da u autu nedostaju vazdušni jastuk za suvozača i kontrolni modul za vazd. jastuke (tričavih 1500 evrića). Kada sam pozvao vlasnika rekao mi da sam ja to najverovatnije izvadio i prodao nekom i sada njega nabeđujem da me je lagao... Hoću da kažem, od crvenih slova mnogo važnije je šta i od koga kupuješ...

Van mreže kadi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1493
  • Age: 36
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +38/-20
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +6
  • Auto: GOLF mk2 1.6..bmw 330xd
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #48 poslato: Avgust 19, 2011, 12:22:14 pre podne »
0
eto i zvanicna potvrda od acce i autokomerca biggrin,kakva oprema ljudi boodala
Nema gazde bez stomaka i auta bez sestaka  ;)

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • VW Majstor
  • Master Member
  • ***
  • Poruke: 2403
  • Automobil: 2001 Volkswagen Passat
  • Age: 111
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +121/-19
  • Pol: Muškarac
  • http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/2618
  • Respect: +128
  • Auto: Passat 3BG/Golf Mk2
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #49 poslato: Avgust 19, 2011, 12:25:58 pre podne »
0
pa ljudima padne svasta na pamet kad se ne zna... ja sam iskreno sumnjao da je oprema... malo je bilo nelogicno
BOLEST NIJE TEŠKA,ALI KAD UZME MAHA...

Van mreže baraba988

  • VW Početnik
  • Poruke: 105
  • Lokacija: Teočin, Gornji Milanovac
  • Karma: +7/-9
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #50 poslato: Oktobar 28, 2011, 10:59:52 posle podne »
0
Moj caddy ima 105 konja i sva slova su mu siva, ni ja ne razumem tu logiku a ima i caddy 1.9tdi sa 75 konja, samo za njega ne znam kakva su slova :huh:

Van mreže Miro MNE

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1641
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +45/-22
  • Respect: +76
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #51 poslato: Oktobar 28, 2011, 11:50:15 posle podne »
0
Kakva oprema i bakraci ljudi, KOD motora Vam govori sve sto treba da znate  ;)

Zaboravljate jedan vazan detalj, generalizujete te oznake, nije svaka TDI oznaka ista za svaki model

evo par primjera:

Passat-a TDI od 85kw je u Golfa IV imao samo I crveno  

Passat 131ks je bio oznacavan kao TDI al samo do redizajna krajem 2003, tada je dobio oznaku "I-crveno", a isti taj motor kod sharana ima oznaku TDI

Passat od 74kw je od 2001-2003 imao TDI i TDI   a posle toga je imao samo TDI (kao i 2,0 TDI)

Oprema je basic, comfortline, trendline, highline - sve ostalo su akcioni paketi opreme koji su napravljeni dodavanjem opreme na neki od ova 4 paketa opreme

Sto se Caddy-ja tice svaki 105ks ima TDI isto kao i onaj slabiji od 75ks
« Poslednja izmena: Oktobar 28, 2011, 11:51:56 posle podne Miro MNE »
1,9 TDI AWX chip+KAT off = 130,57kw/393,89Nm

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7048
  • Age: 45
  • Lokacija: Stepojevac-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +136/-62
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Respect: +109
  • Auto: Polo 1.4 TDI / Sharan 1.9 TDI
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #52 poslato: Oktobar 29, 2011, 01:35:36 pre podne »
0
 tapsac tapsac tapsac
Boban-Rus

AdWords




AdWords oglasi
« Odgovor #53 poslato: Oktobar 29, 2011, 03:02:41 pre podne »

mladen3103

  • Gost
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #53 poslato: Oktobar 29, 2011, 03:02:41 pre podne »
0
golf 4 tdi 150 ks postoji,imao moj komsija pre 6-7 god,kupio
ga skoro novog masno ga je platio,vozio ga nije ni dvije godine,ubio ga
tj bukvalno unistio opet prodao za dobre pare i kupio tojotu land krusera novog,
nema kud ga nije vozio i kako,sjecam se jednom je isao u lov sa njim i naleti na nekakav
kanal i skrsi mu spojnicu bio 4motion i pomota trap nije tad bio star auto ni 3god,stas
i na kraju rekao j,,, krsa ajmo dalje a golf bio tip top ful oprema,stas cova ima kes boli ga uvo za golfom

Van mreže Miro MNE

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1641
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +45/-22
  • Respect: +76
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #54 poslato: Oktobar 29, 2011, 09:18:28 pre podne »
0
neopsporno je da postoji TDI motor od 110kw, sta vise postojala je i njegova jaca verzija u seat ibizu (onu naduvanu kao bumbar biggrin) koja je imala 163ks

i taj je motor kod golf-a IV je imao oznaku TDI ili TDI GTI   (jedini slucaj gdje GTI oznacava opremu kod vozila kako vi kazete, a kombinovao se samo sa 1,8T motore i 1,9 TDI 150ks=.

Inače Passat B5,5 je imao 1,8T od 150ks i nijedan vise, US verzije su imale neki jaci motor ali za EU je uvijek imao samo 150ks  a sa 1,8T  su se obiljezavala redizajn verzije posle 2003 ali u sustini je po snazi isti motor
1,9 TDI AWX chip+KAT off = 130,57kw/393,89Nm

Van mreže slobapet

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Age: 33
  • Lokacija: Nis, Srbija
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
    • Softis Plus doo
Odg: Razlika T(DI) i TDi(I)
« Odgovor #55 poslato: Februar 12, 2012, 10:04:10 pre podne »
0
Evo da dodam ja ono sto znam. Posto imam golfa 4 od 116 konja u pitanju je pumpa-dizna 2000 god, i ima oznaku TDI. Tako je fabricki izasao, i tako je uvezen. Zagledjivao sam i raspitivao se i saznao sam da se politika oznacavanja menja oko 2001 god.

Evo sta sam nasao na Wiki vezano za Golf mk4

1.9 SDI    1997–2006    I4 8V    AGP/AQM    1896 cc    50 kW (68 PS; 67 hp) @ 4200 rpm    133 N·m (98 lb·ft) @ 2200–2600 rpm
1.9 TDI    1997–2003    I4 8V    AGR/ALH    1896 cc    66 kW (90 PS; 89 hp) @ 4000 rpm    210 N·m (150 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI    2000–2006    I4 8V    ATD/AXR    1896 cc    74 kW (101 PS; 99 hp) @ 4000 rpm    240 N·m (180 lb·ft) @ 1800–2400 rpm
1.9 TDI    1997–2002    I4 8V    AHF/ASV    1896 cc    81 kW (110 PS; 109 hp) @ 4150 rpm    235 N·m (173 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI    1998–2000    I4 8V    AJM    1896 cc    85 kW (116 PS; 114 hp) @ 4000 rpm    285 N·m (210 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI    1999–2001    I4 8V    AUY    1896 cc    85 kW (116 PS; 114 hp) @ 4000 rpm    310 N·m (230 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI    2001–2006    I4 8V    ASZ    1896 cc    96 kW (131 PS; 129 hp) @ 4000 rpm    310 N·m (230 lb·ft) @ 1900 rpm
1.9 TDI    2000–2003    I4 8V    ARL    1896 cc    110 kW (150 PS; 148 hp) @ 4000 rpm    320 N·m (240 lb·ft) @ 1900 rpm