Autor Tema: Veliki servis delovi (gde, koliko... diskusija)  (Pročitano 51134 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže PaulGT

  • VW Majstor
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4118
  • Age: 40
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +168/-97
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Veliki servis delovi (gde, koliko... diskusija)
« Odgovor #180 poslato: Septembar 18, 2018, 09:40:34 posle podne »
Ja mur upravo radim u toj Njemackoj i kad dode Nijemac u servis kaze sta hoce i napravi termin. Dode u dogovoreno vrijeme ostavi auto i ode. Jedino se balkanci i istocnjaci cjenjkaju i hoce da zaviruju sta se radi, ali im ne uspjeva bas. Otidi kupi auto koje je preslo vise od 100000 km u bilo kojoj auto kuci u Njemackoj pa vidi hoces li dobiti zakonsku garanciju od dvije godine? Takvi idu za export ili sitnim kokosarima preprodavacima
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže lolazoca

  • Super Moderator
  • Master Member
  • ****
  • Poruke: 4481
  • Lokacija: Stuttgart-Zemun
  • Karma: +89/-23
  • Pol: Muškarac
  • Smrt je glavni stos , zato se i cuva za kraj
  • Auto: Sharan 2.0 TDI
Odg: Veliki servis delovi (gde, koliko... diskusija)
« Odgovor #181 poslato: Septembar 18, 2018, 10:04:28 posle podne »
evo slike PaulGT ... ati objasni posto ispravljas greske Ovlascenog VW servisa ...ono sto si meni napisao  :25 :46



svecica nova posle 6.000 km sjebala motor - radjeno u ovlascenom vw servisu -steta 3.000 eura
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.


Van mreže PaulGT

  • VW Majstor
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4118
  • Age: 40
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +168/-97
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Veliki servis delovi (gde, koliko... diskusija)
« Odgovor #182 poslato: Septembar 18, 2018, 10:19:41 posle podne »
Da ima bilo kakva garacija auto nebi bio prebacen u servis u kome ja radim nego bi ga rijesili u ovlastenom.

Steta ukratko: 16 ventila i vodilica, 4 klipa i klipnjace, lezajevi, set dihtunga, nova uljna pumpa. i tu je cifra da te glava zaboli. A posto je vlasnik potpisao da na svoju odgovornos hoce da se zamjeni samo jedan klip i 4 ventila na cetvrtom cilindru to ce izaci oko 3000€ jer moras uzeti opet sve cetri klipnjace
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže AcoVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 994
  • Age: 30
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +31/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: CC, Golf 5
Odg: Veliki servis delovi (gde, koliko... diskusija)
« Odgovor #183 poslato: Septembar 18, 2018, 10:59:38 posle podne »
A kako je svecica sjebala motor? Sta se desilo

Na mreži netix

  • VW Početnik
  • Poruke: 85
  • Lokacija: Kruševac
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5 1.9 Tdi 74kw
Odg: Veliki servis delovi (gde, koliko... diskusija)
« Odgovor #184 poslato: Septembar 18, 2018, 11:18:33 posle podne »


Ja mur upravo radim u toj Njemackoj i kad dode Nijemac u servis kaze sta hoce i napravi termin. Dode u dogovoreno vrijeme ostavi auto i ode. Jedino se balkanci i istocnjaci cjenjkaju i hoce da zaviruju sta se radi, ali im ne uspjeva bas.

Jbg, zato što se u de očekuje da se uradi što je dogovoreno, a na balkanu(a posebno u srbiji) nema nikoga da ga nisu najmanje jednom za@ebali, pa otuda i ta opreznost i nepoverenje.
Fušeraj i APP (ako prodje, prodje) je ovde smisao biznisa (čast izuzecima) bilo koje vrste.
Cenkanje je tekovina bede i nemaštine 90tih, ali i za cenkanje su potrebne dve strane.

Van mreže BladeBG

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3966
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +92/-66
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Veliki servis delovi (gde, koliko... diskusija)
« Odgovor #185 poslato: Septembar 19, 2018, 05:28:32 posle podne »
Ima u i Srbiji dobrih majstora, retko, ali ima. A ako je majstor dobar, najmanji je problem ako je malo skuplji od drugih. Ako je prosečna cena za neki rad 1500 dinara, verujte da ni 2000 nije puno, a za uzvrat ne razmišljate da li sigurno sve zamenio, da nije nesto polomio, da li je sve vratio na mesto i tome slicno. A za stalnu mušteriju, cena je u vecini slucajeva niža, tako da skoro dođe na isto i majstor, ako ste naravno vi korektni prema njemu, uvek kaze: ,,Nije problem, donesi kad bude plata". E sada, ima i ljudi koji ne donesu pare na vreme i posle je majstor kriv što neće da bude fer prema njima i da ih opet čeka za pare...Ima i toga i tek kako. Ima i majstora koji su vrhunski, ali ,,deru". Znam i takve. Ali i taj je jeftiniji od jeftinijeg dunđera, koji sebe zove majstorom.

Na kraju, neka on i skuplje naplati i ceni svoj rad, a da ja ne idem kod drugog ili da popravljam sam. To je najbezbolnija varijanta.

Druga stvar,...Ljudi su zaluđeni da u ovlašćenim servisima rade sve vrhunski profesionalci i doktori za kola. A lično sam se uverio da nije tako. Ima majstora koji rade u svojim garažama, a imaju veliko znanje i u odnosu na to, nisu skupi. U svakom slučaju su jeftiniji od onih stručnjaka iz ovlašćenih servisa. Opet, ne kazem da u ovlašćenim servisima nema dobrih majstora, ali ima i diletanata, kao i u svakoj firmi.

Ja sam imao situacije, davno, kada sam počinjao svoju vozačku karijeru, u prvih 5 godina...Da mi majstor ne zameni deo, ne stegne točak, slomi šuš-pleh, izvuče gorivo, slomi neki drugi deo, dok namesta onaj za koji sam došao i još mnogo što šta...Tada je to moglo, sada ne može. A to su sve bili izvikani majstori i doktori za kola kod kojih sam išao na preporuku, a nisam video servis uz put, pa hajde da svratim.

Ali to je jednostavno Srbija, a gde počinje Srbija, prestaje logika. Bilo bi najbolje da svako radi svoj posao i zivi od svog posla, da stoji iza svog rada i tako dalje i tako dalje,...Ali nije tako.

Na kraju, nema tu čuđenja. Ima raznih doktora,...Pa što da ne bude i raznih majstora. To je posao, kao i svaki drugi.
« Poslednja izmena: Septembar 19, 2018, 05:40:37 posle podne od strane BladeBG »

Van mreže DjoleBGD

  • VW Početnik
  • Poruke: 80
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk5 1.9 TDI
Odg: Veliki servis delovi (gde, koliko... diskusija)
« Odgovor #186 poslato: Septembar 19, 2018, 09:55:13 posle podne »
Ljudi skrecete sa teme, tema je veliki servis i delovi :)

Sta mozete da preporucite pored kontinental seta za veliki servis, interesuje me koja pumpa pre svega? :)
I don't have a short temper, I just have a quick reaction to bullshit !

Van mreže Goranbanjica

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 255
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +5/-17
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: Veliki servis delovi (gde, koliko... diskusija)
« Odgovor #187 poslato: Decembar 17, 2018, 11:12:12 posle podne »
Continetal zubčasti,pk kais inini..pumpa trw....nikakvih smetnji ni pucketanja,zvizdanja..veliki je sigurnije raditi u ozbiljnim kucama gde daju 2 godine garancije...račun,papiri...itd...obično je cena za veliki servis 85 eur za ruke....

Van mreže varvarin

  • VW Početnik
  • Poruke: 57
  • Age: 42
  • Lokacija: starčevica Banja Luka
  • Karma: +5/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 6 1.6 TDI, Golf 2
Odg: Veliki servis delovi (gde, koliko... diskusija)
« Odgovor #188 poslato: Decembar 19, 2018, 10:20:19 pre podne »
jel imao neko naka iskustva sa dayco kaiševima?

Van mreže mur3633

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1096
  • Age: 52
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Veliki servis delovi (gde, koliko... diskusija)
« Odgovor #189 poslato: Decembar 19, 2018, 12:16:23 posle podne »
Ja imao samo samo loše iskustvo prije par godina na kombiju T4 1.9.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

TDI POWER

Van mreže vllada

  • VW Početnik
  • Poruke: 109
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 5 2.0tdi
Odg: Veliki servis delovi (gde, koliko... diskusija)
« Odgovor #190 poslato: Decembar 19, 2018, 06:57:10 posle podne »
Мени је на прошлом ауту пар дана после постављања почео да пишти док се не загреје мало. Мајстор је рекао да је то зато што у њима има више пластике, пластичнији су, па док се не опусти шкрипи. Заменио сам га контијем и све је било ок.

Sent from my vw mk5


Van mreže Goranbanjica

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 255
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +5/-17
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: Veliki servis delovi (gde, koliko... diskusija)
« Odgovor #191 poslato: Decembar 23, 2018, 10:29:39 posle podne »
Da li se itko kocka i ide preko 60.000 km preporceni interval za veliki servis?Interesuju me konkretna isukstva.Da li se treba drzati tog intervala?

I jos nesto zanimaju me cene ruka za veliki servis?

pozz
« Poslednja izmena: Decembar 23, 2018, 10:31:58 posle podne od strane Goranbanjica »

Van mreže mur3633

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1096
  • Age: 52
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Veliki servis delovi (gde, koliko... diskusija)
« Odgovor #192 poslato: Decembar 23, 2018, 10:32:14 posle podne »
Bio je jedan B5.5 TDI kod mog majstora, taman kad sam ja na Sharanu radio veliki servis.
Kaže mi majstor vidiš onoga Passata, e on ti mijenja Conti kaiševe na 120 000km.

E sad, ja ne bih išao preko 60 000 ili 5 godina iskreno

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
TDI POWER

Van mreže Goranbanjica

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 255
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +5/-17
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ww Pasat tdi
Odg: Veliki servis delovi (gde, koliko... diskusija)
« Odgovor #193 poslato: Decembar 28, 2018, 09:29:52 posle podne »
Moj pk kaiš ina sa zatezačem prošli pt bez problema menjao na 95.000 km....oni se mislim ograde na 60.000 km ali moze to i nesto vise..120.000 km je lutria ali 90.000 to izdrzi iako se ovi po prodavnicama fataju za glavu.Logicno jer im je cilj sto vise prodati cak i na 50.000 km predlazu veliki servis,uskoro ce bit i na 30.000 conti hahahha...biznis cveta...