Autor Tema: farbanje korak po korak-osnova  (Pročitano 10641 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže kolibarko

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 34
  • Lokacija: salakovac
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Respect: -1
farbanje korak po korak-osnova
« poslato: April 05, 2011, 09:26:23 posle podne »
0
ovu sam temu  vec postovao na jednom drugom auto forumu , sad copy..  paste..  nece nikome da skodi a  moze i tekako da pomogne


kao sto smo vec procitali u raznim clancima priprema jedne povrsine za farbanje je najsigurniji nacin ka uspehu iz tog razloga se moramo pridrzavati osnovnih pravila ako zelimo dobar kvalitet
prvo pravilo,radi pravilnog smirglanja jedne povrsine od bilo kog materijala,potrebno je znati da prvi smirglpapir koji se koristi je tri puta manji od sledeceg-zavrsnog-primer-p-80-p120-p150,linije koje su nastale pri obradi sa p-80 mogu se skinuti samo sa p-120-180 .drugo pravilo,broj je tacan samo ako postoji znak p,jedno je 360 ,drugo je p-360
sugestije za koriscenje smirglhartije/masinske obrade
upotreba broj mehan.upotreba
skidanje rdje p-40-p-80 ugaona brusilica/
gruba obrada p-80-p-120 eksentr/pulsir.brusilica
git p80-p120 eks/puls /brusilica
git za pistolj p80-p120 suvo
samo kad je neophodno p150-p240 eks/puls /brusilica
zastita p600-p800 smirgl.vlazno/vlazno
podloga p400 eks/puls /brusilica
podloga p400- p600-p800 eks/puls /brusilica
porkivna boja p600-p800 eks/puls /brusilica
stara boja p320 -400 eks/puls /brusilica
korekcije,dvostruko bojenje p600-p1200 smrgl. vlazno/vlazno
ne koristi smirglpapir koji imaju manju granulaciju od p40 za skidnje rdje ione koje imaju manju granulaciju od p80 za obr.gita
ovo su prve predispozicije za kvalitetno farbanje,odmah da kazem da ja nisam ovde izmislio toplu vodu,samo vam prenosim
znanje koje su meni preneli profesionalci ,naime bio sam na savetovanju koje je organizovao maxmeyer ,ovo je samo uvod
ako nekog interesuje dalji postupak mogu da nastavim,ili pak da posaljem cd sa kompletnim daljim uputstvom
0

evo jos jednog podatka ,cesto se desava da se prilikom gitovanja i obrade iste povrsinei nakon nanosenja spric gita pojave sitne rupice koje nisu primecene prilikom obrade,u tom slucaju se posle spric gitvanja ,nanosi git koji je u tubi vec spreman za nanosenje,znaci nema pripreme istog vec se iz same tube durektno nanosi na rupice
naziv tog gita je akrilicni kit zuti,to je jedno komponentni akrilicni git,koristi se u pokrivanju manjih ostecenja,lak je za upotrebu inanosi se u ravnomernom tankom sloju,ambalaza je u obliku tube,tako da se olaksava njegova upotreba,umanjuju se eventualne greske pri radu i naravno obezbedjuje se ekonomicnost potrosnje
moze se koristiti na sled. povrsinama git i podloge,staklena smola ,plasticni delovi,ocuvana stara farba koja je adekvatno obradjena i ismirglana.
priprema povrsine za rad-ismirglati smirglhartijom p320-400-oprati povrsinu sredstvo za ciscenje takozvanim anti silikonom i prizvod je spreman za upotrebu,
naneti i jeden ili dva ravnomerna tanka sloja,preporucljiva debljina sloja 100-200 mikrona,maksimalna debljina 250-300 mikrona,susenje na vazduhu od 5-10 minuta i nakraju smirglanje vlazno p800-p1000,suvo p400-p500
0


evo jos jednog bitnog podatka,mnogo ljudi misle ako imaju kompresor i pistolj za farbanje, to je, to sipas boju i teras,ali i tu postoje osnovne predispozicije u zavisnosti koju marku i koji tip boje se koristi,preduslovi za bilo koju vrstu i tip boje
je pravilna upotreba vazduha u bojenju,vazduh se koristi za rasprsivanje bojei sl.uklanjanja prasine i rastvaraca iz komore za bojenje,susenje.
A-- RASPRSIVANJE BOJE-vazdusni kvalitet zavisi od stepena cistoce,vazduh u kompresoru ne sme sadrzati ulje masti vodu i mora imati stabilan pritisak,sledece je potrebno pri ovom radu
1.kompresor
2.hldanjak
3.sistem za susenje-meta filter
4.keramicki filter za vodu i ulje
5.manometar pritiska dva komada,jedan kod keramickog filtera i drugi koji je na samom pistolju za farbanje,ovim redosledom kako je ovde napisano se i postavlaju na sistem za ras[rsivanje ,odnosno,prvo ide kompresor pa sve dalje po pomenutom redosledu
B-- UKLANJANE PRASINE I RASTVARACA-vazduh koji cirkulise komorom zabojenje mora bito ociscen od prasine i
mora posedovati sledece karakteristike
1.brzina cirkulacije vazduha najmanje 0.3 m/s
2.volumen cirkulacije vazduha 23000-270000km/h
3.SUSENJE-date vrednosti temperatura-u tehnickim uputstvima ukazuju na onu koja se postize u procesuza dati objekat bojenja.Npr,za duralit car je potrebno 30min na50-60c t.j za 30min.temperatura samog lima iznosice 55-60c vreme termicke obrade ,pecenja, iznosi 30min ako je potrebno 5-10 min. duze da bi se postigla temperatura od60c
Zavisno od temperature date okoline podesava se i vreme u komori.Po zavrsetku termicke obrade od 10-15min komora zadrzava toplotu spoljasne temperature-radi hldjenja vozila i da se vrai na spoljasnu temperaturu

EVO JOSI ZNACENJE KATALOSI BROJEVA RAZRADJIVACA I KATALIZATORA

RAZRADJIVACI KATALIZATORI

4305-vrlo brzi 8000-VRLO BRZI
4310-brzo normalni 6000-NORMALNO BRZI
4320-normalno spori 4000-NORMALNO SPORI
4045-VRLO SPORI
4330-vrlo spori


uklanjanje ogrebotina i ostecenja od udara kamencica se vrsi razlicitim pastama razlicitih proizvodjaca,npr firma farecla
nudi sledeci proizvod scratch and stone chip-removal kit,svaki set sadrzi video zapisnik koji korisnika vodi korak po korak
kroz svaki vid reparacije do savrsenog finisa,ovu sam firmu naveo iz razloga sto se njihovi proizvodi mog naci kod nas
korak 1-temeljno ocistiti povrsinu,pripremiti stapic za aplik aciju i naneti boju na povrsinu po fazama,pustanjem da se osusi svaki naneti sloj,sve dok boja ne bude iznad povrsine
korak 2- staviti malo brusnog papira na blok.poprskati abraziv i povrsinu za obradu cistom vodom i lagano prelaziti preko obojenog dela dok se ne dobije ravna glatka povrsina
korak3-VRATITI SJAJ-staviti nosac u bruslilcu,a na njega sundjer sa cickom,naneti malu kolicinu paste na sundjer,pokrenuti brusilicu i uz lagan pritisak brisucim pokretom pomerati sundjer preko povrsine.kada nestanu tragovi brusnog papira,ukloniti ostatke materijala mekanom suvom krpom
za uklanjanje manjih ogrebotina ili mrlja moze se rucno koristitii farecla odstranjivac ogrebotina on se dobija odvojeno
STO SE TICE same zastite farbe od propadanja imas proizvod GOLD TOP NAMENJEN masinskoj aplikaciji sa zavrsnim sundjerom i black top prizvodi gore pomenute firme on je namenjen rucnoj aplikacijin sa mikrofiber polir tkaninom,ovo su ti u principu tecni tefloni koji konzerviraju boju ili poliranu povrsinu u narednih sest meseci,ne sadrze vosak te propustaju dodatna isparenja razradjivaca kod sveze lakiranih povrsina,ne suse se prilikom rada te se mogu obraditi vece povrsine,podizu nivo sjaja i stite lak odbiajuci vodu,istovremeno stite lak od holograma koji nastaje kod vozila koja se peru masinski

zaboravih da kazem da treba koristiti profi polirmasinu ukoliko se zeli kvalitet,a nju ne mozes da nadjes ispod 500enovu kod nas

sto se tice pritiska vazduha na prvom manometru ja drzim na tri atmosfere a na drugom koji je direkno postavljen na pistolj nastelujem na dve atmosfere, takodje je veoma bitna stvar da crevo kojim se doprema vazduh a koje je prikljuceno na keramicki filter za vodu i ulje nije duze od 10 metara ,crevo mora da ima i odgovarajuci presek,ne znam tacno koji,ali ako nekom znaci ,pogledacu u radionici,
takodje bitna stvar je i ugao i razdaljina pod kojim se drzi pistolj za farbanje u odnosu na povrsinu koja se farba,isto tako redosled delova koji se prvo farbaju,ja konkretno obavezno skinem haubu i gepek ,njih farbam odvojeno u slucaju da ne koristim komoru,komoru jos nemam ali koristim tudju,u zavisnosti od zelje i dubine dzepa musterije
0
Jedan od osnovnih problema kod kojih se srecu svi koji pokusavaju da se bave autolakirerstvom ili koji se vec bave poluprofesionalno, su greske nastale u procesu farbanja
POPRAVLJANJE I OTKLANJANJE GRESAKA
pre bilo kakve akcije saniranja ili poravljanja gresaka neophodno je proveriti dve stvari,
1 dali je povrsina dovoljno osusena -ocvrsla
BRZI TEST-ako otisak palca ostaje povrsina jos uvek nije spremna ,nije dovoljno suva
2 .dali je problem u boji,ili je propust kod pripreme za bojenje


SAVET,prvo ocistiti povrsinu i identifikovati problem
UKLANJANJE PRASINE
Nakvasiti povrsinu i obraditi je malim blokom za skidanje naervnina sa abrazivnim diskom
koristiti papir granulacije p1500 ili p2000zavisno od velicine neravnine
kod pojaveveceg broja zrna prasine brusite upotrebom veceg bloka
brusite u jednom smeru napred nazad
upotrebite malo vise vode pri brusenju,kako bi sprecili zapunjavanje finih brusnih papira bojom i lakom
POVRSINA JE PRIPREMLJENA ZA PONOVNO VRACANJE SJAJA
KAKO UKLONITI CUROTINE I NARANDZinu KORU
Ukoliko je curotina ili ulegnuce dovoljno ocvrslo,pocnite brusiti
ukoliko je narandzina kora izrazena-ponovite brusenje
PRIMER
ZA vece curotine koristite blok standardne velicinesa p1200 papirom
kada je visak boje obrusen sa povrsine,predjite na p1500 papir,ali i promenite smer brusenja
brusnim papirom p2000 na isti nacin uklonite riseve od p 1500
NAKON UKLANJA CUROTINE ILI RISEVA MOZETE POVRSINI POVRATITI SJAJ
KAKO UKLONITI MANJU OGREBOTINU
Manje ogrebotine se uklanjaju brusenjem okolne boje,dok ogrebotina ne postane nevidljiva
STA JE MANJA OGREBOTINA
UKOLIKO JE MOZETE OSETITI SVOJI NOKTOM,U PITENJU JE MANJA OGREBOTINA
PRIMER,sprej bocom nanesite cistu vodu papirom p1500 ,uklonite ogrebotinu na nacin gore naveden uz stalnu kontrolu zavrsite sa papirom p2000,za vracanje povrsinskog sjaja
SA STE SPREMNI ZA VRACANJE POVRSINSKOG SJAJA
Izbor prave granulacije brusnog papira
1.sto je finije granulacije zadnji brusni papir kojim ste brusili ,operacija vracanja sjaja se brze privodi kraju
2.uvek koristite najfiniji brusni papir,koji ce ukloniti ostecenje za razumno vreme
3koristite finiji brusni papir u svakoj fazi zbog smanjivanja brusnih riseva,ostalih od prethodne granulacije
NAJBITNIJE DA SE NA ZABORAVI DA PRILIKOM UPOTREBE SLEDECE FINIJE GRANULACIJA,BRUSI SE U SUPROTNOM SMERU OD PRETNODNOG BRUSENJA
U SLEDECEM POSTU CU BAJSNITI POSTUPAK I SREDSTAV KOJA SE KORISTE POVRACAJ SJAJA TO JEST ZA NAREDNU FAZU NAKON IVRSENJA PRETHODNIH RADNJI
0



POSTUPAK POVRACAJE SJAJA ILI POLIRANJE
Poliranje koristimo kao proces rada kada zelimo da podignemo vizuelni nivo vozila,polranje praktikujemo kada zelimo da otklonimo-
1.negativne uticaje spoljne sredine-promenu nijansa ili gubitak sjaja kod starijih vozila,delovanja pticijeg izmeta,delovanja smola sa drveca ,delovanja kiselih kisa i d.r....
2.gresaka pri reparaturnom lakiranju vozila.prasina ,naradzina kora ,curotine
3.ostecenja do kojih dolazi tokom eksplatacije,,sitnije ogrebotine na laku,holograme koji nastaju tokom masinskog pranja vozila
4razlike u sjaju ili nijanse izmedju stare i nove boje,laka,kada se metodom uspricavanja vozilo delimicno reparira
Kod poliranja kao proces rada koristimo dve razlicite metode
SUVU-kod koje se ne uptrebljva voda tokom poliranja,alu se usled povecanog trenja javlja veca temperatura na poliranoj povrsini,sto podrazumeva da je boja suva ,ocvrsla
MOKRU-kod koje se tokom procesa poliranja povremeno dodaje manja kolicina vodene magle,umanjuje trenje te snizava temperatura polirane povrsine.Mokra metoda se preporucuje kad se boja ne pece,ili se pece krace od propisanog vremena
IZBOR ODGOVARAJUCE POLIR PASTE,
u ovom slucaju koristicu se proizvodima firme farecla
PROIZVOD OPIS
AG3 TECNOST-Višenamenska emulzija, prilagodjena za razlišite vrste boja. Omogućuje brzu obradu i besprekoran završni sjaj. Upotrebljava se uz dodavanje vode.
Total Tečnost-Prilagodljiva pasta, pogodna za upotrebu na većini bojenih površina. Pruža brzu obradu i besprekoran završni sjaj. Upotreba – bez vode.
G3 PASTA-Univerzalna pasta, za mašinsku ili ručnu upotrebu. Upotreba sa vodom
AG4+SUNDJER-Specijalno namenjena za skidanje holograma sa OE materijala. Obezbeđuje
visok završni sjaj bez koncentričnih tragova.Samo za mašinsku obradu
AG4 + Vuneni Aplikator-Za upotrebu na tvrdim HS bojama - lakovima. Specijalni vuneni aplikator
obezbeđuje brzu završnu obradu, uz minimum tragova.Koristiti uz vodu
G6 Pasta-Uklanja dublje riseve od brusnih papira, i ogrebotine.Kada se koristi
brzi učvršćivač,uklanja izmaglicu na većim površinama .Pri radu koristiti vodu
G7 Pasta Za ručnu upotrebu na Nitro - celuloznim bojama ,i poliesterskim materijalima.
Sadrži amonijak.
SMART pasta za popravke-Specijalno formulisana za upotrebu na svežoj boji, za popravku mehurića
i izbledele boje, kao i kod poliranja manjih popravki – flekovanja .Suva metoda

Svaka pasta je namenjena upotrebi uz odgovarajući aplikator , što čini – Polir sistem
0





BRADA POPRAVLJENIH PLASTICNIH DELOVA --SPOILERA ,BRANIKA
1PRVI KORAK-sa vodom i deterdzentom dobro ocistimo elemenat za popravku
2.odmascivanje vrsimo sa00695 SOLVENTE ANTISILICONE SLOW jer na taj nacim mozemo biti sigurni da smo odstranili sve potencijalne necistoce
3- ostecenje brusimo papirom P-180
4 PONOVONO ODMASCIVANJE SA 00660 QUICK CLEANER posto ovaj odmascivac ima i anti staticko svojstvo
5-- sledi nanosenje tankog sloja prajmera iz spreja, EL 010 PLASTIC PRIMER da bi obezbedili aadekvatno prijajanje sledeceg sloja
6--- nanosenje gita na ostecenu povrsinu,i to gitom koji je predvidjen za plastiku 05 331 MULITLIGHT iliPOLYDUR PLASTIC ,ovi specijalno izradjeni poliesterski kitovi su veoma podesni za plasticne delove lako se bruse i nakon susenja izuzetno su elasticni
7 sa papirom P120/150 BRUSIMO SVE DOK NE DOBIJEMO ZELJENU FORMU
8 finu doradu cemo izvrsiti ekscentricnom brusilicom.Na ovaj nacin cemo otkloniti sitne ogrebotine,ostecenja od kamencica ,koji ne zahtevaju popunjavanje,koristimo papir finoce220/240
9 nedostupn delove cemo obraditi sa grubim brusnim sundjero,- scotc brite-
10 nakon odstranjivanja prasine vrsimo odmascivanje sa00660 quick cleaner
11brusni papir 220/240 koji smo koristili da bi odstranili sitne ogrebotine na nekim mestima je potpuno skinuo naneti fabricki sloj,pa se vide potuno ocisceni delovi plasticne povrsine.U ovakvim slucajevima treba da se na celu povrsinu nanese sloj MAC 0 PLASTIC PRIMERA
12 Nakon ovog koristimo filer i to MACROFAN HS COLOR FILER, JAKO JE BITNO, u slucaju plasticnih delova neophodno je i u podlogu i u akrilne premaze dodati aditiv za FLEKSIBILNOST T.J 09760 FLESSIBILIZANTE
13 Nakon potpunog susenja filera celu povrsinu obradimo ekscentricnom brusilicom i papirom finoce P360/400
14 Ako ima nepristupacnih delova onda cemo koristiti fini sundjer za brusenje 3M MICROFINE suvom tehnologijom ili cemo na klasican nacin primeniti vodobrusni papir finoce P800/1000 NAKON TOGA CEMO CELU POVRSINU OCISTITI 00 660 QUICK CLEANER-om
povrsina je sprema za farbanje


  TO JE OTPRILIKE OSNOVA   , AKO VAS JOS NESTO  KONKRETNO INTERESUJE , PUCAJTE

Van mreže Cokilio

  • Cokin
  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 250
  • Age: 27
  • Lokacija: Banja Koviljaca
  • Karma: +3/-6
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +1
  • Auto: VW Passat b5.5
Odg: farbanje korak po korak-osnova
« Odgovor #1 poslato: April 26, 2011, 06:05:29 posle podne »
0
mozda sam glup :) al nekapiram nista.Ovako.Imam neke delove i hocu da ih ofarbam.ajde mi sad pomozi sa kojom smirglom da matiram,skojom smirglom da smirglam gde sam gitovao,skojom smirglom da smirglam spric git .Znam da ide osnovna gde ima rdje ali to nije u mom slucaju.U koliko se slojeva nabacuje farba(vecina su sad nitro farbe),koja je pauzi izmedju nanosenja boje,posle koliko vremena se nanosi zastitni lak i u koliko slojeva?
Dobar ti taj Mercedes,al sam' da mu je fordov motor !

Van mreže zemunac

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1393
  • Age: 42
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +40/-28
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +34
  • Auto: Golf2 Passat3 Jeep, cabrio
Odg: farbanje korak po korak-osnova
« Odgovor #2 poslato: April 26, 2011, 06:49:59 posle podne »
0
Sam hoces da radis svoj B5.5? Neznas ni koje smirgle da koristis? Poslusaj me,idi kod nekog majstora.To je prelep auto da bi ga ti unakazio neznanjem.
ONLY IN A
   |_Jeep_|
   (OlllllllO)

Van mreže Cokilio

  • Cokin
  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 250
  • Age: 27
  • Lokacija: Banja Koviljaca
  • Karma: +3/-6
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +1
  • Auto: VW Passat b5.5
Odg: farbanje korak po korak-osnova
« Odgovor #3 poslato: April 26, 2011, 06:54:33 posle podne »
0
ma ne auto l.neke delove na motoru.deklove.danas sam ofarbao ali nisam zadovoljan.jer nisam koristio spric git.svaka rupica mi se poznaje.sto se tice farbanja to mi je najmanji problem.bitna mi je samo priprema.a nameravam sam da ofarbam lajne na autu u boju auta.takodje ce mi i za to trebati pomoc.sto se tice farbanja imam profi pistolj,moler sam,potrosio sam hiljade sprejeva.naravno za auto je malo drugacije.treba fino da se uradi.zato i piotam za pomoc,kako sta.
Dobar ti taj Mercedes,al sam' da mu je fordov motor !

Van mreže kolibarko

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 34
  • Lokacija: salakovac
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Respect: -1
Odg: farbanje korak po korak-osnova
« Odgovor #4 poslato: Maj 04, 2011, 05:11:44 posle podne »
0
matiranje 320 minimum, git smirglas sa 120 pa 180 pa 240, spric git 320  pa 800 vodena, sto se tice slojeva minimum  3    sa pauzama izmdju slojeva  u zavisnosti od temperature prostorije negde  oko 20 minuta na +20, zastitni lak radis kad se baza  potpuno  osusi u minimum 3 sloja , sto se tice rupica koje si pomenuo da su ti ostale,prvo spric git moras  da naneses u  3-4 sloja , pa kad ismirglas  lepo operes  deo koji planiras da ofarbas , i  ako  ima malih rupica njih popunjavas   gitom iz tube  koji se ne mesa sa ucvrscivacem vec se direktno  nanosi na    mesto gde ima   rupica mozes  prstom  da nanosis posto se radi  o veoma malim   nedostacima

Van mreže Cokilio

  • Cokin
  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 250
  • Age: 27
  • Lokacija: Banja Koviljaca
  • Karma: +3/-6
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +1
  • Auto: VW Passat b5.5
Odg: farbanje korak po korak-osnova
« Odgovor #5 poslato: Maj 04, 2011, 06:26:24 posle podne »
0
Hvala druze.ako stignem ovih dana cu se igrati sa nekim stvarcicama pa cu videti kako ce da ispadne.Ne ovo nije lose sto sam sad uradio ali nisam koristio fine smirgle kao sto si ti napisao.verovatno ce sad da bude extra kad uradim po ovome :)
Dobar ti taj Mercedes,al sam' da mu je fordov motor !

AdWords




AdWords oglasi
« Odgovor #6 poslato: Maj 05, 2011, 10:48:37 posle podne »

Van mreže s.radonjic

  • VW KLUB Member
  • VW Početnik
  • **
  • Poruke: 168
  • Age: 37
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +13/-1
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +13
Odg: farbanje korak po korak-osnova
« Odgovor #6 poslato: Maj 05, 2011, 10:48:37 posle podne »
0
Nije li malo lakse nabaciti kontrol sprej preko gita ili filera,sta vec treba da se smirgla,pa onda udri?Kupi ti druze flat glide tamo gde kupujes i boju i ostalo pa poprskaj malo po gitu.posle svake granulacije kojom radis,osim zadnje,ponovo naprskaj kontrolu i nema sanse da ti ostane neravno!!!!!

Van mreže st.giappe

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 385
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-5
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +6
Odg: farbanje korak po korak-osnova
« Odgovor #7 poslato: Maj 05, 2011, 11:55:00 posle podne »
0
sve ovo je teoretski ispravno, ali prakticno veoma zajebano.
Konkretno zelim puno uspeha svakom ko zeli sam da odradi neke farbarske stvari i pripremu.....
Ali upitajte se dali se hirurg postaje kada procitac par knjiga o medicini, ili npr pilot kada procitas prirucnik za letenje.....

Svakako treba uciti i vezbati ali oni koji nemaju iskustva nikakvih neka prate temu i malo kradu zanat od onih koji nesto znaju, a oni koji vec imaju nekih skromnih iskustava neka svoje prve radove obave na nekim malim delovima, ili manje bitnim stvarima......

Van mreže Cokilio

  • Cokin
  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 250
  • Age: 27
  • Lokacija: Banja Koviljaca
  • Karma: +3/-6
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +1
  • Auto: VW Passat b5.5
Odg: farbanje korak po korak-osnova
« Odgovor #8 poslato: Maj 06, 2011, 09:57:37 pre podne »
0
Farbao sam ja vec dosta stvar ali nisam isao 100 posto po redosledu kako treba.I opet ispalo super.Zato sam sada pitao kako sve tacno ide da bih uradio bez greske.
@s.radonjic u pravi si za kontrol git.sa njim je mnogo lakse.to sam vidjao da radi jedan lakier sto sam radio kod njega.kad njega nabaci i pocne da smirgla gde god on ostane znaci da je neka rupica i udubljenje.Sa pistoljem znam da radim,boju znam da naprvaim,znaci samo mi je potrebna bila mala pomoc.Naravno,nebih se usudio da farbam passata nu lud biggrin.pprvo treba da ofarbam motor pa onda farbam lajsne od branika i vrata na autu.
Dobar ti taj Mercedes,al sam' da mu je fordov motor !

Van mreže kolibarko

  • VW Početnik
  • Poruke: 154
  • Age: 34
  • Lokacija: salakovac
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Respect: -1
Odg: farbanje korak po korak-osnova
« Odgovor #9 poslato: Maj 07, 2011, 12:43:13 pre podne »
0
kontrol git se koristi za  evidentiranje potencijalnih propusta  a ne a sanaciju istih

Van mreže Cokilio

  • Cokin
  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 250
  • Age: 27
  • Lokacija: Banja Koviljaca
  • Karma: +3/-6
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +1
  • Auto: VW Passat b5.5
Odg: farbanje korak po korak-osnova
« Odgovor #10 poslato: Maj 07, 2011, 10:22:58 pre podne »
0
ja sam i napisao da prilikom smirglanja gde god on ostane znaci da je neka rupica ostala neuradjena...
Dobar ti taj Mercedes,al sam' da mu je fordov motor !

Van mreže Cokilio

  • Cokin
  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 250
  • Age: 27
  • Lokacija: Banja Koviljaca
  • Karma: +3/-6
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +1
  • Auto: VW Passat b5.5
Odg: farbanje korak po korak-osnova
« Odgovor #11 poslato: Jun 03, 2011, 09:23:25 posle podne »
0
ja se usudio da ofarbam lasne sa branika na autu i ispalo super. samo da malo ispoliram da skinem neke sitne dlacice jer sam farbao napolju ,nisam imao slobodnu cistu prostoriju bez prasine.
Dobar ti taj Mercedes,al sam' da mu je fordov motor !