Autor Tema: Karburatori (opšta diskusija i rešavanje problema)  (Pročitano 47780 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #40 poslato: Mart 07, 2014, 01:50:32 posle podne »
                                                            Hvala najlepse, moja poruka je: " CINI DOBRO I DOBROM SE NADAJ " poz!!!!!                             :46

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #41 poslato: Mart 16, 2014, 02:31:13 posle podne »
                                                                      Drugari moji 5000 i nesto pregleda, svaka cast na tolikoj posecenosti  :46 , clap, steta je sto je tema samo posecena, sto nema vise razmene u vidu raznih pitanja iz ove oblasti.

                                                                      Ovih dan u servis je pristigla izmedju ostalih auta i jedna lepa alfa75, sa motorom od 1600cm3, 90 god.. Alfa je do sada presla nekih 61000 - 62000km, potrosnja goriva u gradu izmedju 17 - 20l.

                                                                      Karburatorski sistem ubrizgavanja goriva, ali veoma specifican, kako ga samo italijani mogu uraditi. Auto ima cetiri nezavisna karburatora u dva nezavisna tela. Karburatori skinuti, rasklopljeni u najsitnije delove, oprani u ultrazvucnoj kadi sa odgovarajucom tecnoscu. Zamenjene sve membrane, zaptivaci i glavne dizne, karburatori vraceni na usisnoj grani i upaljen motor da se zagreje na radnoj temperaturu.

                                                                      Preko instrumenta za merenje izduvnih gasova ( CO aparat ), trebalo je podesiti smesu tako da se dobije miran rad motora, a da se pri tom ne odstupa od zadatih vrednosti koje je proizvodjac propisao. Moram priznati da mi je trebalo oko petnaest minuta neprekidnog merenja, da motor dovedem u mirnom radu. Trud se isplatio  :26 , motor je lepo i relativno mirno radio. majstor1

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9372
  • Karma: +533/-252
  • Pol: Muškarac
Odg: Karburatori
« Odgovor #42 poslato: Mart 16, 2014, 03:01:12 posle podne »
dobri ako si na alfi 75 za 15 min napravio motor da radi idealno,  ti nisi vise dobri nikola nego carobni nikola

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #43 poslato: Mart 16, 2014, 05:07:08 posle podne »
                                                                            Uvazeni kolega, gde si ti procitao u mojoj poruci da sam ja odremontovao cetiri karburatora za petnaest minutabatine

                                                                            Trebalo mije dobrih tri ipo sata da kompetno odremontujem te karburatore i da upalim auto. A za petnaest minuta sam sa analizatorom, podesavao te karburatore ( cetiri nezavisna karburatora ). : majstor1

                                                                            Cilj mog izlaganja u ovom postu je kakvih sve sistema ima i kakva su resenja. Bez obzira sto su to stariji sistemi ubrizgavanja goriva, neko bi rekao i prevazidjeni sistemi. :46

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #44 poslato: Mart 30, 2014, 12:36:29 posle podne »
                                      Dragi moji forumasi, dolazi nam sve lepse i toplije vreme  clap , mogli bi da organizujemo akciju u aprilu, za auta koji imaju karburatore. Pod sloganom : "  Smanjicu zagadjivanje zivotne okoline boljim radom svog auta ".

                                      Ovom akcijom bi doveli, da nam auto trosi pravilnu kolicinu goriva, a da pri tom, dobijemo najvecu snagu motora. Sa time bi smanjili i mehanicko habanje motora i produzili mu radni vek, bez ikakvog dodatnog ulaganja.

                                                                                                                                                                                                                            majstor1
« Poslednja izmena: Mart 30, 2014, 12:38:28 posle podne od strane dobri nikola »

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #45 poslato: April 17, 2014, 09:39:22 posle podne »
                            Uh drugari forumasi, mene smatraju za jako pedantnog coveka sto se tice odrzavanja auta. Ali, ono veliko ALI, uverio sam se da sam mala maca.
                            Danas oko 10h u servis je dosao vlasnik sa prelepim Audi-jem 80 86 god., 1,8 motor sa predjenih 370.000km clap. Auto nigde ogreban, a kamo li udaren. Unutrasnjost, jednom recju fantasticna, cigareta nikad upaljena. Kederi besprekorni, nigde ispucali.
                            Vlasnik je dosao, jer je imao problema sa losim radom motora, povecanom potrosnjom i osecao se benzin.
                            Posle pregleda i odradjenog moto testa, zakljucili smo da je bolje da se odradi remont karburatora. Na motoru se nalazio cuveni japanski karburator ( uveliko poznat vlasnicima audija ) KEIHIN 26-30 DC. Sa rucnim sauhom, auto se vozi i na plin.
                            Kod ovog karburatora treba obratiti paznju na membranu brizgaca. Gorivo-benzin, ume da u toku dodavanja gasa, procuri i tacno se sliva na izduvnu granu. Sto u svakom slucaju nije dobro ( veoma opasno ). Kad menjate tu membranu, obavezno prekontrolisite dance koje steze membranu ( da li je celom povrsinom naleglo na membranu ) i kakav mlaz goriva se ubacuje u difuzor.
                                                                                                                                                                                                             majstor1

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #46 poslato: April 20, 2014, 05:28:27 posle podne »
             Svim clanovima najveceg foruma, cestitam Uskrs: " Hristos voskrese ".   majstor1

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #47 poslato: April 23, 2014, 07:29:33 posle podne »
                                       Dragi moji forumasi skoro petipohiljada pregleda  :46 , a samo cetrdesetsest disskusija  bonk . Da li je moguce  da smo lenji da se ukljucimo, ili nam je sve po taman.

Napisao vlada83:

                                     Postovani Nikola kao prvo sretan vam Vaskrs,sve najbolje.E sad zovem se Vlada i zivim u Ostruznici,imam golfa 2 1.6benzinac,vozim ga samo na benzin nemam plin,imam problema sa karburatorom pirburg 2e2,menjao sam membrane i dihtunge,radio mi je jedan drugar ali imam opet problema.

                                    Da golf je automatik,posto sam ja invalid imao sam saobracajku 2006 da neduzim,pa mi odgovara automatik zbog rucnih komandi,auto prima gas lepo,netrokira,ali cim se zagreje i kad pritisnem kocnicu on se gasi,upali odma ali ako mu nedas gas on se ugasi,pa bih vas zamolio ako mozete da mi ostavite broj telefona,da se cujemo pa bih ja i dosao do vas,mislim da ste rekli da ste u pancevu.

                                   Nemogu vise da se izborim sa tim karbom,dosta njih je gledalo i cackalo ali nista.Sad su mi rekli da je otisao vakum za ler gas.Pozdrav i izvinjavam se na ovolikom tekstu.

Odgovor:

                                   Vlado, prvo nemoj da se sekiras, iz tvog posta vidim sta te muci  clap . Popravice mo golfa kako treba ( kod tvog auta majstori su ocigledno nestrucno podesili karburator ), namestice mo ga da radi ko nov. Ako nije problem, kazi nam koliko je kilometara auto presao.

 majstor1
« Poslednja izmena: April 23, 2014, 07:57:27 posle podne od strane Modus »

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #48 poslato: April 24, 2014, 11:10:44 posle podne »
Napisao nas clan regenius :

                            " postovani, imam problem sa karburatorom, povremeno mi motor radi nepravilno, i na benzin i na gas. nema pravila kad.
a da, vozim jettu II 1.8gl. benzin - gas, nisam proverio koji je tip, ali mislim da je monopoint ubrizgavanje. primetio sam i da je sam karburator vlazan, pa ga i ne vozim ".

                            Kazi nam kako ti se sada ponasa auto?                                                                                            majstor1

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #49 poslato: Maj 28, 2014, 04:52:01 posle podne »
                                 Golf II 1,3 86 godiste, limariski korektno ocuvan. Kad sam podigao haubu, motor prasnjav, ali suv bez trunke masnoce. Medjutim kad sam skinuo kuciste filtera imao sam sta da vidim, termickog dela za sauh nema. Pitam musteriju gde je deo sauha sto se postavlja na ova blindirana creva : " Majstor je skinuo, jer je curela voda". Leptir sauha blokiran ( nemoze da se pokrene jer je zapeko ).
                                 Nasao sam polovan ali ispravan termicki deo sauha, skinuo poklopac karburatora, izvadio kompletan mehanizam leptira sauha, razradio ga i podmazao. Sastavio mehanizam sauha, zamenuo vakum aparat sauha, vratio poklopac karburatora i termicki deo sauha. Podesio vakum aparat i termicki deo, upalili auto sa lakocom. Pustili ga da se zagreje na radnu temperaturu, pri tom pratili kako odradjuje sauh. Podesili paljenje, smesu na leru i obrtaje. Proverili smesu na 3000 O/min.,  auto je radio perfektno.

                                                                                                                                                                                                         majstor1

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #50 poslato: Avgust 14, 2014, 03:40:17 posle podne »
imrad007,

             zdravo prijatelju citao sam Vase teme o karburatorima imam ja problem sa karburatorom,golf 1 1.3b a karburator je solex sa motora 1.1b desi mi se kada vozim auto ono samo izgubi gas i stane tj. ugasi se..,,,dole gdje je onaj leptir gasa tu se skuplja benzin i pomalo protice eh kada ga verglam udaram gore p[o poklopcu karburatora gdje je smjestena ona iglica i on se upali i bude sve normalno ali onda mi curi benzin izmedje poklopca i tijela karburatora molim za Vase misljenje ...pozz iz Bosne

Odgovor:


            Kod vaseg karburatora je ostecena iglica za regulaciju kolicine goriva u loncetu karburatora. Sama iglica je dobila prevelik zazor ( luft ) u osovini, pa se u odredjenim momentima iskrivi ili iskosi bonk. Tada nemoze precizno da nalegne u svoje leziste, pa pusta odredjenu kolicinu goriva koje nebi trebala. Samim tim vam u loncetu raste nivo goriva ( nekontrolisano )  lost006 i karburator pocinje da preliva.

            Jedino resenje je da se zameni igica, a trebalo bi proveriti prohodnost povratnog voda ( nesme biti zacepljeno ).

Van mreže srdacar

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 257
  • Age: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Karburatori
« Odgovor #51 poslato: Avgust 27, 2014, 02:14:06 pre podne »
Nikola postovanje, molio bih za savet koji karburator da pojurim zato sto na svom golfu kecu 1.8 trenutno imam najobicniji zastavin karburator koji primetno gusi tu kubikazu ali fino radi..
 Koji bi po vama bio odgovarajuci karburator kao zamenski i da li bih mogao to sve da zavrsim kod vas, montazu, stelovanje..?
Vozim samo na benzin, plin je skinut

Van mreže srdacar

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 257
  • Age: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Karburatori
« Odgovor #52 poslato: Avgust 27, 2014, 02:18:03 pre podne »
Takodje sam nestrucno cackao razvodnik paljenja pa sam ga malo pomerio sa pravog mesta i sada ispusta cudan zvuk pri gasenju auta ( ne bas uvek ) ako imate stroboskop da i to podesimo kako treba...

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #53 poslato: Avgust 27, 2014, 01:27:03 posle podne »
Nikola postovanje, molio bih za savet koji karburator da pojurim zato sto na svom golfu kecu 1.8 trenutno imam najobicniji zastavin karburator koji primetno gusi tu kubikazu ali fino radi..
 Koji bi po vama bio odgovarajuci karburator kao zamenski i da li bih mogao to sve da zavrsim kod vas, montazu, stelovanje..?
Vozim samo na benzin, plin je skinut

srdacar, preporucujem ti karburator PIERBURG 2E ( trazi od golfaII 1,3l ), za ostalo se ne sekiraj sve ce mo kod mene da zavrsimo. majstor1

Van mreže zeljko030

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Karma: +0/-0
Odg: Karburatori
« Odgovor #54 poslato: Novembar 02, 2014, 12:46:16 pre podne »
Zdravo Dobro Nikola kroz tekstove shvatam da ste vi doktor za ovu temu
Kupio sam dobro ocuvanog Golf 2 1.6 benzin 90god. Motor dobar sa 240 000 ali sa elektronskim saugom koji se srafi na 3 srafa ispostavilo se da kad je toplo radi lepo i mirno i trosi veoma malo, dok na niskim temperaturama malo teze pali i kad upali morao sam da cekam dok se ugreje naravno sto manja temperatura duze cekam. Naravno fale mu gomila delova i ne radi mu drugo grlo
PA SAM GA ZAMENIO
E sad nasao sam od jette sa otpada neki karburatos sa takvim saugom ali na 4 srafa namontirali i sad pali na hladnom,elektronska dizna kao radi ali motor ima los rad kao da svwcice ne rade, u voznji mi trokira dok ga ne dignem preko 1500 ili 2000 o/min. Mada zasad nemam onaj crni poklopac sa filterom za vazduh. 
DA LI ZNAS U CEMU JE PROBLEM?
MOZE LI DA SE RESI , KAKO I KOLIKO BI ME KOSTALO?
Mnogo bi mi znacilo. kad bih to sredio, sredio bih i citav auto kasnije da mi potraje jos nekoliko godina

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #55 poslato: Novembar 03, 2014, 02:10:47 posle podne »
Zeljko030,

                      Hvala za lepo misljenje, ako imas mogucnosti da dodjes u servis, besplatno cu ti pogledati auto ( jer si clan foruma ). Tacno ces znati u cemu je problem i sta treba dalje preduzeti, javi mi se na pp.


                                                                                                                                                                                                             majstor1             

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #56 poslato: Decembar 14, 2014, 02:33:20 posle podne »
zeljko030 legendo, kako fercera ( radi ) auto?      majstor1

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #57 poslato: Decembar 15, 2014, 02:23:23 posle podne »
Pozdrav Dobri Nikola, imam problema sa karburatorom na mom Golfu mk1 1.5 1982. Upitanju je Pierburg 1B. Citao sam o tebi na forumu ali nisam u mogusnosti da dodjem do tvoje radionice trenutno (inace sam iz Krusevca) tako da sam otisao u lokalni sevis koji ocigleno nije odradio posao kako treba. Naime oni su ocistili karburator ultrazvucno zamenili dihtunge, neke membane i diznice, takodje je bio pokvaren i onaj crni plasticni vakum aparat koji valjda regulise rad motora kad je hladno vreme zbog cega sam i radio sevis karba ali ni to nisu rešili pošto se ponekad opet gasi na semaforu dok ne postigne temperaturu. Naime sada auto pali super nevezano od spoljne temperature ali posle par sekundi pocinje nestabilno da radi i koliko kod stajao u mestu ima los rad motora, dok posle krace vonzje recimo 50 - 100m koliko je potrebno da se prebaci u 2-3 brzinu auto smiri rad i sve radi da kazem normalno. Posle toga svako sledece paljenje i voznja, auto ima normalan rad motora
Jednom prilikom sam skino poklopac karburatora i primetio da se stvara neka kondenzacija na njemu, stim da sam ja crevo iberlaufa jos letos otkopcao sa poklopca. I potrošnja goriva se povećala značajno.


Posto su ti " remontovali karburator ", najbolje je da ga skines i posaljes AKS-om ili brzom postom. Ja cu ga tog dana detaljno pregledati i javiti da li su nesto pogresili ( taj pregled neces da platis ). Sutra dan ti vracam sredjen karburator, tvoje je da ga ponovo postavis i upalis motor. Karburator mora da radi kako treba, pozdrav.



                                                                                                                                                                                                    majstor1

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9372
  • Karma: +533/-252
  • Pol: Muškarac
Odg: Karburatori
« Odgovor #58 poslato: Decembar 16, 2014, 06:48:04 posle podne »
majstor dobri moze 1 pitanje?

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #59 poslato: Decembar 16, 2014, 06:54:26 posle podne »
U svako doba gedora:46 Sad videh sedam minusa, neznam zasto ih zasluzih ali sta je tu je.

                                                                                                                                                                                                 majstor1
« Poslednja izmena: Decembar 16, 2014, 06:55:57 posle podne od strane dobri nikola »