Autor Tema: Potrosnja  (Pročitano 6482 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže rajkooo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 566
  • Age: 32
  • Lokacija: Nish-Bor
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +2
Odg: Potrosnja
« Odgovor #20 poslato: Septembar 14, 2010, 09:38:25 posle podne »
0
bg2225 kako se ne ugasi ako ne trosi naftu niz brdo? jel ti zajebavas ili to ozbiljno pricas?
Ja delim njegovo misljenje, s tim sto mislim da ovo vazi samo za novije automobile sa kompijuterom i elektronskim gasom... Motor ima sve uslove za rad, e sad to sto ga druga sila pokrece a ne ubrizgano gorivo to nema veze, podmazivanje i ostalo radi... Ako mislis drugacije koja je svrha ubacivanja goriva u motor ako zelis usporiti?
Mnogo sam Rajkooo

Van mreže 14henry

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3851
  • Automobil: 1992 Volkswagen Golf
  • Age: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +47/-12
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +9
  • Auto: Golf 2 Tas+Mexico
Odg: Potrosnja
« Odgovor #21 poslato: Septembar 14, 2010, 09:45:35 posle podne »
0
evo i ja da se ukljucim  lollol lollol lollol boodala

preporuka -kome god da je smesno nek se smeje ,eto ja hocu da saznam

* prvo pitanje - ta fora kad se koci da se izbaci u ler  - da li je to stvrano usteda goriva na tome

ili onako skolski iz 4>3>2 i stajes

isto pitanje za nizbrdicu -da li ler i kocnica ili kocnica i neka odgovarajuca brzina

pozz hvala svima na vasim odgovorima

p.s ja praktikujem bez lera (ali ako cu kao da ustedim )naucicu i ler da koristim

Van mreže micko

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3021
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd-Zemun
  • Karma: +29/-10
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +18
  • Auto: audi A4 TDI avant
Odg: Potrosnja
« Odgovor #22 poslato: Septembar 14, 2010, 09:47:29 posle podne »
0
kocenje motorom trosi gorivo.sve ostalo je zabluda

Van mreže BG2225

  • VW Početnik
  • Poruke: 187
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
Odg: Potrosnja
« Odgovor #23 poslato: Septembar 14, 2010, 09:48:13 posle podne »
0
bg2225 kako se ne ugasi ako ne trosi naftu niz brdo? jel ti zajebavas ili to ozbiljno pricas?
Ne zezam se,taman posla,pokušavao sam sad da nađem članak na netu kji objašnjava na kom principu to radi,ja ne umem da objasnim,ja odprilike nešto kapiram kako radi,ali ne bih da lupetam gluposti.Potrudiću se da pronađem pa ću postaviti.

Veruj mi,i mene je to bunilo,gledam u bord,on pokazuje 0.0 potrošnju.

Kao npr.kad ideš nizbrdo,auto u brzini i broj obrtaja ti polako raste kako ubrzavaš,kao da prate ubrzanje,a ti ne dodaješ gas,kao da motor radi u zavisnosti koliko se brzo točkovi okreću,jebiga,ne umem lepo d objasnim,naći ću to gde sam čitao,a možda i neko drugi zna.

A i ECU prekida dovod goriva kad prepozna motorno kočenje.

Van mreže rajkooo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 566
  • Age: 32
  • Lokacija: Nish-Bor
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +2
Odg: Potrosnja
« Odgovor #24 poslato: Septembar 14, 2010, 09:51:38 posle podne »
0
Ako mi neko da bar jedan razlog zbog cega bi se gorivo ubrizgavalo dok je na motornom kocenju poverovacu... Druga stvar, desilo vam se sigurno nekad da sa autom nesto nije u redu ili nestane vam goriva i on umesto da ide pocne da koci, e sad, kada se signalizira i popale lampice da je motor ugasen??? Tek kad ga izbacis na ler  ;)
Mnogo sam Rajkooo

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • VW Majstor
  • Master Member
  • ***
  • Poruke: 4037
  • Automobil: 2008 Volkswagen Tiguan
  • Age: 46
  • Lokacija: Malta <-> Uzice
  • Karma: +113/-61
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Respect: +136
    • Moja skalamerija :)
  • Auto: Tiguan 2.0 TDI, Golf 1.4 TSI
Odg: Potrosnja
« Odgovor #25 poslato: Septembar 14, 2010, 09:53:10 posle podne »
0
Za sve sto se zale na potrosnju,
ugledajte se na ovu gospodju
TDI 2.0
  TSI 1.4                                           

AdWords




AdWords oglasi
« Odgovor #26 poslato: Septembar 14, 2010, 09:54:14 posle podne »

Van mreže rajkooo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 566
  • Age: 32
  • Lokacija: Nish-Bor
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +2
Odg: Potrosnja
« Odgovor #26 poslato: Septembar 14, 2010, 09:54:14 posle podne »
0
evo i ja da se ukljucim  lollol lollol lollol boodala

preporuka -kome god da je smesno nek se smeje ,eto ja hocu da saznam

* prvo pitanje - ta fora kad se koci da se izbaci u ler  - da li je to stvrano usteda goriva na tome

ili onako skolski iz 4>3>2 i stajes

isto pitanje za nizbrdicu -da li ler i kocnica ili kocnica i neka odgovarajuca brzina

pozz hvala svima na vasim odgovorima

p.s ja praktikujem bez lera (ali ako cu kao da ustedim )naucicu i ler da koristim
Vise se ustedi na leru zato jer auto nabije veliku brzinu pa posle nizbrdice jos uvek moze da se krece...
Mnogo sam Rajkooo

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • VW Majstor
  • Master Member
  • ***
  • Poruke: 4037
  • Automobil: 2008 Volkswagen Tiguan
  • Age: 46
  • Lokacija: Malta <-> Uzice
  • Karma: +113/-61
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Respect: +136
    • Moja skalamerija :)
  • Auto: Tiguan 2.0 TDI, Golf 1.4 TSI
Odg: Potrosnja
« Odgovor #27 poslato: Septembar 14, 2010, 09:56:07 posle podne »
0
Moze biti, a i ne mora  lollol
TDI 2.0
  TSI 1.4                                           

Van mreže 14henry

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3851
  • Automobil: 1992 Volkswagen Golf
  • Age: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +47/-12
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +9
  • Auto: Golf 2 Tas+Mexico
Odg: Potrosnja
« Odgovor #28 poslato: Septembar 14, 2010, 09:57:51 posle podne »
0
taj deo mi je i logicki jasan ,ali mi nekako deluje sigurniji (naravno meni ) da se prebaci u nizi stepen prenosa + kocnica

hvala na odgovoru

Van mreže shvexoman

  • Sponzor
  • Master Member
  • *
  • Poruke: 2713
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-35
  • Pol: Muškarac
  • www.autoopremasd.co.rs
  • Respect: +10
    • www.autoopremasd.co.rs
  • Auto: Passat B5.5
Odg: Potrosnja
« Odgovor #29 poslato: Septembar 14, 2010, 10:02:05 posle podne »
0
strana 2 a idalje nema zakljucka

Van mreže 14henry

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3851
  • Automobil: 1992 Volkswagen Golf
  • Age: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +47/-12
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +9
  • Auto: Golf 2 Tas+Mexico
Odg: Potrosnja
« Odgovor #30 poslato: Septembar 14, 2010, 10:03:02 posle podne »
0
ja sam kod mene zakljucio ,hvala  mahac mahac mahac clap clap clap

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • VW Majstor
  • Master Member
  • ***
  • Poruke: 4037
  • Automobil: 2008 Volkswagen Tiguan
  • Age: 46
  • Lokacija: Malta <-> Uzice
  • Karma: +113/-61
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Respect: +136
    • Moja skalamerija :)
  • Auto: Tiguan 2.0 TDI, Golf 1.4 TSI
Odg: Potrosnja
« Odgovor #31 poslato: Septembar 14, 2010, 10:05:48 posle podne »
0
Staro sofersko pravilo : kojom uz brdo tom niz brdo...
TDI 2.0
  TSI 1.4                                           

Van mreže gedora

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8414
  • Karma: +413/-173
  • Pol: Muškarac
  • hvala ratko
  • Respect: +1288
Odg: Potrosnja
« Odgovor #32 poslato: Septembar 14, 2010, 10:07:01 posle podne »
0
rajko izvini bogati jel nizbrdo klipovi u motoru prizvode kompresiju? jel se okrecu bregasta i radilica?  sta ih pokrece nego zapaljeno gorivo na celu klipa ili u kompresionom prostoru? ja bi razumio da jedno ovako pitanje postavi ucunik 1 razreda srednje skole ali neko iole ozbiljniji. da li ste svjesni ti i bg222 kakve gluposti pisete? kakve veze ima noviji auto s kjompjuterom i bordom i zastava 101 iz 1976god?  ona niz brdo trosi gorivo a golf tdi netrosi zato sto ima bord i motorni komp?
ja nemogu da vjerujem i dalje da ste ozbiljni

AdWords




AdWords oglasi
« Odgovor #33 poslato: Septembar 14, 2010, 10:08:44 posle podne »

Van mreže gedora

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8414
  • Karma: +413/-173
  • Pol: Muškarac
  • hvala ratko
  • Respect: +1288
Odg: Potrosnja
« Odgovor #33 poslato: Septembar 14, 2010, 10:08:44 posle podne »
0
Ako mi neko da bar jedan razlog zbog cega bi se gorivo ubrizgavalo dok je na motornom kocenju poverovacu... Druga stvar, desilo vam se sigurno nekad da sa autom nesto nije u redu ili nestane vam goriva i on umesto da ide pocne da koci, e sad, kada se signalizira i popale lampice da je motor ugasen??? Tek kad ga izbacis na ler  ;)

ovo da se uvelica i postavi gore na vrh pocetne strane kod vw club rs

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 10271
  • Automobil: 1982 Volkswagen Passat
  • Age: 34
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +142/-32
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +178
  • Auto: WV/3M
Odg: Potrosnja
« Odgovor #34 poslato: Septembar 14, 2010, 10:09:45 posle podne »
0
Druga stvar, desilo vam se sigurno nekad da sa autom nesto nije u redu ili nestane vam goriva i on umesto da ide pocne da koci, e sad, kada se signalizira i popale lampice da je motor ugasen??? Tek kad ga izbacis na ler  ;)
Zato sto je auto u brzini i po inerciji on i dalje okrece tockove koji preko menjaca , lamele okrece radilicu koja preko remenica pokrece alternator i pumpu za ulje. Zato se lampe pale kad se tek stisne kvacilo jer se motor ne okrece a samim tim i ostali delovi. Jer kad nestane gorivo auto se ne ukopa u mesto. ;)

Van mreže jare

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 743
  • Age: 27
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +11/-4
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +1
Odg: Potrosnja
« Odgovor #35 poslato: Septembar 14, 2010, 10:27:19 posle podne »
0
Daj ljudi koji vam je ? Auto trosi nizbrdo u brzini sa pustenim gasom ili na leru!Dajte to je osnova
odosmo u off, mladjeg a bezobraznijeg od tebe nema na zemaljskoj kugli...
Od Poršea priznajem 356 i 911, a od Amera bi kupovao samo benzin!

Van mreže BG2225

  • VW Početnik
  • Poruke: 187
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Respect: 0
Odg: Potrosnja
« Odgovor #36 poslato: Septembar 14, 2010, 10:34:36 posle podne »
0
rajko izvini bogati jel nizbrdo klipovi u motoru prizvode kompresiju? jel se okrecu bregasta i radilica?  sta ih pokrece nego zapaljeno gorivo na celu klipa ili u kompresionom prostoru? ja bi razumio da jedno ovako pitanje postavi ucunik 1 razreda srednje skole ali neko iole ozbiljniji. da li ste svjesni ti i bg222 kakve gluposti pisete? kakve veze ima noviji auto s kjompjuterom i bordom i zastava 101 iz 1976god?  ona niz brdo trosi gorivo a golf tdi netrosi zato sto ima bord i motorni komp?
ja nemogu da vjerujem i dalje da ste ozbiljni
Proces kako radi ti je objasnio Ivan KS.A u cilindre se ubrizgava samo vazduh,jer je ECU prekinuo dovod goriva.Ja ne znam kako se ponašaju stariji automobili,i koliko oni troše,i da li dobijaju gorivo,vrlo moguće.

Pa šta se dešava kad pališ auto na gurku,kako se pokrene auto,samo što nizbrdo ideš mnogo brže pa menjač brže pokreće radilicu,dovoljno brzo da motor radi.

Van mreže gedora

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8414
  • Karma: +413/-173
  • Pol: Muškarac
  • hvala ratko
  • Respect: +1288
Odg: Potrosnja
« Odgovor #37 poslato: Septembar 14, 2010, 10:38:08 posle podne »
0
hoces da kazes da tvoj pasat na nizbrdici radi na vazduh?

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 10271
  • Automobil: 1982 Volkswagen Passat
  • Age: 34
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +142/-32
  • Pol: Muškarac
  • Respect: +178
  • Auto: WV/3M
Odg: Potrosnja
« Odgovor #38 poslato: Septembar 14, 2010, 10:39:53 posle podne »
0
Normalno da prima gorivo. Kako prekinuti dovod goriva na karburatoru? blink

Van mreže gedora

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8414
  • Karma: +413/-173
  • Pol: Muškarac
  • hvala ratko
  • Respect: +1288
Odg: Potrosnja
« Odgovor #39 poslato: Septembar 14, 2010, 10:41:56 posle podne »
0
bg 222 druze nebrukaj se, cita ovaj forum na stotine ljudi