Autor Tema: Metan (CNG) - iskustva, misljenja, saveti  (Pročitano 13324 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže PaulGT

  • VW Majstor
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4077
  • Age: 40
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +167/-96
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Metan (CNG) - iskustva, misljenja, saveti
« Odgovor #40 poslato: Oktobar 31, 2016, 06:30:14 posle podne »
zato sto je nije mogao registrovati samo na benzin. serijski bifuel sa manjim tankom goriva i tankom za metan u podnici. kupljena nova i vozena 10 godina bez i jednog problema. mogla je jos da se vozi nego je nakon dva mjeseca ganjanja papira i pisanja mailova da stucnjacima dokaze da je tank seriski covjek popizdio i odvezao je pod presu. nije htjeo da ode dok je nisu zgnjecili, kaze kad je ja nemogu voziti nece niko sa nje ni saraf iskoristit
Vala da znas da ocu samo da uvatim clana Srdjan2 da snima,dok ga punim.

Van mreže voodoons

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 481
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +8/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk5 estate 2.0TDI DSG
Odg: Metan (CNG) - iskustva, misljenja, saveti
« Odgovor #41 poslato: Oktobar 31, 2016, 06:45:04 posle podne »
@voodoons, ovako stoje stvati
Da potvrdim samo, za metanske boce rok trajanja je 20god.
Kada uvezes auto moras da odradis atest kod nas. Samo ti treba potvrda od proizvodjaca da je u taj auto ugradjen fabricki metan. To uzimas u ovlascenom servisu. Bez problema se sve to odradi i miran si 4god, posle reatest.. To bi bilo to
Hvala :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže ZoranBG

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 220
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5,5 1,9; Golf II 1,6D
Passat B6 1,4TSI + METAN
« Odgovor #42 poslato: Maj 02, 2017, 09:09:06 posle podne »
Moze li mi iko reci kako se motor 1,4TSI uparen sa DSG menjacem ponasa kada je metan (fabricki) u pitanju.
Molim vas za sto pre odgovor ili savet jer mi je jedan takav Passat izleteo da kupim.
Pozdravi i hvala !

Van mreže AcoVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 985
  • Age: 30
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +31/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: CC, Golf 5
Odg: Passat B6 1,4TSI + METAN
« Odgovor #43 poslato: Maj 02, 2017, 09:36:58 posle podne »
Ne znam sta te konkretno zanima?
To je motor od 150ks, ide poprilicno dobro.. Isto i na metan i na benzin, nema razlike..
Trosi na otvorenom od 3,5 - 5 kg metana na 100km, po gradu od oko 5,5 pa do 7-8, sve zavisi od noge na gasu, ipak je to tezak auto. Metan je oko 85din po kg, pa racunaj koliko je jeftina voznja...

Van mreže ZoranBG

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 220
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5,5 1,9; Golf II 1,6D
Odg: Passat B6 1,4TSI + METAN
« Odgovor #44 poslato: Maj 02, 2017, 09:38:50 posle podne »
Interesuje me ono sto si mi vec delimicno odgovorio(potrosnja) a najvise kako motor trpi metan posto mi to sve nekako mala kubikaza a mnogo konja. Mislim na moror kako se pokazao itd

Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока


Van mreže AcoVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 985
  • Age: 30
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +31/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: CC, Golf 5
Odg: Passat B6 1,4TSI + METAN
« Odgovor #45 poslato: Maj 02, 2017, 09:47:53 posle podne »
To je fabricki metan, sto znaci da je motor prilagodjen za isti. To prilagodjavanje se odnosi najvise na glavu motora tj. na ventile i lezista ventila. Uprosceno receno ojacani su, jer je temperatura sagorevanja metana veca od temp sagorevanja benzina.

Van mreže ZoranBG

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 220
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5,5 1,9; Golf II 1,6D
Odg: Passat B6 1,4TSI + METAN
« Odgovor #46 poslato: Maj 02, 2017, 09:50:08 posle podne »
Svaka cast za brz i konkretan odgovor. Prepostavljam da to znaci za sve motore sa fabrickom ugradnjom.
Hvala puno

Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока


Van mreže AcoVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 985
  • Age: 30
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +31/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: CC, Golf 5
Odg: Passat B6 1,4TSI + METAN
« Odgovor #47 poslato: Maj 02, 2017, 09:55:10 posle podne »
Pa da..
A reci nam nesto vise o tom sto si se nameracio, koje god, koliko je presao?

Van mreže ZoranBG

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 220
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5,5 1,9; Golf II 1,6D
Odg: Passat B6 1,4TSI + METAN
« Odgovor #48 poslato: Maj 02, 2017, 10:02:39 posle podne »
2009, DSG, koza, karavan
Kilometraza je diskutabilna (200,000km). Lep je Passat ali mi se svidja i Touran 2,0 +metan fabricki 2008, manuelac. Touran je sa placa a Passat od ne bliskog prijatelja prijatelj. Jbg videcu nisam pametan.

Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока


Van mreže AcoVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 985
  • Age: 30
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +31/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: CC, Golf 5
Odg: Passat B6 1,4TSI + METAN
« Odgovor #49 poslato: Maj 02, 2017, 10:17:18 posle podne »
Taj u Turanu (ako je 2.0) nije TSI i trosi vise od passata, a slabije ide

Van mreže ZoranBG

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 220
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5,5 1,9; Golf II 1,6D
Odg: Passat B6 1,4TSI + METAN
« Odgovor #50 poslato: Maj 02, 2017, 10:19:04 posle podne »
Ok dobro je to znati. Videcu sutra sta i kako jer je auto verovatno jos nekome ponudjen. Javljam sta sam uradio.
Hvala puno jes jednom

Послато са LG-D802 уз помоћ Тапатока


Van mreže voodoons

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 481
  • Age: 38
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +8/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk5 estate 2.0TDI DSG
Odg: Passat B6 1,4TSI + METAN
« Odgovor #51 poslato: Maj 02, 2017, 10:52:57 posle podne »
Ja sam se zaletao da ga pazarim. Mislim ne taj koji merkas, već sam ih gledao u globalu.
150 konja ima jer ima i turbinu i kompresor. Aluminijumski je blok i tu nema reparacije. Ne znam koliko u globalu mogu da predju, pitanje je i koliko taj Passat stvarno ima... ja sam ih gledao iz Nemacke i bez 7500-8000€ ne može da se uzme a da je ispod 200.000km... u svedskoj već za 7000e može da se uzme sa 170-180.000km...
2010-e je uradjen restajling unutra gde je dobio volan kao i klimatronik tablu iz B7.
I ja sam gledao DSG, ima 7 brzina i AutoHold funkciju.
Na kraju sam pazario Golf 5 karavan, 2.0TDI DSG za dosta manje para a nudi mi gepek i prostor maltene kao i taj B6 karavan...


Sent from mighty voodoo magic ;)

Van mreže Sreja

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 561
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B6 1,4TSI + METAN
« Odgovor #52 poslato: Jul 07, 2017, 06:53:49 posle podne »
Ko mnogo prelazi itekako se  isplati... Ja bas gledam jedan B7. Sve deluje odlicno dok ne pomislim da je to 1.4 nasviran na 150ks. Jeste mi ogromna usteda posto je mesecna kilometraža izmedju 3 i 4 hiljade km, ali ako to cudo koje je vec preslo (200000km - ???) počne da zeza posto ima metan, ima turbinu, ima kompresor... Ima sto djavola sto mogu da prave probleme, prosto receno ima visak delova  :31
Onda ustedu pojedu servisi...
Ama da mi nije te barijere u glavi pravo bih ga danas kupio. Mnogo moćno deluje računica i samo jos kada ne bi bila skrivena jos koja nepoznata u datoj jednacini...
Ljudska pamet je ograničena i to nije mnogo strašno, tragedija je što je glupost neograničena!!!

Van mreže Sreja

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 561
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-12
  • Pol: Muškarac
Passat B7 1.4 TSI Eco fuel - Metan... Da ili ne??
« Odgovor #53 poslato: Jul 07, 2017, 07:16:39 posle podne »
1.4 150ks. Metan, turbina, kompresor, komplikacija...
Ako on pojede sopstvenu ustedu onda  badmood

Zna li neko ista o ovom autu da moze da kaze iz iskustva? Najvise me zanima koliko je dugovecan i izdrzljiv...
Ljudska pamet je ograničena i to nije mnogo strašno, tragedija je što je glupost neograničena!!!

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6641
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +265/-170
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Passat B6 1,4TSI + METAN
« Odgovor #54 poslato: Jul 07, 2017, 08:48:39 posle podne »
Vidi ga Sreja ziv covek :)
Srejo ima ona izreka "U zivotu uspevaju samo glupi ljudi, pametni vide previse prepreka i lako odustaju."
Taj 1.4 mislim da je motor iz 6ice TSI. Ja sam citao puno komentara o tom motoru i zakljucak je ako imas srece nece se kvariti, ako nemas kvarice se tj kao i svaki drugi auto. Nema neku konkretnu boljku koju svi traze. Ne postoji auto koji se ne kvari. Na YT imas Autobild gde ga rastavljaju KOMPLETNO na 100.000km i nista nisu nasli.
U oglasima je bila jedna 6ica TSI iz Svice sa navodnih 110.000km, a realnih 210.000 kada sam ga proverio i za 6 godina imao je samo redovne servise. Nisam ga uzeo zbog tih 210.000km jer mi nije bilo logike da kupujem skuplji auto za odrzavanje, a da je presao vise od onog kojeg vozim. Inace sve 6ice iz oglasa koje sam proverio su imale umanjenu kilometrazu. Sve do jedne.
Mene interesuje kako drzava Srbija gleda na fabricki metan sto se tice atesta i regstracije. Koliko on trosi metana, a koliko goriva u gradu? Koliko ima pumpi metana u gradu i po Srbiji?
« Poslednja izmena: Jul 07, 2017, 08:51:46 posle podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Sreja

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 561
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B6 1,4TSI + METAN
« Odgovor #55 poslato: Jul 07, 2017, 09:06:26 posle podne »
Sada imas pumpu na Bogosloviji, na Plavom mostu, Orlovača, Omladinskih brigada, u PA ima dve pumpe, Ima je NS, Ima JAgodina, Ima KRusevac, Čačak, Niš...
Sve zavisi gde se kreces, ako ti je pumpa daleko onda dzabe sto malo trosi. Ako je usput onda je full prica.
Mom bratu zafira na taksiju trosi 7 kg metana, po guzvi sa klimom non stop. Ako ne gasi auto ceo dan nego sedi unutra i drzi upaljenu klimu onda se potrosnja popne do 10kg sto je opet 850 dinara i bukvalno plati hladjenje 300 dinara na 100 km, ali to lako naplati jer kada stranke pridju i vide da je upaljen sa zatvorenim prozorima preskoce petoricu ispred njega i idu sa njim...
Metan je extra prica!
Samo mi onaj motor iz TURANA deluje večnije. 2.0 110ks...
Ovo je bas izvučen maksimum iz 1.4
Ljudska pamet je ograničena i to nije mnogo strašno, tragedija je što je glupost neograničena!!!

Van mreže Sreja

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 561
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B6 1,4TSI + METAN
« Odgovor #56 poslato: Jul 07, 2017, 09:09:39 posle podne »
Zaboravih, atestira se normalno... Bolji je od plina jer nema mućke u mesavini propan/butan... Bolji je i jer ne trosi benzin da bi se zagrejao vec odmah pali na metan jer je isti u bocama u gasnom stanju za razliku od plina koji je u tecnom...
Jednom rečju Budućnost, sve dok drzava ne primeti da se ta stvar omasovila pa lupi akcizu da kg metana bude 150 dinara!
Ali za sada jeste najbolje prica...
Ljudska pamet je ograničena i to nije mnogo strašno, tragedija je što je glupost neograničena!!!

Van mreže AcoVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 985
  • Age: 30
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +31/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: CC, Golf 5
Odg: Passat B6 1,4TSI + METAN
« Odgovor #57 poslato: Jul 07, 2017, 09:13:50 posle podne »
Drzava gleda tako sto je atest metana oko 150e i traje 4god. Nikakve olaksice nemas zato sto manje zagadjujes zemlju. Ukratko

Potrosnja:
Trosi na otvorenom od 3,5 - 5 kg metana na 100km, po gradu od oko 5,5 pa do 7-8, sve zavisi od noge na gasu, ipak je to tezak auto. Metan je oko 85din po kg, pa racunaj koliko je jeftina voznja...

Pumpi ima 18:
http://cngeurope.com/countries/serbia/

edit: Preduhitri me Sreja

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6641
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +265/-170
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Passat B6 1,4TSI + METAN
« Odgovor #58 poslato: Jul 07, 2017, 10:34:11 posle podne »
Pre jedno 5 godina kolega imao Stila na metan, nije se nesto usrecio sa potrosnjom i znam da je isao na NBG da sipa metan, pa rekoh da vidim da li se nesto promenilo.
Sve je buducnost dok se ne omasovi, a onda je dranje :)
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Sreja

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 561
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Metan (CNG) - iskustva, misljenja, saveti
« Odgovor #59 poslato: Jul 08, 2017, 10:28:36 pre podne »
Promenilo se jeste, pogotovo ako ti je pumpa u blizini...
Samo diskusija se svela na generalnu pricu o metanu, a mene je zanimalo koliko je dugotrajan 1.4 i kakvi su njegovi tekući problemi...!
Ljudska pamet je ograničena i to nije mnogo strašno, tragedija je što je glupost neograničena!!!