Nije uopste pametno kupovati auto sa ugradjenim sistemom za plin. To je greska svakog kupca jer hoce na taj nacin da ustedi, a zapravo sebi stavlja omcu oko vrata. Ja sam skoro 10 god vozio beenzince sa plinom i bio sam prezadovoljan potrosnjom i smesnim odrzavanjem, a sada sam kupio glupog dizela 1.9 77 kw sa kojim su mi pocele glavobolje odmah treceg dana po kupovini, ali to je druga prica. Nema jeftinije voznje od benzinca sa plinom.
Evo par cinjenica zasto nije pametno kupovati auto sa plinom, a plus ako je sekvent ugradjen u inostranstvu.
Ako je sekvent ugradjen u inostranstvu to znaci da je taj auto presao sigurno duplo vise od broja koji stoji na km satu. To znaci da je taj benzinski motor pokidan i maksimalno izrabljen. Stanje tog sekvent sistema sigurno nije savrseno i sigurno te uskoro ocekuju ogroma ulaganja i reatesti zbog promene pojedinih delova. Vecinom su u njih ugradjeni italijanski sljam sekvent sistemi tipa landirenca. Kada na landirencu rikne medo dizna, ona kosta 80e i ubrzo crkavaju i druge dizne i onda krece pakao. Sam sistem landirenco radi kao traktor. Ima jos par italijanskih sljam sekvent sistema koji kad pocnu da zezaju izbijaju silne pare iz dzepa, osim ako ne budes lwnj pa odes kod normalnog majstora i ugradis npr stag q box sa kojom ces se navozati i koji radi savrseno, a popravke su maksimalno jeftine.
Ja sam npr napravio veliku gresku jer sam kupio megana 1.6 sa landirencom, a auto je kupljen nov u Srbiji u mojon lepoj Jagodini, ali ubrzo je crkla jedna medo sdizna koja kosta 80e i auto je radio uzasno, a to je moglo da dovede i do problema na samom motoru. Cim sam saznao sve cinjenice tipa da ako zamenim diznu to nije kraj mojim problemima, lepo sam otisao kod mog dr za ugradjnu sekvent plina u Jagodini, on mi je ugradio stag qbox i auto se preporodio. Inace je covek ovlascen za stag. Samo jos jedno poredjenje, sve 4 ac dize na stag q boxu kostaju skoro pa duplo manje od jedne medo dizne na landirencu, a ne crkavaju i ne cuju se kao traktorske dizne na landirencu. Ovo sve pisem iz licnog iskustva, a ne prepricavam nesto sto sam cuo.
Mene je kostalo 250e da mi skine glupi landiz ubaci komp, isparivac, dizne, mapsenzor za stag qbox. Naravno da sam zvao i druge servise koji su teske delikoze i kod ostalih bi me taj zahvat kostao jos po 100 i 200 e vise nego kod dr u Jagodini.
Moj predlog je da se uvek kupi benzinac bez sekventa i da se ode kod dobrog majstora da ugradi stag qbox i odradi atest i mirna ti je glava jer znas sta vozis i znas da autu nije uzeta dusa.
Moj bivsi majstor (bivsi jer sam se zeznuo i presao na tourana 1.9 ) naplacuje 340e za ugradnju najnovijeg stag qboxa i jos preko toga racunaj oko 10000 za atest i imas vrh auto za koji te nece boleti glava. Pozkvi druge da pitas koliko kosta ugradnja tog istog sistema pa ces videti da je mozda najjeftinije to uraditi u Jagodini. Ali zovi samo proverene majstore, a ne neke indijance koji ce ti ubaciti isti sistem i nesto zeznuti. Kod mog majstora dolaze iz AMSS da rade ateste utorkom, tako da sam ja na prethodna dva auta tempurao da mi utorkom odradi stag i atest i uzivanje moze da pocne. Nema jeftinije voznje od voznje na kvalitwtno ugradjen sekvent.
Ja prodajem auta iz Austrije, drug uvozi i ja ih prodam. Imam focusa 1.6 karavana bez sekventa
samo sto ce mozda biti prodat za 1700 u ponedeljak
Poslato sa RNE-L21 pomoću Tapatoka