VW Klub
Audi - Forum => AUDI kvarovi i popravke => Temu započeo: Sajovan Jul 14, 2016, 08:03:14 posle podne
-
Kao sto u naslovu pise, pocelo se sve cesce ali nema pravila- uglavnom uzbrdo kad idem u velike obrtaje. Na ravnom se ne desava taj problem.
Zamjenio sam vacum crijeva, ali se isto desava.
Zanima me jel imao neko slicna iskustva, u pitanju je 1,9 TDI PD 96KW AVF oznaka motora.
Citao sam da moze problem biti N75 ventil?
Bilo kakva pomoc je dobrodosla.
mahac
-
prepunjava ti turbina , ciscenje turbine i kontorla reg.ventila , moze biti jos po koja stavka ali oteraj kod majstora da ne nagadjamo :)
-
Zar je prepunjavanje ako je NEGATIVE, mislio sam da je to ako je POZITIVE pressure?
-
za zadate parametre u trenutnom vremenu komp vrsi ocitavanje , prilikom prevelikog pritiska aktivira se ventil da rastereti i belezi se greska nedovoljnog pritiska za zadati parametar tj.mali pritisak u tom trenutku , Na ravnom se ne desava taj problem , opterecenje je mnogo manje u sistemu ... , proveri creva u spoju , interkuler da nemas pustanje negde , N75 itd , tacnije oteraj kod majstora ...
-
Koji ventil rastereti na turbini sa varijabilnom geometrijom?
Sajo,neka ti neko na dijagnozu pogleda parametre MAP senzora. Ako ti nije muka(zao goriva) dotrci do mene pa da resavamo. Imam ja dijagnozu.
Sent from my D2303 using Tapatalk
-
Hvala Zrno, imam kumaru sa dijagnostikom i koji se razumije oko toga.
Juce smo izmjerili, na ravno prepunjava ali je ne gasi, na samu je granicu da je ugasi.
Ja mislim da je zaprljana samo...
-
Koji ventil rastereti na turbini sa varijabilnom geometrijom?
Sajo,neka ti neko na dijagnozu pogleda parametre MAP senzora. Ako ti nije muka(zao goriva) dotrci do mene pa da resavamo. Imam ja dijagnozu.
Sent from my D2303 using Tapatalk
onaj koji gasi turbinu prilikom prepunjavanja da ne bi doslo do pucanja , ne znam sto se becis i sta ti nije jasno ?
Juce smo izmjerili, na ravno prepunjava ali je ne gasi, na samu je granicu da je ugasi.
Ja mislim da je zaprljana samo...
prepunjava ti turbina , ciscenje turbine i kontorla reg.ventila , moze biti jos po koja stavka ali oteraj kod majstora da ne nagadjamo :)
-
Vidiš me pa znaš da se bečim? Pitao sam te prosto pitanje,nema potrebe da iz tebe izbija negativnost.
Molim te pokaži mi,objasni,đe je taj ventil koji gasi turbo,i na koji način je gasi,kad turbinu pokreću izduvni gasovi?
Izvini Sajo na off.
Skoro sam skidao jedan turbo,radi čišćenja,isti problem je imao,kao ti. Posle čišćenja,novi auto.
Može biti N75 al on je u osnovi elektromagnet,tako da il radi il ne radi,nema da čas radi čas ne.
Vakuum crijevo koje ide na rezervoar vakuuma(ona lopta pola crna a pola sjajna),najčešće strada.
Map senzor,ako je crkao,al on kad ne radi,odma po paljenju nemaš vuču.
-
A wastegate? ;)
Moram da dosolim posto mi je interesantna tema
-
Pa to pitam. Đe je wastegate,i kako se gasi turbo sa varijabilnom geometrijom?
-
Znam da si na to mislio, a znam i da Milan nije na to mislio biggrin nego je ukratko odgovorio pa navodi na pogresan zakljucak.
Meni se to desavalo dok je crevo od intrekulera bilo lose ukaceno. U visim obrtajima vec u cetvrtoj samo prestane da puni.
Po meni je n75 krivac za ovu raspravu.
Necemo vise u off
-
pa preko N75 ventila , napisao sam reg.ventil ne rasteretni ventil-stari tip turbine , turbina je prljava i to je sve , komplikujemo bzv ... isto tako N75 moze da baguje da cas radi cas ne , usprica se malo vd-a i strujom se pobudi , u nekim slucajevima se povrati u nekima ne ... sve sto pisem provereno pisem , ako ne postoji reg.ventil sta sprecava pucanje turbine prilikom prepunjavanja ? kompjuter daje signal ali ne gasi on fizicki , pa sta je onda gasi ? mozda ja gresim , uputite me ... nisam mislio u tom smislu negativnom da se becis , polemisemo ...
N75 ventil je kontrolisan od strane kompjutera da regulise pritisak u u sistemu , a sve to preko senzora pritiska u sistemu koji salje signal samom komjuteru i obavestava ga o trenutnoj vrednosti , vakumski i atmnosferski je povezan u sistemu , filter vazduha , egr , komp , turbo , vakuum posuda itd... itd... ispravi me ako mislis da gresim
-
Uzecu prvo da probam N75 da zamjenim, imam ga za probu.
Pa cu ici na ciscenje turba. Jos jedna cudna stvar, nece svaki put kad krenem uzbrdo, nego nema pravila.
Hvala svima..
-
A wastegate? ;)
Moram da dosolim posto mi je interesantna tema
Turbine sa varijabilnom geometrijom nemaju wastegate.
-
Provjeri i crijeva od vazduha,sto rece Darko.
Sent from my D2303 using Tapatalk
-
@knalek znamo svi u ovoj temi da nema nego se nisu razumeli. Rascivijali smo na kraju :)
-
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17964/P1556/005462
-
Juce zamjenio N75 ventil, odradio test voznju put Cetinja, nije se gasila turbina.
Sjutra idem za Kotor preko vikenda, javicu sta sam uradio.
Hvala svima
-
Ako vidiš nešto sivo da prolijeće pored tebe i svira,znaj da sam ja to biggrin bleh
-
Ako vidiš nešto sivo da prolijeće pored tebe i svira,znaj da sam ja to biggrin bleh
Eee neces stati da se javis slobodno bleh
Da se ne iznenadis ako bude drugacije.. lollol mahac
-
Nisam se iznenadio sve sam ih ošiša ovijem novijem putem,puD Cetinja ;)
Sent from my D2303 using Tapatalk
-
Evo jos jedan kvar, sad dal moze imati povezanost ko ce znati.
Auto se gasi u sred voznje na opterecenje, javlja senzor radilice..
Znaci da se ubijem, sad vise ne znam sta da gledam i testiram. :(
-
Zamjenio senzor radilice, sada se ne gasi auto. Ali je ostao problem turbine, i dalje se gasi.
I javlja istu gresku, i ako sam promjenio N75 ventil.
Ostalo je da ocistim turbinu i podesim geometriju.
-
Ne diraj geometriju,samo očisti turbo.
-
Zrno, ja prije mislim da je geometrija problem. Ili mozda lonce turbine.
wacko
-
Mi smo skoro samo ocistili turbinu i vise je ne gasi
-
To je lako provjeriti,Sajo.
Il drzi vakuum,ili pusta. U slucaju da pusta,zamijeniti,i to je to. Ja ti velim da samo provjeris lonce,prije no budes sve rascatario,da ne bude lonce ispravno,a onda problem nastelovat kvalitetno geometriju ;)
A turbinu skini ocisti,lagano je ciscenje,no je sex skinut sa auta.
Obavezno usisnu i egr isto ocisti kad vec skidas.
Sent from my D2303 using Tapatalk
-
Pogledacu da vidim prvo lonce da provjerim, egr sa mijenjao kad sam ga kupio, i usisnu sam cistio kad sam ga kupio.