VW Klub

Audi - Forum => AUDI kvarovi i popravke => Temu započeo: Sajovan Jul 14, 2016, 08:03:14 posle podne

Naslov: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Sajovan Jul 14, 2016, 08:03:14 posle podne
Kao sto u naslovu pise, pocelo se sve cesce ali nema pravila- uglavnom uzbrdo kad idem u velike obrtaje. Na ravnom se ne desava taj problem.
Zamjenio sam vacum crijeva, ali se isto desava.
Zanima me jel imao neko slicna iskustva, u pitanju je 1,9 TDI PD 96KW AVF oznaka motora.
Citao sam da moze problem biti N75 ventil?

Bilo kakva pomoc je dobrodosla.

 mahac
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: milan_b mk1 Jul 14, 2016, 08:35:13 posle podne
prepunjava ti turbina , ciscenje turbine i kontorla reg.ventila , moze biti jos po koja stavka ali oteraj kod majstora da ne nagadjamo  :)
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Sajovan Jul 14, 2016, 10:25:12 posle podne
Zar je prepunjavanje ako je NEGATIVE, mislio sam da je to ako je POZITIVE pressure?
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: milan_b mk1 Jul 14, 2016, 10:47:38 posle podne
za zadate parametre u trenutnom vremenu komp vrsi ocitavanje , prilikom prevelikog pritiska aktivira se ventil da rastereti  i belezi se greska nedovoljnog pritiska za zadati parametar tj.mali pritisak u tom trenutku , Na ravnom se ne desava taj problem , opterecenje je mnogo manje u sistemu ... , proveri creva u spoju , interkuler da nemas pustanje  negde , N75 itd , tacnije oteraj kod majstora ...
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Zrnojed Jul 14, 2016, 11:43:52 posle podne
Koji ventil rastereti na turbini sa varijabilnom geometrijom?
Sajo,neka ti neko na dijagnozu pogleda parametre MAP senzora. Ako ti nije muka(zao goriva) dotrci do mene pa da resavamo. Imam ja dijagnozu.

Sent from my D2303 using Tapatalk

Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Sajovan Jul 15, 2016, 10:24:59 pre podne
Hvala Zrno, imam kumaru sa dijagnostikom i koji se razumije oko toga.
Juce smo izmjerili, na ravno prepunjava ali je ne gasi, na samu je granicu da je ugasi.
Ja mislim da je zaprljana samo...
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: milan_b mk1 Jul 15, 2016, 08:32:57 posle podne
Koji ventil rastereti na turbini sa varijabilnom geometrijom?
Sajo,neka ti neko na dijagnozu pogleda parametre MAP senzora. Ako ti nije muka(zao goriva) dotrci do mene pa da resavamo. Imam ja dijagnozu.

Sent from my D2303 using Tapatalk




onaj koji gasi turbinu prilikom prepunjavanja da ne bi doslo do pucanja , ne znam sto se becis i sta ti nije jasno ?

Juce smo izmjerili, na ravno prepunjava ali je ne gasi, na samu je granicu da je ugasi.
Ja mislim da je zaprljana samo...


prepunjava ti turbina , ciscenje turbine i kontorla reg.ventila , moze biti jos po koja stavka ali oteraj kod majstora da ne nagadjamo  :)
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Zrnojed Jul 15, 2016, 10:23:01 posle podne
Vidiš me pa znaš da se bečim? Pitao sam te prosto pitanje,nema potrebe da iz tebe izbija negativnost.
Molim te pokaži mi,objasni,đe je taj ventil koji gasi turbo,i na koji način je gasi,kad turbinu pokreću izduvni gasovi?
Izvini Sajo na off.

Skoro sam skidao jedan turbo,radi čišćenja,isti problem je imao,kao ti. Posle čišćenja,novi auto.
Može biti N75 al on je u osnovi elektromagnet,tako da il radi il ne radi,nema da čas radi čas ne.
Vakuum crijevo koje ide na rezervoar vakuuma(ona lopta pola crna a pola sjajna),najčešće strada.
Map senzor,ako je crkao,al on kad ne radi,odma po paljenju nemaš vuču.
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Darko80 Jul 15, 2016, 10:39:08 posle podne
A wastegate?  ;)
Moram da dosolim posto mi je interesantna tema
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Zrnojed Jul 16, 2016, 12:09:52 pre podne
Pa to pitam. Đe je wastegate,i kako se gasi turbo sa varijabilnom geometrijom?
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Darko80 Jul 16, 2016, 01:38:55 pre podne
Znam da si na to mislio, a znam i da Milan nije na to mislio  biggrin nego je ukratko odgovorio pa navodi na pogresan zakljucak.
Meni se to desavalo dok je crevo od intrekulera bilo lose ukaceno. U visim obrtajima vec u cetvrtoj samo prestane da puni.

 Po meni je n75 krivac za ovu raspravu.
Necemo vise u off
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: milan_b mk1 Jul 16, 2016, 02:01:07 pre podne
pa preko N75 ventila , napisao sam reg.ventil ne rasteretni ventil-stari tip turbine  , turbina je prljava i to je sve , komplikujemo bzv ... isto tako N75 moze da baguje da cas radi cas ne , usprica se malo vd-a i strujom se pobudi , u nekim slucajevima se povrati u nekima ne ... sve sto pisem provereno pisem , ako ne postoji reg.ventil sta sprecava pucanje turbine prilikom prepunjavanja ? kompjuter daje signal ali ne gasi on fizicki , pa sta je onda gasi ? mozda ja gresim , uputite me ... nisam mislio u tom smislu negativnom da se becis , polemisemo ...

N75 ventil je kontrolisan od strane kompjutera da regulise pritisak u u sistemu , a sve to preko senzora pritiska u sistemu koji salje signal samom komjuteru i obavestava ga o trenutnoj vrednosti , vakumski i atmnosferski je povezan u sistemu , filter vazduha , egr , komp , turbo , vakuum posuda itd... itd... ispravi me ako mislis da gresim
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Sajovan Jul 16, 2016, 09:24:48 pre podne
Uzecu prvo da probam N75 da zamjenim, imam ga za probu.
Pa cu ici na ciscenje turba. Jos jedna cudna stvar, nece svaki put kad krenem uzbrdo, nego nema pravila.

Hvala svima..
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: knalek Jul 16, 2016, 10:51:53 pre podne
A wastegate?  ;)
Moram da dosolim posto mi je interesantna tema

Turbine sa varijabilnom geometrijom nemaju wastegate.
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Zrnojed Jul 16, 2016, 11:35:38 pre podne
Provjeri i crijeva od vazduha,sto rece Darko.

Sent from my D2303 using Tapatalk

Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Darko80 Jul 17, 2016, 12:25:12 pre podne
@knalek znamo svi u ovoj temi da nema nego se nisu razumeli. Rascivijali smo na kraju  :)
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Guarana Jul 18, 2016, 03:56:15 posle podne
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17964/P1556/005462
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Sajovan Jul 22, 2016, 11:13:07 pre podne
Juce zamjenio N75 ventil, odradio test voznju put Cetinja, nije se gasila turbina.
Sjutra idem za Kotor preko vikenda, javicu sta sam uradio.
Hvala svima
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Zrnojed Jul 22, 2016, 09:37:04 posle podne
Ako vidiš nešto sivo da prolijeće pored tebe i svira,znaj da sam ja to biggrin bleh
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Sajovan Jul 23, 2016, 09:19:41 pre podne
Ako vidiš nešto sivo da prolijeće pored tebe i svira,znaj da sam ja to biggrin bleh

Eee neces stati da se javis slobodno  bleh

Da se ne iznenadis ako bude drugacije..  lollol mahac
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Zrnojed Jul 23, 2016, 11:27:43 posle podne
Nisam se iznenadio sve sam ih ošiša ovijem novijem putem,puD Cetinja ;)

Sent from my D2303 using Tapatalk

Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Sajovan Jul 25, 2016, 11:02:01 pre podne
Evo jos jedan kvar, sad dal moze imati povezanost ko ce znati.
Auto se gasi u sred voznje na opterecenje, javlja senzor radilice..
Znaci da se ubijem, sad vise ne znam sta da gledam i testiram.  :(
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Sajovan Avgust 01, 2016, 01:57:41 posle podne
Zamjenio senzor radilice, sada se ne gasi auto. Ali je ostao problem turbine, i dalje se gasi.
I javlja istu gresku, i ako sam promjenio N75 ventil.
Ostalo je da ocistim turbinu i podesim geometriju.

Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Zrnojed Avgust 01, 2016, 11:41:47 posle podne
Ne diraj geometriju,samo očisti turbo.
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Sajovan Avgust 03, 2016, 01:36:13 posle podne
Zrno, ja prije mislim da je geometrija problem. Ili mozda lonce turbine.
  wacko
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: vlado5 Avgust 03, 2016, 02:37:09 posle podne
Mi smo skoro samo ocistili turbinu i vise je ne gasi
Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Zrnojed Avgust 03, 2016, 05:01:06 posle podne
To je lako provjeriti,Sajo.
Il drzi vakuum,ili pusta. U slucaju da pusta,zamijeniti,i to je to. Ja ti velim da samo provjeris lonce,prije no budes sve rascatario,da ne bude lonce ispravno,a onda problem nastelovat kvalitetno geometriju ;)
A turbinu skini ocisti,lagano je ciscenje,no je sex skinut sa auta.
Obavezno usisnu i egr isto ocisti kad vec skidas.

Sent from my D2303 using Tapatalk

Naslov: Odg: Gubi vuču- P1556 Charge pressure control - negative deviation
Poruka od: Sajovan Avgust 03, 2016, 10:15:10 posle podne
Pogledacu da vidim prvo lonce da provjerim, egr sa mijenjao kad sam ga kupio, i usisnu sam cistio kad sam ga kupio.