Autor Tema: 2.0TDI 140ks OZNAKA BMP  (Pročitano 28323 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže PICCOLO

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
2.0TDI 140ks OZNAKA BMP
« poslato: Jul 05, 2011, 10:57:53 posle podne »
Interesuje me dali zna neko kako se pokazao taj motor?
Čije dizne ima?
I na šta da obratim pažnju pri kupovini?

Van mreže PICCOLO

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: 2.0TDI 140ks OZNAKA BMP
« Odgovor #1 poslato: Jul 06, 2011, 11:13:13 posle podne »
Nije valjda da niko ništa ne zna o tom motoru,recite mi barem čije dizne nosi???


Van mreže faki85

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 543
  • Age: 39
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +14/-15
  • Pol: Muškarac
Odg: 2.0TDI 140ks OZNAKA BMP
« Odgovor #2 poslato: Jul 07, 2011, 01:11:18 pre podne »
2.0 tdi je odlican motor, sto se tice motora neces imati nikakvih problema
ja vozim audija sa tim motorom i dusu mu vadim, mogu ti reci da je jako izdrzljiv
ne trosi ulje
treba obratiti paznju na plivajuci zamajac on cesto strada posl 200000 km, a moze i pre, zavisi od voznje
a za dizne nisam siguaran mislim da je to simensovo ubrizgavanje koje sada moze da se remontuje ali je skuplje i kvarljivije od bosch-ovog
« Poslednja izmena: Februar 16, 2012, 03:59:29 posle podne od strane faki85 »

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: 2.0TDI 140ks OZNAKA BMP
« Odgovor #3 poslato: Jul 07, 2011, 01:14:23 pre podne »



dzalecar

  • Gost
Odg: 2.0TDI 140ks OZNAKA BMP
« Odgovor #4 poslato: Jul 07, 2011, 12:28:23 posle podne »
plivajuci zamajac je otisao meni na golfu 5 2.0 dsg na 156 hiljada..i nije jeftin ali motor kao motor je odlican jos u kombinaciji sa automatikom  wub cuo sam da ga mnogi pljuju sa manuelnim menjacem ali sa automatskim i ne bas...sve u svemu perverzija kako je izdrzljiv ;)

Van mreže mixa90

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 596
  • Age: 33
  • Lokacija: Surčin
  • Karma: +9/-9
  • Pol: Muškarac
Odg: 2.0TDI 140ks OZNAKA BMP
« Odgovor #5 poslato: Jul 07, 2011, 02:51:00 posle podne »
Siemens ubrizgavanje i EDC racunar... nije lose , ugradjuje se u Golf V 2.0 TDI GT-Sport

mladen3103

  • Gost
Odg: 2.0TDI 140ks OZNAKA BMP
« Odgovor #6 poslato: Jul 10, 2011, 03:05:22 posle podne »
vw je upravo zbog problema sa pd sistemima simensovim presao ranijena  na cr
nego je bilo planirano,a ne zbog eko normi i bla bla,pd je pao na 2.0 tdi-u,kada je siemens ikada uradio ista u auto
industriji da je valjalo,od 2.0 tdi pd najbolje se pokazao motor oznake bkd,mada i on ima problema al je ok,
potrosnja malo ulja se moze prezaliti ali x drugi stvari na tim motorima ne,

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: 2.0TDI 140ks OZNAKA BMP
« Odgovor #7 poslato: Jul 10, 2011, 03:20:23 posle podne »
Ja sam vozio u mom Passatu B-6, takav motor. Za dve godine sam morao da menjam 2 puta po jednu (pumpa-diznu). Uzrok, samo losa nafta. Inace u samom pocetku kao nov auto je do prve zamane potrosio malo ulja. Posle toga nije. A vozio sam ga bas muski, zestoko. Pogotovu na relaciji Moskva-Stepojevac i obratno. Izvlacio sam ga na auto putu do 220 km/h, al vise nisam hteo. Mada je mogao jos. Inace sve u svemu je motor odlican.Za 2g. koliko sam vozio tog Passata, presao 85000 km. Jedino te 2 dizne sto sam menjao, drugo nista. Normalno, ulje i filtere...
Boban-Rus

Van mreže faki85

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 543
  • Age: 39
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +14/-15
  • Pol: Muškarac
Odg: 2.0TDI 140ks OZNAKA BMP
« Odgovor #8 poslato: Jul 10, 2011, 06:06:21 posle podne »
a jedna dizna je kostala oko 800e
znaci 1600e za dve godine samo za dizne  lollol lollol

Van mreže markobg

  • VW Početnik
  • Poruke: 111
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd - Borca
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: 2.0TDI 140ks OZNAKA BMP
« Odgovor #9 poslato: Jul 10, 2011, 08:02:53 posle podne »
Pa to je sa namerom i radjeno, jer nije logicno da vozis auto nove generacije na kom je sve idealno ;)

mladen3103

  • Gost
Odg: 2.0TDI 140ks OZNAKA BMP
« Odgovor #10 poslato: Jul 11, 2011, 03:32:21 pre podne »
nije logicno sta,valjda se kupci privlace kvalitetom a ne kvarovima,ako vec trazis 2.0tdi
onda treba gledati da je bosch pd sistem ako moze ikako,da se vag nije zamlacivao
sa nekim svojim in house c.rail sistemom i da su odma presli sa vp na cr sistem svima bi bilo bolje,
pa mercedes i fiat rade cr od 97,a vag kasni 11 godina za njima,

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: 2.0TDI 140ks OZNAKA BMP
« Odgovor #11 poslato: Jul 11, 2011, 02:37:06 posle podne »
Tako e  clap
Znaci Mladjo ti tvrdis da CR TDI nevalja  :huh: zato sto kasni 11 godina za FiJatovim JTD ( Jadan Taj Dizel) cool

I preporucujes da kupi fiJata il Mrecedesa   blink

Moje iskustvo je da nemam zamerke na VW CR, motor je mnogo tisi od PD, radi i cuje se ko neki Pezo ili Fijat beMzinac, cak i tise  biggrin  . . .
Preporuka za CBAB ili CBBB, prilikom kupovine povedi nekog ko ima dijagnozu (VCDS ili slicnu) skeniraj i premeri pritiske radne, a ako mozes simuliraj mu sve komande uEngine managamentu . . .


 mahac
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

dzalecar

  • Gost
Odg: 2.0TDI 140ks OZNAKA BMP
« Odgovor #12 poslato: Jul 11, 2011, 03:45:30 posle podne »
mani se ti mladje...  lollol lollol lollol lollol lollol djomla presao si igricu sa izjavom!

mladen3103

  • Gost
Odg: 2.0TDI 140ks OZNAKA BMP
« Odgovor #13 poslato: Jul 12, 2011, 04:32:56 pre podne »
vw in house c.rail=pd,
VerteilerPumpe=vp
a cr valjda znas sta znaci
sad pimbe procitaj jos jednom sta sam napisao
pa se skontaj
a u ostalom malo proguglaj koliko je pezo prodao licenci za hdi
a koliko vag za tdi pa ce ti biti jasnije,i realno pezo je uvek korak i vise ispred
vaga u dizel motorima,uvek bio i sada je,buducnost cemo viditi,
citaj malo valjce ti
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_diesel_car
a svoj cinizam ostavi nekom drugom ko se lozi na to,ja ne,
da mercedesa definitivno,
« Poslednja izmena: Jul 12, 2011, 04:43:24 pre podne od strane mladen3103 »

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: 2.0TDI 140ks OZNAKA BMP
« Odgovor #14 poslato: Jul 12, 2011, 10:38:43 pre podne »
Djomla, nije cinizam , vetj arogancija...
Vidi ´vako: Idi na auto pijac i uporedi cene 10 godina starih vag-ova i pezova  bleh dva lava za jednog VW-a, pitam se zasto, pa posto si ti informisan i imas istoriju u malom prstu, otvori nam malo oci  :rolleyes: A da napomenem da je pri kupovini novog auta, mala je razlika u ceni  blink Bas je ovaj komplet narod nepismen i ne informisan dibidus  bonk
Istorija nam kaze da su Vrancuzi poceli da prave kola kad su im Svabe poslale pleh za konzerve, proveri na wikipediji  bleh
Neznam ja Jengleski ili vetj koji si jezik koristio ovde:
Citat
vw in house c.rail=pd,
VerteilerPumpe=vp
Jer cika guglas kae :
Citat
Verteilerpumpe - Encyclopedia
www.encyclo.co.uk/define/Verteilerpumpe - Cached
Verteilerpumpe - Meaning and definition. ... Wider definitions. One moment please... None of our dictionaries and encyclopedias contain Verteilerpumpe. ...
Te te lepo molim da nam prevedes, jer guglas nije u stanju da nadje, pa nam i pomeni gde si ti ovo iskopao i sta znaci. . .
Podseti nas koji je ono auto pobedjivao sa dizel motorom najpoznatiju Francusku trku  :huh: PezoV, CitroJen, Renol, ma koji ono bi majku mu biggrin
Sto se tice prodaje licenci, banana republike uvek kupuju jeftin bunjak, primera radi Srbija = FiJat  :angry: A Nisan je poceo da nosi renolove motore tek posto ga je renol kupiJo ...

Takodje vredi pomenuti onog francuza koji je smislio dizel motor, gosn Alfred Diesel  ;)
Kom to francuzu FIA ne dozvoljava da udje u Formulu 1 sa dizel motorom?
Koi to DHI moze da predje 300K km sa promenama ulja ONLY?  blink
Mrecedes je Nemac BTW osim ako wiki netvrdi drugacije  boodala

Pa da se vratimo na temu:
Opet preporucujem CR motor
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže markobg

  • VW Početnik
  • Poruke: 111
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd - Borca
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: 2.0TDI 140ks OZNAKA BMP
« Odgovor #15 poslato: Jul 12, 2011, 04:47:44 posle podne »
Kako pojedinci ne shvataju poentu ?  blink Ako neko zna pricu o ''mercedesu 123'' zbog koga je fabrika umalo bankrotirala jer se taj auto bukvalno nije kvario, pa sad uglavnom mozda iz tog razloga svaki auto ima po neku manu.

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: 2.0TDI 140ks OZNAKA BMP
« Odgovor #16 poslato: Jul 12, 2011, 06:21:10 posle podne »
Bitje da je ta prica o 123ci urbani mit, jer ni jedna fabrika automobila ne zivi od prodaje delova, vetj od prodaje automobila kompletnih  ;)
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže PAKI

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 478
  • Age: 37
  • Lokacija: SURCIN
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Jebes raj u paklu je ekipa!!
  • Auto: GT TDI RABBIT
Odg: 2.0TDI 140ks OZNAKA BMP
« Odgovor #17 poslato: Jul 12, 2011, 06:36:12 posle podne »
Podseti nas koji je ono auto pobedjivao sa dizel motorom najpoznatiju Francusku trku  :huh: PezoV, CitroJen, Renol, ma koji ono bi majku mu biggrin
Pa AUDI TDI pimbe, pezo je uvek iza  bleh Prosle godine su se svi pezoi raspali (citaj popucali) mislim da ih je bilo 12 i ni jedan nije zavrsio
Samo najjaci,samo najbrzi,samo najkvalitetniji,samo VW-group!!

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: 2.0TDI 140ks OZNAKA BMP
« Odgovor #18 poslato: Jul 12, 2011, 06:47:15 posle podne »
Ma nije mogutje ... To te neko slagao bre...
Mada ima neke logike (Srpske) lav (pezov) izgleda da je ko i lav pivo  lollol  beer Dok je taze i ladno onda je ok, cim obajati i izlapi nije vise ni za budale  bicedobro

Da se vratimo na temu

BMP Malo sam se raspitao okolo za BMP motor, sve reci hvale (od taxista) samo da se pazi sta mu se sipa... Zaboravi na ulje iz friteze i sumnjivu naftu . . . Zbog friteze crkavaju dizne, nepopravljivo  ;)
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže markobg

  • VW Početnik
  • Poruke: 111
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd - Borca
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: 2.0TDI 140ks OZNAKA BMP
« Odgovor #19 poslato: Jul 12, 2011, 09:05:43 posle podne »
Heheheh....e jeste zanimljivi  lollol Po vama je normalno da IV-i crkne plivajuci zamajac ili turbina posle 200 000 km i to nije jedan slucaj nego bgm poveci broj.