Autor Tema: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...  (Pročitano 10812 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže DamirK

  • Eurodubs fotograf
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10457
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +78/-28
  • Pol: Muškarac
  • Eurodubs / Detailing Oprema
    • Detailing Oprema
  • Auto: Golf MK6 GTD, VW UP
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #20 poslato: Februar 21, 2011, 02:20:59 posle podne »
Pa kako je nelogicno?
Smanjis pritisak i udara... a kad je veci pritisak ima sta da ukruti taj "udarac" :)
Jer da bi ga spustio do zemlje, sigurno smanji pritisak zesce.
Bar je meni to logicno... mada opet... mnogo je to novo za nas jos uvek.  biggrin

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4509
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #21 poslato: Februar 21, 2011, 03:04:27 posle podne »
A kako vam izgleda ovo elektricno vesanje "Elektronisch verstellbare Gewindefahrwerk"


Kliknite na Vas model vozila

http://www.duw-shop.de/PRODUKTGRUPPEN/Fahrwerk-8/Elektronisch-verstellbare-Gewindefahrwerke-17188/VW-17287/


I homepage proizvodjaca   http://www.maxtrac.com/

« Poslednja izmena: Februar 21, 2011, 03:07:00 posle podne od strane Kosta »

Van mreže fanatic012

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 387
  • Age: 35
  • Lokacija: Požarevac
  • Karma: +4/-4
  • Pol: Muškarac
    • Machella
  • Auto: Wide Golf MK3
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #22 poslato: Februar 21, 2011, 03:58:54 posle podne »
Izgledaju do jaja, full prica ali i cena od 2000eurica  boodala lollol za te pare 4 kineza umesto njih i  driving
« Poslednja izmena: Februar 21, 2011, 04:01:05 posle podne od strane fanatic012 »
Citat: gedora

4. kad padne mrak samo me vagina odnosno sladoled interesuje 
:D

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13073
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #23 poslato: Februar 21, 2011, 04:21:39 posle podne »
@Skoda
Logicno je po meni jedino da bude veci pritisak kad se begovi sabiju, samo ako ih "nesto" sabije. Ako izbacis vazduh iz njih pomocu ventila(kao kod gume na felnama), onda se logicno smanjuje pritisak. A pritisak moze da se poveca samo ako ista kolicina vazduha ostane u manjoj zapremini (ovako kaze fizika, i ne moze nikako drugacije) tj. ako se ti bagovi na neki nacin skupe, a to moze da se postigne ako mozda u sebi imaju pregrade pa prebacuju vazduh iz 2 u 1, ili kako je vec osmisljeno...

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #24 poslato: Februar 21, 2011, 06:24:53 posle podne »
Cek mi se ne razumijemo...jer nijesam bio pjan kad sam ono prije pisa'  lollol

ZNaci kad spustas auto ispusta se visak vazduha i sabija begove i pravi veci pritisak s tim sto je veci pritisak onda je tvrdje... :huh: ja to tako gledam to jest tako mi rekose ljudi koji se razumiju u to... :huh:

Van mreže martini_u_kuci

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4799
  • Age: 38
  • Lokacija: Stari Košutnjak, BGD
  • Karma: +46/-29
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #25 poslato: Februar 21, 2011, 06:40:57 posle podne »
a sta sabija begove ?

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13073
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #26 poslato: Februar 21, 2011, 07:21:13 posle podne »
ja mislim da ne moze nikako da bude tvrdje ako ispustas vazduh. Jedino da se nekako begovi sabiju, a da vazduh ipak ostane. Verovatno da ima neka fora, ne verujem da bi napravili air ride da bude mekan kad se spusti, jer ne bi bio upotrebljiv uopste.
Eventualno ako taj pritisak koji ostane u begovima nakon ispustanja bude dovoljno veliki da amorti sami ne drze ceo auto, onda moze i tako, jer amorti sto se vise sabiju, to su kruci. Opet, to znaci da ne ukrucuju auto begovi(jer u njima je manji pritisak u tom slucaju), vec amortizeri.

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #27 poslato: Februar 21, 2011, 07:24:46 posle podne »
ja mislim da ne moze nikako da bude tvrdje ako ispustas vazduh. Jedino da se nekako begovi sabiju, a da vazduh ipak ostane. Verovatno da ima neka fora, ne verujem da bi napravili air ride da bude mekan kad se spusti, jer ne bi bio upotrebljiv uopste.
Eventualno ako taj pritisak koji ostane u begovima nakon ispustanja bude dovoljno veliki da amorti sami ne drze ceo auto, onda moze i tako, jer amorti sto se vise sabiju, to su kruci. Opet, to znaci da ne ukrucuju auto begovi(jer u njima je manji pritisak u tom slucaju), vec amortizeri.

pa ja kazem kad se spusti da je tvrdje!!!!!!!! biggrin to je meni logicno

a kad se spusti onoliko da se moze vozit ipak mora ostat vazduha da bi stvarao pritisak

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13073
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #28 poslato: Februar 21, 2011, 07:31:03 posle podne »
Ma ok je to da je tvrdji kad se spusti, verovatno je tako dizajnirano, nego si napisao da se povecava pritisak kad se vazduh ispusti.  bicedobro
 
Ne valja to cesko pivo nista, vidim ja.  lollol

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #29 poslato: Februar 21, 2011, 07:33:58 posle podne »
ispusta se visak stiskanjem bega a ostatak je pod vecim pritiskom nego to sigruno nijesam dobro napisa biggrin

Van mreže martini_u_kuci

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4799
  • Age: 38
  • Lokacija: Stari Košutnjak, BGD
  • Karma: +46/-29
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #30 poslato: Februar 21, 2011, 11:43:41 posle podne »
a sta ga kontrolise da ima veci pritisak a da se beg ne rastegne ? tj sta ga drzi skupljenog pod vecim pritiskom...

Andrija

  • Gost
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #31 poslato: Februar 22, 2011, 12:00:03 pre podne »
Ma ok je to da je tvrdji kad se spusti
ispusta se visak stiskanjem bega

...i dalje pricate o air ride-u?  biggrin

Goran79

  • Gost
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #32 poslato: Februar 22, 2011, 12:52:22 pre podne »
Ljudi, hidrulicne pumpe ili elektronsko vesanje. Moj ortak u SAD je na svojoj Hondi postavio 2 hidro pumpe samo da bi mogao da predje lezeceg tako sto bi ga podignuo i da posle spusti auto. Auto je vise bio u trkackom fazonu a vozio sam se u njemu bilion puta i udobnost auta je bila ista onakva pre nego sto je stavio hidro pumpe

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #33 poslato: Februar 22, 2011, 09:42:29 pre podne »
a sta ga kontrolise da ima veci pritisak a da se beg ne rastegne ? tj sta ga drzi skupljenog pod vecim pritiskom...

Pa onaj kompresor iza sto se stavlja u gepek....

Van mreže martini_u_kuci

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4799
  • Age: 38
  • Lokacija: Stari Košutnjak, BGD
  • Karma: +46/-29
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #34 poslato: Februar 22, 2011, 12:36:54 posle podne »
ma da,a li sta sprecava beg da se rastegne, tj napumpa na tom sam mislio...

@goran79 ovde se govori o vazdusnom ogibljenju a ne o hidraulicnom...

Goran79

  • Gost
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #35 poslato: Februar 22, 2011, 12:45:04 posle podne »
Znam o cemu se govori, hidrulicno sam napomenuo jer po meni je nesto bolje od vazdusnog ogibljenja. Neznam, mozda bi se tema mogla promeniti u drugi naziv, recimo: "alternativna ogibljenja" ili tako nekako jer su slicne materije a ljudi mogu da citaju o svim postojecim ogibljenjima na jednoj temi. Ili ako smatrate da se otvara svaka tema za sebe vezano za ogibljenja?

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4509
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #36 poslato: Februar 24, 2011, 02:04:55 pre podne »
U pravu si, evo promenio sam naslov i premestio temu.

Spustanje auta jeste styling ali na koje nacine je vec za tehnicki kutak  ;)

Van mreže DamirK

  • Eurodubs fotograf
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10457
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +78/-28
  • Pol: Muškarac
  • Eurodubs / Detailing Oprema
    • Detailing Oprema
  • Auto: Golf MK6 GTD, VW UP
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #37 poslato: Februar 24, 2011, 02:15:03 pre podne »
Mislim da cete ovde naci dosta podataka o vazdusnom ogibljenju...  http://www.bagriders.com

Van mreže lubarda

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1168
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2 1.6d ; Volvo V90 3.0
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #38 poslato: Mart 05, 2011, 02:44:43 pre podne »
Ne znam da li je u redu da pisem o volvu na vw forumu, nov sam pa ne zamerite. Imam na mom autu nesto sto svedi zovu nivomat, samo na zadnjoj osovini, umesto klasicnih opruga i amortizera, ima te nivomate, koji objedinjuju i jedno i drugo u sebi i kako pise na njima, pod visokim pritiskom su. Funkcionisu tako da i natovareni auto odrzavaju uvek na istoj visini, ali nema manuelne regulacije kao kod citroena. Nikad se nisam vozio u udobnijem autu, a to kazu i svi koji sednu u njega-kraljevski. Rupe guta, i sto je najbolje, izuzetno je izdrzljiv.Vec dve godine 2-3 puta nedeljno vozim bg-ns i nazad, starim putem preko f.gore, ko zna,zna. Ali kad odu nivomati, plakacu, jer je komplet oko 700e biggrin

Goran79

  • Gost
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #39 poslato: Mart 05, 2011, 09:46:04 pre podne »
Potpuno si u pravu to za Volovo, jer moj cale ima 960 2.6TD i prosto guta rupe kao da je prosao preko vrlo malog kamencica