Autor Tema: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...  (Pročitano 10807 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« poslato: Februar 19, 2011, 02:36:23 posle podne »
E ovako bas me znimaju neke stvari o Air ride, kako lezi, to jest kakva mu je stabilnost kako se montira i te stvari ako nesto neko ili ima neki link neka pokaze...

Hvala bas sam se dotakao ove teme i bas nidje ne mogu nac neki video to jest test ovog ogibljenja...
« Poslednja izmena: Februar 24, 2011, 02:02:16 pre podne od strane Kosta »

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #1 poslato: Februar 19, 2011, 04:33:35 posle podne »
zlatko Amerikanac je to odradio na MK5  , pogledaj u temi gde je predstavio Auto, mislim da je naslov GTi Zlatko -progres ili tako nesto

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13071
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #2 poslato: Februar 19, 2011, 04:53:13 posle podne »
Ma, "air ride is for pussies"  bleh biggrin

Aham, Zlatko ima, mada mislim da nas brat Ceh vec zna.  ;)
Bolje mu posalji pp ili mail, posto mislim da ne posecuje forum toliko, pa nece videti ovu temu. A kod nas niko nema airride, tako da mozemo samo neke linkove da ti prosledimo ako nadjemo, licno iskustvo, tesko  bicedobro

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #3 poslato: Februar 19, 2011, 05:19:14 posle podne »
Znam za mk5... zanimame dal je air ride stabilniji od gevinda i te stvari...

Ozbiljno razmisljam da polako skupljam pare za to  biggrin

Andrija

  • Gost
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #4 poslato: Februar 19, 2011, 06:00:05 posle podne »
Pricao sam nedavno sa jednim deckom iz Nemacke koji je imao air ride na mk4 pre nekoliko god. Kaze da se radi o necemu sto najvise ima veze sa estetikom, a da funkcionalnost i nije bas jaca strana. Sa podignutim automobilom na malo vecoj brzini, autoputu recimo, imas osecaj da je put talasast i kaze da to vise nikad ne bi ugradio.

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #5 poslato: Februar 19, 2011, 06:51:22 posle podne »
Sve zavisi koji je KIT ugradio

Van mreže DamirK

  • Eurodubs fotograf
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10457
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +78/-28
  • Pol: Muškarac
  • Eurodubs / Detailing Oprema
    • Detailing Oprema
  • Auto: Golf MK6 GTD, VW UP
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #6 poslato: Februar 19, 2011, 11:54:34 posle podne »
Mnogomskupo, ali za ovaj region bi dobro doslo.
Mene zanima ko bi to ugradio ovde? :)
I jedna sitnica, "Air ride" je auto sa vazdusnim ogibnjenjem, suspenzijom... hocu reci pravilno bi bilo "air suspension", vazdusno ogibljenje ;)

Nisam naisao ni na jedan automobil sa vazdusnim ogibljenjem iz ovih krajeva, verovatno zato sto niko ne prodaje, uvozi, ugradjuje i mnogo je skupo.

Kad smo kod funkcionalnosti... Sta je u ovoj nasoj ludosti funkcionalno?
Bilo bi dobro da nam Zlatko kaze kakvo je iskustvo u voznji.
A sto se tice ostalog, znam da bi mi, kao i skodi i ostalima, dobro doslo da mogu da ga podignem na neku normalu kada sam u gradu, a kad hocu sebi za dusu da ga spustim... :)

Madisone, bio bi u pravu (pa imam nalepnicu u slicnom fazonu) da nismo u Srbiji i da vozimo na putevima na kojim voze ti sto imaju te nalepnice :) odnosno da svi imamo po auto za svaki dan i jedan za bud. :)  biggrin

Inace najpovoljnije na koje sam ja nailazio su prodavali iz ECS za 1600$, ali to je osnovno, gde ti oritisak menjas na ventil slican onome koji svi imamo u dvoristu, za vodu. To mi nije bilo najjasnije kako funkcionise, i to je bio "manual" model. Semi-manual je bio oko 2000$ a onaj sve sa dugmicima i zajebancijama 2500+

Ali mislim da je to nista nasoram koliko je Zlatko ulozio u s oj sistem. Ako se dobro secam skoro 5000$
A to je amerika, jedna devojka u Worthersee mi rece da se za svoj sistem dala 5500€, bez ugradnje  ;)
Razmisli dobro skoda :)
« Poslednja izmena: Februar 20, 2011, 12:00:16 pre podne od strane DamirK »

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13071
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #7 poslato: Februar 19, 2011, 11:57:24 posle podne »
Moje neko misljenje da taj air ride za krivine nikad ne moze da bude dobar kao pravi amort i opruga... Koliko sam gledao po netu i gewinde su losije od klasicnog amorta i opruge. Naravno, mislim na bas skupe i kvalitetne marke. A vozio sam se i kod drugara sa Eibach oprugama, mogu reci da drzi krivinu kao moj, ali mnogo udobniji.  big_boss

Van mreže DamirK

  • Eurodubs fotograf
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 10457
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +78/-28
  • Pol: Muškarac
  • Eurodubs / Detailing Oprema
    • Detailing Oprema
  • Auto: Golf MK6 GTD, VW UP
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #8 poslato: Februar 20, 2011, 12:05:34 pre podne »
Ma dobro sad sve zavisi sta kupis, kolikompara imas...kao kod bilo cega drugog.
Ali taj ko kupuje vazdusno ogibljenje nece ga sigurno kupovati za sportski automobil, za trke ili sta vec.
Sve ima svoju namenu, a na vama je samo da odlucite sta hocete (sto malo ljudi ust ari uradi).

Ja sam odlucio da hocu veliku felnu, nizak auto, pa trpim neudobnost, neko ce reci lud covek, a neko ce reci sto je dobro kad je ovako spusten. Svemzavisi ko stabhoce, ali ovo je vec off :)

Mislim da malo ko ovde moze nesto pamet o da kaze na temu... najbolje potraziti iskustva na vwvortexu

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #9 poslato: Februar 20, 2011, 12:15:36 pre podne »
Ma ok nije meni nakava trka jer nemam para a nije sigurno, ali sigruno kad bih pocao dobro da zaradjujem onda bi poceo da skupljam...jer mene lozi to sto mogu da je dignem i da je vozim normalno kao sto kaze damir...a to da lezi bolje sport amorti to je normalno, ali mi nemamo puteve za ludorije sa sport amortima... coilleo2tj jer na primjer sa airride mozes u uvjek da nadjes neki kompromis, da dizes spustas i cuda da cinis...jebi ga kazu to je za snobove, znas li sto me zabolje...zabolje k... biggrin...sto?!,  biggrin ocu da je zalegnem kad se parkiram ispred kafica, kad ga vec imam nek se vidi neka sam snob biggrin

Ja sam nasa neku dobru marku mislim svajcarsku za vema dobre pare no sad to ne mogu nac.

Ali kad covjek sagleda tu neke velike peripetije nema sa ugradnjom :huh:...

E da kaze mi drug koji stalno putuje do beca iz ceske...i kaze da je air ride u austiji zabranjen blink To bi vec bilo zajebano posto putujem svako ljeto za cesku...  :huh:
« Poslednja izmena: Februar 20, 2011, 12:20:14 pre podne od strane Skodamaniak »

Van mreže sreckoas

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4515
  • Age: 34
  • Lokacija: smederevo
  • Karma: +43/-16
  • Pol: Muškarac
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #10 poslato: Februar 20, 2011, 01:58:51 pre podne »
cudo jos neko od nas nije pokusao da uzme amortizere iz nekog citroena i da nabudzi na nekog golfa ili tako nesto,i eto naj jeftinijeg resenja  biggrin,samo jel to na istu foru kod citroena i kod air ride-a ili je to neki drugi princip?

edit: inace postoje i gevinde sa tom funkcijom podizanja...znam da kw var 3 ima tu mogucnost ali je cena vise nego skupa,tako da tu je sve u jednom i stabilan auto i mogucnost podizanja auta u slucaju nekih prepreka na putu
« Poslednja izmena: Februar 20, 2011, 02:00:39 pre podne od strane sreckoas »
 

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #11 poslato: Februar 20, 2011, 02:07:33 pre podne »
ma dje od citoena trebas citavu hidrauliku da prebacis biggrin ovo je kako kaze sam naziv air ride na vazduh a ono od citoena na ulje...

imao sma ja to na BX-a uf muke se covjek namuci da to napravi...nikad vise, jes da je stabilan ka pegla ali kad pocne da zajebava hidraulika zajebano je...

Goran79

  • Gost
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #12 poslato: Februar 20, 2011, 02:25:55 pre podne »
Prevod sa sajta:
http://ezinearticles.com/?Low-Rider-Airbag-and-Hydraulic-Suspension-Systems&id=3048527

Постоји неколико опција које су доступне са ниским возача ентузијаста да се постигне жељени у коров "изглед. These include dropped spindles, chopping the suspension springs, hydraulic systems and airbag systems. Ово укључује пао вретена, сецкање суспензија опруге, хидраулички системи и ваздушних јастука. In the modern low-rider culture airbags or hydraulics are usually preferred over dropped spindles or chopped springs since the ride height is adjustable. У модерном ниско-Ридер култура јастуци хидраулика или су обично предност над пао вретена или исецканог опруге од висине вожње може да се подешава.

Airbag Suspension Суспензија аирбаг

The use of airbag technology is now the most common type of suspension modification due to its price and simplicity. Употреба клима технологија је сада најчешћи тип модификације суспензије због цене и једноставности. A cheap system can cost about $400 to install leading up to about $1000 for a more advanced system. Јефтине систем може да кошта око $ 400 за инсталацију је довела до око $ 1000 за напреднији систем.

To create an adjustable ride the coil springs are replaced with a rubber bag that is filled with air from a central reservoir which is filled using an air compressor. Да бисте креирали подесиви вожње спиралне опруге су замењена гуменим торбу која је испуњена ваздух из централног резервоара који је испуњен помоћу компресора за ваздух. To raise the car the bags are inflated with air and to lower the car the bags are deflated. Да се подигне аутомобил торбе су напумпане ваздухом и да смањи аутомобила торбе су оборене. A simple system consists of a air-bags, a compressor, a reservoir and control unit. Једноставан систем састоји се од авио-торбе, компресор, резервоар и контролне јединице.

It is important not to drive with the suspension completely lowered all the time as it can lead to premature failure of the airbag itself as the rubber will become fatigued. Важно је да не возити са суспензија потпуно спуштена све време јер може довести до превременог неуспех клима се као гума ће бити уморан. It is also probably dangerous and impractical due to the inability to move the wheels fully as they will be tucked up under the wheel-arches. Такође је вероватно опасно и непрактично због немогућности да се креће точковима у потпуности, јер ће бити прикупљен по точка лукова. Conversely riding with the suspension fully raised will lead to a very harsh ride and may cause cracking around the mounting points of the airbags. Супротно вожње суспензија потпуно подигао ће довести до веома оштре вожње и може да изазове пуцање у околини тачке монтирање ваздушних јастука.

While airbags give the ability to adjust the ride height it tends to be slower than its hydraulic counterpart. Док ваздушни јастуци даје могућност да подесите висину вожње има тенденцију да буде спорији од својих колега хидрауличне.

Hydraulic Suspension Хидраулични Суспензија

With a hydraulic installation it is possible to make the jump, bounce and hop due to the speed at which the ride height can be adjusted. Са хидрауличне инсталације је могуће направити скок, одскок и хмеља, због брзине којом се вози висина може подесити. In the air-bag system the suspension spring is replaced with a rubber bag that is filled with air in the hydraulic system however the spring is replaced with a bladder that is filled with fluid under immense pressure very quickly. У ваздушни јастук систем за пролећа суспензија је замењен са гуменим кесу која се пуни са ваздухом у хидрауличком систему, међутим пролеће је замењен са бешике који је испуњен флуидом под великим притиском веома брзо. This rapid expansion causes the car to lift very rapidly and depending upon the speed of the flow can cause the car to jump of the ground. Овај брзо ширење узрокује да подигне аутомобил врло брзо и у зависности од брзине протока може да доведе до кола да скок од тла.

The pumps required to fill the bladders are very power-hungry and often require the low-rider having several batteries to make the system successful. Пумпе потребно да попуните бешике су врло енергије гладни и често захтевају ниске возач има више батерије да би систем успешно. The flow to each bladder, usually at each corner of the car, can be controlled independently using a solenoid valve that can be switched to give the appearance of dancing. Протока за сваки бешике, обично на сваком углу аутомобила, могу се контролисати независно коришћењем магнетног вентила који може да се укључи да дају изглед плес. In many cases it would be unsafe to be in the car whilst the car is moving so the switches for the solenoids are made externally accessible. У многим случајевима то би било безбедно да се у колима док је возило у покрету, тако прекидача за соленоиди су доступни споља.

Installing a hydraulic system on a lowriders or modified cars can be very expensive when compared to the airbag system. Инсталација хидраулични систем на ловридерс или модификовани аутомобили могу бити врло скупо у односу на ваздушних јастука.

This article was written by the owner of the Just Customz website that is popular with the car customizing community. Овај чланак је написан од стране власника Само Цустомз сајт који је популаран аутомобил прилагођавању заједнице. If you are interested in seeing more pictures of low-riders then please visit the site and take a look around! Уколико сте заинтересовани да виде више слика у ниској возаци онда вас молимо да посетите сајт и да погледамо око!

Article Source: http://EzineArticles.com/?expert=David_Lamerton Члан Извор: хттп://ЕзинеАртицлес.цом/?екперт=Давид_Ламертон
 

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13071
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #13 poslato: Februar 20, 2011, 12:18:58 posle podne »
400 dolara za jeftini, a skupji 1000, aahaaaaam, sigurno  boodala

Pa koliko vidim iz texta, kaze da nije bas prakticno uopste, bas napominje da kad se podigne auto bude talasasta voznja. Mada, sto kaze Skodamaniak, kad zalegne na parkingu  wub

A ovo sto kaze srecko, video sam te kw, ali nije to bas kao air ride, stelovanje im je 3cm gore-dole, bas kao sto rece- za prepreke na putu. Nesto slicno ako ne i isto ima Lamburdzini gallardo nov, ako nisam pomesao sa nekim...

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #14 poslato: Februar 20, 2011, 12:46:46 posle podne »
...ja imam osjecaj da je to sve do proizvodjaca...po kvalitetu...

bas ne znam... :huh:

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #15 poslato: Februar 20, 2011, 01:54:21 posle podne »
Evo saznao sam nesto, kad se ispusti vazduh iz begova trvrdje je to jest kad se spusti tvrdje je ogibljenje...

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13071
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #16 poslato: Februar 20, 2011, 03:42:23 posle podne »
To mi nekako skroz nelogicno, kako sa manje pritiska da bude tvrdje.  blink Ima neko objasnjenje?

Van mreže martini_u_kuci

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4799
  • Age: 38
  • Lokacija: Stari Košutnjak, BGD
  • Karma: +46/-29
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #17 poslato: Februar 20, 2011, 03:51:27 posle podne »
taj rad..manje vazduha manji pritisak i samim tim mekse....
al sa druge strane i logicno je da auto bude tvrdji kad je nizi da ne bi kacili rubovi...

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13071
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #18 poslato: Februar 20, 2011, 04:22:30 posle podne »
Pa jedino sto ukrucuje auto u tom slucaju su amortizeri, jer oni su sve tvrdji sto se vise sabiju, ali to znaci da moraju da budu bas dobri da bi trpeli celu tezinu...

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Altenativna ogibljenja - Air ride, Elektro ili hidraulika...
« Odgovor #19 poslato: Februar 20, 2011, 04:25:25 posle podne »
Sta bre ljudi  biggrin,  manji pritisak? sabija vazduh, sabija bagove i veci je pritisak i tvrdje je to je logicnije....znac kad spusta ispusta suvisni vazduh i ujedno sabija i povecava pritisak bleh Nista ne znate bleh lollol
« Poslednja izmena: Februar 20, 2011, 04:46:28 posle podne od strane Skodamaniak »