Prevod sa sajta:
http://ezinearticles.com/?Low-Rider-Airbag-and-Hydraulic-Suspension-Systems&id=3048527Постоји неколико опција које су доступне са ниским возача ентузијаста да се постигне жељени у коров "изглед. These include dropped spindles, chopping the suspension springs, hydraulic systems and airbag systems. Ово укључује пао вретена, сецкање суспензија опруге, хидраулички системи и ваздушних јастука. In the modern low-rider culture airbags or hydraulics are usually preferred over dropped spindles or chopped springs since the ride height is adjustable. У модерном ниско-Ридер култура јастуци хидраулика или су обично предност над пао вретена или исецканог опруге од висине вожње може да се подешава.
Airbag Suspension Суспензија аирбаг
The use of airbag technology is now the most common type of suspension modification due to its price and simplicity. Употреба клима технологија је сада најчешћи тип модификације суспензије због цене и једноставности. A cheap system can cost about $400 to install leading up to about $1000 for a more advanced system. Јефтине систем може да кошта око $ 400 за инсталацију је довела до око $ 1000 за напреднији систем.
To create an adjustable ride the coil springs are replaced with a rubber bag that is filled with air from a central reservoir which is filled using an air compressor. Да бисте креирали подесиви вожње спиралне опруге су замењена гуменим торбу која је испуњена ваздух из централног резервоара који је испуњен помоћу компресора за ваздух. To raise the car the bags are inflated with air and to lower the car the bags are deflated. Да се подигне аутомобил торбе су напумпане ваздухом и да смањи аутомобила торбе су оборене. A simple system consists of a air-bags, a compressor, a reservoir and control unit. Једноставан систем састоји се од авио-торбе, компресор, резервоар и контролне јединице.
It is important not to
with the suspension completely lowered all the time as it can lead to premature failure of the airbag itself as the rubber will become fatigued. Важно је да не возити са суспензија потпуно спуштена све време јер може довести до превременог неуспех клима се као гума ће бити уморан. It is also probably dangerous and impractical due to the inability to move the wheels fully as they will be tucked up under the wheel-arches. Такође је вероватно опасно и непрактично због немогућности да се креће точковима у потпуности, јер ће бити прикупљен по точка лукова. Conversely riding with the suspension fully raised will lead to a very harsh ride and may cause cracking around the mounting points of the airbags. Супротно вожње суспензија потпуно подигао ће довести до веома оштре вожње и може да изазове пуцање у околини тачке монтирање ваздушних јастука.
While airbags give the ability to adjust the ride height it tends to be slower than its hydraulic counterpart. Док ваздушни јастуци даје могућност да подесите висину вожње има тенденцију да буде спорији од својих колега хидрауличне.
Hydraulic Suspension Хидраулични Суспензија
With a hydraulic installation it is possible to make the
, bounce and hop due to the speed at which the ride height can be adjusted. Са хидрауличне инсталације је могуће направити скок, одскок и хмеља, због брзине којом се вози висина може подесити. In the air-bag system the suspension spring is replaced with a rubber bag that is filled with air in the hydraulic system however the spring is replaced with a bladder that is filled with fluid under immense pressure very quickly. У ваздушни јастук систем за пролећа суспензија је замењен са гуменим кесу која се пуни са ваздухом у хидрауличком систему, међутим пролеће је замењен са бешике који је испуњен флуидом под великим притиском веома брзо. This rapid expansion causes the car to lift very rapidly and depending upon the speed of the flow can cause the car to
of the ground. Овај брзо ширење узрокује да подигне аутомобил врло брзо и у зависности од брзине протока може да доведе до кола да скок од тла.
The pumps required to fill the bladders are very power-hungry and often require the low-rider having several batteries to make the system successful. Пумпе потребно да попуните бешике су врло енергије гладни и често захтевају ниске возач има више батерије да би систем успешно. The flow to each bladder, usually at each corner of the car, can be controlled independently using a solenoid valve that can be switched to give the appearance of dancing. Протока за сваки бешике, обично на сваком углу аутомобила, могу се контролисати независно коришћењем магнетног вентила који може да се укључи да дају изглед плес. In many cases it would be unsafe to be in the car whilst the car is moving so the switches for the solenoids are made externally accessible. У многим случајевима то би било безбедно да се у колима док је возило у покрету, тако прекидача за соленоиди су доступни споља.
Installing a hydraulic system on a lowriders or modified cars can be very expensive when compared to the airbag system. Инсталација хидраулични систем на ловридерс или модификовани аутомобили могу бити врло скупо у односу на ваздушних јастука.
This article was written by the owner of the Just Customz website that is popular with the car customizing community. Овај чланак је написан од стране власника Само Цустомз сајт који је популаран аутомобил прилагођавању заједнице. If you are interested in seeing more pictures of low-riders then please visit the site and take a look around! Уколико сте заинтересовани да виде више слика у ниској возаци онда вас молимо да посетите сајт и да погледамо око!
Article Source:
http://EzineArticles.com/?expert=David_Lamerton Члан Извор: хттп://ЕзинеАртицлес.цом/?екперт=Давид_Ламертон