Autor Tema: ABS Problem MK3  (Pročitano 3446 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
ABS Problem MK3
« poslato: April 05, 2017, 12:12:27 posle podne »
Ajd da pitam, možda je neko imao iskustva... Naime, upalila se lampica za ABS, greška je:

1 Fault Found:
01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)
16-00 - Signal Outside Specifications

Pojavila se i tačno pre godinu dana.. Malo pre pojavljivanja greške, menjao sam cevi za kočnice i zadnje diskove, ali "majstor" nije dobro namestio prsten senzora koji je spao u toku vožnje, pa sam prvo dobio mehaničku grešku. Prsten je namešten i to je u redu. Tada se prvi put pojavila ova greška, a problem sam rešio prskanjem VD-a džeka pumpe ABS-a. Sada se ponovo javila posle tačno godinu dana. Ne mogu da je obrišem, u stvari, nekad i uspem iz 10-og puta.
Kada skinem džek od pumpe i džek od ABS kompa ili skinem i vratim osigurače od ABS-a, lampica se ugasi i greške nema, ili posle dužeg stajanja takođe lampica ne gori, ali čim krenem posle 50 metara, lampica se ponovo upali. Tako danima. Dijagnostika normalno očitava brzinu točkova. U jednom trenutku sam pored postojeće dobio i ovu grešku:

00668 - Supply Voltage Terminal 30
         16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

Što bi Ross Tech rekao ne valja napon... Tu grešku sam obrisao odmah (može), proverio napon punjenja akumulatora, jedino da probam drugi akumulator...
Jel' defintivno pumpa ili kontroler ABS-a otišao ili može da ima veze sa prstenom senzora zadnjeg točka?

Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4811
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-120
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: ABS Problem MK3
« Odgovor #1 poslato: April 05, 2017, 01:02:59 posle podne »
pumpa ne vrti dovoljno brzo. umorila se godinama
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: ABS Problem MK3
« Odgovor #2 poslato: April 05, 2017, 07:46:00 posle podne »
Znači samo zamena pumpe?
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4811
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-120
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: ABS Problem MK3
« Odgovor #3 poslato: April 05, 2017, 09:32:15 posle podne »
upravo tako
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: ABS Problem MK3
« Odgovor #4 poslato: April 06, 2017, 12:03:44 posle podne »
Koliko vidim ceo sistem se sastoji od dva dela, pumpe i dole kontrolera. Ako sam dobro razumeo ako kupim samo pumpu moram da ukodiram sa kontrolerom.... Kaži mi, ako kupim sve komplet drugo, i namontiram, da li se nešto mora kodirati ili ne? Da li moram ganjati baš katalaške brojeve koji su bili kod mene? Na šta još treba obratiti pažnju prilikom zamene? Ispuštanje vazduha preko dijagnostike? Pitam, da se odmah informišem da znam kad dođe na red na zamenu nekad... Hvala Paul!  :26
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4811
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-120
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: ABS Problem MK3
« Odgovor #5 poslato: April 06, 2017, 03:03:06 posle podne »
ja do sad nikada nisam niti jednu kodirao na mk3
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: ABS Problem MK3
« Odgovor #6 poslato: Maj 20, 2018, 08:54:15 posle podne »
Elem, reših ja da popravim ABS... Nađem ceo hidro blok sa kontrolerom, sve isti brojevi kao kod mene... Kaže prodavac, ispravna. Stigne ona, vide se da je otvarana, al' ajde, ne mogu da je vratim dok ne probam. Obzirom da je čovek imao sličnu grešku kao ja, on je skinuo i prekontrolisao motor koji se nalazi na hidro bloku, rešim i ja da to probam. On je zamenio četikce i rešio problem. http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=251962

Ako neko bude radio da zna, može se skinuti motor bez skidanja celog kompletnog modula i bez odvrtanja cevi, samo se odvrnu toreksi T20 na nosaču modula i pomeri ceo modul. Motor drže dva toreksa T25, pa kad se modul malo pomeri, vidi se i drugi šraf koji je se inače ne vidi od nosača.






Elem, kad se odrvnu dva T25, i malo pomeri modul, može se izvući motor. Ne ide mnogo teško. Medutim, zna osovina motora da povuče biksnu, koja se nalazi između dva mala klipa na hidro bloku. Klipčići imaju gumice i pošto su izašli, ušao mi je vazduh u pumpu.






Vratiti ta dva klipčića i između njih ubaciti bixnu je poaso koji može da potraje i sat vremena. Zajebano je do jaja.
Mora da rade mali dugački šrafcigeri, pa malo umeća, uglavnom može da se namesti. Ko je radio više puta, verujem da može brzo da namesti.
Namesti sve ja to, međutim greška i dalje prisutna. Znači nije do toga. Odlučim da promenim i ceo kontroler, onaj koji sam kupio polovan, vrv otvaran. Usput otvorim moj motor, da pogledam četkice, ima još mesa, deluje da je dobar.

Od dva ABS modula napravim jedan, kontroler i hidro blok uzmem sa ovog što sam kupio, a motor uzmem sa mog i zamenim sve komplet. Ako neko buide skidao, da zna da mu ne treba više od 250-300 ml. ate ulja.
Iz 4 donje cevi što idu ka točkovima, ne curi ništa. Curi iz hidro bloka, i malo iz gornje dve cevi što idu ka glavnom kočionom. Kad se malo podignu ne curi ništa, nivo u posudi isti kao što je bio.
I pre nego što mi je došao drugar da ispustimo vazduh, vratim džek, upalim lap-top, dignem VAG-COM, i pogledam dobio još grešaka. Probam da obrišem, neće, iz drugog puta, obriše sve, lampica za ABS se ugasi pa upali. Skinem kontakt, ponovo dam, ne gori više, nema greške. Ja osmeh na faci  biggrin

Dođe dugar ispustimo vazduh, krenem od zadnjeg desnog, ali on žurio, pa ispustim nekim bezveze redom.
Čini mi se da imam malo vazduha. Dobra je pedala, ali kad mi odstoji duže, duži je hod malo, pa kako krenem, onda je kraći hod, biće da negde imam čep.
Da li da ponovo ispuštam kako je bog rekao, zadnji desni, zadnji levi, prednji desni prednji levi, ili imam čep u pumpi negde? U tom slučaju da li neko zna tačno proceduru ispuštanja vazduha preko dijagnostike? Hvala


Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.